Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo elikkäs.

Pari jannua käynyt salilla jonkin aikaa, ehkäpä kuukauden tai alle. Ne vetää aina hurjia pakkotoistotreenejä esim. jaloille prässissä ja hakissa. Ulkomuodosta päätellen ne ei ole treenannut kun sen kuukauden. Ilmeisesti katsoneet wlogeja, kun treenit on vähän sen tyylisiä tai en minä tiedä. Nää jätkät siis huutaa joka toistolla kuin ammuttavat siat. Siis ihan vitun karmean kuuloista ja prässissäkin on tyyliin satakiloa maksimissaan ja about puolet toistoista hitailla pakoilla kaverin kanssa. Noh oon nyt seurannut tätä touhua hetken ja ne aina tekee samat helvetin tukotustreenit. Viimeksi ne taas huuti niin perkeleesti rääkyen. Porukkaa selvästi huvittaa ihan helvetisti niiden touhu. Itsekkin vähän huvittuneena seurannut, mutta ihan sama ei kuulu mulle muiden treenit. Ihan oikeinhan ne periaatteessa tekee, mutta ei ne mitään kehitystä tule tuolla saamaan. Myös se, että ne treenaa aina paljain jaloin ja huomioin, että niillä on ihan vitun pitkät pyöristyneet varpaankynnet ja raspille olis töitä niissä sienijaloissa...

Noh kuitenkin taas vedettiin sitä karmeaa huutotreeniä prässissä. Itselläni meinas jo mennä sarjat vitulleen, kun ei pidä pokka. Salin omistajakin kävi vähän kuikuilemassa ivallisesti, että midäs däällä dapahduu. Jätkät ei tajunnu ja sama hommaa jatkaa tunnin vielä hakissa yhteensä. Tässä vaiheessa, jollain muikkelilla menee hermot.

"ääääyyyhhhhh, iiiiiiihhh, en jaksa enää, yyyyhyhyhyhyhh, auta ei saatana yyhyhyhyhyhy iihihhiihi"
"hei tota voisitteko ottaa vähän rauhallisemmin, eikai tarvi noin huutaa"
"MITÄ SÄ SANOIT HÄ"
"NO VITTU EI TARVI HUUTAA NOIN SAATANASTI, LOPETA SE SYNNYTTÄMINEN"
Jätkä keräilee itseään hakissa.
Salin omistaja tulee vielä vaihtamaan pari sanaa sankareiden kanssa.
Salin omistajan häipymisen jälkeen ääni alkaa taas pikkuhiljaa koventua ja puhina, kun tehdään pakkotoistoja reisikoneessa.

En tiedä mikä,mutta nauratti pitkästä aikaa aivan helvetisti:p:p

Sovitaan nyt, että tämä on komediaa, vaikka ois voinu mennä myös potutusketjuun: Meidän salilla on ryhmäliikuntasali painonnostotilan vieressä, ja tietysti siitä kuuluu kaikenlaista painojen räminää seinän läpi. (Taas kerran) kehonhuoltotunnilla jotkut tädit valitti siitä, kun on niin kova meteli, ja niiden pääargumentti oli: "Pitäis niidenkin, jotka pudottelee painoja, vähän miettiä, että kyllähän siinä lattialaatat hapertuu pikkuhiljaa." o_O Teki mieli sanoa, että sama käskeä pikajuoksijaa olemaan puuskuttamatta kuin painonnostajaa kolistelematta painoja, mutta pidin kuitenkin suuni kiinni...

Sovitaan nyt, että tämä on komediaa, vaikka ois voinu mennä myös potutusketjuun: Meidän salilla on ryhmäliikuntasali painonnostotilan vieressä, ja tietysti siitä kuuluu kaikenlaista painojen räminää seinän läpi. (Taas kerran) kehonhuoltotunnilla jotkut tädit valitti siitä, kun on niin kova meteli, ja niiden pääargumentti oli: "Pitäis niidenkin, jotka pudottelee painoja, vähän miettiä, että kyllähän siinä lattialaatat hapertuu pikkuhiljaa." o_O Teki mieli sanoa, että sama käskeä pikajuoksijaa olemaan puuskuttamatta kuin painonnostajaa kolistelematta painoja, mutta pidin kuitenkin suuni kiinni...
Ymmärrän, että rakas rive/ työntö tai tempaus on vaikea (jopa vaarallinen) tuoda pudottamatta alas, mutta itseäkin se hieman vituttaa :D enemmän vituttaa ihmiset, jotka pudottavat maastavedossa painot suoraan lattialle yhtään saattamatta. Itsekin suht tyhjänä alas tuon, mutta pidän kiinni ihan jo sen vuoksi, ettei tanko lennähdä ketään tai mitään päin.

Minua taas naurattaa se kun yleensä nämä jotka vittuuntuvat siitä kun joku tekee tempauksia tai työntöjä, ovat itse semmoista jotka huutavat prässiä, reisiojennuksia tai keskitettyä hauiskääntöä tehdessä kun pistetty sika tai orgasmin partaalla oleva äänekäs akka. En vain voi käsittää sitä huutamista. Pienen äänen ymmärtää tai sen jos pieru tulee, mutta kun ihan oikeesti prässissäkin lepuutetaan yläasennossa ja huudetaan.

Ja tämä sopii oikein hyvin tähän komedia ketjuun. Onhan tuo niin höpsöä touhua.

enemmän vituttaa ihmiset, jotka pudottavat maastavedossa painot suoraan lattialle yhtään saattamatta. Itsekin suht tyhjänä alas tuon, mutta pidän kiinni ihan jo sen vuoksi, ettei tanko lennähdä ketään tai mitään päin.
En mä nyt tiedä vituttaako se tiputtaminen, vaikka itsekin teen niin kuin sinä, mutta saattaa tietysti riippua siitä missä sitä tehdään. Muutaman kerran nimittäin on vituttanut kun joku järjen jättiläinen teki vanhalla koulun salilla mavea ylhäältä pudottamalla ja sitä salia ei oltu todellakaan tehty siihen tarkoitukseen. Lattia jotain puulevyä missä ohut kumi päällä, eikä minkäänlaisia nostolavoja. Aina kun se tiputti painot, niin lattia tärähti salin toisessa päässä asti, ikkunat helähti ja olen ihan varma että seinän toisella puolella olevassa puutyöluokassa tippui tavarat seinältä. Oli se niin hutera rakennus.

Ymmärrän, että rakas rive/ työntö tai tempaus on vaikea (jopa vaarallinen) tuoda pudottamatta alas, mutta itseäkin se hieman vituttaa :D enemmän vituttaa ihmiset, jotka pudottavat maastavedossa painot suoraan lattialle yhtään saattamatta. Itsekin suht tyhjänä alas tuon, mutta pidän kiinni ihan jo sen vuoksi, ettei tanko lennähdä ketään tai mitään päin.
Joo nyt puhuttiin nimenomaan olympianostoista. Toki siellä porukka tekee (ja pudottelee) muutakin, mutta mm. siihen tuo alue on varattu.

jos kaveri tekee dippiä ja souritus tekniikka näyttää enemmän kohautukselta mitä dipiltä itseltään se on komediaa...

Yleensä liikerata dipeissä ja leuoissa lyhenee mitä enemmän lisäpainoja on käytössä ;) mutta hei, on lisäpainoja!

Uusi sali ja uudet sankarit. Tänään joku noin 40 vuotias herrasmies päätti vallata yhden kyykky/mavepaikan. Ensin teki pystysoutua, mutta tekniikka muistutti enemmänkin jotain tempauksen ja vauhtipunnerruksen alkuvaihetta. Eli kauhea niiaus ja koko kropan voimalla tanko melkein nenään. Kyykyissäkään ei yllättäen hirveesti olllut kehumista, liikerata max 20cm ja kauhea tutina ja vapina jaloissa. Vieressä kuitenkin joku mimmi teki kunnon persemaahan-kyykkyä. Sarjatauoilla sit jotain boxihyppyjä. Toinen sankari oli varmaan pyjamassa salilla. Jalassa semmoset pallokuvioiset shortsit (näytti ihan boxereilta) ja päällä samanlainen paituli mitä muija käyttää iltasin. Ja kyseinen henkilö oli noin 20 vuotia mies...

Uusi sali ja uudet sankarit. Tänään joku noin 40 vuotias herrasmies päätti vallata yhden kyykky/mavepaikan. Ensin teki pystysoutua, mutta tekniikka muistutti enemmänkin jotain tempauksen ja vauhtipunnerruksen alkuvaihetta. Eli kauhea niiaus ja koko kropan voimalla tanko melkein nenään.
Ettei ollut high pull?

Täytyy kuivattaa salipyyhettä jossain muualla kuin keittiön leuanvetotangossa. Sillä aikaa kun olin suihkussa, koko iso pukuhuone alkanut lemuamaan kuulotetun sipulin, soijan ja valkosipulin eteerisiltä tuoksuilta.

Tuli nyt nähtyä sekin, että farkuissa voi treenata. Siellä se joku jätkä pumppaili salilla olkapäitä ja rintaa, eikä näyttänyt menoa haittaavan. Voihan se olla, että salihousut jäivät yksinkertaisesti kotiin..Kyykätessä olisi voinut vähän haitata tekemistä.

Tuli nyt nähtyä sekin, että farkuissa voi treenata. Siellä se joku jätkä pumppaili salilla olkapäitä ja rintaa, eikä näyttänyt menoa haittaavan. Voihan se olla, että salihousut jäivät yksinkertaisesti kotiin..Kyykätessä olisi voinut vähän haitata tekemistä.
Kyllä mä oon kerran nähny kun farkut jalassa kyykätäänkin. Karmean näköistä.

Sama, kerran jouduin tekemään rinta-ja käpäläreenin firman reisitaskuhousuissa(vartioimisliike) kun jäi ferrarit kotiin. Oli onneksi hiljainen aamupäivä kunnan salilla.

Suositut

Back
Ylös Bottom