Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Ite törmäsin joskus siihen samaan :D teki samaa nimenomaista hauiskääntöä 50kg:lla ja kovaan ääneen huusi että hän tekee habaa samalla painolla ku joku kynis tekee penkkiä.
Parasta oli ku se tuli saunassa selvittää jotai sen jalkaprässäilystä.
Manne: "Meni 250 kilolla aika hyvi vai sie sanoot? Kuukauden pääst 300 kiloo"
Minä: "Joo, on kyllä kova sana"
Manne "Eiks oo aika kova tulos hä?"
Minä: "Kyllä nää oot kova jätkä, ei menis mulla millää"
Manne: *katsoo mua* "Ejjjj varmasti meniskään"

Siinä vieressä meinas joku kaveri vähä tyrskiä ku pokkana latelin sille tollasia kehuja.

Se kans pyys mua joskus nostamaa 50 kiekon prässii sillee että se ite nosti sen toisen ja sen jälkee katto ku mää nostin toiselle puolelle ja samalla tietenkin kommentoiden "Voi olla sinul liia raskas se, mul ei itel tunnu missään"

30-v manne tulee pukuhuoneeseen ja alkaa hetkenpäästä mesoamaan kovaan ääneen :"Äiti ei ole pakannut salihousuja kassiin!"Oli repeäminen hiukkasen lähellä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt kun tässä on ollu näistä manneista puhetta niin tuli itellekkin mieleen eräs juttu. Tässä ehkä reilu kuukausi sitten salilla ollessani paikalle saapui kyseisen vähemmistön edustaja jolla oli päällä tyypilliseen tapaan nahkarotsi ja puvun housut sekä tanssikengät, tuli ilmeisesti tutustumaan salin tarjontaan ja jutusteli siellä respassa paikan pitäjän kanssa, eikä siinä mitään. Mutta kun kaveri sitten siirtyi salin puolelle ohjaajan perässä niin otti ja kääri nahkarotsin hihat niin ylös kuin ne nousi (n. puoleen väliin hauista) ja kävely muutti vaappuvaksi kuten pingviinillä. Tässä vaiheessa hieman alkoi kaveri kutkuttamaan nauruhermoja ja yksikseni naureskelin sarjatauolla. Oli kyllä huvittava näky kyseinen tyyppi ja näytti se muitakin huvittavan :D

"Mikä *ttu se nyt on kun tanko meinaa harittaa vasemmalle* - minä kyykkylämmittelyitä tehdessä kun tanko kolisi vasempaan turvakaareen jatkuvasti ja tuntui että tasapaino menee. Tein kuitenkin sarjat loppuun, ja kun menin heittämään lisää limppuja niin huomasin, että olin iskenyt vahingossa 10kg järeämmän kiekon toiselle puolelle. Noh, muutama kilo sinne tai tänne.

Ite törmäsin joskus siihen samaan :D teki samaa nimenomaista hauiskääntöä 50kg:lla ja kovaan ääneen huusi että hän tekee habaa samalla painolla ku joku kynis tekee penkkiä.

Siinä vieressä meinas joku kaveri vähä tyrskiä ku pokkana latelin sille tollasia kehuja.

Se kans pyys mua joskus nostamaa 50 kiekon prässii sillee että se ite nosti sen toisen ja sen jälkee katto ku mää nostin toiselle puolelle ja samalla tietenkin kommentoiden "Voi olla sinul liia raskas se, mul ei itel tunnu missään"

Ei tulis omasta treenistä mitään jos noin hauska äijä kävis samaan aikaan salilla. :D

Tuli noista manneista mieleen: oltiin kaverin kaa salilla ja siinä samassa pienessä salin osassa 2 mannea myös. Toinen näytti ihan perus voimaukolle ja näytti tietävän mitä tekee mutta toinen oli mallia kaljamaha, suorat housut ja liivi ja katteli vierestä toisen tekemisiä. Jonkun aikaa kerettiin reenata niin vierestäkatsojamanne kysy että ''voinko laittaa vähän menevämpää musiikkia?'' perus mustalaisaksentilla tietysti. Tais olla joku radionova soimassa niin sanottiin että ok ja jatkettiin omaa reeniä ihan normaalisti niin kohta alkaa helvetin kovalla joku nopeatemponen hevoshumppa soimaan. Alko siinä sitten suupielet nousta kohti salin kattoa sitä tahtia että piti siirtyä hyvin nopeeta salin toiselle puolelle kun oli vähän turhan menevää musiikkia.

Mää en viitti pistää kauheena painoo, kun sitte musta tulee semmonen :vituärsyttäväaksentti: badibilder tokasi tyttö kun prässiä teki.

Se näky kun kaks miestä tekee vierekkäin kyykkypaikalla hauiskääntöä ja toine mavetti täysin samoilla painoilla (samat kiekotkin) samaan tahtiin.

Havaintoja viime kesältä samasta ukosta: Pari nuorta kaveria kyykkäs jollain 120kg:lla ja tämä meni kysyyn josko pääsis tekeen välissä. Kylmiltään pyllisti siinä kauhian ähinän saattelemana varttitoiston ja sen jälkeen taas kovaan ääneen "Paljonko täs on? Onks se hyvä? Eikse oo hyvä?" Tais laulaa luikauttaakin jotain sarjojen välissä kerran :D

Old but gold

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
On pakko jakaa eiliseltä salireissulta yksi tilanne. :) Olin vapaiden painojen päässä keskittymässä omaan reeniini. Salille tuli kaksi n.25-30v kaveria, yritin morjestella mutta katsoivat vain lattiaan. Molemmat penkit varasivat heti, ensin tyhjällä tangolla repimistä (mulla olisi olkapäät irronneet) ja sitten painoja n. 60-75kg tankoihin. Muutamat 2-3 toiston sarjat ja kovaääniset selitykset alkoi:"Nousis vaikka mitä mut kun täällä ei kehtaa karjua", "Tää Leokon tanko on ihan ihmeellinen en oo tottunu tällaseen", "Maanantai oli niin kova päivä niin ei nouse" (siis eilen oli lauantai) Toinen pakkasi tankoon 110kg, pyöri hetken ympärillä selittäen ja purki sitten painot tangosta. Show jatkui n. tunnin ja sen jälkeen muihin liikkeisiin keskittymättä kotiin.

Normaalisti keskityn omaan reeniin enkä vilkuilekkaan erityisesti muualle, mutta tämä oli ihan show jota seurasin sivusilmällä sarjojeni välissä. Kukaan salilla ei voinut olla kuulematta janttereiden ongelmia.

Ai saatana että sattui katellessa nuot muutaman penkkiäksidentit. Komedia kaukana niistä missä selkeesti isot ukot ja isot raudat ja joku pettää. Tosin varmaan moni noistakin ois välttynyt jos ei olisi käytetty apinaotetta, vai miten se tanko voi muuten lähteä käsistä?

Itkettää...sattuu..kauhea tuska...hu,,hu ei saa laittaa tuommoisia kidutusvideoita...hu..hu..tuska kauhea, sattuu, itkettää.

Joo toi maastaveto sai kylmät väreet selkäpiihin mullakin. :D

Me varmaan aiheutettiin kaverin kanssa salin bulkkipossujen mielestä hauskoja tilanteita tuossa pari päivää sitten, kun lähdin kaverin mukaan näyttämään vähän liikkeitä, ja laitettiin siinä sitten tarkoituksella tosi kevyet painot kaikkiin vehkeisiin ja tein sille malliksi keskittyen puhtaasti tekniikkaan ja se sitten perässä. Jengi mulkkasi kun tehtiin penaa "jollain 60 kilolla", samoin kyykkyä, vaikka kummatkaan ei nyt ihan kovin kauheita kyniksiä olla. :)

Samalla siinä mulla kävi suu kuin papupata(kun satun olemaan vielä melko äänekäs "jääkkismatsin selostaja" kun vauhtiin pääsen ja neuvoin kaveria tekniikoissa ja eri liikkeiden funktioissa ja muussa aiheeseen liittyvässä ja haukuin ohimennen salin säädettävät penkit, tankopenkit ja kyykkytelineen, kun säädettävissä penkeissä ei ollut ollenkaan alavinomahdollisuutta, tankopenkit olivat kiinteitä ja kyykkytelineestä sekä penkeistä puuttuivat kaikki turvakaaret ja -kehikot.

Lol, tuskinpa kukaan ton takia mulkasee. :D

Ai saatana että sattui katellessa nuot muutaman penkkiäksidentit. Komedia kaukana niistä missä selkeesti isot ukot ja isot raudat ja joku pettää. Tosin varmaan moni noistakin ois välttynyt jos ei olisi käytetty apinaotetta, vai miten se tanko voi muuten lähteä käsistä?

Jep oli kyllä karua katsottavaa, ainakin itse tihrustin noi penkkikohdat niin että tais kaikilla olla apinaotteet käytössä.. En kyllä tekis itse käyttäs tuota otetta vaikka ois mitkä panokset tai kisat menossa(kai ne kisojen takia sitä käyttää että vähän enempi nousis?! :confused:) Noh, ehkä se nimi apinaote ei tulekkaan apinamaisesta tavasta pitää kiinni vaan pitää aika apina olla että hengellään leikkii kun sitä käyttää :(

jumpattiin jalat oikeen kunnolla niin en päässy kyykkyyn pariin päivään, välttelin rappusia muutaman päivän ja 1,5 viikkoo treenin jälkeen vasta uskalsin treenata jalat uudestaan, kierrosta jäi yks jalkajumppa kokonaa pois siiss. SE oli kovaa treeniä.

Ei. Se oli tyhmää treeniä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom