Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Ymmärsinkö oikein, että ensin heitit roskiin ja sen jälkeen rikoit yleistä omaisuutta olevan/ jonkun toisen levyn, jonka jälkeen poistit yleiseltä tietokoneelta musiikkia? Ja tämä kaikki sen vuoksi, ettet itse pidä ko bändistä? Ei juma
Saatoit jopa ymmärtää. Mua tarina ainakin huvitti suuresti. Osoittaa ainakin järkkymätöntä päättäväisyyttä jos ei muuta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Entisellä ja nyt jo edesmenneellä salilla oli yksi disturbedin levy joka oli kuin noiduttu. Ko. pändihän on niin hirveää itteään toistavaa paskaa, ettei sitä voi kuunnella ku pakottettuna yhen biisin muun melusaasteen seassa. Ja se saatanan stricken oli aina siinä soittimessa. Heitin sen lätyn roskiin kahdesti ja se oli silti ilmestynyt takasin dekkiin seuraavana päivänä. Kolmannella kerralla väänsin sen poikki ja saatiin olla hetki rauhassa. Kehitys kehittyi ja tuli aika kun salille saatiin tietokone jolta musiikkia huudatettiin. Taas saatiin nauttia draimanin rytmikkäästä älinästä. Testiksi poistin kerran "stricken"-kansion koneelta, ja se oli tullut takasin seuraavaan kertaan salilla. Pakko se oli uskoa, että joku helvetin pöpi väkisin haluaa kuunnella sitä pökälettä. Ei sillä että ite oisin ollu vähemmän pöpi kun yritin päästä siitä eroon.

Pakko ihailla tuon tason päättäväisyyttä. Harmi, että tarinalla on noin surullinen loppu :D

Saattaa mennä kategoriaan "mikä vituttaa", mutta eilen osui omalle kohdalle typerin vamma ikinä. Käänsin kylkeä sängyssä niin pamahti nivunen :D jäi jalat reenaamatta tänään

Entisellä ja nyt jo edesmenneellä salilla oli yksi disturbedin levy joka oli kuin noiduttu. Ko. pändihän on niin hirveää itteään toistavaa paskaa, ettei sitä voi kuunnella ku pakottettuna yhen biisin muun melusaasteen seassa. Ja se saatanan stricken oli aina siinä soittimessa. Heitin sen lätyn roskiin kahdesti ja se oli silti ilmestynyt takasin dekkiin seuraavana päivänä. Kolmannella kerralla väänsin sen poikki ja saatiin olla hetki rauhassa. Kehitys kehittyi ja tuli aika kun salille saatiin tietokone jolta musiikkia huudatettiin. Taas saatiin nauttia draimanin rytmikkäästä älinästä. Testiksi poistin kerran "stricken"-kansion koneelta, ja se oli tullut takasin seuraavaan kertaan salilla. Pakko se oli uskoa, että joku helvetin pöpi väkisin haluaa kuunnella sitä pökälettä. Ei sillä että ite oisin ollu vähemmän pöpi kun yritin päästä siitä eroon.

Yhdessä vaiheessa salilla oli AINA soimassa Disturbedin poltettu cd. En varsinaisesti vihaa bändiä, mutta alkoi se wa-a-a-a-määkiminen nyppimään pitemmän päälle. Joskus sitten kun oli vain pari henkeä salilla ja Draiman taas äänessä, kävin vaihtamassa radion päälle. Yksi tyttö sanoi vaan "kiitos" :D

Pari kertaa vähän ihmetelly kun reeni kamppeet olleet vähän märkänä salille mennessä ja unohin sitte vaihtaa juomapullon. Tänään menin kiipeilemään ja kiva kun reeni housuissa oli iso märkä läntti haaruksien kohalla :nolo:

Setä halusi ilmeisesti treenata hiljaisuudessa, kun kävi radion moneen kertaan vääntämässä kuulokynnyksen rajoille. Muutama tyyppi salille tullessaan (mukaan lukien minä) väänsi vähän lisää volyymiä, että radio kuuluisi jotenkin. Ei todellakaan siis kovalle. Aina minuutin sisään setä tulee vääntämään volat pois ja palaa puhisten naama punaisena suorituspaikalleen. Erikoisinta oli se, että hän ei radiota sammuttanut kokonaan. Väänsi vaan äänenvoimakkuuden niin pieneksi, että kaiuttimen vieressä juuri ja juuri kuuli musiikin.

Setä halusi ilmeisesti treenata hiljaisuudessa, kun kävi radion moneen kertaan vääntämässä kuulokynnyksen rajoille. Muutama tyyppi salille tullessaan (mukaan lukien minä) väänsi vähän lisää volyymiä, että radio kuuluisi jotenkin. Ei todellakaan siis kovalle. Aina minuutin sisään setä tulee vääntämään volat pois ja palaa puhisten naama punaisena suorituspaikalleen. Erikoisinta oli se, että hän ei radiota sammuttanut kokonaan. Väänsi vaan äänenvoimakkuuden niin pieneksi, että kaiuttimen vieressä juuri ja juuri kuuli musiikin.

Eikö tämän pitäis olla demokraattista? Jos kymmenen kaveria haluaa kuunnella musiikkia ja yks ei niin mikä oikeus sillä yhellä on kieltää se muilta? Ottais Artosta mallia ja hankkis kuulosuojaimet.

Eikö tämän pitäis olla demokraattista? Jos kymmenen kaveria haluaa kuunnella musiikkia ja yks ei niin mikä oikeus sillä yhellä on kieltää se muilta? Ottais Artosta mallia ja hankkis kuulosuojaimet.

Noh... Ehkä tammikuun uudelle tuttavuudelle haluttiin olla kohteliaita. Enpä itsekään lähtenyt asiasta vääntämään.

Joku insinöörin ulkoiset tuntomerkit täyttävä kaveri asettui jokaiseen käyttämäänsä laitteeseen salilla niin, että jalat "roikkuivat" etureisien YLÄpuolella normaalisti olevan jalkatuen päällä.. Ylätaljassa näytti melko koomiselta puuhalta, ehkä otti paremmin selkään kun nousi aina hieman joka toistossa tangon mukana ilmaan? :) Tai sit tää oli sitä crossfittiä.

Joku insinöörin ulkoiset tuntomerkit täyttävä kaveri asettui jokaiseen käyttämäänsä laitteeseen salilla niin, että jalat "roikkuivat" etureisien YLÄpuolella normaalisti olevan jalkatuen päällä.. Ylätaljassa näytti melko koomiselta puuhalta, ehkä otti paremmin selkään kun nousi aina hieman joka toistossa tangon mukana ilmaan? :) Tai sit tää oli sitä crossfittiä.

Toihan on ihan normaali erikoistekniikka mm. iso reitiset pyöräilijät hyödyntää tota tyyliä.

Syyllistyin hiljattain ihan itse salikomedian aiheuttamiseen...

Salini kalustoa on täydennetty painokiekoilla, joiden paino on ilmoitettu murtolukuina, kun taas salin vanhemmat kiekot on varusteltu desimaaliluvuin. Eräänä kauniina kyykkypäivänä siinä asettelin kiekkoja tankoon, ja vielä puuttui 2,5 kg. Ihan kyykkyräkin vierestä löytyi 1 1/4 kg:n kiekkoja. Otin sellaisen käteen, tuijotin sitä pitkään ja jostain ihme syystä aivoni olivat sitä mieltä, että tämähän on ihan väärä ja eihän tää käy. Lähdin sitten kauemmas penkomaan muita telineitä löytääkseni 1,25 kg:n kiekkoja. Kantaessani tyytyväisenä takaisin "oikeita" kiekkoja, tajusin mitä olin juuri tehnyt. *facepalm*

Tänään kaks 16v poikaa yritti ylätaljassa täydellä pakalla ykkösiä. Ne ei saanu edes 80 kiloo mitenkään alas niin ne silti päätti yrittää täydellä pakalla. Sit sen jälkeen mentiin tekee scott hauista ja pistettiin 50kg samantien tankoon eikä saatu yhtään toistoo.
ei kipuu ei hyötyy jne :D

Toivun tässä olkapääleikkauksesta ja viime aikoina oon saanu tehtyä vipareita kolmen kilon kässäreillä ilman kipua. Tässä eräänä kauniina päivänä tein taas vipareita ja jumankekka että painoi ja kiristi leikattua olkapäätä. Päätin sitten jättää leikin kesken ja hantteleita palauttaessani totesin, että ei ihme että vähän painaa kun operoidussa kädessä oli 5kg ja terveessä 3 kg.:D

Yks tyyppi on kahesti mun aikana kyykännyt kyykkyteline 2-3 pykälää alempana. Kerran se vaa lähti kyykkämään ja ihme kyllä sit selvis tilanteesta, mut tokalla kerralla oli tanko toisella puolella oikeesti varmaan 20cm korkeemmalla ja oli pakko jo sanoa, ettei tuu peilistä läpi .

Nyt on pakko kysyä, kun en saa millään kiinni. Siis mitä miten hä? :)

Edit. siis kyykkytelineen toinen puoli 20cm toista ylempänä?

Ymmärrän kyllä, että joku tykkää musiikista. Mutta kun pitää tuoda poppikone ihan suihkuun asti salilla, myös vääntää sen täpölle suihkuhuoneessa kun menee saunaan.

Ja tietenkin afroamerikkalaista humppaa, suonet meinasi poksahtaa.

Mä menasin hörähtää ääneen ku vieressä joku nainen kyykkäs 25 kilon painoilla puuskuttaen ja kuulokkeiden läpi kuulu joku eppu normaali tms ihan kamala renkutus :D ei tulis mieleen kuunnella moosta unimusaa salilla, mut kukin tyylillään. Kaiken lisäks luulen et toi kyykkääjä huomas mun kuulevan ku yhtäkkiä se vaihtoki biisin vähä nolon näkösenä..

Salilla eräs kanssatreenaaja joka näyttää aika prikulleen tältä:
Dont-skip-leg-day-427x600.jpg
Aivan HIRVEÄ lihasepätasapaino ja jalat todella ohuet tikut. Reidet yhtä paksut(ohuet) kuin pohkeet. Kaveri treenaa vuorotellen olkapää/rinta ja selkä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom