Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Aiheutan varmaan itse komediaa kun törmäilen ties mihin ja kompastun jatkuvasti salilla. Jostain syystä kömpelyyteni korostuu raskaiden sarjojen jälkeen.
Tää on ihan perus. :D Lisäksi mulla näköjään aina aivot jää pyöräkypärän kaveriks pukuhuoneen narikkaan, ja salilla saatan esim. hakea itselleni kaksi tankoa, ottaa kassista mukaan salin puolelle ihan väärät tavarat jne. puhumattakaan siitä, että painojen, sarjojen ja toistomäärien laskeminen tuntuu yhtäkkiä lähinnä avaruusfysiikalta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää on ihan perus. :D Lisäksi mulla näköjään aina aivot jää pyöräkypärän kaveriks pukuhuoneen narikkaan, ja salilla saatan esim. hakea itselleni kaksi tankoa, ottaa kassista mukaan salin puolelle ihan väärät tavarat jne. puhumattakaan siitä, että painojen, sarjojen ja toistomäärien laskeminen tuntuu yhtäkkiä lähinnä avaruusfysiikalta.

Minä yleensä pidän tukkijätkän kirjanpitoa sarjoista johonkin pintaan, esim mankkupalalla nostolavaan. Joku 8*4 yllättävän vaikea pitää kirjaa korvien välissä jos yhtään kovempaa tulee puuskutettua. Kyllähän siinä varmasti joku ajattelee että ei vittu mikä lihapää kun ei osaa viiteen laskea....

Minä yleensä pidän tukkijätkän kirjanpitoa sarjoista johonkin pintaan, esim mankkupalalla nostolavaan. Joku 8*4 yllättävän vaikea pitää kirjaa korvien välissä jos yhtään kovempaa tulee puuskutettua. Kyllähän siinä varmasti joku ajattelee että ei vittu mikä lihapää kun ei osaa viiteen laskea....
No itse välillä unohdan jopa mones sarja menossa, eli onko nyt kolmas vai neljäs........ täysiä reenataan, mutta jotenkin on silti niin eri maailmoissa.

Meikä menee välillä ihan sekasin toistoissa.. tulee niinku tähän tyyliin 1, 2, 3, 7,8 mitä helv... eiku joo 5,6,7.. :D
Sama. :D

Jos näin tapahtuu, olen päättänyt että otan takapakkia muutaman toiston tai jatkan siitä alimmasta numerosta mikä se saattoi mielestäni olla. :D

No itse välillä unohdan jopa mones sarja menossa, eli onko nyt kolmas vai neljäs........ täysiä reenataan, mutta jotenkin on silti niin eri maailmoissa.

Näin käy minullekin jatkuvasti, pitää sitten aina ottaa varmuuden vuoksi vielä yksi sarja ettei treeni ainakaan vajaaksi jäisi :)

Toistoista ja sarjoista sekoaminen on ihan normaalia :D

Ranskasta taas muutama mielenkiintoinen:
- istutaan pystypunnerruslaitteessa, nostetaan toisella kädellä sitä hieman että saadaan jännitys ja otetaan selfie...
- Tehdään tuplahauista-taljassa... alku ihan normaali ja liikkeen loppuasento on klassinen kehonrakentajan vatsa-pose

Meikä menee välillä ihan sekasin toistoissa.. tulee niinku tähän tyyliin 1, 2, 3, 7,8 mitä helv... eiku joo 5,6,7.. :D

Tätä alkoi tapahtuu itellenikin. Pari viikkoo sit salilla, kuulokkeet päällä ja sarja kesken. Biisi vaihtuu ja tulee hiljaista, kuulen kuinka samalla ku puhallan ulos lasken ääneen niitä toistoja.. "neeljääääh.... viiiiisiiiiih....." Ei hitsi ku meni naama punaiseksi ku huomasin miten alitajuntani päätti ratkaista toistoissa sekoilemisen :D

Mäkin vaihdoin ohjelmaan missä teen vähemmän liikkeitä mutta enemmän sarjoja, helvetin hankala pysyä laskuissa esim 5 sarjassa verrattuna kolmeen :P

Menee jo konedian puolelle kun salin miesten pukeutuminen on geneerinen douchebag Tap Out MMA paita. Lähtiessä joka janarilla Gazoz tms.. tikkkutäkki housut. Näin siis täällä maakunnassa. Jokainen toki saa pukeutua kuten haluaa, mutta on aika koomisen näköoistä kun koko sali täynnä samoja vaatteita.

Menee jo konedian puolelle kun salin miesten pukeutuminen on geneerinen douchebag Tap Out MMA paita. Lähtiessä joka janarilla Gazoz tms.. tikkkutäkki housut. Näin siis täällä maakunnassa. Jokainen toki saa pukeutua kuten haluaa, mutta on aika koomisen näköoistä kun koko sali täynnä samoja vaatteita.
Kukaan ei kato muuten usko, että käyt salilla

Tänään salilla tein smithissä ryssänpenkkiä aka vastaotepenkkiä. Smithin vieressä prässi jossa joku kundi oli aloittelemassa.
Tangossa tai olla 20+15+10+2,5kg: painot ko hetkellä ja järjestys isommasta pienimpään.
Olin aloittamassa sarjaa (rannesiteitä kiristin seisten) kun kundi alkoi ottaa painoja MUN tangosta! :mad::mad::mad::mad:
Sanoin: "älä niitä siitä ota"
Kaveri: "tarvitsetko kaikkia?"
Minä:??? ja mietin siinä että A) kyllä, jos olen ne siihen ladannut niin kyllä minä jaksan tehdä niillä B) tarvitsen ne C) kuinka vitun heikolta oikein näytän?
Sit se tajus ettei se ollutkaan ottamassa niitä painoja smithin kyljessä olevasta oksasta...pyyteli kyllä anteeks...ja mulla pyöri mielessä vaan ne Thug Life videot missä kaveri härskisti ottaa naapurilta painot tangosta kesken kyykkysarjan :D:D:D

Tänään salilla tein smithissä ryssänpenkkiä aka vastaotepenkkiä. Smithin vieressä prässi jossa joku kundi oli aloittelemassa.
Tangossa tai olla 20+15+10+2,5kg: painot ko hetkellä ja järjestys isommasta pienimpään.
Olin aloittamassa sarjaa (rannesiteitä kiristin seisten) kun kundi alkoi ottaa painoja MUN tangosta! :mad::mad::mad::mad:
Sanoin: "älä niitä siitä ota"
Kaveri: "tarvitsetko kaikkia?"
Minä:??? ja mietin siinä että A) kyllä, jos olen ne siihen ladannut niin kyllä minä jaksan tehdä niillä B) tarvitsen ne C) kuinka vitun heikolta oikein näytän?
Sit se tajus ettei se ollutkaan ottamassa niitä painoja smithin kyljessä olevasta oksasta...pyyteli kyllä anteeks...ja mulla pyöri mielessä vaan ne Thug Life videot missä kaveri härskisti ottaa naapurilta painot tangosta kesken kyykkysarjan :D:D:D
Mulla on kerran käynyt toisinpäin: meinasin ottaa painoja jonkun laitteesta, kun luulin, että se on vaan sellanen painojensäilytystappi. :oops:

Siis ei riittäny pakka vai ni lisäili siksi? Vai oks olemas jtn kevennettyjä dippi laitteita, missä tää ei tajunnu vaa vähentää vastapainoa?
Semmosessa kevennyslaitteessa ollu kiinni levyjä varten tappi johon joku lisännyt painoa. Ei siis lisännyt vastusta, sillä laite keventää (oletettavasti) pakan mukaan

Suositut

Back
Ylös Bottom