Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hah, aina voi toivoaKatharinalle tosin varmaan riittäisi ihan henkilökohtaisiakin opastajia täältä pakkiksenkin puolelta :D
Miten niin en puhunut?
Itte kans näin jälkikäteen toivonut että olis joskus ollut joku neuvomassa alkuaikoina etenki tekniikoita liikkeisiin, niin olis säästynyt paljo aikaa ja vaivaa. No nyttemmin muutaman vuoden treenailleena oon uskaltanut muutamalle kaverille antaa jotain ihan perus neuvoja karmeisiin tekniikoihin, ihan vilpittömästi hyvyyttäni vaan. Vastaukset lähinnä tiuskasuita ja treenit on saanu vetää siitä lähtien yksistään.
Eli kuten jo tossa ylempänä moneen kertaan mainittiin, älkää ikinä koskaan neuvoko salilla ketään missään asiassa, jos et satu näyttämään esim. Kille Kujalalta, muuten oot ylimielinen kaikkitietävä ääliö.
ja jos siitä ottaa nokkiinsa nii sitten antaa olla ja paskokoon ittensä. Oppii olemaan
Ei. Ei oo väärin tehä erilailla ku ite tekee mutta kun huomaat että nyt alkaa välilevyt paukkua nii mikset sanoisi jotain? Ei ainakaan mun omalle tunnolle tekis hyvää nähdä kun se vahinko sitten sattuu etkä vaivautunu sanomaan mitäänVai oli paskapuhetta?
Eikä mitään tekemistä egon kanssa?
Kyllähän se tuntemattomien neuvominen on yhdenlaista egoilua, vaikka miten päin sen itselleen päässään selittää. Varsinkin näissä kolisteluhommissa ei hirveästi pääse pätemään ellei oikeasti kilpaile, tai lisää nimen perään ", PT". Kyllähän se tietenkin tuntuu kivalta jos huomaa jonkun muun tekevän "huonommin" kuin itse, mutta aika harvalla on puhtaat kalkit pussissa kun neuvoo tuntemattomia kysymättä (tai ilman palkkaa). Se vaan nyt sattuu boostaamaan omaa egoa kun pääsee kerrankin neuvomaan, laadusta välittämättä.
Muutama kuukausi sitten käytin paria kirosanaa kun "neuvoin" kahta nuorempaa kollia. Toveri #1 teki facepulleja lähes täydellä pakalla, ja Toveri #2 avitti kädet pakan *välissä* joka toistolla. Eivät ole enää facepulleja tehneet. Eivätkä kyllä hirveästi minusta tunnu nyt tykkäävän. Mutta, olihan se mukava hieman päteä, ja omassa päässä pelastin Toveri #2:sen vakavammaltakin loukkaantumiselta.
Mulla on toi puuttumiskynnys aika korkea. Joskus jotain ihan aloittelijaa on nevonut ja siinä se. Jos jonkun oikeasti vaarallisen tekniikan näkisi niin voisi mainita, mutta ylätaljan tekeminen "liian isoilla painoilla" ei ole sellainen, eikä vajaa liikerata hauiskäännössä. Sit on näitä oikeasti helvetin vahvoja tyyppejä jotka ottaa esim 200 penkistä ja repii ylätaljaa maailman hirveimmällä tekniikalla, mutta ne tekee sen ihan tarkoituksella. Ei niitä kiinnosta tippaakaan miten se latsi sattuu supistumaan. Sellaista kun menee höpöttämään niin ne vääntää siltaan ja nauraa päälle. Kerran sanoin kaverilleni, joka muuten kisaa voimanostossa ja hyvällä menestyksellä, että jotain siinä leuanvetotangossa koitit rimpuilla mutta leukoja et tehnyt yhtäkään. Se osasi tietysti ottaa sen huumorilla kun tuttuja ollaan, mutta ei sellaista voi ventovieraalle sanoa, oli taso mikä hyvänsä. Sellaisen asian on tässä vuosien mittaan oppinut, että ei ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa tehdä asioita.On se tuokin yks tapa tehä yks-nivel liikkeestä koko kehon harjoitus . Parhaas tapaukses ehkä saanut kenties jtn voimaa ja habakääntö painotki sen mukaset. Pahimmas tapaukses itsepetoksen ainekset valmiit, ja ego kasvaa nopeempaa ku itse hauberi. On järkevii tapoi fuskaa, et saa lihoille shokkihoitoa ylikuormittamalla. Sit on toi legendaarinen, kehon yhen pienimmän lihaksen rääkkäys/raiskaus nivelten kustannuksella.
Ukko kävelee aina salille samat farkut ja teepaita päällä kuin isompikin kehonrakentaja , kävelee suoraan ovelta automaatille ostaa aina protein 40 jossei ole samaa makua kuin yleensä ottaa toisen... siitä suuntaa penkille lataa 20kiloset päihi tekee 5 toistoa ja sen jälkeen lisää kympit päihin tekee 2x 5 sarjaa ja lähtee salilta pois :D
En tiedä voihan tuossa joku idea olla? , mutta minun silmissä näyttää huvittavalta toiminnalta