Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Kuitenkin joillain heistä on alkuperäinen käyttötarkoitus palautusjuomien sekoittelusta muuttunut alkoholijuomien sekoitteluun kyseisessä astiassa.
Vai olisko se shakerin (vähän erilaisen tosin kuin nää muoviset) ihan alkuperäinen tarkoitus nimenomaan alkoholijuomien sekoittaminen. Juomansa sheikkaamistahan se eräs brittivirkamieskin on kaipaillut jo noin viiden vuosikymmenen ajan. Eli kaverisi on vaan palanneet shakerin käyttötarkoituksen juurille... :)

iStock_000014949966Small.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kai sitä on itekki tullu aiheutettua salikomediaa: tajusin muutama treeni sitten, et oon käyttäny rannetukia vetoremmeinä ylätaljassa, pujottamalla sen ilmeisesti peukaloa varten tarkoitetun lenkin ylätaljan tankoon. Mietinkin, että miten vitussa sen lenkin saa pujotettua mihinkään 20kg tankoon. Kun en vetoremmejä osaa kiinnittää oikein, luulin keksineeni täydellisen tavan välttää niiden kanssa pelleilyn, ettei kukaan tulisi tänne kirjoittelemaan että joku pelle meijän salilla ei osaa käyttää vetoremmejä. :D

Jos joku osaa kertoa miten ne oikeat vetoremmit kiinnitetään ranteen/tangon ympärille, niin pelastaa mut.

Paikallinen sali ja paikalliset sankarit treeniohjelma näyttäisi menevän näin ma-pe penkki/hauis / ojentaja / vatsalihakset koskaan en ole nähnyt että tuosta porukasta kukaan tekisi mitään muuta ja hauskaa on se että noi ei ole mitään kakaroita vaan raavaita 40-50v miehiä.

Kuvaile mulle sitä tunnetta mikä sulle tulee randomien ihmisten saliohjelmista ja erityisesti siitä osasta miten se koskettaa sua

Paikallinen sali ja paikalliset sankarit treeniohjelma näyttäisi menevän näin ma-pe penkki/hauis / ojentaja / vatsalihakset koskaan en ole nähnyt että tuosta porukasta kukaan tekisi mitään muuta ja hauskaa on se että noi ei ole mitään kakaroita vaan raavaita 40-50v miehiä.

Myös sekin on aikamoista komediaa, että saa 39 sanaa mahtumaan yhteen lauseeseen. Sori, oli pakko.

Mulla nyt ei ole mitään komediatarinaa kerrottavana, kun olen aina ajatellut etten välitä muiden treeneistä tai kyyläyksistä. Kerran oli kuitenkin tilanne, että olis ollu hyvä vähän seurata ympärilleen: Penkissä tyyppi jäi 80 kg:n alle ja oli kuulemma venaillu n. 1min ennen kuin menin pelastamaan sen sieltä alta. Olis se varmaan myös voinu jotain sanoakin eikä vaan venailla tangon alla.

Itse tarjoilen salikomediaa tällä hetkellä niille, joille overload- periaate ei ole tuttu. Itseäkin hieman huvittaa ladata tankoon "hirveet" romut ja sitten tehdä puolikkaita kyykkyjä. Onneksi tämä vaihtuu melko pian ketjujen kanssa kyykkäämiseen.

Hyi saatana. Oon tätä skenaariota pyörittäny päässä monta kertaa kun liian innokkaasti oon tuolille rojahtanu ja tuntenu kun toinen kassi on ollut hilkulla jäädä alle.

Ei ne vitjat sentään tuossa iässä pitäisi perseen alle asti ulottua.

Kuvaile mulle sitä tunnetta mikä sulle tulee randomien ihmisten saliohjelmista ja erityisesti siitä osasta miten se koskettaa sua

Hmm, tuo tunne on jotain ärsytyksen ja vitutuksen välimaastosta, ihan jo puhtaasti sen takia koska tämä lauma varaa kyseiset harjoittelu paikat jokaikinen arkipv n 1-1.5h + tuleehan tuossa väkisinkin mieleen että voisivathan herrat hivenen viisaamminkin treenailla.

Mulla oli kerran vahingossa räikeen vaaleanpunainen Hello Kitty pyyhe. Sen jälkeen olen alkanu käymää kotona...

Ehkä koomisin mitä tähän asti on tapahtunut tai mikä näin äkkiseltään mietittynä tulee mieleen on seuraavanlainen, tapahtui keväällä. Oltiin kaverin kanssa salilla muutaman muun tyypin kanssa, kaveri päättää kokeilla penkissä maksimeita. 105kg tangossa, salilla hiiren hiljaista kun musiikki lakkasi jostain syystä soimasta ja kanssatreenaajat sopivasti istuvat tuoleilla sarjataukojensa aikana keskittyen vakaasti kaverini maksimiyritykseen. No, tanko telineistä, meikä huutaa penkin takana VITUN HOMO SUUTU JO!!, tanko rinnalle ja siitä ylös siihen asti kunnes kaverini pieraisee perkeleen kovan pierun joka kaikuu salin seiniä pitkin, eikun vaan naurua pidätellen poimin tangon kaverin rinnalta. Pokkahan siinä lopulta kaikilla salilla olijoilla petti paitsi tällä maksiminostoaan yrittäneellä, tuollaista noloa tapahtumaa en kyllä melkein toivoisi edes pahimmalle vihamiehelle mutta onneksi kaverikin osas treenin jälkeen ottaa asian jo huumorilla eikä jäänyt ilmeisesti kovin pahoja traumoja :D

Tänään oli kylliksi komiikkaa, kun kaksi mopoikästä teki penkkiä. Lämmittelyjen jälkeen toinen pojista halusi kokeila uusia enkka rautoja, kun kaverikin oli kuulemma nostanut 55kg. No 55 kiloa tankoon ja kaveri varmistamaan. Jalat ylös ja tankoa telineistä. Varmistaja pitää vähintään yhtä tiukasti tangosta kun nostaja ja loppujen lopuksi painot saadaan takasin telineisiin punnertajan sätkiessä kuin hauki kuivalla maalla. No tästä riemastuneena vielä vitonen lisää ja samanlaisella suorituksella nostajan punnertaessa ja varmistajan pystysoutaessa tanko saatiin todella tuskaisella yhteistyöllä takaisin telineisiin. Suorituksen jälkeen hirveät oujeet ja yläfemmat, jonka jälkeen soittoa jollekin kolmannelle teinikeharille, että 60kg on punnerrettu, perkele!

Tänään oli kylliksi komiikkaa, kun kaksi mopoikästä teki penkkiä. Lämmittelyjen jälkeen toinen pojista halusi kokeila uusia enkka rautoja, kun kaverikin oli kuulemma nostanut 55kg. No 55 kiloa tankoon ja kaveri varmistamaan. Jalat ylös ja tankoa telineistä. Varmistaja pitää vähintään yhtä tiukasti tangosta kun nostaja ja loppujen lopuksi painot saadaan takasin telineisiin punnertajan sätkiessä kuin hauki kuivalla maalla. No tästä riemastuneena vielä vitonen lisää ja samanlaisella suorituksella nostajan punnertaessa ja varmistajan pystysoutaessa tanko saatiin todella tuskaisella yhteistyöllä takaisin telineisiin. Suorituksen jälkeen hirveät oujeet ja yläfemmat, jonka jälkeen soittoa jollekin kolmannelle teinikeharille, että 60kg on punnerrettu, perkele!

Yhteistyö on voimaa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom