Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Mä näin eilen salille jampan, joka teki sjm luukut korvilla keskellä sarjaa ylösnoustessaan pieras yhtä nousevalla äänellä, kuin liikkeelläkin. Paino tipahti ja kaveri laitto juoksuksi kohti vessaa :D Tosi treenaajalla on aina vähän kakkaa housussa x)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä näin noin 18v pojan jolla oli Gazozin verkkarit ja Under armourin paita ja valkoiset isot kuulokkeet päässä, kovasti koitti vääntää habaa ja sarjojen välissä aina peilistä pullisteli "hauista" :) . Sama kaveri pukkarissa otti itsestään kuvia kalsarit jalassa :D ...

Mä näin noin 18v pojan jolla oli Gazozin verkkarit ja Under armourin paita ja valkoiset isot kuulokkeet päässä, kovasti koitti vääntää habaa ja sarjojen välissä aina peilistä pullisteli "hauista" :) . Sama kaveri pukkarissa otti itsestään kuvia kalsarit jalassa :D ...
Mä teen noin aina ja oon 30. :P

Tuntuu, että nämä lähemmäs 50v miehet on pahimpia urpoja salilla. Tänään eräs herra leikki ilmeisesti rodeota tasapainottelemalla jumppapallon päällä. Ja juomapullona tietysti 0,7L viinapullo

Kuten yllä jo todettiin niin jumppapallon päällä voi tehdä paljon haastavia liikkeitä, jotka kehittävät tukilihaksistoa ja tasapainoa. Kovimpia juttuja lienee kyykky pallon päällä.
Yksi kuntopalloharjoittelun kuormitusmetodeista on juoda pullo viinaa reenin aikana. Tasapainoaistin turtuessa reeni käy tukilihaksistolle yhä rankemmaksi. Pullon voi juoda aikaa vastaan, tasa-annoksina, pyramidi-annoksina tai niin-paljon-kuin-kerralla-menee metodilla.

Kuten yllä jo todettiin niin jumppapallon päällä voi tehdä paljon haastavia liikkeitä, jotka kehittävät tukilihaksistoa ja tasapainoa. Kovimpia juttuja lienee kyykky pallon päällä.
Yksi kuntopalloharjoittelun kuormitusmetodeista on juoda pullo viinaa reenin aikana. Tasapainoaistin turtuessa reeni käy tukilihaksistolle yhä rankemmaksi. Pullon voi juoda aikaa vastaan, tasa-annoksina, pyramidi-annoksina tai niin-paljon-kuin-kerralla-menee metodilla.
:D:D
En epäile etteikö tuo "rodeo" olisi tehokas liike. Huvittavan näköstä se silti oli (mun mielestä) ja jotenkin se viinapullo tehosti tätä komboa. Oli siellä sitten viinaa tai vettä

Erikoinen tekniikka ja varusteet eräällä nuorella kaverilla salilla. Jätkä on hyvärunkoinen, jäntevä ja ilmeisesti kova urheilemaan. Muutama kuukausi takaperin teki sotilaspenkkiä, tangossa kiinni se pehmusterulla. Kysyin ihan että minkäslaista tuntumaa tuolla haetaan. Vastaus oli yksiselitteisesti "treenaan sotilaspenkkipunnerrusta" ja tonnin seteli-ilme. Nyt männä viikolla sama kaveri, samat emmeet mutta kovemmat raudat. Melkonen seppä, en ymmärtänyt edelleenkään sitä pehmustetta, mutta jampan metodit vissiin sen verran omiani edellä etten voikaan ymmärtää.
Oletko kuullut lankkupenkistä ikinä?

Kaikki Luokkakokous-elokuvan katsoneet muistaa varmaan sen karmivan pystypunnerrusnytkytyksen, jota Hedbergin hahmo väänsi salilla? No, joku jantteri hytkytteli ja nytkytteli ihan samalla lailla smithissä tuossa männäviikolla. Ilmeisesti siis loppui laitteessa korkeus kesken, ja siksi jäi liikerata viiteentoista senttiin. Jotenkin vaan meni niin pahasti parodiahorisontin yli se spede aurinkolaseissaan ja vaimonhakkaajapaidassaan. Ei vaikuttanut kovin tarkoitushakuiselta, niin veikkaan ihan vaan FUBAR-tekniikkaa.

Joo ei näille pitäis nauraa... mutta jotenkin vaan pisti silmään akrobaattisen notkea kaveri pelkät bokserit jalassa ja pipo päässä. :D

Joku jannu teki haba maksimia tangolla ja pyys varmistajan. Ei mitää bodailua siis, vaan cheatti kääntö pari toistoa selkä käyrällä ja avustettuna. Emmä ees pidä erityisen ''komediana'', mut mietin vaa motiiveja tällaselle. Kukin tyylillää. Oha sillä rautarunttauksella omat hyötynsä, mut ei vaan tulis itel mieleen niin yks-ulotteisessa harjotteessa runtata.
Siis mihin ihmeeseen tossa ees tarvii varmistajaa? Tangonhan voi vaan pudottaa, jos ei jaksa nostaa? o_O:D

Siis mihin ihmeeseen tossa ees tarvii varmistajaa? Tangonhan voi vaan pudottaa, jos ei jaksa nostaa? o_O:D

Mietin vastaavaa joskus kun edellisellä salilla joku jamppa pyysi varmistamaan vaakahack -sarjaa. Kyseisessä liikkeessä kuitenkin myös mahdoton jäädä rautojen alle. Menin nyt kuitenkin kun en halunnut olla epäkohtelias.

Oli kyllä niin sekalainen seurakunta salilla että ei saatana. Irvistelijä - vanhempi äijä joka irvistelee tuskissaan teki mitä tahansa. Tänäänkin ihan liian isoilla romuilla kroppa mutkalla teki jotain rinta-olka-selkä-kokovartalo heijausliikettä 20kilon kässäreillä, että en kyllä ihmettele niitä tuskaisia ilmeitä. Sitten oli joku ihan uus jantteri joka latas tankoon heti maksimiromut ja "kyykkäili" selkä pyöreenä semmosella 20cm liikeradalla. Ja lisäksi semmonen quasimodo-selkäinen juoksija teki ylätaljaa niin että se tanko vedettiin sinne nivusiin. Ja sit meikä itse heiluu matolla tehden oudon näkösiä fysioterapialiikkeitä :D

Ennenkuin kukaan muu ehtii: testailin Platz-hackiä vaakamasiinassa. Vanhan likaisen sedän tekemänä varmasti melko iljettävän näköistä.

Tuli vähän itku edellisen takia kotiintullessa, hissi oli rikki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom