Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Äsken salilla semmonen suht chubby likka aivan liian pienissä tightseissa polki crossaria. Ei yltäneet ees peittämään työmiehen hymyä ja valuhan ne koko ajan sitten alaspäin että
siinä kun tein takaviistossa HIITiä niin oli mitä epämiellyttävimmät näkymät ever.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Äsken salilla semmonen suht chubby likka aivan liian pienissä tightseissa polki crossaria. Ei yltäneet ees peittämään työmiehen hymyä ja valuhan ne koko ajan sitten alaspäin että
siinä kun tein takaviistossa HIITiä niin oli mitä epämiellyttävimmät näkymät ever.

Hah, nirso olet! Ja pervo!:D:kuvia:

Meidän salilla taas kävi sellainen oikeasti hyvin treenattu nuori nainen, joka teki crossaria läpinäkyvissä vaaleissa tightseissa niin hanuri pystyssä kuin vain ikinä voi. Ja varmasti myöhemmin päivittelee miten on kummallista kun ihmiset tuijottaa. En kyllä valita, parempi tämä kuin toi sun versiosi :D

Viimeksi nauratti nää omalla salilla kiertävät muoti-ilmiöt. Siis että ensin joku tekee jotain hassun näköstä liikettä, seuraavana päivänä pari muutakin, sit on pakko jo itekin kokeilla ja seuravan 2 viikon ajan kaikki tekee samaa varmaan alunperin jostain juutuubista tai instasta poimittua ninjojen vatsalihasharjoitetta, kunnes seuraava muoti ottaa vallan.

Tänään tein jalkatreenin ihan normaalisti vaaleissa shortseissa kunnes puolessa välissä treeniä huomasin perseessä olevat mustikkatahrat. Söin aamulla noi shortsit jalassa aamupalaa joka sisälsi mustikoita eli ilmeisesti muutama on vieriny lautaselta perseen alle. Eli jos olit tänään Lahden MFC:llä niin ei, en ole transu kenellä olisi menkat enkä myöskään paskonut housuun.

Eräs saliurho tänään flyeskoneessa rytmikkäästi heiluen teki sarjaa kattelin ihmetellen tätä tyyliä ja kuinka läheltä päätään se aina väänsi kädet yhteen ja eikös se vihdoin onnistunut jättämään päänsä sinne vipuvarsien väliin ja kopsahduksesta/ulinasta päätellen teki kipeää. Itse poistuin tässä vaiheessa voimapuolelle huutonauramaan.

Siis pää pecdeckin väliin, vai minkälaisesti laitteesta on kyse?
d7a332411e14769f300879cf8b1d4da6_M.jpg

Siis eihän sitä saisi ihmisille nauraa, mutta tänään tuli kyllä revettyä salilla. Joku harmaantunut miehekkäällä kaljamahalla varustettu äijä tuli salille about tällaiset shortsit (nuo etummaisen miehen) jalassaan:

mara09_10.jpg

Ne olivat vielä lyhemmät kuin kuvassa ja pitkähelmaisen pikeepaidan kanssa loivat illuusion, ettei kaverilla ollut housuja ollenkaan jalassa. Yhtäkkiä äijä ilmestyi viereiseen laitteeseen, sekunnin osan luulin, ettei käppänällä ollut housuja ollenkaan, mutta sitten huomasin ne shortsit ja repesin välittömästi. Onneksi tajusin kääntyä toiseen suuntaan nauramaan. Liikkeiden tekniikoista ei tarvinne sanoa mitään.

Kertoo ehkä jotain minusta se, että vuosien pakkiksen lukemisen jälkeen kun vihdoin rekiströidyn, heti ensimmäiseksi postaan tähän ketjuun… Mutta kuitenkin:

Olin hiljattain Lausannessa työn puolesta kaksi viikkoa, ja käytin tällä aikaa paikallista paska-salia. Omalla salilla harvemmin tapahtuu mitään hupaisaa, mutta Lausanne salin hupaisuus antoikin ainakin vähäksi aikaa rittävää komikkaa elämääni (mainittakoon heti alkuun että näin siellä kaikki mahdolliset variaatiot runkkupenkistä ja kokovartalo ‘hauis’ käännöstä). Tapahtui muun muassa seuraavaa:
  • Olin penkkiä tekemässä ja pyysin viereistä herraa varmistamaan. En kovin tarkkaan katsellut hänen olemustaan, enkä siis rekisteröinyt sitä, että hän oli kova poika hikoamaan (eikä siinä sinänsä mitään, hiki kuuluu salille). No, rupesin siinä penkkaamaan hänen varmistaessaan. Jossain kolmannen toiston paikkeilla sarjani kuitenkin keskeytyi siihen, että hänen naamaltaan/otsaltaan valahti aivan helvetillisen kokoinen hiki ryöppy suoraan mun naamalle. Siis sitä hikeä meni mun silmiin, sieraimiin ja vähän myös auki olleeseen suuhuni (hyi helvetti). Koko loppu treeni oli sellainen olo, että suussa maistuu tuntemattoman ihmisen keholliset eritteet…
  • Tältä paska-salilta puuttui täysin tavanomaiset leuanveto tanko/teline mahdollisuudet. Ensimmäisen Lausanne viikkoni aikana en siis nähnyt kenenkään tekevän leukoja. Kun sattui oma selkä päivä kohdalle loppuviikosta, improvisoin smith telineen tangosta leukatangon (asettamalla tangon pidikkeisiin tarpeeksi korkealle että siitä voi roikuskella) ja vetelin siinä. Sarjani lopeteltuani siirryin sitten muualle tekemään. Hetken päästä huomioni kuitenkin kiinnittyi yllättäen smith telineen viereen muodostuneeseen viiden tai kuuden hengen jonoon. Paikalliset heput olivat nähtävästi innostuneet tästä uudesta leuka mahdollisuudesta, ja vuorotellen innokkaasti ranskaa supisten ja high fivea lyöden kokeilivat montako menee. Hyvähän se, ilmeisesti tajuamattani avasin heille uuden leuka-oven.
  • Leuka-tangon lisäksi salilta puuttui matot millä olisi voinut kunnolla mavetella (mitään kyykky mahdollisuutta ei myöskään ollut). Jalkapäivänä päätin kuitenkin kokeilla vähän mavea pitkillä sarjoilla parkettia varoen. Painoa oli alle kaksi kolmasosaa normi sarjapainoista (mitkä ei nekään kovin hääppöiset todellakaan ole). Suureksi hölmistyksekseni sain tälle huippusuoritukselleni yleisön. Kesken sarjan huomasin peilin kautta kuinka taakse oli kerääntynyt häiritsevästi tuijottava ja supiseva muutaman hengen joukko. Helvetin vaivaantuneena tein kuitenkin sarjat loppuun. Erikoisinta oli että vaikka sarjan jälkeen käännyin katsomaan heitä kysyvästi, he vaan tuijottivat takaisin mitenkään nolostumatta.
  • Salilla kävi eräs aloitteleva, äärimmäisen treeni-innostunut heppu. Tämän minun loisteliaan mave suoritukseni jälkeen hän ilmeisesti päätti, että minä ja hän olemme nyt parhaat kaverukset. En tiedä millä helvetillä mutta hän oli salilla aina samaan aikaan kun mä ja lyöttäytyi ‘treeni kaveriksi’, kopioiden kaiken mitä tein (juomapullosta huikan ottamisen ajoituksia myöten) ja jatkuvasti vinkkejä pyytäen. älkää nyt ymmärtäkö väärin: on hyvä että hän pyysi neuvoa, ja aluksi yritinkin parhaani mukaan häntä avustaa. Mutta kun hän pyysi vinkkejä jatkuvasti, myös silloin kun itselläni oli sarja kesken. Hän otti tavakseen hakea huomioni koputtamalla olkapäähän, mitä hän teki useampaan otteeseen kun olin puolivälissä sarjaa. Menee kyllä plasmat sekaisin kun kesken pystypunnerrusta joku tökkii olkapäätä ja vaatii että ‘katso, katso minua, onko tämä hyvä?'

Siis eihän sitä saisi ihmisille nauraa, mutta tänään tuli kyllä revettyä salilla. Joku harmaantunut miehekkäällä kaljamahalla varustettu äijä tuli salille about tällaiset shortsit (nuo etummaisen miehen) jalassaan:

mara09_10.jpg

Ne olivat vielä lyhemmät kuin kuvassa ja pitkähelmaisen pikeepaidan kanssa loivat illuusion, ettei kaverilla ollut housuja ollenkaan jalassa. Yhtäkkiä äijä ilmestyi viereiseen laitteeseen, sekunnin osan luulin, ettei käppänällä ollut housuja ollenkaan, mutta sitten huomasin ne shortsit ja repesin välittömästi. Onneksi tajusin kääntyä toiseen suuntaan nauramaan. Liikkeiden tekniikoista ei tarvinne sanoa mitään.
Saman tyypin oon nähnyt monesti. Ekalla kertaa katsoin kanssa, että unohtuiko tuolta housut kokonaan. Mitään tekemässä en ole herraa vielä onnistunut bongaamaan, ainoastaan kävelemässä ympäriinsä.

Tuossa kävin illan suussa työpaikan salilla ja hiljaista oli johtuen kaikenmaailman harjoituksista. Siinä aikani olkapääjumppaa tehdessä salille pyrähti kaksi nuorta (13-14 wee) herraa joilla oli ilmeisesti koko kroppa treenauksessa. Pakko sanoa että jokainen liike tehtiin vähän liian isoilla painoilla ja siinä vaiheessa kun ensimmäisestä sarjasta oli tehty ehkä Se 4-5 toistoa väkisin niin olikin jo aika vaihtaa laitetta.
Toisaalta pointsit himaan että samalla katsottiin uusinta wlogia ja sieltä sitten matkittiin liikkeet jotenkin oikein. :) Erikoisin liike kyllä mitä en ollut ikinä nähnyt oli suurinpiirtein seuraava:

-ota 10 kilon kahvakuula
- selinmakuulle ja koukista polvet
-käske kaveria laskemaan paino nilkkojen kohdalle ja pitämään siinä paikoillaan
-nosta jalkoja 5-10 cm ylöspäin x 5 kertaa

Mielenkiintoinen tekniikka, en oikein edes tiedä mihin ottaa, pakko kai itse kokeilla samaa

Joo elikkäs.

Pari jannua käynyt salilla jonkin aikaa, ehkäpä kuukauden tai alle. Ne vetää aina hurjia pakkotoistotreenejä esim. jaloille prässissä ja hakissa. Ulkomuodosta päätellen ne ei ole treenannut kun sen kuukauden. Ilmeisesti katsoneet wlogeja, kun treenit on vähän sen tyylisiä tai en minä tiedä. Nää jätkät siis huutaa joka toistolla kuin ammuttavat siat. Siis ihan vitun karmean kuuloista ja prässissäkin on tyyliin satakiloa maksimissaan ja about puolet toistoista hitailla pakoilla kaverin kanssa. Noh oon nyt seurannut tätä touhua hetken ja ne aina tekee samat helvetin tukotustreenit. Viimeksi ne taas huuti niin perkeleesti rääkyen. Porukkaa selvästi huvittaa ihan helvetisti niiden touhu. Itsekkin vähän huvittuneena seurannut, mutta ihan sama ei kuulu mulle muiden treenit. Ihan oikeinhan ne periaatteessa tekee, mutta ei ne mitään kehitystä tule tuolla saamaan. Myös se, että ne treenaa aina paljain jaloin ja huomioin, että niillä on ihan vitun pitkät pyöristyneet varpaankynnet ja raspille olis töitä niissä sienijaloissa...

Noh kuitenkin taas vedettiin sitä karmeaa huutotreeniä prässissä. Itselläni meinas jo mennä sarjat vitulleen, kun ei pidä pokka. Salin omistajakin kävi vähän kuikuilemassa ivallisesti, että midäs däällä dapahduu. Jätkät ei tajunnu ja sama hommaa jatkaa tunnin vielä hakissa yhteensä. Tässä vaiheessa, jollain muikkelilla menee hermot.

"ääääyyyhhhhh, iiiiiiihhh, en jaksa enää, yyyyhyhyhyhyhh, auta ei saatana yyhyhyhyhyhy iihihhiihi"
"hei tota voisitteko ottaa vähän rauhallisemmin, eikai tarvi noin huutaa"
"MITÄ SÄ SANOIT HÄ"
"NO VITTU EI TARVI HUUTAA NOIN SAATANASTI, LOPETA SE SYNNYTTÄMINEN"
Jätkä keräilee itseään hakissa.
Salin omistaja tulee vielä vaihtamaan pari sanaa sankareiden kanssa.
Salin omistajan häipymisen jälkeen ääni alkaa taas pikkuhiljaa koventua ja puhina, kun tehdään pakkotoistoja reisikoneessa.

Suositut

Back
Ylös Bottom