+10kg kesästä, taitaa olla syytä dieetata [emoji23]Alitajunta yrittää sanoo että olis aika bulkata?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
+10kg kesästä, taitaa olla syytä dieetata [emoji23]Alitajunta yrittää sanoo että olis aika bulkata?
+10kg kesästä, taitaa olla syytä dieetata [emoji23]
Siis sun onnollu tarkoitus syödä riisikakkuja mutta oletkin vetäny juustokakkuja ;)+10kg kesästä, taitaa olla syytä dieetata [emoji23]
Harmillisen vähän on tullu vedettyä juustokakkua. Noh on tossa taas kevät aikaa polttaa kasvaneet lihat ja säilyttää rasvat.Siis sun onnollu tarkoitus syödä riisikakkuja mutta oletkin vetäny juustokakkuja ;)
+10kg kesästä, taitaa olla syytä dieetata [emoji23]
Joo kyllä toi 10kg on ihan täyttä komediaa [emoji23]Kiitettävä painonnousu. Mä oon saanu vuodessa n. +1-2kg ja siitä varmaan puolet rasvaa. Taidan kuulua tähän ketjuun kanssa olemuksineni ja yrityksineni.
Kovimmat ei käytä edes tankoa vaan asettuvat penkille ja ottavat tuntumaa rintaa pelkillä käsien liikkeellä. Tässä taktiikassa on sekin kätevä puoli, että osoittelijoita voi osoitella takaisin in time, kun tanko ei ole tiellä sotkemassa.
Pitäisi olla laissa kiellettyä soittaa punttisalilla mitään muuta kuin Slayeria, Rammsteinia tai Maidenia.Ei kauaa kerinnyt pigsquealit kirkua kajareista kun tämä pt yrittää saada musiikkia vaihdettua useampaan otteeseen.
Pitäisi olla laissa kiellettyä soittaa punttisalilla mitään muuta kuin Slayeria, Rammsteinia tai Maidenia.
Joku toinen taas haluaa kari tapioo ja matti&teppo kokoelmia ja best offei. Oon ainaki itse ratkassu ongelman kuulokkeilla, joista voi kuunnella vaikka mitä ja kuinka lujalla tahansa [emoji14]
Itellekin kyllä kävisi noi kolme ja jotain muuta vaihtelun vuoksi.
Se olis parasta, kun salilla ei sois mitään ja kaikki tulis ne napit päässä sinne. Itse oon ennemmin hiljasuudessa, kun siinä radiorokkipaskassa tai energypaskassa tai ihan vittu sama mitä paskaa sieltä radiosta tulee.
Kyllähän se yksi parhaista komiikoista salilla välillä tuppaa olemaan kun tyyliin persereikää myöten tatuoidut nuoret roinarit elvistelevät tuloksillaan joita ei ole edes hankittu täysin omin avuin. Olenko muuten ainut vai kenties poikkeus joka on havainnut että pääsääntöisesti roinarit ovat aika helvetin tyhmää sakkia joille ei järkeä ole luoja paljon päähän suonut ja mahdollinen duuni on jotain suht paskaa vuorotyötä trukkia tms. ajaen. Helvetin rumannäköistä sakkia myös tuppaavat noin yleisesti olemaan tai itse en ole koskaan nähnyt isossa määrässä tatuointeja tyyliin pääkalloja ja hämähäkinseittejä kroppa täynnä yhtään mitään tyylikästä. Eikä kannatta ottaa mitään peppukipuja tästä, tämä on vain oma havaintoni näistä jannuista ja mukavahan se on että saleille on aina joitain keitä muut voivat naureskella :D
Kyllähän se yksi parhaista komiikoista salilla välillä tuppaa olemaan kun tyyliin persereikää myöten tatuoidut nuoret roinarit elvistelevät tuloksillaan joita ei ole edes hankittu täysin omin avuin. Olenko muuten ainut vai kenties poikkeus joka on havainnut että pääsääntöisesti roinarit ovat aika helvetin tyhmää sakkia joille ei järkeä ole luoja paljon päähän suonut ja mahdollinen duuni on jotain suht paskaa vuorotyötä trukkia tms. ajaen. Helvetin rumannäköistä sakkia myös tuppaavat noin yleisesti olemaan tai itse en ole koskaan nähnyt isossa määrässä tatuointeja tyyliin pääkalloja ja hämähäkinseittejä kroppa täynnä yhtään mitään tyylikästä. Eikä kannatta ottaa mitään peppukipuja tästä, tämä on vain oma havaintoni näistä jannuista ja mukavahan se on että saleille on aina joitain keitä muut voivat naureskella :D
Yhtä tärkeää nämäkin työt on kuin muut. Sitäpaitsi nämä "paskantyön" raatajat on mun mielestä niitä oikeitä työmiehiä, ei istuta missään ison pyödän takana tehden päätöksiä isolla palkalla.
Kantsii ottaa tällä tekniikalla penkkiykkönen ja pyytää joku osoittelijoista varmistamaan. Ja kun vielä jättää noston rinnalle niin ollaan jännän äärellä.