Kovaa treenaaminen ei ole sama kuin tyhmästi treenaaminen, niin että jalat menee tukkoon viikoksi. Kyllähän lihakset saa hajalle jos vaan hinkkaa toistoja hitosti, mutta ei siinä ole mitään järkeä.
Joo, iskee varmaan ylikunto :D :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kovaa treenaaminen ei ole sama kuin tyhmästi treenaaminen, niin että jalat menee tukkoon viikoksi. Kyllähän lihakset saa hajalle jos vaan hinkkaa toistoja hitosti, mutta ei siinä ole mitään järkeä.
"Mikä *ttu se nyt on kun tanko meinaa harittaa vasemmalle* - minä kyykkylämmittelyitä tehdessä kun tanko kolisi vasempaan turvakaareen jatkuvasti ja tuntui että tasapaino menee. Tein kuitenkin sarjat loppuun, ja kun menin heittämään lisää limppuja niin huomasin, että olin iskenyt vahingossa 10kg järeämmän kiekon toiselle puolelle. Noh, muutama kilo sinne tai tänne.
Yllättävän positiivinen ihminen olet. Tuo on ihan vitun tyhmää ottaa tangosta painoja, vaikka penkki olisi vapaa (että painot on jäänyt tankoon) niin siitä ei saa ottaa vaan toiselta puolelta pois, koska joku voi olla huolimaton ja alkaa tekemään siinä.Parin sarjan jälkeen joku pappa palauttaa tuon kadonneen 10kg kiekon takaisin telineeseen. Rupes hieman itseä jopa hymyilyttämäänkin kun tajusin sen käyneen nappaamassa sen tangosta itselleen sillä aikaa kun kävin vettä hakemassa.
Ihan normaali onnistunut maksimin testausJotain erikoistekniikkaako kenties kun tehdään ylätaljaa yhden toiston sarjoilla ja kädet saadaan juuri ja juuri 10-15cm liikkumaan?
Ihan normaali onnistunut maksimin testaus
Kyllä kai onnistuneessa toistossa tanko liikkuu ylätaljassa vähän enemmän kuin 15 cm? Ellei ote ole tosi leveä.
Mutta hienoa että sinä tiedät miten minä treenaan, ja tiedät myös miten mun kuuluis treenata vaikka mistään toistomääriä ja sarjoja ei ole mainittu sanallakaan.
Turhaanhan mä mitään valkun ohjeita noudatan kun pakkikselta löytyy aina viisaimmat ja osaavimmat treenailijat
lihaksethan justiinsa pitää saada hajalle kun treenataan.
Niinhän siinä käy, mutta treenamalla järkevämmin palautuminen nopeutuu ja voi nostella useammin saman lihaksen (=kehittyy paremmin ja nopeammin). Ei ole kovin järkevää vetää lihaksia sellaiseen kuntoon, että ei voi nostella viikkoon kun lihakset kipeytyy.
Riven tekniikkaa harjoitellessani tänään ote lipsahti ylösnostossa tangosta ja koko 50 kilon komeus lensi nätissä kahden metrin kaaressa telineen juurelle aiheuttaen juuri niin kovan kolauksen, että varmasti koko sali kuuli ja kääntyi katsomaan että ketä siellä tapetaan :D Sattuuhan näitä, just train
Suora kopio illan facebook-päivityksestäni:
Päivän "salikomediat" taas. Jos mahdollista, niin minuakin pienempi hippiäinen latoo tankoon 100kg, lähtee naama irvessä, uhkaavasti vaappuen rääpöttämään sitä ilman lukkoja toiselle puolelle salia. Arvatkaapas kenen pikkuvarpaan kohdalla ne raudat siitä helisi lattiaan... Stna.
sori ot. mutta yritin kauan saada selvää kirjoituksesta ku koko ajan luin että....kannoit turvonnutta varvasta....Mutta kyllä tää sitten aukes mullekkin!Sattui sopivasti sivuvipujen toiseksi viimeisen toiston kohdalla, niin harjoitin ponnekasta hengitystekniikkaa *aivhiiiiitttuuu...psh...RRRKEEELEE!" Kannoin kyllä turvonnutta varvasta ihmeteltyäni pojulle ihka oikean jousilukon tutustumista varten ihan käteen asti. Katteli vähän nolostuneena...