Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Näköjään salipöksyissä ollut erityisen hyvä tuuletus. Kuinkahan kauan olen pyörinyt nyrkin kokoinen reikä persuksissa ympäriinsä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näköjään salipöksyissä ollut erityisen hyvä tuuletus. Kuinkahan kauan olen pyörinyt nyrkin kokoinen reikä persuksissa ympäriinsä?

Miehet ei katso ja naisia ei haittaa. Eli ihan sama.

(Oikeastihan miehet kyylää ja pistää kuvaa instaan ja naiset kakoo pwo:t pihalle tuollaisen johdosta. Yäk.)

Kävin kotokylän kellarisalilla ja kokeilin tempausta ja rinnallevetoa...
Eka tempaus nii rystyset auki ku katto tuli vastaa...enhän minä tästä lannistunut niin latasin kiekkoa tankoo...
Vähän sivummalle menin ja tempasin raudan ylös ja ylhäältä kuuluu jumalaton PAM ja jtn tippuu niskaa..
Loisteputki perkele otti osumaa :DD:hyper:

Eikö olekkin :)
Poistuin silti voittaja soittamaan huoltoukolle että käy vaihtaa loisteputken

Aamulla tein hauiksia selkätreenin päätteeksi peilin edessä. Vilkaisin alaspäin ja ihmettelin oliko pumppi karannut väärään paikkaan.

Syylliseksi paljastui Calvin Kleinin bokserit, joissa on pussimainen etuosa. Onko tämän tarkoitus tuoda pikkuveitikka paremmin esille vai mitä, mutta ohuiden salishortsien kanssa tämä aiheutti turhan pullottavan vaikutelman. En tiedä luuliko joku samaan aikaan salilla olleista että onpa tuo kaveri innoissaan omasta pelikuvastaan.

Oon nähnyt naisilla topattuja rintsikoita mut Kleini tekee näköjään topattuja kalsareita, ei ihme että jengi ostaa niitä mielellään.

Oon nähnyt naisilla topattuja rintsikoita mut Kleini tekee näköjään topattuja kalsareita, ei ihme että jengi ostaa niitä mielellään.
Ei niissä toppausta ole, mutta jostakin syystä ne on muotoiltu niin että näyttää kuin olisi puolijöpö koko ajan. Minulla on muitakin Kleinin boksereita, mutta nuo ovat ainoa jossa on tuo ominaisuus.

Joku jäbä otti lämppäriksi penkkiin lahnana kakkosen 50 kilolla. Sitten se heitti 60 tauluun, eikä saanut sitä ylös ja sen varmistamassa ollut muijakaan ei onnistunut. Jotenkin ne taiteili siitä pois.

Lisään tähän sellasen, etten tajuu miks porukka kuumottelee jtn yksin penkkaamista nii paljo. Tai siis erikseen tietty vitullisia painoja käyttävät penkkarit, mut kyl mä nyt näkisin ihan omien kynis painojeniki perusteella, et ei siinä kuolema tuu jos rinnalle jää se vähän päälle satku +-. On varmistus rautaa, ja painot saa tiputettua sivuilta, tai vaikka ns.''mavettaa'' ne siitä pikkuhiljaa nousten. Jokatapaukses eihä siin ny kuolema tuu, ellei nyt juuriki oikeesti oo kunnioitettavat painot tangossa.

Eihän sitä aina henki mee liikenteessäkään vaikka ei oo turvavyötä eikä aja kokoajan 100km/h. Mut sen kerran ku sattuu ni sit vituttaa. Jokainen määrittelee toki itse varmistajan tarpeensa. Itsellä on varmistaja käytännössä sen takia että pari viimestä työsarjaa loppuu aina pakottamalla.

Itse teen penkkiä yleensä ilman varmistajaa. Kun painot on vielä toistaiseksi niin pieniä, niin saan ne tavalla tai toisella kuitenkin siitä pois, jos ne ei nousisi. Tunnen hyvin oman voimatasoni ja sen kun voimat hyytyy, eli osaan lopettaa tiukankin sarjan sopivan ajoissa. Mutta ei voi kyllä yleistää, koska joku voi tosi kevyenä nostaa vaikka sadalla kilolla ja kun se jää alas syystä tai toisesta, niin voi sitten ilman varmistajaa olla siinä tilanteessa aika "nesteessä"! Kyykky on enemmän sellainen liike mihin mielellään otan varmistajat raskaampiin sarjoihin.

Tälleen alottelevana penkkaajana se on aika harmi välillä, kun kaveri ei lähdekään mukaan salille, niin ei saa sitä varmistajaa. Ei sitä nyt jumankauta reilusti alle satasen painoilla kehtaa mennä ketään salilta pyytämään varmistamaan. Ei auta muu kuin tehdä sellaisilla painoilla, että tietää varmasti saavansa sen tavoitetoistomäärän ja lopettaa tarvittaessa pari toistoa ennen kuin tulee se seinä vastaan. Saattaisi vielä olla paukkuja nostaa enemmän toistoja ja isommilla painoilla, mutta kaikki on vain kiinni sitä mitä kehtaa tehdä ja mitä ei. Sehän ei ole edes vaihtoehto, että jäisi rinnalle ja joutuisi taiteilemaan jos muitakin on salilla.

Se on vaihtoehto, jos todella tahdot tuloksia. Kehtaamiset ja mahdollisuuksien poissulkemiset on pskapuhetta! Arvaappas mitä Bulli tuohon postaukseen sanoisi, JankyG? ;)
No henkilökohtaisesti en halua lähteä kulkemaan Bullin jalanjäljissä.
Onneksi nyt kuitenkin useiten penkkipäivänä saan kaverin mukaan varmistajaksi, niin musta vielä jonain päivänä tulee suurempi kuin Bull.

:D

Kyllähän itsensä saa tapettua vaikka lämppäripainoilla, jos vahingossa lipsauttaa sen tangon kaulan päälle suorilta käsiltä. Siinä kohtaa saa olla kyllä aika Goku varmistajakin, että kerkiää nappaamaan pudotuksessa olevan tangon, jos nyt kukaan mihinkään lämppäreihin edes ottaa varmistajaa.
Varmistusraudat on ihan suositeltavaa laittaa aina, ettei sitten kuole kun taju lähtee tai kun rinta repeää. Tai ei tarvii välttämättä edes kuolla, että vituttaa. Ei sekään oo kivaa jos rintalasta ja kylkiluut murtuu, tai tanko putoaa suuhun.

Varmistusraudat on ihan suositeltavaa laittaa aina, ettei sitten kuole kun taju lähtee tai kun rinta repeää. Tai ei tarvii välttämättä edes kuolla, että vituttaa. Ei sekään oo kivaa jos rintalasta ja kylkiluut murtuu, tai tanko putoaa suuhun.

Nyt on pakko myöntää: en ole koskaan tajunnut varmistusrautoja. Joka kerta kun yritän käyttää niitä, ne ovat aivan liian korkealla. Eli tanko ottaa kiinni rautoihin monta senttiä ennen kuin tanko osuu rintaan. En saa siis tehtyä koko liikerataa. Jos taas lasken varmistusraudat pykälää alemmaksi, niin ne ovat niin alhaalla, että niistä ei olisi juurikaan iloa, vaikka tanko tippuisi rinnalle. Mitä siis teen väärin? Olenko tyhmä? Vai onko nämä raudat vaan huonosti suunniteltuja (ts. liian vähän säätövaraa)?

Nyt on pakko myöntää: en ole koskaan tajunnut varmistusrautoja. Joka kerta kun yritän käyttää niitä, ne ovat aivan liian korkealla. Eli tanko ottaa kiinni rautoihin monta senttiä ennen kuin tanko osuu rintaan. En saa siis tehtyä koko liikerataa. Jos taas lasken varmistusraudat pykälää alemmaksi, niin ne ovat niin alhaalla, että niistä ei olisi juurikaan iloa, vaikka tanko tippuisi rinnalle. Mitä siis teen väärin? Olenko tyhmä? Vai onko nämä raudat vaan huonosti suunniteltuja (ts. liian vähän säätövaraa)?

Varmistusrautojen tulisi olla rinnan alapuolella, mutta kaulan yläpuolella. Jos et jaksa, niin lasket tangon rinnalle ja vierität tangon kaulan yläpuolelle, jolloin tanko jää turvarautojen varaan ja pääset pujahtamaan alta pois.

Suositut

Back
Ylös Bottom