No siis tää tarina on aika vanha, koska en halunnu tunnistuksen takia kertoa sitä aiemmin. Sali ja tarina tietenkin fiktiivinen.
Olin salilla ja tein smithissä varmaankin pystypunnerrusta. Muistaakseni yövuorojen jälkeen, eli mun psyyke ei ollut kasassa yhtään. Tässä tilanteessa pt ohjasi jotain pullukkaa mun edessä vetopaikalla. Mulla ei ole mitään läskejä vastaan, mutta onhan se nyt hauskan näköstä jos joku on yhtä leveä kuin pitkä. No tällanen kävelevä pallo oli aloittanut laihduttamisen ja hyvä niin. Ne ensin kyykkääs ja heilu jotain siinä mun edessä en muista tarkkaan. Tää nainen kovin motivoitunut ja puhui treenistä kuin 5 vuoden salikarju konsanaan. Huvittavan tilanteesta myös teki se, että pt ei kuunnellut yhtään mitä nainen puhui vaan jahoi jotain omaa paskaansa päälle kokoajan tyyliin, "joo mä tein ihan hirveen reisitreenin, en tiiä miten pystyin siihen kaiken kivun keskellä, mutta mä vaan oon niin periksiantamaton jätkä". Meno vitun paradoksaalinen myötähäpeä itsekehu. Noh sitten astui vuoroon mun edessä kesken mun sarjan tää mammojen suosikkiliike eli kahvakuulalla jalkojen välistä heilautus pään yläpuolelle. Tähän tietenkin otettiin about varmaan se salin isoin paino. Mä aloitin sarjani. Pyllerö ottaa painon käsiinsä pt:n masturboidessa omalle mahtavuudelleen verbaalisesti. Pyllero heilauttaa painon jalkovälistä ylös. Alastulossa painon liikevoima on liikaa, sekä käsien puristusvoima. Paino menee jalkovälistä taakse ja pyllerö kiskaistaan liikevoimasta suoraan naamalleen tatamille kunnon pärskähdyksellä. Siis tässä vaiheessa kesken mun sarjan mä repeän aivan spontaanisti ihan vitunmoiseen hörskähdysnauruun ja leviän aivan letuksi sen tangon väliin smithiin. Pt kauhun sekaisena menee auttamaan suojattiaan, joka selvisi säikähdyksellä ja mun on pakko häipyä häpeämään johonkin laitepuolelle. Anteeksi.