Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
komediaa syntyy kun bodari astuu voimailijoiden salille! vielä jos on pikkukylä.... aijaij..

Sama asetelma, mutta bodari crossfit-salilla. Tuntuu, et yleensä jengi hihittelee niille keppijumppaajille ja 40kg tempaajille, mut nyt saiki ite hävetä käsipainopenkkejä ja vipareita :D

ps. paitsi et en oo oikeesti bodari, mutta yritän olla

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kukahan on tehnyt englanninkielisen käännöksen salin sääntöihin? Alkoi naurattaa aika lailla kun tämä tuli bongattua..
saannot.jpg

Mannet on aika hauskoja salilla, harvoin yli 10min reenejä salilla vetävät. Laakerit ja suorat housut jalassa koitetaa maksimeita ja lähetään pois :D

Itse varmaan aiheutan komediaa avuttomuudellani :oops: Mulla on siis poikaystävä salilla auttamassa kaiken kanssa, laittaa isommat painot, auttaa laitteiden säädöissä yms koska itse en yksinkertaisesti jaksa nostaa painoja jalkaprässiin korkealle tai osaa säätää niitä laitteita joissa osia saa käänneltyä eri liikkeitä varten jne :D

Tänään meidän hiljaisella salilla oli yksi täti joka aiheutti hieman hymyilyä. Yleensä salilla on todella hiljaista ja ainoastaan musiikki pauhaa ja parit morot kuuluu joskus. Tätä tätiä oli hassua kuunnella, ähki ja puhki ihan kunnolla ja laski toistot ääneen sekä tsemppasi itseään ääneen. Kivaa vaihtelua sinne jöröjen sekaan! :p

Mun on nyt pakko kysyä viisaammilta, mutta mikä helevetin liike se on sellainen, jossa maataan selällään penkillä smith-laitteessa ja nostellaan lantiolla / reisien etuosalla smith-laitteen tankoa? Valmistaudutaanko tällä synnytykseen vai kenties reverse cowgirl -asennon kestävyyspuolen harjoittamiseen?

Mun on nyt pakko kysyä viisaammilta, mutta mikä helevetin liike se on sellainen, jossa maataan selällään penkillä smith-laitteessa ja nostellaan lantiolla / reisien etuosalla smith-laitteen tankoa? Valmistaudutaanko tällä synnytykseen vai kenties reverse cowgirl -asennon kestävyyspuolen harjoittamiseen?
Glute bridge / hip thrust, persettä reenataan. Vissiin hip thrust on se jossa penkki alla.
Tuntuu olevan myös kamalan trendikäs liike nykyään.

Glute bridge / hip thrust, persettä reenataan. Vissiin hip thrust on se jossa penkki alla.
Tuntuu olevan myös kamalan trendikäs liike nykyään.
Selkis. Naisille varmaan harvinaisen orgastinen liike, mutta mua henkilökohtaisesti säväyttää enemmän lantion käyttö painonnostoliikkeissä.

Oon varmaan nyt hieman ilkeä, mutta tänään aiheutti hymyilyä salilla ~35-40 vuotias kaveri, jolla oli ihan törkeän kireät paita ja pyöräilyshortsit, aivan sliksi kalju sekä treenasi sukkasillaan. Jotenkin tuli mieleen, että testaako kaveri omaa ilmanvastuskerrointaan, kun asun lisäksi treenimetodikin oli taljassa minimaalisilla painoilla pitkiä sarjoja ja tahtina jokin kukkaniittytrancen ja kolibrin sekoitus.

Tiedostan että eri alakulttuureissa, esim. eri urheilulajien piireissä on tietty pukeutumiskoodi ja tästä ei saisi enää puhua, mutta väkisin huvittaa kun pukukopista alkaa lappamaan jonossa copypastettuja tyyppejä kuin lemmingsejä Amigalla :D eikä silleen että olisi samoja merkkejä vaan lähes täsmälleen samat releet päällä kuin joukkueurheilussa ikään.

Salilla käy semmonen nuorehko kundi, joka ähkii jokaisessa liikkeessä aivan ku olis just tulossa. Kerran siel salilla oli tän kundin lisäksi joku mimmi, kun tän kundin ähkintä taas alko ni katsottiin sen mimmin kanssa toisiimme silmiin hetken ja sit revettiin molemmat.

Salilla käy semmonen nuorehko kundi, joka ähkii jokaisessa liikkeessä aivan ku olis just tulossa. Kerran siel salilla oli tän kundin lisäksi joku mimmi, kun tän kundin ähkintä taas alko ni katsottiin sen mimmin kanssa toisiimme silmiin hetken ja sit revettiin molemmat.

Muutamia kertoja törmännyt vastaavalla tyylillä paineitaan päästelevään naistreenaajaan. Tämän takia olen havainnut nappikuulokkeet hyväksi. Itsellä ainakin häiritsee suorittamista kun joku mouruaa vieressä. Muutenkin panettaa kokoajan hereillä ollessa ja puolet unissaankin ollessa.

Yhtä nuorehkoa miestä näytti vaivaavan kovin penkin varmistusraudat. Ei tehnyt itse mitään penkillä mutta silti oli otettava varmistusraudat pois penkistä. Oli vielä eka asia minkä hän teki salille tullessa. Sen jälkeen tyytyväisesti tekemään hauiskääntöä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom