Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Yhtä nuorehkoa miestä näytti vaivaavan kovin penkin varmistusraudat. Ei tehnyt itse mitään penkillä mutta silti oli otettava varmistusraudat pois penkistä. Oli vielä eka asia minkä hän teki salille tullessa. Sen jälkeen tyytyväisesti tekemään hauiskääntöä.
MInä tein tänään näin. Tuskin oltiin samalla salilla kuitenkaan. :D Irroittelin raudat ja menin tekemään etuvipareita lämmittelyks.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olet siis todistanut ns. ''muurahais efektin''. Samalle asialle naureskellut. Ajattele nyt jos vahingossa edes joku erottuisi joukosta ja käyttäis niit mukavia, mut ei trendikkäitä verkkareita, mitä oikeesti haluis käyttää ;D? Sehän olis hirveä päivä.

Ei kestä kauaa kun nämä tulee taas muotiin. Nythän kaikkien treenikamppeiden pitää olla niin saatanan kireitä ja niukkoja. Kohta mennään taas pussihousuissa ja löysissä hihattomissa.

otomix_2271_88658225

fashion-jpg.68309

Oon varmaan nyt hieman ilkeä, mutta tänään aiheutti hymyilyä salilla ~35-40 vuotias kaveri, jolla oli ihan törkeän kireät paita ja pyöräilyshortsit, aivan sliksi kalju sekä treenasi sukkasillaan. Jotenkin tuli mieleen, että testaako kaveri omaa ilmanvastuskerrointaan, kun asun lisäksi treenimetodikin oli taljassa minimaalisilla painoilla pitkiä sarjoja ja tahtina jokin kukkaniittytrancen ja kolibrin sekoitus.

Tälle tapaukselle tuli jatko-osa. Kyseinen kaveri tuli vastaan, kun olin lähdössä salilta ja hän tulossa. Kaverilla oli sama varustus kuin viimeksi ja lisäksi vielä maailman _nopeimmatl_ aurinkolasit. Pakko myöntää, että pokassa oli pitelemistä.

Salihousut on mun mielestä kätevät. Meidän sali oli ennen ilmalämpöpumppuja/ilmastointia niin nihkeä että yhtään paksummissa tai tiukemmissa jumppakalsareissa oli todella ahdistavaa. Salihousuissa meno on letkeää ja ilma kiertää. Vyölaukkua en omista, mikä on kyllä suuri häpeä. NHL-lippis löytyy, Florida Panthers, 8 raitaa.

Tänään jotenkin hieman huvitti kun joku 80v pappa tulee selkä kyyryssä ja kävelykepin kanssa salille :D
Todellakin hienoa! Aivan liikaa jo 20 vuotta nuoremmatkin valittaa kuntoa ja ikää, eikä tee silti mitään. Meinaan että ei pitäs olla vuodet muuta kun numeroita.

Tälle tapaukselle tuli jatko-osa. Kyseinen kaveri tuli vastaan, kun olin lähdössä salilta ja hän tulossa. Kaverilla oli sama varustus kuin viimeksi ja lisäksi vielä maailman _nopeimmatl_ aurinkolasit. Pakko myöntää, että pokassa oli pitelemistä.
Mitkä on maailman nopeimmat aurinkolasit?
Tällaiset?

tumblr_lmve3ySBik1qa1hz0o1_500.jpg

Noi alkaa kyllä olla jo vuonna 2015 hitusen mauttomat. Ehkä jo pari vuotta aiemminkin.

Kävin kaverin seurana ladylinella ( tässä jo varmaan tarpeeksi komediaa) ja siellä oli joku nainen tutustumassa paikkaan ja salin pt esitteli paikkaa ( enimmäkseen hehkutti upeita ja ihania hierovia nojatuoleja ja jotain tärinälaitetta jolla kuulemma saa tosi hyvän treenin aikaan kun siinä seisoo 30 min...).Nainen vaikutti tosi innokkaalta ottamaan sikahintaisen jäsenyyden ja kyseli kaikista laitteista, että mitä lihaksia niillä voi treenata. Kaksikko saapui alataljan luokse ja nainen kysyi, että " onkos tää se jalkaprässi?" Ja pt:n vastaus oli: "joo kai" ...........

Joku vanha nainen oli ottanu kirjan mukaan ja luki sitä samalla, kun teki selänojennusta laitteessa. Liekö sitten treenaus niin tylsää vaiko kirja liian koukuttava...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom