Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näköjään salipöksyissä ollut erityisen hyvä tuuletus. Kuinkahan kauan olen pyörinyt nyrkin kokoinen reikä persuksissa ympäriinsä?
Ei niissä toppausta ole, mutta jostakin syystä ne on muotoiltu niin että näyttää kuin olisi puolijöpö koko ajan. Minulla on muitakin Kleinin boksereita, mutta nuo ovat ainoa jossa on tuo ominaisuus.Oon nähnyt naisilla topattuja rintsikoita mut Kleini tekee näköjään topattuja kalsareita, ei ihme että jengi ostaa niitä mielellään.
Lisään tähän sellasen, etten tajuu miks porukka kuumottelee jtn yksin penkkaamista nii paljo. Tai siis erikseen tietty vitullisia painoja käyttävät penkkarit, mut kyl mä nyt näkisin ihan omien kynis painojeniki perusteella, et ei siinä kuolema tuu jos rinnalle jää se vähän päälle satku +-. On varmistus rautaa, ja painot saa tiputettua sivuilta, tai vaikka ns.''mavettaa'' ne siitä pikkuhiljaa nousten. Jokatapaukses eihä siin ny kuolema tuu, ellei nyt juuriki oikeesti oo kunnioitettavat painot tangossa.
No henkilökohtaisesti en halua lähteä kulkemaan Bullin jalanjäljissä.Se on vaihtoehto, jos todella tahdot tuloksia. Kehtaamiset ja mahdollisuuksien poissulkemiset on pskapuhetta! Arvaappas mitä Bulli tuohon postaukseen sanoisi, JankyG? ;)
Varmistusraudat on ihan suositeltavaa laittaa aina, ettei sitten kuole kun taju lähtee tai kun rinta repeää. Tai ei tarvii välttämättä edes kuolla, että vituttaa. Ei sekään oo kivaa jos rintalasta ja kylkiluut murtuu, tai tanko putoaa suuhun.
Nyt on pakko myöntää: en ole koskaan tajunnut varmistusrautoja. Joka kerta kun yritän käyttää niitä, ne ovat aivan liian korkealla. Eli tanko ottaa kiinni rautoihin monta senttiä ennen kuin tanko osuu rintaan. En saa siis tehtyä koko liikerataa. Jos taas lasken varmistusraudat pykälää alemmaksi, niin ne ovat niin alhaalla, että niistä ei olisi juurikaan iloa, vaikka tanko tippuisi rinnalle. Mitä siis teen väärin? Olenko tyhmä? Vai onko nämä raudat vaan huonosti suunniteltuja (ts. liian vähän säätövaraa)?