Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Forever-kuntoklubilla Helsingissä eräs uusi asiakas treenailee ilman paitaa. :D Hyvä on rusketus, mut siihen se sitten jääkin. Saas nähdä kuin pitkään meininki saa jatkua.

Paidaton treeni bongattu täälläkin ensimmäistä kertaa viiteen vuoteen. Melko junttimaistahan tuo on, kaikkine peiliin vilkuiluineen...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse tykkään ainakin treenata ilman paitaa. Häiritseekö se jotain? Jotenkin tulee hyvä olo, kun näkee omat lihakset töissä peilin kautta.

En ole yhtään paidatonta treeniä nähnyt, mutta se on välillä huvittanut kun pienet, mutta kohtuu tiukat miehet ovat itseään paljastavissa paidoissa peilailleet. Paitaa vielä edestä pois nykien.

Joku idea varmaan hieroa vaseliinia tankoihin, että liukuu paremmin painot. En oikein tykänny...
Raskaan autokaluston kurssilla kauan sitten opettaja sanoi paineilmajarrujen korjaustunnilla, että pojat muistakaa aina yksi asia. Ei survota kuiviltaan. Varmistakaa aina ensin, että on liukasta ennekuin jotain alatte työntämään vehkeeseen sisään. Rasvaa pitää laittaa reilusti, jos paikat on kuivat. ;)
Nuo limput on kyllä menneet tankoon ihan ilman vaseliinia paikoileen. :D

Raskaan autokaluston kurssilla kauan sitten opettaja sanoi paineilmajarrujen korjaustunnilla, että pojat muistakaa aina yksi asia. Ei survota kuiviltaan. Varmistakaa aina ensin, että on liukasta ennekuin jotain alatte työntämään vehkeeseen sisään. Rasvaa pitää laittaa reilusti, jos paikat on kuivat. ;)
Nuo limput on kyllä menneet tankoon ihan ilman vaseliinia paikoileen. :D

No joo ongelmahan oli siinä, että aloin penkkaamaan suht raskailla kuormilla ja ne limput lähti valumaan vittuun siitä kesken sarjan. :D (en käytä lukkoja oikeastaan koskaan, koska ne painot ei ole ikinä ennen mihinkään liikkunut.)

Toinen ilmeä oli, että lähti paino helvettiin vähän liian liukkaasti vetämällä ja meinasin tiputtaa 25kg varpaille...

Öljyä niihin tankoihin kyllä ruiskitaan kesäkautena. Tahtovat alkaa muuten ruostumaan ja levyt takeltelevat. Tietty tapana on ollut pyyhkiä ylimääräiset voiteluaineet rätillä pois. Vaseliini kuulostaa kyllä vähän over killiltä. Jos tummeli oli ainoa mitä salivastaavalla sattui iltavuorossa olemaan saatavilla?

Pari kundia omalla salilla laittaa jo pukkarissa vyön päälle ja vetelee koko treenin se päällä. Taitaa olla lähinnä vain näön vuoksi päällä :)

Salilla käy yks vanha käpy jota kutsun satusetäksi..
Porisee kaikille ja antaa vinkkejä (tosin on ikäiseksee oikeasti kunnossa!)
Salillä käy myös kehonrakentaja ukkoja ja kerran sattui olemaa tämä kehomies jalkaprässissä ja painoa oli nii paljon ku tappeihin mahtui!
Ite tein penkkiä ja tämä käpy tuli mulle nauresekelee että luuleeko olevan vahvamies ku ei tee täyttäliikerataa noilla painoilla (etureisiä pumppaili)
Lähti aika vittuilematta ukko pukuhuoneesee ku laittoin tangon penkkii ja tyynesti vastasin että tuo heppu on kyllä nii mukavan oloinen että jos haluut nii voin käydä kysyy että saatko näyttää kokoliikeradan noilla romuilla :)

Uudella salilla törmäsin taas tällaiseen everyday is a upper body day -henkiseen turkkilaiseen nuoreen sälliin. Yläkroppa kovassa tikissä, mutta jalat kuin 10-vuotiaalla tytöllä. Oh god why. Ja koska tämä ei ole vielä tarpeeksi koomisen näköistä, niin pitää hihattoman paidan kaverina olla ylitiukat trikoohousut korostamaan jalkojen aurauskeppimäisyyttä.. Noh meni se sentään penkin jälkeen juoksumatolle, varmaan kasvattamaan jalkoja. Sain taas itse lisämotivaatiota omiin jalkatreeneihin.

Uudella salilla törmäsin taas tällaiseen everyday is a upper body day -henkiseen turkkilaiseen nuoreen sälliin. Yläkroppa kovassa tikissä, mutta jalat kuin 10-vuotiaalla tytöllä. Oh god why. Ja koska tämä ei ole vielä tarpeeksi koomisen näköistä, niin pitää hihattoman paidan kaverina olla ylitiukat trikoohousut korostamaan jalkojen aurauskeppimäisyyttä.. Noh meni se sentään penkin jälkeen juoksumatolle, varmaan kasvattamaan jalkoja. Sain taas itse lisämotivaatiota omiin jalkatreeneihin.

Joo no noi jalkojen tekeminen tuntuu olevan ainekin omille tutuille ja kavereille todella vaikeaa... Töissäkin yksi joka on kyllä treenannu yläkroppaa ja alakroppaan ei kuulemma ees kokeillu tehä...

Ehkä se oli mma reenaaja ? ;)

Mä en ees tajuu miks? Must jalkojen treenaus on oikein mukavaa puuhaa(oonki tosin masokisti), ku oikeen tuntee seuraavina päivinä tehneensä. Raskasta on joo toki(varsinki alussa), mut erittäin kannattavaa ja vitusti treenattavaa lihaaki alakropas.

joo se on jännä... Mä jopa rakas jaloilla pumppaamista enemmän kuin muuta salilla... Lähdin vuosi sitten salille sillä periaatteella että kaikkia lihaksia treenataan..

No ei ne jalat sieltä verkkareista mihkään näy.

Tännään oli kunnan puntilta joku ilmeisesti varastanut toisen taljaköyden. Kävin laitepuolelta kahtomassa niin siellä oli yks, eikä kukaan tekemässä. Nappasin kantoon ja tein ojentajille lämppää nin voimapuolen oviaukkoon ilmesty semmonen Juhan Af Granin ja hyvän ystäväni Hermannin Ollin vahinkolapsen näkönen jäbä.

Kiltisti odotteli mun 6+3 sarjaa siinä ja tuli sit noutamaan sen näkösenä ninku oisin sen sukkahousulaatikolla käyny. Ilmeisesti oli sitten sarja kesken mutta eihän tämmönen sunnuntaivoimailija voi ymmärtää puoli tuntia pitkien sarjataukojen päälle mitään.

Pari päivää sitten jalkapäivä ja sattui vielä vapaata töistä joten olin keskellä päivää kotikaunpungin pikkusalilla yksin. Olin laittanut puhelimen kautta tulemaan stereoista jonkun hieman raskaamman öriörimetalli-soittolistan että saisi hieman kiukkua siihen kyykkäämiseen. Paikalle hiihtää kovalla tohinalla keski-ikäinen mies ja ei aikaakaan kun alkaa naureskellen kommentoimaan kuinka kauheaa musiikkia kajareista pauhaa. Totesin diplomaattisesti että itsekin pidän normaalisti hieman melodisemmasta musiikista, mutta että jalkapäivänä menee salilla ihan hyvin. Ainakin paremmin kuin kerran uimahallin salilla jossa alkoi kesken kyykkysarjan soimaan Kikan "Sukkula venukseen".

No kuulemma Kikkakin olisi ollut parempaa, joten päädyin vaihtamaan jonkun AC/DC:n levyn koska omat kyykyt oli jo tässä välissä tullut tehdyksi. Äijä valitteli kovasti kun rauta painaa, teki yhden sarjan kyykkyä tyhjällä tangolla, 2 sarjaa hauista, pakkasi kamat ja lähti. Aikaa koko reeniin ukkelilla meni max. 10min ja siitäkin suurin osa musiikin kauhisteluun ja Kikan muistelemiseen. Kai se rauta sen takia painaakin :P

Joo no noi jalkojen tekeminen tuntuu olevan ainekin omille tutuille ja kavereille todella vaikeaa... Töissäkin yksi joka on kyllä treenannu yläkroppaa ja alakroppaan ei kuulemma ees kokeillu tehä...
Mä en ees tajuu miks? Must jalkojen treenaus on oikein mukavaa puuhaa(oonki tosin masokisti), ku oikeen tuntee seuraavina päivinä tehneensä. Raskasta on joo toki(varsinki alussa), mut erittäin kannattavaa ja vitusti treenattavaa lihaaki alakropas.
joo se on jännä... Mä jopa rakas jaloilla pumppaamista enemmän kuin muuta salilla... Lähdin vuosi sitten salille sillä periaatteella että kaikkia lihaksia treenataan..
Hyvä periaate
Tää keskustelu on sitä salikomediaa :D

Hauskempaa kuin rintahauispellet on jampat jotka pitää itseään erikoisina ja pitää meteliä siitä että treenaa jalkoja.
#legday #nopainnogain #yourworkoutismywarmup

Hauskempaa kuin rintahauispellet on jampat jotka pitää itseään erikoisina ja pitää meteliä siitä että treenaa jalkoja.
Hetken luin jo tän niin, että pitävät siis jalkoja reenatessa kovaa meteliä salilla vaikka ei näyttäisi siltä että on syytä. :D
Eilen poikkeuksellisen rankat jalkatreenit ja tavanomaisesta poikkeavasti jotain kovempaa ähinää tuli pidettyä. Melkein jo pelästyin että ketjuun joutunut uhriksi. :D

Yleensä jollain 4-5-jakoisella kerran viikkoon. Ja jo etukäteen hirvittää se päivä, ei saa nukuttua jne kun on niin hc-treeni kyseessä. After leg day-meemit kuuluu tietenkin kuvaan.

Bitch please, 1-jakoisella joka päivä on jalkapäivä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom