Tänään ohjelmassa leuanvetoa ilman tankoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen ihan helvetin naurettava tapaus voimatasojeni puolesta. Olen kohta jo vuoden lyönyt päätäni seinään (en kirjaimellisesti) etukyykyn kanssa, joka ei jumalauta tunnu kehittyvän millään. Samalla kumminkin penkkaan kympin isommilla raudoilla kuin etukyykkään, vaikka penkissäkin on ollut nyt puolen vuoden tauko. Ja etukyykkyä ja jalkoja muutenkin on tullut tehtyä varsin tunnollisesti lihashuoltoa myöten, mutta ei niin ei. Takakyykyssä mentäisiin tosin ohi penkkiraudoissa, mutta silti etukyykyn heikkous kertoo aika paljon.
Olenko ainut, joka on samassa tilanteessa, vaikka niitä jalkojakin kyllä treenataan?
Jos ne raudat ei oikeasti ala kehittymään, niin alan tekemään pelkkää reidenojennusta etureisille. Ugh.
Tänään ohjelmassa leuanvetoa ilman tankoa.
Otapa videolle ja postaa tänne etenkin jos vedät siitä mave-paikkojen ohi tällä tekniikalla: http://youtu.be/Sfp7NPY5sBw
Alvarissa nyt onkin ihan forssasta kun soi joku järviradio aina jos sitäkään, monesti pyytänyt että laittaa ees jotain musiikkia ettei telkkareista kuulu salkkarit. Tuu meidän salille joskus mun följyyn ni huomaat kuin hyvin toimii ku hevi pauhaa täysillä.
Olen ihan helvetin naurettava tapaus voimatasojeni puolesta. Olen kohta jo vuoden lyönyt päätäni seinään (en kirjaimellisesti) etukyykyn kanssa, joka ei jumalauta tunnu kehittyvän millään. Samalla kumminkin penkkaan kympin isommilla raudoilla kuin etukyykkään, vaikka penkissäkin on ollut nyt puolen vuoden tauko. Ja etukyykkyä ja jalkoja muutenkin on tullut tehtyä varsin tunnollisesti lihashuoltoa myöten, mutta ei niin ei. Takakyykyssä mentäisiin tosin ohi penkkiraudoissa, mutta silti etukyykyn heikkous kertoo aika paljon.
Olenko ainut, joka on samassa tilanteessa, vaikka niitä jalkojakin kyllä treenataan?
Jos ne raudat ei oikeasti ala kehittymään, niin alan tekemään pelkkää reidenojennusta etureisille. Ugh.
Määkin penkkaan enemmän... En oo kyllä etukyykkyä tehny mun 2v treeniaikana kun joku 3kk mut silti pitäis kyllä nostaa enemmän. Takakyykyssä mennään kyl helposti yli
Mä oon koittanut panostaa etukyykkyyn tekemällä sitä tiistaisin 3x3-5 mahdollisimman isoilla ja pe 6x3 70% tiistain painoista. Teen perjantaina vielä tuon päälle 3x8-12 takakyykkyä, jotka teen lähes samalla raudalla kuin tiistain etukyykyt, vaikka alla onkin jo tuo 6x3.
Takakyykyt toki ovat niitä salikyykkyjä tanko takaolkapäillä, jolloin selkä ei ole pystysuorassa. Eikä niistäkään painoista mitään mitalia voi antaa.
Mitäs jos kokeilisit jättää hetkeksi nuo perjantain takakyykyt pois ohjelmasta ja tekisit vaan etaria?
No mulla painot, jos puhutaan vaikka 5x5-sarjoista, niin työsarjat olis kutakuinkin näin; penkki 90 - etukyykky 110 - takakyykky 130.Olenko ainut, joka on samassa tilanteessa, vaikka niitä jalkojakin kyllä treenataan?
No mulla painot, jos puhutaan vaikka 5x5-sarjoista, niin työsarjat olis kutakuinkin näin; penkki 90 - etukyykky 110 - takakyykky 130.
Oon toki kyykännykin määrällisesti enemmän kuin penkannu, ja kyykkyä oon aina lähtenyt tekemään tosi alhaisilla painoilla tavoitteena lisätä joka treeniin 2,5 kg. Oon huomannu, että jos ei ole valmiina mietitty mitään selkeetä progressiota, niin sitä helpommin jää junnaamaan niihin samoihin painoihin. Siitä vähän kertois tuo sun 3x3-5 "mahdollisimman isoilla" -juttukin. Eli hae rohkeasti vain alempaa vauhtia, niin samalla tulee pari helpompaakin viikkoa.
Meikällä vielä pahempi. Etukyykky laahaa 30 kg penkkiä jäljessä :D Eikä kehity vittu millään.
Iranin ihmeet pullisteli taas pukuhuoneessa ja toinen räpsi toisesta kuvia puhelimella, sitten niitä kovasti katseltiin ja selailtiin ja zoomailtiin ja puhuttiin jotain kieltä.
Hymyilyttäis, jos ois olisi ainutkertainen tilanne, tuntuu että pari kertaa viikossa samat kuviot.. ja miks joudun aina todistamaan sen.. ;(