Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Me varmaan aiheutettiin kaverin kanssa salin bulkkipossujen mielestä hauskoja tilanteita tuossa pari päivää sitten, kun lähdin kaverin mukaan näyttämään vähän liikkeitä, ja laitettiin siinä sitten tarkoituksella tosi kevyet painot kaikkiin vehkeisiin ja tein sille malliksi keskittyen puhtaasti tekniikkaan ja se sitten perässä. Jengi mulkkasi kun tehtiin penaa "jollain 60 kilolla", samoin kyykkyä, vaikka kummatkaan ei nyt ihan kovin kauheita kyniksiä olla. :)

Nyt vittu oikeesti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no ohan se ny noloo tehä penkkiä "jollain 60 kilolla" kun oikeesti pystyis tekeen melkein 70 kilolla!
vain tru-kynis voi ees ajatella et joku tommosesta mulkoilis :D

Ei. Se oli tyhmää treeniä.

Riippuu minkälaisesta kivusta on kyse. Jeboun tapauksessa varmaan treenataan jalat kerran viikossa totaalisesti loppuun joten kyllähän siitä DOMSit seuraa. Itse treenaan jalkoja 6 kertaa viikossa ja pystyn kyllä kävelemään rappusia ja kyykistymään. :D

Ei oo varsinaisesti salikomediaa, mutta saleiluun ja kuntoiluun liittyvää komediaa kylläkin... Siis linkki: http://demi.fi/keskustelut/1157633/...ttoa-joka-haluaa-kasvattaa-vahvistaa-lihaksia ... Menin vielä etsii vastaavia ketjuja ja tämmönenki löyty: http://demi.fi/keskustelut/1163823/millasiin-tuloksiin-voi-talla-treenilla-paasta-kesaan-mennessa

Ihmettelen vaan miten pihalla voi ihminen olla?

(ja nyt mun on ihan pakko sanoo että en oo sivun vakkari- enkä edes satunnaiskäyttäjä :D)

luin ekaa linkkiä ehkä 20 postin verran enkä löytänyt mitään hauskaa? Ei mitään "kuinka pihalla voi ihminen olla" -settiä ollut ollenkaan

Ei tämäkään varsinaista salikomediaa, mutta liittyy kyllä vähän saliin enkä parempaakaan paikkaa keksi. Surffailiin siis autossa radiokanavia ja taisi olla NRJ johon osui sopivaan väliin. Siellä siis tuli edellisen mainoksen loppu, joka kuului suurinpiirtein näin...

...pöljä panee paljaalla ja kunkku panee kumin kanssa. Sitten samalta kuulostava naisääni alkaa heti perään uuden spiikin: Tervetuloa treenaamaan Elixiaan....

Oli vähän naurussa pitelemistä autolla ajaessa. Niin täydellisesti tuo ajoitus kanavalle siirtymisestä oli.

Oon jo vähän aikaa miettinyt pitäiskö tänne perustaa joku arkipäivän komediaa, kun monesti tulee hauskoja tilanteita jotka eivät liity saliin, esim juuri tuo timban.

Se oli treeniä valmentajan kanssa.

Varmaan suomalainen yleisurheiluvalmentaja kyseessä.

Ja kolmijakosella kun menee niin vaan about joka kolmas viikko osuu jalat 2x samalla viikolle, joten aika täysillä saa treenata nuo kinttuset :)

Kovaa treenaaminen ei ole sama kuin tyhmästi treenaaminen, niin että jalat menee tukkoon viikoksi. Kyllähän lihakset saa hajalle jos vaan hinkkaa toistoja hitosti, mutta ei siinä ole mitään järkeä.

Sulkapallovalmentaja itseasiassa. Tehään aina kävelylenkki suliskentän ympäri sekä muutamia X-hyppyjä siihen päälle, kyykkyjä omalla painolla ja loppuks reidenlähentäjässä 2sarjaa, on kyllä niin rankkoja settejä että ihan syrämestä ottaa.

Noeikai :face: Mun mielestä on hienoa että sulla on varaa ja pokkaa arvostella mun treenaamista tietämättä siitä käytännössä yhtään mitään. Mutta hienoa että sinä tiedät miten minä treenaan, ja tiedät myös miten mun kuuluis treenata vaikka mistään toistomääriä ja sarjoja ei ole mainittu sanallakaan. Turhaanhan mä mitään valkun ohjeita noudatan kun pakkikselta löytyy aina viisaimmat ja osaavimmat treenailijat :)

Krice on vaan maailman parhaan treeniohjelman keksijä, niin haukkuu muita.

[ e ] lihaksethan justiinsa pitää saada hajalle kun treenataan.

Tuli vaihteeksi hölmöiltyä juoksumatolla, ei tosin oikeen mene edes jakeluun miten tälläinen on mahdollista. Juoksentelin tasaisen rauhallisella tahdilla alkulämpöja, seuraavana havaintona olen aivan juoksumaton takareunalla putoamassa kyydistä, onnistuin kuitenkin nappaamaan kaiteista kiinni ja hinaamaan itseni takaisin matolle. Olin siis onnistunut nukahtamaan juostessa, havahtuen vasta jalkojen alta katoavan juoksumaton aiheuttamaan horjahdukseen. Olen aikaisemminkin nukahdellut mitä ihmeellisimpiin asentoihin ja paikkoihin, mutta tämä on kyllä silti melko käsittämätöntä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom