Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Offtopic
Yks kaveri onnistu kerran rusentaan kiveksensä jalkojensa väliin istuessaan ja oli sen takia muistaakseni kolme viikkoo pois koulusta

Hyi saatana. Oon tätä skenaariota pyörittäny päässä monta kertaa kun liian innokkaasti oon tuolille rojahtanu ja tuntenu kun toinen kassi on ollut hilkulla jäädä alle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olipas siinä harvinaisen mulkku kommentti. Kai sä muistit hihitellä, vilkuilla, osoitella ja pyöritellä silmiäs?

Ymmärsitte mun postauksen väärin. En todellakaan naureskele ylipainoisille ja huonokuntoisille. On hienoa että ovat ryhtyneet tekemään asialle jotain. Meidän salilla treenaa muutama todella pulska, enkä kertaankaan ole huomannut kenenkään suhtautuvan heihin naureskelle tai ivallisesti.

Ymmärsitte mun postauksen väärin. En todellakaan naureskele ylipainoisille ja huonokuntoisille. On hienoa että ovat ryhtyneet tekemään asialle jotain. Meidän salilla treenaa muutama todella pulska, enkä kertaankaan ole huomannut kenenkään suhtautuvan heihin naureskelle tai ivallisesti.

Mun mielestä on koomista, kun salilla on ihmisiä, jotka ei natuna/roinarina saa penkistä 200kg, kyykystä ja mavesta yli 300kg, eikä heillä ole yli 55cm hauista. Vaikea ymmärtää, miksi kukaan voi olla niin narukäsi ja kynäniska. Samoiten vaikea ymmärtää ketään, jonka jonka bmi on lähelläkään normaalia.

Olipa miten läski tai laiha, niin voi olla helvetin onnellinen.

Eilen salilla alkoi hymyilyttämään hiukan kun yksi tyyppi käsipainotelineellä sitoi vetoremmejä käsipainoihin pari minuuttia muttei jaksanut sen jälkeen nostaa painoja pois telineestä

Itse tein tossa eilen pienoisen virhearvioinnin kyykkytelineen korkeudesta. Tanko tuli kyllä ihan näppärästi sieltä pois, mutta sarjan loputtua en enää ylettänyt laittamaan sitä takaisin. Vähän kyllä posket punotti ku piti kysästä viereiseltä järkyttävän kokoselta karjulta vähän apua että saan sen tangon siihen telineeseen..

Tein tänään vapaata kyykkyä 45 asteen kulmaan. Tiukkoja kymppejä tuli just ja just ja päissä oli 10 kilon limput. Se oli salikomediaa parhaimmillaan. :lol2:

Tein tänään vapaata kyykkyä 45 asteen kulmaan. Tiukkoja kymppejä tuli just ja just ja päissä oli 10 kilon limput. Se oli salikomediaa parhaimmillaan. :lol2:

Itsekin olen aiheuttanut komediaa kyykkäämällä smithissä 10 limput päässä tiukkoja 12 toiston sarjoja. Oli sitten vapaa- tai smith-kyykky, niin selkä pystysuorassa suoritettuna liike on naurettavan raskas, vieläpä kun hommaan lisää hitaaaaaat negatiiviset ja nopeat positiiviset.

No siis tää tarina on aika vanha, koska en halunnu tunnistuksen takia kertoa sitä aiemmin. Sali ja tarina tietenkin fiktiivinen.

Olin salilla ja tein smithissä varmaankin pystypunnerrusta. Muistaakseni yövuorojen jälkeen, eli mun psyyke ei ollut kasassa yhtään. Tässä tilanteessa pt ohjasi jotain pullukkaa mun edessä vetopaikalla. Mulla ei ole mitään läskejä vastaan, mutta onhan se nyt hauskan näköstä jos joku on yhtä leveä kuin pitkä. No tällanen kävelevä pallo oli aloittanut laihduttamisen ja hyvä niin. Ne ensin kyykkääs ja heilu jotain siinä mun edessä en muista tarkkaan. Tää nainen kovin motivoitunut ja puhui treenistä kuin 5 vuoden salikarju konsanaan. Huvittavan tilanteesta myös teki se, että pt ei kuunnellut yhtään mitä nainen puhui vaan jahoi jotain omaa paskaansa päälle kokoajan tyyliin, "joo mä tein ihan hirveen reisitreenin, en tiiä miten pystyin siihen kaiken kivun keskellä, mutta mä vaan oon niin periksiantamaton jätkä". Meno vitun paradoksaalinen myötähäpeä itsekehu. Noh sitten astui vuoroon mun edessä kesken mun sarjan tää mammojen suosikkiliike eli kahvakuulalla jalkojen välistä heilautus pään yläpuolelle. Tähän tietenkin otettiin about varmaan se salin isoin paino. Mä aloitin sarjani. Pyllerö ottaa painon käsiinsä pt:n masturboidessa omalle mahtavuudelleen verbaalisesti. Pyllero heilauttaa painon jalkovälistä ylös. Alastulossa painon liikevoima on liikaa, sekä käsien puristusvoima. Paino menee jalkovälistä taakse ja pyllerö kiskaistaan liikevoimasta suoraan naamalleen tatamille kunnon pärskähdyksellä. Siis tässä vaiheessa kesken mun sarjan mä repeän aivan spontaanisti ihan vitunmoiseen hörskähdysnauruun ja leviän aivan letuksi sen tangon väliin smithiin. Pt kauhun sekaisena menee auttamaan suojattiaan, joka selvisi säikähdyksellä ja mun on pakko häipyä häpeämään johonkin laitepuolelle. Anteeksi.

...mun on pakko häipyä häpeämään johonkin laitepuolelle. Anteeksi.

Syntisi on anteeksi annettu ainakin mun osalta. Vahingonilon aiheuttama spontaani naurureaktio on sellainen piirre jonka todella haluaisin saada jollain tapaa kuriin itessäni mut en millään siihen kykene..

Hitto, tulihan mulla mieleen vielä yksi keissi jonka tossa takavuosina taisin postata johonkin toiseenkin threadiin. Tarinan miljöönä siis kohtalaisen täyteen pakattu nuorisotalon kuntosali. Kyykky oli ensimmäisenä ohjelmassa ja sitähän lähdettiin sitten nuoruuden innolla tempomaan. Salihousuiksi oli valikoitunut vähän vanhahkot, omasta mielestä hyvinkin elastiset kollarit. Eipä siinä, alotettiin sitten yhdessä toverin kanssa lämmittely. Ensimmäisen varsinaisen sarjan ensimmäisen toiston aikana olin kuulevinani jotain pientä ritinää housuista ja kysyin sit kaverilta että repeskö housut? Heppu toteaa vaan et ei sulla mitään revenny, menet nyt alas asti vaan. No tomerana poikanahan menin ja sitten tapahtui seuraavaa: alas päästyäni ilmoille kajahtaa aivan jäätävän suuri ritsahdus jonka lähteenä on mun salihousut, aivan helvetin äänekkään (ja pahanhajuisen) pierun saattelemana. Aika pysähtyi, kaikki käänty tuijottamaan ja tunsin kuinka puna levis poskille. Eikä siinä vielä kaikki: kun sieltä viimein päästiin ylös, yksi vilkaisu peiliin riitti kertomaan että housut oli tosiaan revennyt ihan ylös asti, bokserit mukaanlukien. Poskilla ollut puna tummeni entisestään, ja nolona mutisin kaverille että just muistin kuinka olikin kotona just jotain tärkeää tekemistä mikä piti mennä hoitamaan just sillä sekunnilla.

Tuli tuosta Stallionin aiemmasta viestistä mieleen eräs huvittava tapaus (ei hauska)

Olin kesällä kotopuolessa reenailemassa ja taisinpa repiä mavea menemään. Taakseni tuli nätti neitokainen kyykkäämään. Tämä neitokainen laittoi mutkatankoon 10 kilon kiekot päihin ja kampesi sellaisen vatsalihaslaitteen päältä tangon niskaansa. Useamman mavesarjan jälkeen havahduin ja aloin miettimään, että tyttö on muuten tehnyt melko monta sarjaa kyykkyä putkeen.. siis laskematta tankoa maahan kertaakaan..

Ujona miehenä en maininnut vielä asiasta mitään, vaan lähdin juomaan vettä välissä (just in case). Kun tulin takaisin, tyttönen siellä naama punaisena seisoi tanko harteillaan.
Siinä vaiheessa kysyin, että tarvitsetko kenties apua. Tyttö tokaisi että voisi välillä laskea tangon niskastaan pois :D

Ihmeellisiä ongelmia joillain. Kyllähän se tanko sieltä niskasta (tai hartioiden päällähän sitä oikeaoppisesti pidetään) tippuu ihan painovoimaisesti alas, kun päästää käsillä siitä irti.

Ihmeellisiä ongelmia joillain. Kyllähän se tanko sieltä niskasta (tai hartioiden päällähän sitä oikeaoppisesti pidetään) tippuu ihan painovoimaisesti alas, kun päästää käsillä siitä irti.

Toki toki. Meikällä vaan jostain syystä on ihan hirveä kammo pudotella siitä hartioiden päältä sitä tankoa taaksepäin kun sinne ei oikeen näekkään. En oikeen tiiä mikä siinä on, mut ei vaan pysty.

Mielestäni ainakin on kohtalaisen hauskaa, kun moni kaveri on ostanut shakerin jossain vaiheessa elämäänsä, jotkut jopa salilla käyntiä tai muuta urheilua varten. Kuitenkin joillain heistä on alkuperäinen käyttötarkoitus palautusjuomien sekoittelusta muuttunut alkoholijuomien sekoitteluun kyseisessä astiassa. :D Eihän siinä sinänsä kuitenkaan ole mitään vikaa, juomia siinä missä muutkin.

Mielestäni ainakin on kohtalaisen hauskaa, kun moni kaveri on ostanut shakerin jossain vaiheessa elämäänsä, jotkut jopa salilla käyntiä tai muuta urheilua varten. Kuitenkin joillain heistä on alkuperäinen käyttötarkoitus palautusjuomien sekoittelusta muuttunut alkoholijuomien sekoitteluun kyseisessä astiassa. :D Eihän siinä sinänsä kuitenkaan ole mitään vikaa, juomia siinä missä muutkin.

Onneksi kaveripiirissä juodaa vain viskiä ja vodkaa

No ei tietenkään, koska se on läski ja huonokuntoinen, niin oikea paikka olis muualla. Salilla saa käydä vain hyväkuntoiset ja lihaksikkaat :wtf:
Läskeille ja huonokuntoisille pitää nauraa, koska ovat uskaltautuneet salille yrittämään muutosta.

Tästä tulikin mieleen opiskeluaikojen tuttava, joka ei kehdannut aloittaa saliharjoittelua "koska jaksa nostaa isoilla painoilla". Yritin selittää, etteivät kaikki salilla käyvät ole Schwarzeneggereitä ja iso-Arskakin on aloittanut nollista. No, aloittamatta hänellä kuitenkin jäi. Ehkä silloin ysärillä salihommat eivät olleet samalla tavalla mainstreamia mitä nykyään, joten tuo saattoi tosiaan olla kynnyskysymys. Kaheli selitys joka tapauksessa.

Salitreenaus voi siis olla herkkä paikka; kollega kävi työpaikan salilla (missä itsekin treenaan) tehden kiertoharjoittelua. Tuli sitten mulla jossain yhteydessä lohkaistua "hyvä" vitsi tyyliin "kiertoharjoittelu on salin väärinkäyttöä". Kyseistä kaveria ei ole sittemmin salilla näkynyt. Liekö ottanut nokkiinsa, jos näin niin harmittaa kyllä.

Paikallinen sali ja paikalliset sankarit treeniohjelma näyttäisi menevän näin ma-pe penkki/hauis / ojentaja / vatsalihakset koskaan en ole nähnyt että tuosta porukasta kukaan tekisi mitään muuta ja hauskaa on se että noi ei ole mitään kakaroita vaan raavaita 40-50v miehiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom