Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Hitto, mä taidan päästä sitten kans salikomedia-ketjuun, kun KÄVELEN juoksumatolla 3 x viikossa! Ja vieläpä pistän kiinni jos joku ihana trikoohanuri tulee eteen kävelemään/juoksemaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Monta kertaa ollut mielessä käydä tekemässä pelkästään aerobista salilla kuntopyörällä tai juoksumatolla mutta en vain ole saanut aikaiseksi, voisi käydä vaikka toisten kiusaksi.
Tosin olen seurannut yhtä vanhempaa pariskuntaa jonka rouva lähinnä poljeskelee rauhaksiin kuntopyörällä ja herra vetelee soutulaitetta, miettinyt että eikö jo pelkkä kävelykin ajaisi saman asian mutta toisaalta samahan se mitä ja missä kukin tekee omilla rahoillaan, pääasia että jollain tapaa pitää vanhempanakin kunnosta huolta.

Minä kanssa ilmoittaudun selväksi salikomedian aiheuttajaksi. Käyn nimittäin helleaallon aikaan/kura-räntäsade-aikana/kovalla pakkasella säännöllisesti tekemässä n. 20 min HIIT-treenin juoksumatolla. Itse en edes pysty juoksemaan pienelläkään pakkasella, kun kehkot ottavat osumaa. Joskus olen ruuhka-aikojen ulkopuolella tehnyt jopa 60 min kävely-tasasykkeisenkin. Tosin tällöin(kin) kävelen salille, kun matka ei ole pitkä ja nopeammin pääsee kävellen kuin autolla, mutta mistä sitä muut treenaajat tietävät millä olen tullut. Tämän päälle tietenkin tulee ne normaalit salitreenit 3 x viikkoon. Taidan vain olla sellainen kermaperse, etten lähde lenkille edes kirveellä uhaten, jos taivaalta tulee vettä tai pakkanen nipistelee... On se vain niin paljon mukavampi tehdä treeni sisätiloissa ja mahdollisesti jopa padilta ohjelmaa katsellen / musiikkia kuunnellen kuin puskea läpi rännän ja tuiskun uitettuna koirana kun kuitenkin samaan kk-kortin hintaan menee.

Voi jeesuksen perseet :D kun oikein haluaa ymmärtää asian väärin, ymmärtää asian väärin. Tuli ihan homorulla-episodi mieleen :) Pahoittelen aiheuttamaani pyllykipua kaikille juoksumattoa käyttäville, ette ole salikomediaa..ainakaan tämän asian puitteissa.

Voi jeesuksen perseet :D kun oikein haluaa ymmärtää asian väärin, ymmärtää asian väärin. Tuli ihan homorulla-episodi mieleen :) Pahoittelen aiheuttamaani pyllykipua kaikille juoksumattoa käyttäville, ette ole salikomediaa..ainakaan tämän asian puitteissa.
Mitä oikein odotit?

Homorulla sen sijaan on homorulla vaikka voissa paistaisi. Sitä ei voi käsittää väärin. Jos vettä porot nokkaan on käsittänyt ihan oikein. :D

Tänään oli noin tusina henkeä (pieni sali, semisti porukkaa suhteessa neliöihin) ja vuorollaan jokainen kävi radiota nykimässä kovemmalle, kun mieleisiä kipaleita tuli vastaan.

Maailmasta puuttuu playeri, joka säätää automaattisesti aina biisin vaihtuessa volumit perustasolle. Näin ei menisi kekkereillä heti huutamiseksi.

Kyllä kometiaa on se, kun ryhmä nuoria poikia tulee salille. Jo pukkarissa korville asetellaan markkinoiden suurimmat ja kauneimmat kuulokkeet. Mutta mutta, eihän kuulokkeet korvilla voi jutella, joten suurimman osan ajasta ne roikkuvat leuan alla.

Vauvamuija saa jatkoa :D tänään ei ollut lasta mukana, mutta salin radio tuntui olevan suuri ongelma hänelle. Tuolla salilla soi lähes aina Radio Rock, koska suurin osa sen musakattauksesta pitää. Tänään oli noin tusina henkeä (pieni sali, semisti porukkaa suhteessa neliöihin) ja vuorollaan jokainen kävi radiota nykimässä kovemmalle, kun mieleisiä kipaleita tuli vastaan. Tää vauvamuija käy joka kerta kääntämässä äänet niin pienelle, että kuitenkin vielä hätäseen kuulee musiikin kuuluvan :D tais käyttää viimeks vauvaansa tekosyynä että muut oltas hiirenhiljaa :D

Pelkkä vauvamuijasta lukeminen alkoi vituttaa aivan käsittämättömän paljon. Voisi tulla yhdelle jos toiselle paha mieli, jos joku oman elämänsä supermutsi käskisi mua tai jotain kanssatreenaajaa olemaan hipihiljaa, ettei hänen rakkautensa hedelmä herää.

Voi vaan kuvitella, kuinka siistiä supermutsin läheisillä tai vaikka samassa bussissa matkustavilla on, aviomiesraukasta puhumattakaan. Varmaan saa korville jos uskaltaa pieraista vaavin nukkuessa.

Entisellä ja nyt jo edesmenneellä salilla oli yksi disturbedin levy joka oli kuin noiduttu. Ko. pändihän on niin hirveää itteään toistavaa paskaa, ettei sitä voi kuunnella ku pakottettuna yhen biisin muun melusaasteen seassa. Ja se saatanan stricken oli aina siinä soittimessa. Heitin sen lätyn roskiin kahdesti ja se oli silti ilmestynyt takasin dekkiin seuraavana päivänä. Kolmannella kerralla väänsin sen poikki ja saatiin olla hetki rauhassa. Kehitys kehittyi ja tuli aika kun salille saatiin tietokone jolta musiikkia huudatettiin. Taas saatiin nauttia draimanin rytmikkäästä älinästä. Testiksi poistin kerran "stricken"-kansion koneelta, ja se oli tullut takasin seuraavaan kertaan salilla. Pakko se oli uskoa, että joku helvetin pöpi väkisin haluaa kuunnella sitä pökälettä. Ei sillä että ite oisin ollu vähemmän pöpi kun yritin päästä siitä eroon.

Entisellä ja nyt jo edesmenneellä salilla oli yksi disturbedin levy joka oli kuin noiduttu. Ko. pändihän on niin hirveää itteään toistavaa paskaa, ettei sitä voi kuunnella ku pakottettuna yhen biisin muun melusaasteen seassa. Ja se saatanan stricken oli aina siinä soittimessa. Heitin sen lätyn roskiin kahdesti ja se oli silti ilmestynyt takasin dekkiin seuraavana päivänä. Kolmannella kerralla väänsin sen poikki ja saatiin olla hetki rauhassa. Kehitys kehittyi ja tuli aika kun salille saatiin tietokone jolta musiikkia huudatettiin. Taas saatiin nauttia draimanin rytmikkäästä älinästä. Testiksi poistin kerran "stricken"-kansion koneelta, ja se oli tullut takasin seuraavaan kertaan salilla. Pakko se oli uskoa, että joku helvetin pöpi väkisin haluaa kuunnella sitä pökälettä. Ei sillä että ite oisin ollu vähemmän pöpi kun yritin päästä siitä eroon.
Ymmärsinkö oikein, että ensin heitit roskiin ja sen jälkeen rikoit yleistä omaisuutta olevan/ jonkun toisen levyn, jonka jälkeen poistit yleiseltä tietokoneelta musiikkia? Ja tämä kaikki sen vuoksi, ettet itse pidä ko bändistä? Ei juma

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom