Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
mä oon nähny erääsaä kylpylähotellissa salilla kans ku yks nainen puhu puhelimes koko ajan. prässiä tais tehä 50 kilolla ja samalla leveili puhelimeen kuinka hän treenaa samalla :D nää on näitä.. en ymmärrä.

Tai sit siinä jalkaprässissä istutaan ja otetaan selfieitä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilen oli penkkipäivä. Tapana on lämppäreitä isommat raudat tuoda vähän rajummin räkkiin, koska hitaasti tuotu tuntuu oudolta olkapäissä. Joku noin 30v naikkonen tuli salille semmosessa kantokahvatsydeemissä (siis niinku ne istuu siinä, en tiedä nimeä :D) olevan lapsen kanssa. Tämä nainen sitten pyyti, etten räkittäisi yhtä kovaa, ettei vauva herää. Vastasin että ok, koska äskeinen oli jo vika sarja. Myöhemmin tein vinopenkkiä kässäreillä ja vähän siinä ähkin viimeisissä toistoissa, niin nyt kyseinen emäntä alkoi jo tiuskimaan, kuinka tahallani yritän saada hänen lapsensa huutamaan :D

Muutenkin kyllä vituttaa salille lapsia tuovat aikuiset, vaikka se on joillekin ainoa mahdollinen ratkaisu. Perseestä se muita reenaajia kohtaan kuitenkin on.

Eilen oli penkkipäivä. Tapana on lämppäreitä isommat raudat tuoda vähän rajummin räkkiin, koska hitaasti tuotu tuntuu oudolta olkapäissä. Joku noin 30v naikkonen tuli salille semmosessa kantokahvatsydeemissä (siis niinku ne istuu siinä, en tiedä nimeä :D) olevan lapsen kanssa. Tämä nainen sitten pyyti, etten räkittäisi yhtä kovaa, ettei vauva herää. Vastasin että ok, koska äskeinen oli jo vika sarja. Myöhemmin tein vinopenkkiä kässäreillä ja vähän siinä ähkin viimeisissä toistoissa, niin nyt kyseinen emäntä alkoi jo tiuskimaan, kuinka tahallani yritän saada hänen lapsensa huutamaan :D

Muutenkin kyllä vituttaa salille lapsia tuovat aikuiset, vaikka se on joillekin ainoa mahdollinen ratkaisu. Perseestä se muita reenaajia kohtaan kuitenkin on.

Vaikka itse tykkään lapsista todella paljon, niin tuommonen käytös äidiltä on kyllä aivan perseestä. Jos salilla ei ole lapsille omaa tilaa, ne otetaan salin puolelle mukaan, niin silloin äiti / isä on niiden toiminnasta vastuussa, eikä heillä ole varaa tulla kitisemään kanssa treenaajille, että voisitteko olla hiljempaa kun lapseni nukkuu.

Vaikka itse tykkään lapsista todella paljon, niin tuommonen käytös äidiltä on kyllä aivan perseestä. Jos salilla ei ole lapsille omaa tilaa, ne otetaan salin puolelle mukaan, niin silloin äiti / isä on niiden toiminnasta vastuussa, eikä heillä ole varaa tulla kitisemään kanssa treenaajille, että voisitteko olla hiljempaa kun lapseni nukkuu.
Mä taas en tykkää kakaroista yhtään ja olisin saanut tuosta äidistä kyllä ikuisen vihollisen, nimittäin olis tullut takaisin aika pahaa tekstiä jos mulle alkaisi kiukutella lapsen herättämisestä.

Mä taas en tykkää kakaroista yhtään ja olisin saanut tuosta äidistä kyllä ikuisen vihollisen, nimittäin olis tullut takaisin aika pahaa tekstiä jos mulle alkaisi kiukutella lapsen herättämisestä.

Kyllähän tuommosesta saakin sanoa äitylille pahasti, tykkäsi lapsista tai sitten ei. Myös äidit voivat olla idiootteja ja väärässä, kuten tässä tapauksessa.

Lapsissa salilla v*tuttaa eniten se, että ne (~10-vuotiaat vanhempiensa mukana pyörivät) osaa kaikkia hienoja voimistelutemppuja, joista ite vaan haaveilee. :D

Lapsissa salilla v*tuttaa eniten se, että ne (~10-vuotiaat vanhempiensa mukana pyörivät) osaa kaikkia hienoja voimistelutemppuja, joista ite vaan haaveilee. :D
Enemmän häiritsee, kun lapset eivät osaa väistää ja melkein lahtaat ne omia räpellyksiäsi tehdessä :D

Useimmilla saleilla missä minä olen treenannu on lastent tuonti salin puolelle kokonaank kiellettyä. Ja vaikkas e oliskin sallittua niin sen verran sais olla järkee päässä että ymmärtää ettei voi vaatia kaikkia kanssatreenaajia olemaan haudanhiljaa koska ite sinä sen käärön sinne toit ja tiesit kyllä että salilla on meteliä.

^ Nimenomaan. En vain käsitä joidenkin ihmisten ajatustenkulkua... Katoaako joillakin kaikki järki päästä samalla sekunnilla kun se lapsi syntyy?

Jaa, ja jos vielä jotain ontopiccina, niin koomisinta mitä olen tämän vuoden uudenvuodenruuhkassa nähnyt oli varmaan mies, jonka treeni koostui salin ympäri loikkimisesta yhdellä jalalla. :D

Yllättävän rauhallista ollut tässä topicissa.. luulisi että uudenvuoden lupausten lunastajat aiheuttaisi komediaa, jotta voi sitten pakkiksen kovimmat karjut ja emakot naureskella ku kynäniskat ei osaa mitään..

Jaa, ja jos vielä jotain ontopiccina, niin koomisinta mitä olen tämän vuoden uudenvuodenruuhkassa nähnyt oli varmaan mies, jonka treeni koostui salin ympäri loikkimisesta yhdellä jalalla. :D
Panin merkille joskus aikoinaan, että salilla kävi yksi pariskunta jonka treenit näytti koostuvan yksinomaan kuminauhavemputuksista. No, sitä en tuomitse, mutta ihmetytti miksi sitä piti tulla salille tekemään ja maksaa sen takia kuukausimaksua. Mä vemputtelisin kotona. Sitä kuminauhaa...

Menin eilen sunnuntaina pahaa-aavistamattomana salille klo 9:50. En tiennyt, että siellä alkoi klo 10 avoimet ovet. Sellaisesta toiminnasta pitäisi mielestäni lähettää vakitreenaajille ennakkovaroitusviesti mailiin ja ripustaa vielä punaiset laput ovenpieleen...

Mutta anyway. Tupa oli siis täynnä pääosin eksyneen näköisiä naisihmisiä (naistensali). Erehdyin menemään yhtä noin 50-vuotiasta täti-ihmistä neuvomaan reidenlähentäjä-laitteessa. Oli nimittäin huokaillut laitteen huonoudelle puoliääneen siinä jo pari minuuttia. Täysin ystävällisesti sanoin, että siinä mallissa on sivussa se vipu, josta voi liikeradan pituutta säätää - hän kun oli tehnyt 5 cm liikerataa siinä laitteeseen-astumisasennossa jossa ne jalkatuet ovat ihan kiinni toisissaan. Sain sellaisen sylkevä-ja-kynsivä-kissa-reaktion aikaiseksi. En ollut ihan varma, että olisiko siinä pitänyt nolostua omasta vai tädin puolesta kun puoli salia kääntyi sitä mökää katsomaan.

Seuraavan kerran kun tädin rekisteröin, hän oli tekemässä sellaisessa istuttavassa vino-vatsalihaslaitteessa kummallista heiluriliikettä liike-energian voimalla ja selitti samalla kovalla kyllä-minä-tiedän-äänellä kaverilleen, kuinka se liike kehittää niin hyvin vatsalihaksia, mutta tämä laiteyksilö tuntui olevan melko tehotonta mallia.

Pitäisiköhän seuraavan kuukauden päivät treenata yöaikaan tai ainakin hankkia ravihevosen laput silmille ettei tule enää sekaannuttua erehdyksessäkään yhdenkään tädin treeneihin... Toisaalta ainakin tämä ko. täti taisi todeta salin sen verran surkeaksi, että hänen korkea-arvoisuutensa ei sinne kyllä kk-korttia osta...

Panin merkille joskus aikoinaan, että salilla kävi yksi pariskunta jonka treenit näytti koostuvan yksinomaan kuminauhavemputuksista. No, sitä en tuomitse, mutta ihmetytti miksi sitä piti tulla salille tekemään ja maksaa sen takia kuukausimaksua. Mä vemputtelisin kotona. Sitä kuminauhaa...

Ja jotkut tulee salille pelkästään kävelemään/juoksemaan juoksumatolla.. parhaassa tapauksessa matka salille tehdään autolla. Ok, säästä ei tarvitse välittää, mutta toisaalta juoksumatto on ehkä maailman tylsin laite.

Ja jotkut tulee salille pelkästään kävelemään/juoksemaan juoksumatolla.. parhaassa tapauksessa matka salille tehdään autolla. Ok, säästä ei tarvitse välittää, mutta toisaalta juoksumatto on ehkä maailman tylsin laite.

Siis mitä komediaa siinä on? Ihan samalla lailla jotkut haluaa tehdä tarkkaa progressiivista reenia juoksemalla, kuin toiset penkkaamalla. Voishan sitä nostella pihassakin jotain kantoja vaikka maaten selällään rinnalta.. Nyt oikeesti.

Siis mitä komediaa siinä on? Ihan samalla lailla jotkut haluaa tehdä tarkkaa progressiivista reenia juoksemalla, kuin toiset penkkaamalla. Voishan sitä nostella pihassakin jotain kantoja vaikka maaten selällään rinnalta.. Nyt oikeesti.

Juoksumaton ja ulkona juoksemisen suhde ei ole ihan sama kuin salilla penkkaamisen ja kantojen(?) nostelun pihalla selällään maaten.

Mutta se, että joku haluaa maksaa x euroa kuussa siitä että ajaa autolla salille kävelemään juoksumatolle on mielestäni jokseenkin koomista. Liikunnan harrastaminen sinänsä on toki suotavaa.

Vauvamuija saa jatkoa :D tänään ei ollut lasta mukana, mutta salin radio tuntui olevan suuri ongelma hänelle. Tuolla salilla soi lähes aina Radio Rock, koska suurin osa sen musakattauksesta pitää. Tänään oli noin tusina henkeä (pieni sali, semisti porukkaa suhteessa neliöihin) ja vuorollaan jokainen kävi radiota nykimässä kovemmalle, kun mieleisiä kipaleita tuli vastaan. Tää vauvamuija käy joka kerta kääntämässä äänet niin pienelle, että kuitenkin vielä hätäseen kuulee musiikin kuuluvan :D tais käyttää viimeks vauvaansa tekosyynä että muut oltas hiirenhiljaa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom