Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Riippuu tietty vähän stänssistä prässi. Joku perus hartialevyne tms, niin eipä ne crocsit varmaan mihinkään lipsu. Sit jos ne on vielä aidot crocsit, on ne aika pehmeet ja varmaan tommosesta painosta liimautuu aika hyvin. :p

Toi kyykky on kyllä melko karmea ajatus. :D

Joo tuskin se nyt niin paha on noissa laitteissa kuin itse kyykyssä, mutta ei ihan varmaa anna sitä optimaalista tukea. Sen verra näytti nilkat pyörivän että pahaa teki kattoa :D

Mä oon kyykännyt ties kuinka monta kertaa jollain lörösandaaleilla :) Ei siinä mitään käy. Nykyään oon kyllä jättänyt sandaalit himaan.

Itsellä myös kyykyssä barefoot -tyyppiset tossut, mut nois crocs tai släbärit yms härpäkkeissä tulee mieleen et jalka pääsis jotenkin lipsahtaa siin. :)
Ei sillä et kengistä mitään tukee tarvii.

mut nois crocs tai släbärit yms härpäkkeissä tulee mieleen et jalka pääsis jotenkin lipsahtaa siin.
Siinä on massaa sen verran kuitenkin päällä, ettei se jalka minusta mihinkään lipsu, jos stanssi ja tekniikka on muuten kondiksessa. Mutta ei Crocseilla nyt tulis ensimmäisenä mieleen mennä kyykkäämään. Pelkästään se paksu ja pehmeä pohja ei ehkä ihan ideaalein kyykkäämiseen.

No eipä se kyllä paljoa vaadi että pehmeällä pohjallisella jalkaterä luistaisi ja nilkka pyörähtäisi, kun kävellessäkin tuota sattuu. Mutta kuten sanottua niin jokainen omalla riskillään :)

Niin no mä en nyt oikein saa kuviteltua, että mikä sitä nilkkaa kyykätessä sen suuremmin ajais sivuttaisliikkeeseen. Jalkateränkin asento on sellainen, että vaikea siitä on nilkkaa pyöräyttää, jos ei koko tekniikka leviä ihan totaalisesti.

Turhaa keskustelua kyllä siinä mielessä, että ei ketään nyt voi suositella sandaaleissa kyykkäämään.

Kävin salin vessas paskalla. Muuten hyvä, mut unohdin tarkistaa onko paperia, ja eihän sitä ollut:mad:. Vitutuksen,huvituksen ja jopa lievän häpeän välimaastoa tämä. Onneks kaveri sai viereisestä rakennuksesta haettua, en tiiä mitä olisin joutunut improvisoimaan(vessaharja vai lavuaariin änkeäminen?). Treeniki oli ihan paska.

Hihhi. Mulla on käyny kerran samanlailla. Oletetaan, että kyseessä oli sali, kun kerran salikomediaketjussa ollaan.

Hirrrrvee paskahätä. Housut auki ja puolitangossa ja pari askelta ennen pyttyä. Ovi kii perässä. Perse repeää, aaaaaaaaaah... Ja vittu ei paperia. Hetki ympäristön havainnointia kuuloaistinvaraisesti. Hmm, ei ketään lähistöllä, ihan äkkiä mä tosta otan käsipaperia siitä lavuaarilta ja suikkasen takas huussiin kanjonin siistintäoperaatioon. Sen verran nostin housuja ylös, ettei kuitenkaan kakkaa joutunut housuihin. No eiköhän just ku mä oon siinä yleisessä tilassa ottamassa ihan nopeesti sitä vitun käsipaperia, niin joku kuuskypänen äijä pamahtaa ovesta sisään. "Höhöh, loppuko paperi?" "- Joo." Ei muutaku huussiin takasin. Repeilin, ja se äijäkin repeili.

Oikeesti tää tapahtu Linnatuulessa, n. klo 6 aamulla, kun oli pakko pysähtyä motarilta paskalle yks aamu.

Olin kyykyttelemässä tuossa kunnan puntulla taas. Sattui viereen tekemään ylätaljaa kaksi vanhempaa herrasmiestä ~50-60v. Puhuivat politiikkaa niin saaaatanasti ja suomen ja EU:n talouskin parannettiin 20 min kestävällä sarjatauolla.
Mulla oli puhelimessa ajastin mittaamassa taukoja, tein 6x6 settiä ja toinen ukoista sitten herkesi kesken mun kolmannen sarjan kommentoimaan: "On se tämä menny nostelukin ihmeelliseks kun pitää olla kellotkin mukana!" Toinen siihen että "no se on tämä joku 'liftaaja' anna sen tehä ninku tekee". En kommentoinut mitenkään kun oli rautaa niskassa.. Sitten vaihtoivat puheenaihetta mökkeilyyn ja metsän ostoon. Aina välillä tehtiin muutama toisto ojentajia tai selkää taljassa.
En oikeen tiedä vituttiko vai huvittiko. Ainakaan tuo oma keskittyminen ei ole selkeesti huippuluokkaa.

Olin kyykyttelemässä tuossa kunnan puntulla taas. Sattui viereen tekemään ylätaljaa kaksi vanhempaa herrasmiestä ~50-60v. Puhuivat politiikkaa niin saaaatanasti ja suomen ja EU:n talouskin parannettiin 20 min kestävällä sarjatauolla.
Mulla oli puhelimessa ajastin mittaamassa taukoja, tein 6x6 settiä ja toinen ukoista sitten herkesi kesken mun kolmannen sarjan kommentoimaan: "On se tämä menny nostelukin ihmeelliseks kun pitää olla kellotkin mukana!" Toinen siihen että "no se on tämä joku 'liftaaja' anna sen tehä ninku tekee". En kommentoinut mitenkään kun oli rautaa niskassa.. Sitten vaihtoivat puheenaihetta mökkeilyyn ja metsän ostoon. Aina välillä tehtiin muutama toisto ojentajia tai selkää taljassa.
En oikeen tiedä vituttiko vai huvittiko. Ainakaan tuo oma keskittyminen ei ole selkeesti huippuluokkaa.

Toiset tulee treenaamaan kuten sinä ja minä, toisen seurustelemaan! Tätä näkee aina.

Oon aloitellut tässä taas leuanvetoprojektia ja tehnyt näin ensi alkuun vetokumeilla, koska oma paino huitelee 118 kilon hujakoilla. Tänään kun olin sitten leukaa vetelemässä niin joku äijä oli ottanut noin 10v penskansa mukaan ja tää pikku hirviö tuli aina mun jälkeen tekemään vähintään yhtä pitkän sarjan ja sit halveksivasti katto aina mun suuntaan. :oops: Harkitsin hetken, että teen jotain tämän tyylistä...

Tein vinopenaa smithissä ja ihmettelin kun tuntu niin kevyeltä ja oudohkolta. Toki ne levyt vois laittaa molemmille puolelle tankoa eikä vaan toiselle :) Toivottavasti edes kanssatreenaajia ihmetytti.

Kolme teinipoikaa tekivät - tai siis yrittivät - tehdä penkkiä 34 kilon käsipainoilla vaikka omin voimin ei edes jaksanut rinnalla kannatella hanteleita. Hirveällä ähellyksellä sai kukin vuorollaan laverin avustamana painot aseteltua suurin piirtein rinnalle, josta ne sitten melko pian kolisivat lattialle. Sinnikkäästi ne kyllä yrittivät monta kertaa, vaikka ei kertaakaan saaneet edes senttiä omin voimin painoja kohoamaan.

En tiiä HUVITTAAKO tää vai pitäiskö itkettää ;;;D: Jokainen varmaa on todistanu monesti, kun joku treenaa aivan päin vittua tietämättä edes alkeellisesti miten kuuluisi menetellä. Mut kuinka moni oikeesti neuvoo, kun näkee toisen rimpuilevan? Voin rehellisesti myöntää, et ite en yleensä jaksa(ellei kyseessä ollut joku oma kaveri tai tuttava). Ei siks etten kehtais, vaan siks koska oon kyyninen paska, ja mun kokemuksen mukaan monien ihmisten ego ei kestä sitä kolahdusta, että joku tulee neuvomaan. Varsinki ''isot''(kts. läskit), mutta heikot ihmiset menee helpoiten puolustuskannalle. Onhan se järkyttävää varmasti kohdata se todellisuus, että itseään pienempi tietäisi enemmän ja herranjestas jopa nostaakin enemmän kun henkilö, joka ei salilla ole käynyt edes :rolleyes:.

Kaikist pahin on sellanen luonnonvahva tyyppi, joka oikeesti on suht vahva ja käynyt salilla suht pitkään, mut tekee pääasiassa ihan liian isoilla painoilla, paskalla tekniikalla, 1/3 liikeradalla, eikä kykene vastaanottamaan rakentavaa palautetta. Koitat neuvoa=vittuilet. Toki yleistystä, mut yleisempää ku uskois. Must eka tulis neuvoa, eikä nauraa. Kukaan ei oo seppä syntyessään. Mut sii vaihees ku näytetään missä se alasin on ja miten sitä käytetään, mut yhä lyö itteään sormille, ni on kenties ansainnut paheksunnan(Eeppinen sanonta i know, ihan ite keksin HAH).
Jos meet neuvoo jotai joka on käyny salilla pitkään, ni sehän on sitten ihan suoranaista vittuilua, varsinkin, jos olet pienempi kun kyseinen herrasmies..

Satutko tietämään, että välillä on ihan hyvä tehdä isommilla painoilla ja paskemmalla tekniikalla sarjoja, eikä aina kaivaa niitä kutosen limppuja sieltä ja tehdä ääri striktillä formilla niitä kurleja..

Älä ny hyvä mies rupee 22 kesäsenä siks idiootiks, joka luulee käyneensä salilla enemmän ku kaikki muut yhteensä ja tietää enemmä ku ne kaikki muut yhteensä.. Jos näät oikeesti jonku alottelijan joka on tyylii ensimmäistä kertaa salilla ni neuvo ihmeessä sanalla tai parilla, Mut pidä ny jumalauta naamas kii ku miehet nostelee.

Koska keski-ikäinen ei voi kuulua tohon aloittelija kategoriaan? Outo logiikka, mut fetissinsä kullakin. Olkoon vaikka joulupukki tai itse miesten mies adonis, mut on olemassa järkevä tyyli, ja on olemassa surkea tyyli. Siis suoritus tekniikoissa. Muuta en ole väittänytkään. Surkea tyyli on se, et maagisesti kutsuu kiropraktikko ja lekuri ennen aikojaan ku välilevyt räjähtää tai jtn muuta ihanaa. No siit ei saa syyttää sit ku itteään :D.
En väitä yhtään mitään aikalailla KOSKAAN, ellen pysty sitä perustelemaan todeksi/aiheelliseksi. Oppimista mullaki on vaikka missä, ja otan kyllä aina vastaan hyvin perustellun kritiikin.

Muute hyvä mut salil voi käydä vaikka tuhat vuotta pahimmas tapauksessa, ja tehä koko sinä aikana niin paljon väärin, jossei alunperinkään lähde oikeilla urilla vääntämään ja ota asioista selvää. Tulkitsit nyt aikalailla kaiken väärin mitä hain takaa, ja tavallaan todistit mun pointin :eek:
Sanoit tossa postissas, että kaveri joka on "oikeesti on suht vahva ja käynyt salilla suht pitkään".. On olemassa vanhempia herrasmiehiä, jotka ovat aloittelijoita, mutta sinä et heistä puhunut..

Yleensäkkään ei kannata mennä neuvomaan hirveästi salilla ketään, siitä saa vain mulkun "luuleetietävänsä"-leiman.. Varsinkin jos neuvoo vanhempiaan.. Ja sinulla kun tota ikää ei ihan hirveesti ole, ni yleensä jengi kattoo vaa, että siinä taas yks räkänokka on kattonu vähä liikaa weelogeja ja luulee taas tietävänsä.. Ja vähän semmonen kuva susta on tullu ny ihan vaan täällä pakkiksellakin..

Eikös sun pointti ollu, että jengi reenaa väärin ja liian isoilla painoilla.......? Miten helvetissä mä proovasin sun pointin pelkästään kritisoimalla sun kaikkitietävää olemusta?

En nyt tähän meneillään olevaan debaattiin ota kantaa sen suuremmin, mutta erehdyin tuossa ensimmäistä kertaa vuosiin neuvomaan hieman yhtä nuorta sälliä joka kanankoivillansa kyykkäsi aivan päin vittua, niiin pahasti pieleen että sattui omiin polviin ja selkään katsoa sitä touhua. Kyykyt oli vielä tasoa 10cm niiaus, ja kävin sitten tokaisemassa sanasen vatsan kontrollista. Vastauksena tuli todella vittuuntunut "juujuu" ja ajattelin sitten että olkoot. Kundia sit vähän vissiin nakersi kun vieressä oma muija kyykkäs paljon paremmin, vaikkei senkään tekniikka ole kaunista katseltavaa vielä.

Opetus on, että älä ala jeesustelee salilla. Ihan sama mitä sä sanot ja kuinka yrittäisit kiltisti vain antaa pari tipsiä ni 99% salijanttereilla ei pokka kestä sitä. Mulle on tultu antaa jopa aikuisten oikeasti tosi paskoja tipsejä joihinkin liikkeisiin (kuten se että tein pulloveria selän lämmittämiseksi niin joku rokkitukka päätti tulla neuvoon miten ne pushdownit pitäis tehdä), kiitän silti aina nätisti että "kiva kun tulit sanomaan". Sama ei silti päde tuolla gymillä noin yleensä, joten parempi vaa pitää turpansa kii ja kyräillä keskenänsä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom