Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kovimmat ei käytä edes tankoa vaan asettuvat penkille ja ottavat tuntumaa rintaa pelkillä käsien liikkeellä. Tässä taktiikassa on sekin kätevä puoli, että osoittelijoita voi osoitella takaisin in time, kun tanko ei ole tiellä sotkemassa.

Kantsii ottaa tällä tekniikalla penkkiykkönen ja pyytää joku osoittelijoista varmistamaan. Ja kun vielä jättää noston rinnalle niin ollaan jännän äärellä.

Noniin eiköhän se ole meikäpojankin aika heittää pakkisen salikomedia neitsyys huitsinvittuun. Huh jännittää, voin jo nähdä kuinka minulle kerrotaan täällä kuinka paska jätkä olen ja kuinka epäonnistunut olen vaikka koiran kusettajana.
Eli tässäpä teille kerron asiat ja eri persoonat jotka (oman lihaskasvun lisäksi) huvittavat salilla:
Eräs jantteri jolla on hyvin ne lapaset kasvaneet ajan saatossa, noh eihän se muuta treenaakaan kuin hauberia, ja sitä hinkataankin sitten joka kulmasta. Tämä henkilö sattuu yleensä viikossa 2-3 kertaan samaan aikaan salille, eikä muuta keksitä vemputtaa kuin sitä hauista. Huvittavaa se kun otetaan peilin kautta niitä pakollisia #fitforlife #hauis2hputkee kuvia. En edes halua eksyä hänen Facebook-sivuilleen.

Seuraavaksi tämä meidän Kaukoidän vahvistus josta en osaa sanoa onko tyttö vai poika. Painoa sen 45kg vaatteet päällä skootteri kainalossa. Gaspiinaksi hänet olen nimennyt. Kaikki kuteet pitää olla gaspia ja joka treenivarustukseen kuuluu hanskat, rannetuet, vetoremmit (kyllä. Roikkuu jatkuvasti käsissä, oi miksi?), kyynärtuet, jumppavyö. En tiedä onko jotakin fyysisiä esteitä ettei pärjäisi ilman kaikkia tukia, siksi koen riemastuttavaksi näyksi tämän, mutta vapaisiin painoihin EI kosketakaan. Jouduin hänen vuokseen käydä ostamassa kovanapit, sillä kun hän on salilla niin siellä myös kuunnellaan jotain teknojumputusta sekä radio novan klassikoita, hirveää renkutusta.... Hyvä että on alkanut jumppaamaan ja panostettu on. Ei siinä mitään.

Sain olla vapaapäivänä aamulla omassa rauhassa pitkän tovin salilla ja tietenkin kävin laittamassa musiikit cd-levyltä (omaan musiikkimakuun kuuluu death-metal enemmän tai vähemmän sika vinkumisilla höystettynä). Paikalle lonnii joku pt:n alku jolla lähemmäs 10 opetuslasta(nuoria tyttöjä) mukanaan. Ei kauaa kerinnyt pigsquealit kirkua kajareista kun tämä pt yrittää saada musiikkia vaihdettua useampaan otteeseen. Noh onneksi taisi olla hälle uusi sali joten yritykseksi jäi kun on melko monimutkainen viritelmä meillä se äänentoisto, arvaakin jo mitä anti-agrelässynlää-shittiä olisi tullut tuutista. Itse sain nauraa partaan sitä säätämistä. Sainpahan myhäillä sitäkin kun peetee kertoi villiä legendaa opetuslapsilleen, kuinka jotkut treenaa huonosti kun nostetaan isoja romuja sen 3-5 toiston sarjoilla. Kukin taaplaa tavallaan mikä minä olen moittimaan jos jotkut treenaa sillä suositulla #pienetpainotilmanhikeeikuisuussarjat-ja-maitorahka tavalla.

Tulipas nyt kerrakseen suollettua tännekin tekstiä. Voin olla se vittumainen jätkä siellä jossain nurkassa istumassa joka tuijottaa toisten touhuja, saanpahan omaan treeniini sitä kuuluisaa hupia :hyvä:

Ei kauaa kerinnyt pigsquealit kirkua kajareista kun tämä pt yrittää saada musiikkia vaihdettua useampaan otteeseen.
Pitäisi olla laissa kiellettyä soittaa punttisalilla mitään muuta kuin Slayeria, Rammsteinia tai Maidenia.

Joku toinen taas haluaa kari tapioo ja matti&teppo kokoelmia ja best offei. Oon ainaki itse ratkassu ongelman kuulokkeilla, joista voi kuunnella vaikka mitä ja kuinka lujalla tahansa [emoji14]
Itellekin kyllä kävisi noi kolme ja jotain muuta vaihtelun vuoksi.

Pitäisi olla laissa kiellettyä soittaa punttisalilla mitään muuta kuin Slayeria, Rammsteinia tai Maidenia.

Maailman paskinta musiikkia sellainenkin. Jotain likaista blues-rockia pitäisi olla mielummin. Vituttaa kun Radio ROckilla ja Citylläkin soi aina ne samat biisit kerta toisensa jälkeen. Vaihtaisivat edes joskus levyä.

Joku toinen taas haluaa kari tapioo ja matti&teppo kokoelmia ja best offei. Oon ainaki itse ratkassu ongelman kuulokkeilla, joista voi kuunnella vaikka mitä ja kuinka lujalla tahansa [emoji14]
Itellekin kyllä kävisi noi kolme ja jotain muuta vaihtelun vuoksi.

Tästä tuleekin salikomediaa siinä vaiheessa, kun se joka niistä omista kuulokkeistaan luukuttaa rammsteinia ja unohtaa, että muut eivät kuule sitä musiikkia yhtä kovaa ja kysyy huomattavan kovaan ääneen: "VOIKS SÄ VARMISTAA MUN PENKKIÄ".
Siinä hiljenee sali. :D

Se olis parasta, kun salilla ei sois mitään ja kaikki tulis ne napit päässä sinne. Itse oon ennemmin hiljasuudessa, kun siinä radiorokkipaskassa tai energypaskassa tai ihan vittu sama mitä paskaa sieltä radiosta tulee.

Kumpa salilla sais kiellon noille kuulokkeille, niin ei tarvitsisi katsella zombeina kulkevia ihmisiä, jotka vievät levypainot tangostasi kesken penkkaus suorituksen, eivätkä kuulle kun huudat, "näpit irti ääliö".

Se olis parasta, kun salilla ei sois mitään ja kaikki tulis ne napit päässä sinne. Itse oon ennemmin hiljasuudessa, kun siinä radiorokkipaskassa tai energypaskassa tai ihan vittu sama mitä paskaa sieltä radiosta tulee.

Alvarissa nyt onkin ihan forssasta kun soi joku järviradio aina jos sitäkään, monesti pyytänyt että laittaa ees jotain musiikkia ettei telkkareista kuulu salkkarit. Tuu meidän salille joskus mun följyyn ni huomaat kuin hyvin toimii ku hevi pauhaa täysillä.

Kyllähän se yksi parhaista komiikoista salilla välillä tuppaa olemaan kun tyyliin persereikää myöten tatuoidut nuoret roinarit elvistelevät tuloksillaan joita ei ole edes hankittu täysin omin avuin. Olenko muuten ainut vai kenties poikkeus joka on havainnut että pääsääntöisesti roinarit ovat aika helvetin tyhmää sakkia joille ei järkeä ole luoja paljon päähän suonut ja mahdollinen duuni on jotain suht paskaa vuorotyötä trukkia tms. ajaen. Helvetin rumannäköistä sakkia myös tuppaavat noin yleisesti olemaan tai itse en ole koskaan nähnyt isossa määrässä tatuointeja tyyliin pääkalloja ja hämähäkinseittejä kroppa täynnä yhtään mitään tyylikästä. Eikä kannatta ottaa mitään peppukipuja tästä, tämä on vain oma havaintoni näistä jannuista ja mukavahan se on että saleille on aina joitain keitä muut voivat naureskella :D

Kyllähän se yksi parhaista komiikoista salilla välillä tuppaa olemaan kun tyyliin persereikää myöten tatuoidut nuoret roinarit elvistelevät tuloksillaan joita ei ole edes hankittu täysin omin avuin. Olenko muuten ainut vai kenties poikkeus joka on havainnut että pääsääntöisesti roinarit ovat aika helvetin tyhmää sakkia joille ei järkeä ole luoja paljon päähän suonut ja mahdollinen duuni on jotain suht paskaa vuorotyötä trukkia tms. ajaen. Helvetin rumannäköistä sakkia myös tuppaavat noin yleisesti olemaan tai itse en ole koskaan nähnyt isossa määrässä tatuointeja tyyliin pääkalloja ja hämähäkinseittejä kroppa täynnä yhtään mitään tyylikästä. Eikä kannatta ottaa mitään peppukipuja tästä, tämä on vain oma havaintoni näistä jannuista ja mukavahan se on että saleille on aina joitain keitä muut voivat naureskella :D

Onhan se ymmärrettävää että vituttaa kun isommat miehet liikuttelee isompia rautoja :D
Oikeesti, onko sillä sulle mitään väliä millä jotkut ovat isoksi kasvaneet? :david:
Ja ei, en ole itse iso ja vahva, munmielestä toi nyt vaan on jokaisen oma päätös!

Yhtä tärkeää nämäkin työt on kuin muut. Sitäpaitsi nämä "paskantyön" raatajat on mun mielestä niitä oikeitä työmiehiä, ei istuta missään ison pyödän takana tehden päätöksiä isolla palkalla.

Yhtä tärkeää nämäkin työt on kuin muut. Sitäpaitsi nämä "paskantyön" raatajat on mun mielestä niitä oikeitä työmiehiä, ei istuta missään ison pyödän takana tehden päätöksiä isolla palkalla.

Miten ''paskatyön'' raatajat ovat oikeita työmiehiä ja ison pöydän takana isolla palkalla päätöksiä tekevä ei ole? Tähän ryhmään kuuluu yleensä yrittäjät ja korkeasti koulutetut ihmiset. Esim. yrittäjät joutuvat usein ottaamaan suuria henkilökohtaisia riskejä ja tekemään älyttömästi töitä (jopa enemmän kuin ma-pe 08.00-16.00). Kaiken lisäksi näiden riskejen ja työnteon ansiosta he voivat antaa näille sinun kutsumillesi oikeille työmiehille työtä mitä tehdä. Lähes kaikki työ on tärkeää ja mielestäni jokainen rehellinen mies joka tekee töitä on oikea työmies.

Kantsii ottaa tällä tekniikalla penkkiykkönen ja pyytää joku osoittelijoista varmistamaan. Ja kun vielä jättää noston rinnalle niin ollaan jännän äärellä.

En menisi sanomaan, että pidän tätä pelkästään sarkasmina; ihminen on eto peli keksimään pöljyyksiä, etenkin sellaisia, että joku ne kyllä toteuttaa oikeasti...

Tällä tekniikalla maksimiykkösen kokeilussa penkkipaita on ehdoton must ja 2 varmistajaa. Kisakauden ulkopuolella tällä tekniikalla voi ottaa nopeuspenkkiä ja vastuskumeja voi käyttää voimatelineessa keventämään kuormaa ala-asennossa. Myös tangolla tehty tangoton penkki on aivan eri tuntuinen kuin käsipainoilla tehty käsipainoton penkki.

Joulun jälkeen ite siirryn mavessa tähän tekniikkaan ja keväämmällä kaikki liikkeet tällä tavoin! Loppuu se naureskelu!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom