Pitäiskö mun vetää housut kinttuun ja jännitellä pakaroita.
Pitäs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäiskö mun vetää housut kinttuun ja jännitellä pakaroita.
Komedia sijasta tämä on paremminkin tragediaa. Reilusti ylipainoinen treenaa ihan minipainoilla jossain laitteessa ja puuskuttaa mielettömästi. On järkyttävää, miten huonoon kuntoon ihminen voi päästää itsensä.
No ei tietenkään, koska se on läski ja huonokuntoinen, niin oikea paikka olis muualla. Salilla saa käydä vain hyväkuntoiset ja lihaksikkaat :wtf:Mitäs vittua? Se on tullut salille ja yrittää tehdä asialle jotain. Eikö se nyt ole ainoastaan hyvä asia?
Eilen oli vanhanliiton mies noin 55-60v tekemässä koko mun 60min treenin ajan hauiskääntöä mutkatangolla. Oli voimanosto vyö, rannesiteet ja painonnostokengät, about 65kg patu ja 45kg tangossa. Usein ollaan samaan aikaan salilla ja koko tänä aikana olen nähnyt tekevän vain penkkiä tai hauiskääntöä.
Mitäs vittua? Se on tullut salille ja yrittää tehdä asialle jotain. Eikö se nyt ole ainoastaan hyvä asia?
Melkoinen fakiiri saa olla jos tosta mun viestistä saa sen käsityksen että se komedia on miehen iässä.. Joo siis lähinnä huvittaa yhden liikkeen treenaaminen ja että siihen käytetään aikaa tunti, mihin normaalisti menisi lämmittelyineen 10min max.Ikäkö tuosta teki komediaa vai se että teki vaan yhtä liikettä? Jos tekijänä olisi Generic Bicep Bro #875 hihattomassa ja 8 eri hauisliikettä se olisi käsipäivä :D
Komedia sijasta tämä on paremminkin tragediaa. Reilusti ylipainoinen treenaa ihan minipainoilla jossain laitteessa ja puuskuttaa mielettömästi. On järkyttävää, miten huonoon kuntoon ihminen voi päästää itsensä.
On sekä komediaa että tragediaa se millä asenteella kanssatreenaajat arvostelee ihmisiä jotka yrittävät todistetusti tehdä asialle jotakin.Komedia sijasta tämä on paremminkin tragediaa. Reilusti ylipainoinen treenaa ihan minipainoilla jossain laitteessa ja puuskuttaa mielettömästi. On järkyttävää, miten huonoon kuntoon ihminen voi päästää itsensä.
Olipas siinä harvinaisen mulkku kommentti. Kai sä muistit hihitellä, vilkuilla, osoitella ja pyöritellä silmiäs?
En tiiä onko tää niin komediaa mutta kuitenkin. Tänään tein suorinjaloin maastavetoa ja viimeisillä toistolla kumartaessa mun vasen kives jäi valtavien reisieni väliin puristuksiin. Sattu kyllä niin maan pirusti ja vieläkin vihloo