Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin oliko se Hulkki? Sehän teki aiheesta ölog-videon ja haukkui sitä salilomediavemputukseksi. Ja sitä se kyllä kieltämättä on.Joku Hulkin näköinen kaveri jumppasi tuossa jokin aika sitten ilmeisesti olkapäitä sellaisilla kuminauhaviritelmillä. Oli hieman koomisen näköistä
Normisettiä. Siksi käynkin toisaalla kun töissä.Työpaikan eli suuren oppilaitoksen salilla joku (minua viisikymppistä vähän nuorempi) laihahko mies teki kyykkyä melko kireissä ja matalan mallisissa kukallisissa shortseissa niin, että gluteus maximukset vilkkuivat. Suihkussa taas ilmeni. että joku laiha ja tatuoitu partahipsteri oli ajellut genitaalialueensa paljaaksi ja patsasteli siellä lähes 90 asteen siitinojennuksella. Olinkohan päätynyt vahingossa väärään saliin?
Yks kaveri joka ''cuttaa'' koko ajan. Massat käytännössä olemattomat( tyyliin180/70), vaik jtn #aesthetics4life #umirincunt? Kehoilua on treenaavinaan ja zyzz on silppuroitujen jumala yms. Salille eksyy ehkä pari kertaa kuussa. En ymmärrä kehoilua, enkä halua/ei mun tarvii mut mikä pointti tollases on jossei oo edes mitään massoja mitä tuoda esille?
Näin unta, et @Powerhousu tuli pitää mulle yhden reenin salille. Ainoo vaa et tää kaveri mun unessa oli n. 150cm kukkakeppi jolla ei ollu kyllä yhtään lihasta. On tullu varmaa liikaa lueskeltua tätä pakkista ku käyttäjät tulee jo uniin. :D
No ei se kyllä kovin kauas todellisuudesta heittänyt. :DNäin unta, et @Powerhousu tuli pitää mulle yhden reenin salille. Ainoo vaa et tää kaveri mun unessa oli n. 150cm kukkakeppi jolla ei ollu kyllä yhtään lihasta. On tullu varmaa liikaa lueskeltua tätä pakkista ku käyttäjät tulee jo uniin. :D
Mitäs mieltä Konaa Nipitzan salista?. Mihkäs patteriin/yksikköön "pääsit" näin aluks?;)Armeijan salilla jokainen levypaino punnittu uudelleen ja tussilla merkattu tarkka paino. Esim 10 kg levyyn merkattu 9,4 kg.
Mitäs mieltä Konaa Nipitzan salista?. Mihkäs patteriin/yksikköön "pääsit" näin aluks?;)
Taitaa olla vähä ongelma joka varuskunnassa. ps.Aamuja:p1. Patteri tupa a104.
Laitevalikoima ihan perus, laitteita tosin yksi kutakin. Väkeä vitusti, joten treenit pitää tehdä fiiliksen mukaan ja katsoa mitä on vapaana. Helvetin kuuma on, patterit varmaan + 50 astetta niin yritä siinä tehdä jotain. Ilmastoinnista ei taida olla tietoakaan.
Taitaa olla vähä ongelma joka varuskunnassa. ps.Aamuja:p
Menee kyllä niin nyt,mutta keskiviikkosin aamupalalta munia messii.Ite taisin paraillaa ottaa joku 15-20 :DAamu ja vaan, sais alkaa jo loppumaan :D
Niin ja piti sanoa, että ainakin pohjelaite ja takareisikoukistus maaten ovat umpi surkeita. Alkavat kellumaan tietyssä pisteessä joten käytännössä turhia.
Parempi kai tuokin kuin ei mitään. Kotona sitten vetää jonkun 3-jakoisen läpi vklp aikana kunnolla. Eipä täällä pahemmin kiinni olla paitsi jos metsässä ollaan, sekä alussa tietysti.
Safka on kyllä laadultaan parempaa kuin esim koulussa, mutta perus kotiruokaahan tuo on tyyliin nakkilastiketta. Omat prodet vaan messiin Hyvällä tuurilla iltapalalla saattaa olla rahka tai kananmunia, ei kun taskut täyteen munia.
Vatsa tosin on aivan sekaisin, kun ei tälläiseen ole tottunut.
Tänään joku rouva/vanhempi neiti puhui puhelimeen ilmeisesti koko treeninsä ajan. Alataljassa sarjakin tehtiin puristamalla/nostamalla olkapäällä puhelinta korvalle samalla. Varmaan hyvä treeni tuollainen ja päiväkirjaan merkintä "salilla käyty"