Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Ennen vanhaan farkkujen leikkaus oli sellainen löysempi kuten työhousuissa normaalisti. Sellaisissa kyykkääminen ei varmaankaan tuottaisi ongelmia. Nykyäänhän niitä ei oikein edes saa jalkaan, kun ovat reisistä niin ohuet, paitsi ehkä ne Varustelekan Kansan Farkut, mutta niissähän on elastaania kankaan seassa eli ei niitä tosimies voi ostaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meidän salilla semmoinen hevimies treenaa aina farkuissa ja bootseissa kaikki treenit. Oikein pätevän näköistä treeniä tekee ja lihaksiakin löytyy ainakin yläkerrasta. Mutta eiköhän siellä jaloissakin lihaa ole kun hyvän näköistä tekemistä se jalkatreenikin on farkuista huolimatta.

Meidän salilla joku äijä lukee treenatessaan kirjaa. Esimerkiksi prässiä ja ojennuksia tehdessään. Samoin sarjojen välissä kävelee ympäri salia kirjansa kanssa.
Eikä siinä mitään, mut voi kattoo mihin kävelee.

Kyllä nämä mustahiuksiset saleja aktiivisesti nykyään käyttävät ovat tarjonneet monesti salikomediaa... Eräskin veljespari treenasi farkuissa sekä pikeepaidoissa koko sen ajan kun paikalla olin pelkästään oikean käden hauista ja aina kasvavalla kuormituksella.Peilistä tietenkin seuraten.Välillä käärivät hihansa ja ihailivat pumpissa olevia lihaksiaan(2kpl/2hlö) Kertaakaan ei harjoituksen aikana kyynärvarsi ojentunut viittä senttiä enempää.Oli kuitenkin kyseessä 5-10 kilon käsipainot.(emmehän tarkkaile toisten suorituksia... :D)

Tuli nyt nähtyä sekin, että farkuissa voi treenata. Siellä se joku jätkä pumppaili salilla olkapäitä ja rintaa, eikä näyttänyt menoa haittaavan. Voihan se olla, että salihousut jäivät yksinkertaisesti kotiin..Kyykätessä olisi voinut vähän haitata tekemistä.
Jos tekee salilla olkapäitä ja rintaa niin mitä merkitystä on sillä mitä on jalassa?

Jos tekee salilla olkapäitä ja rintaa niin mitä merkitystä on sillä mitä on jalassa?

No vaikka tekis kyykkyäkin, niin so what? Ei luulis kenenkään muiden reenejä haittaavan. Ja itsestäni suurinta salikomediaa on nykyään nimenomaan se, kun kaikilla pitää olla ne better bodiesit tai muut sellaiset.. Olen muutaman kerran kokeillut ja kyllä aina olen palannu vanhoihin collegehuisuihin ja t-paitaan takaisin.

Ei mitään, ihan mistä kukin tykkää. Itse en ikinä voisi kuvitella treenaavani farkuissa, oli kierrossa mikä lihasryhmä tahansa. Se ei kuitenkaan poista sitä faktaa, että minusta tuo näky oli huvittava.

Tuntuu, että nämä lähemmäs 50v miehet on pahimpia urpoja salilla. Tänään eräs herra leikki ilmeisesti rodeota tasapainottelemalla jumppapallon päällä. Ja juomapullona tietysti 0,7L viinapullo

Tuntuu, että nämä lähemmäs 50v miehet on pahimpia urpoja salilla. Tänään eräs herra leikki ilmeisesti rodeota tasapainottelemalla jumppapallon päällä. Ja juomapullona tietysti 0,7L viinapullo
Toi "rodeo" nyt tekee ihan hyvää kropan hallinnalle, ihan perusjuttua jumppapallolla, vaikka aika urpolta saattaa ehkä näyttääkin. Mitä kovemmaksi pumpattu jumppapallo, sen vaativampaa sen päällä on pysyä.

Oliko pullo lasia tai sisältö viinaa? Muuten en kyllä ymmärrä mitä urpoa tuossa on. Muoviset alkon pullot on juomapulloja parhaasta päästä.

Mielenkiintosia argumentteja nää ''löl joku treenas farkut jalas''. Eiks toi oo aika neandertali tason pilkun nussintaa? Ei Kyllä rajota mitään jotkut tollaset yläkroppa treenit(kyykkäily yms. poislukien obviously), vaik olis vittu työ kengät ja haarniska päällä ;D. Enemmä mua huvittaa(ja rehellisesti sanottuna hieman jopa vituttaakin) tollanen pätemisen vuoks päteminen. Joku joskus päätti, et farkut jalas treenaus=perisynti, ni porukka saa heti paskahalvauksen ku joku heiluu leviksis. Itse verkkareissa/shortseissa, koska tavaksi muodostunut, mut ei kyllä treenit farkuissa muuttais yhtään mitään 90% liikkeistä.

Mutta on urheiluvaatteet kuitenkin ihan kivat urheillessa, jos sellaiseksi salitouhun laskee. Olkoon jalassa sitten pieruverkkarit tai Gaspit tai jotain siltä väliltä, niin on ne tarkoituksenmukaisemmat kuin farkut. Näin kyllä yhdellä mimmillä salitrikoot, jotka näytti farkuilta. Not bad ;)

Melkein harmittaa kun en ole huomannut vieläkään päässeeni ketjuun. Päällä on kuitenkin aina vanha bändipaita, juomapullona viinapullo, housut joskus väärinpäin ja pyörin sarjojen välillä pientä ympyrää. Niin ja painot on luokka kaksi golfpalloa hammastikulla yhdistettynä.

Auttaisikohan jos alkaisin treenaamaan pinkki ja karvainen cowboy-hattu päässä?

Joo siis tottakai, mut ton treeni ergonomian pitäiski olla ainoa mil on väliä täs asias. Ei sellast turhamaista paskaa, et nauretaan jonkun farkuille periaatteesta ja sillä perusteella, et oletetaan sen olevan tuomitsemisen arvoinen asia. Mun mielest toi on vaa tollanen ns. urbaanilegenda, et luuserit treenaa farkuis tyylii :Dd.Tietty jos imago on ite treeniä tärkeempää jollekin, ni otan osaa näiden yksilöiden puolesta ;).

Enpä olisi paljon paremmin itse voinut tokaista!

Komediaketju niin kai sitä voi kertoa omasta mielestä hassuja asioita. Eikä ne suoraan tarkoita, että haittaisi jotenkin omaa treeniä. Sitä varten on se salivitutusketju. En mä tiedä, miksi se vaan näyttää hassulta, kun hevimies kyykkää farkuissa ja bootseissa. Pääasia tietty että kyykkää.

En ole vielä nähnyt, mutta kyllä mä ihmettelisin jos joku salilla treenaisi farkut jalassa. Siis joku kirjoittamaton sääntö on kuitenkin olemassa siinäkin, että missä kuteissa salilla "kuuluu" olla. Minkäännäköistä väliä sillä ei ole minkään kannalta, mutta yhtä huvittava tuo mielestäni on kuin mennä vaikka juhliin verkkarit jalassa. Ketään sekään ei haittaa, mutta on se nyt jumankauta jollain tapaa huvittavaa jos joku niin tekee.

No se on sun ja varmasti monen muunki mielipide, mut mä nään tällaset jutut lähes poikkeuksetta tietämättömyytenä ja pinnallisuutena(erittäin itseselitteisistä syistä johtuen). Ite kyseenalastasin jo ihan sen takia tollasen, että perustuu johki ''kirjottamattomiin sääntöihin'', mitkä muka kaikkien tulisi allekirjottaa. Mut tää menee jo filosofian puolelle, koht ku pääsen vauhtiin :D.
No jos tuohon logiikkaan lähdetään, niin kaikkihan meistä on pinnallisia, kun ylipäätään laittavat vaatteita päällensä tai vaativat muita niin tekemään. Ja usein vielä omasta mielestään siistejä vaatteita. Tietämättömyyttä en osaa tähän yhdistää, koska kaikki sen tietää, että esimerkiksi käsitreenit sujuu melkein jalat betoniin valettuna, mutta kun on nämä kirjoittamattomat säännöt. Kirjoittamattomat säännöt ovat itseasiassa todella mielenkiintoinen aihe, niistä on tullut opiskelujenkin puolesta jonkin verran luettua.

Erikoinen tekniikka ja varusteet eräällä nuorella kaverilla salilla. Jätkä on hyvärunkoinen, jäntevä ja ilmeisesti kova urheilemaan. Muutama kuukausi takaperin teki sotilaspenkkiä, tangossa kiinni se pehmusterulla. Kysyin ihan että minkäslaista tuntumaa tuolla haetaan. Vastaus oli yksiselitteisesti "treenaan sotilaspenkkipunnerrusta" ja tonnin seteli-ilme. Nyt männä viikolla sama kaveri, samat emmeet mutta kovemmat raudat. Melkonen seppä, en ymmärtänyt edelleenkään sitä pehmustetta, mutta jampan metodit vissiin sen verran omiani edellä etten voikaan ymmärtää.

Mä näin kerran kun uimahallin salilla 70pappa laittaa häkkiin tangon about rinnan korkeudelle, sitten se menee sen tangon päälle lantiosta ja roikkuu näin niinku pää alaspäin ja vetää sieltä toista tankoa :D

Sillä oli muitakin ihme tekniikoita ja äijä kuulemma joku vanha keihäänheittäjä niin sitä heittokättä se aina siinä välissä reenas.. Ns Kuivaheittoja :D HAHA

Melkein harmittaa kun en ole huomannut vieläkään päässeeni ketjuun. Päällä on kuitenkin aina vanha bändipaita, juomapullona viinapullo, housut joskus väärinpäin ja pyörin sarjojen välillä pientä ympyrää. Niin ja painot on luokka kaksi golfpalloa hammastikulla yhdistettynä.

Auttaisikohan jos alkaisin treenaamaan pinkki ja karvainen cowboy-hattu päässä?

Mä veikkaan että käydään samalla salilla. Mutta en ole kokenut sun varustuksen kuulunut salikomedia-ketjuun. :rock: Toki en ole huomannut, onko housut ollut väärin päin vai ei, kun olen omaan treeniin enimmäkseen keskittynyt.

Meidän salilla joku äijä lukee treenatessaan kirjaa. Esimerkiksi prässiä ja ojennuksia tehdessään. Samoin sarjojen välissä kävelee ympäri salia kirjansa kanssa.
Eikä siinä mitään, mut voi kattoo mihin kävelee.

Varmaan sama äijä, joka kävi meidän salilla ennen. Joissain laitteissa, missä ei ollut kädet, eikä jalat vapaana, raahasi jonkun korokkeen aina eteen ja viritti kirjan siihen, että pystyy lukea samalla. En ikinä saanut kurkittua mitä kirjaa lukee.

Suositut

Back
Ylös Bottom