- Ikä
- 39
Täällä Turussa sitä käytetään ruoan nopeaan lämmittämiseen silloin kuin muita lämmittämiseen tarvittavaa laitteistoa ei ole käytettävissä.Nyt tulee tyhmä kysymys.. Minkä takia salilla on mikro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä Turussa sitä käytetään ruoan nopeaan lämmittämiseen silloin kuin muita lämmittämiseen tarvittavaa laitteistoa ei ole käytettävissä.Nyt tulee tyhmä kysymys.. Minkä takia salilla on mikro?
Ehkä ihmiset ovat ottaneet Wlogeista mallia. Peterhän tekee vajaalla liikeradalla ojentajia, tosin muistaakseni vamman takia. Viisaammat korjatkoon, jos olen väärässä.Miks 90% ihmisistä tekee ojentajat taljassa vaikeen näkösesti 1/2 liikeradalla? Niin alottelijat kun kokeneetkin. Varmaa perus tekosyy ''no mutku silleen pysyy paremmin pumppi ojentajis'', tai jtn muuta jännää, mikä ehkä etäisesti pitää paikkansa, mut väitän et kyllä se pumppi pysyy aivan varmasti sillä koko liikeradallakin. Mun mielest aika epäkäytännöllistä, kun eihän tolla tyylillä suoristu kyynärvarsi lähellekkään, eli ojentajat ei supistu koko matkalta. Kuinka vaikeet se voi olla, et vähän pakittaa ja tekee tilaa, et ne kädet ei osu vatsaan ja mahtuvat suoristumaan :D? Siis ehkä maailman yksinkertasimpia liikkeitä teknisesti kaikki mitä taljas voi tehä, mut saadaan niin vaikeen näköseks.
En ymmärrä. Eikös alataljassa tapahdu juuri vastakkainen liike, eikä rutistus mikä menis vatsoille? Vai tekikö hän sitä jotenki väärinpäin/takaperin? Kuulostaa siltä, että painovoiman lakeja ei täysin ymmärretty, tai sit on kyseessä joku ihan liian mielikuvituksekas liike, mitä mun simppelit aivot ei hahmota :D.
Ylätaljassahan nyt tietty ainaki pystyis, mut en kyl tajuu miten voi alataljassa.
Sit ois kyllä ennennäkemättömän vajaita kyykkyjä, liikerata kirjaimellisesti max 10cm.^tempausvala käsipainoilla?
Kokeilin joskus valakyykkyä 10kg tangolla ja muutaman kymmenen senttiä oli liike :D. Pitäisi pelkällä kepillä alkaa harjoitella...Sit ois kyllä ennennäkemättömän vajaita kyykkyjä, liikerata kirjaimellisesti max 10cm.
Kannattaa! Niin mäkin sen opin.---Pitäisi pelkällä kepillä alkaa harjoitella...
Ihan siihen tappituntumaan ja kyykkäät siinä samassa tahdissa. Forkut kainaloihin ja/tai kädet rintalihaksista kiinni vielä.