Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Itselle on kyllä yleensä sama miten ihmiset treenaavat ja mitä tekevät..kaikenlaista hullua tullut nähtyä salivuosien aikana ja itsekin sellaiseen syyllistynyt :) mutta tänään..2 kaveria tulee salille.vetopäivä..ei lämmittelyjä tai venytyksiä,tankoo 60 ja pari toistoo..100 pari toistoo..140 pari toistoo..sitten 180 ja töihin. Eikä siinä mitään,monestihan esim.voimanostajat juuri näin tekevät..mutta tuo 180 ei ollut todellakaan helppoa..oisko 3 toistoa tullut..tekniikka niin paha että oikeasti teki pahaa katsoa..ja viimeisessä toistossa kaveri auttoi..kyllä..pakkotoisto..no ei kai tämäkään vielä niin paha..mutta auttoi vain toiselta puolelta!!! Tanko niin vinossa ylös että tässä vaiheessa lähdin pukkarin kautta kotiin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se menee jo komedian puolelle, kun viikosta toiseen samat äijät salilla jok'ikisellä sarjatauolla keksivät (teko)syitä sille miksi juuri tänään ei penkki/mave/kyykky kulje.
Jos ei se stana koskaan kulje, niin pitäisikö ehkä vaihtaa treenityyliä, tarkistaa tekniikkaa tms., tai vaikka kokeilla välillä ihan toista liikettä? :D

Eilen vedin yung gun true hooli ultras casual-tyylillä Fred Perryn pikeessä setit kun jäi treenipaita kotiin eikä ehtinyt enää hakea. Parit oudot katseet kai tuli, mutta samaa puuvillaa tuo on ku mikä tahansa muu. :) Enemmän olis katsottu ilman paitaa treenatessa...

Yleisurheilijavalmentaja töksäyttää neekerille pari kertaa, että tämä kävelee liian lähellä hänen valmennettavaansa rinnallevedossa, kun juuri salille tullut lähi-idän ihme alkaa huutamaan valmentajalle toiselta puolelta salia, ettei se osaa suomea muutamalla haistatuksella maustettuna. Valmentaja vastaa ja aamupuuronsa voisilmää vahvemmalla syövä kävelee valmentaja luo ja sitten ne huutaa toisilleen päät punaisina 20 sentin eäisyydellä ja haistattelee vuoronperään. naapuri nojailee kyykkytankoonsa ja minä toisella puolen telinettä. Kun huuto loppuu, niin katotaan toisiamme nauraen, ettei ole todellista.

Yleisurheilijavalmentaja töksäyttää neekerille pari kertaa, että tämä kävelee liian lähellä hänen valmennettavaansa rinnallevedossa, kun juuri salille tullut lähi-idän ihme alkaa huutamaan valmentajalle toiselta puolelta salia, ettei se osaa suomea muutamalla haistatuksella maustettuna. Valmentaja vastaa ja aamupuuronsa voisilmää vahvemmalla syövä kävelee valmentaja luo ja sitten ne huutaa toisilleen päät punaisina 20 sentin eäisyydellä ja haistattelee vuoronperään. naapuri nojailee kyykkytankoonsa ja minä toisella puolen telinettä. Kun huuto loppuu, niin katotaan toisiamme nauraen, ettei ole todellista.

Olipahan viimosen päälle paskasti selitetty, ettei saanu oikee mitään selvää...

Kirjoita ensi kerralla ihan selvinpäin :D

Jollain mummukalla oli eilen salilla kertakäyttö kumihanskat kädessä :D

saattohan siihen olla joku syykin mut varmaa vähän kädet hikoo!

-ehkä sil oliki sormet turvoksissa ja halus vähä kauniimmat kätöset

Tai sitten se ajatteli, että kukaan muu ei halua tällaisen vanhan rähjän pöpöjä ja kuollutta ihoa tankoihin ja kahvoihin. Olipa mukava ja ajattelevainen mummo :)

Jollain mummukalla oli eilen salilla kertakäyttö kumihanskat kädessä :D

saattohan siihen olla joku syykin mut varmaa vähän kädet hikoo!
-ehkä sil oliki sormet turvoksissa ja halus vähä kauniimmat kätöset
Omalla salillani käy eräs mummo, joka käyttää aina kukkakuvioisia puutarhahanskoja.

Tästä tuli yhtäkkiä mieleen se joku suomalainen jannu parin kuukauden takaa, joka oli laittanut Facebookiin hieman ehkä surkuhupaisan penkkausvideon, mikä sai hirveän negaatiopaskamyrskyn aikaseks ja moni suomalainen fitness-alan ammattilainenkin kävi siellä sitten kommentoimassa ja tarjoamassa pt-palveluitaan jopa ihan ilmaiseksi tälle kaverille. Tietääks kukaan mitä sille heebolle nyttemmin sit kuuluu? Uusia videoita lupaili tehä, mutta ku en muista nimeä :confused:

Tästä tuli yhtäkkiä mieleen se joku suomalainen jannu parin kuukauden takaa, joka oli laittanut Facebookiin hieman ehkä surkuhupaisan penkkausvideon, mikä sai hirveän negaatiopaskamyrskyn aikaseks ja moni suomalainen fitness-alan ammattilainenkin kävi siellä sitten kommentoimassa ja tarjoamassa pt-palveluitaan jopa ihan ilmaiseksi tälle kaverille. Tietääks kukaan mitä sille heebolle nyttemmin sit kuuluu? Uusia videoita lupaili tehä, mutta ku en muista nimeä :confused:

Sehän taisi saada aikaan tämän, jos nyt samasta on kyse.

https://www.facebook.com/groups/686979451371130/

Kyllä, minä se olin eilen sillä salilla. Sinä nuori mies venyttelemässä, pahoittelen vieläkin sinulle aiheuttamaani vatsakramppia. Toivottavasti olet jo toipunut.
Tiedän, että statukseni on tästä eteenpäin se "Salihanska-aloittelija", vaikka pari vuotta tässä on jo treenaillessa mennyt. Voin vedota ainoastaan siihen, että sali oli minulle uusi ja pääni tokkurassa vauhdikkaan työpäivän jälkeen. Olisi ollut ehkä hyvä idea jättää käynti väliin?

Se, että jostain ihmeen syystä otaksuin istahtavani polvenojennuslaitteeseen sen polvenkoukistustoosan sijaan, ei itsestänikään tuntunut jälkeenpäin ajatellen niin järki-ihmisen toiminnalta. Mysteeri koko tilanteen syntyminen on minulle edelleenkin. Kai se siihen asti meni vielä kohtuullisesti, kun vasta laskin tyynyosan määrätietoisesti ylä-asennosta alas. Siihen olisi voinut vielä lopettaa sen askartelun, mutta ei... Paras osio oli varmaan illan hauskuutuksesta se, kun yritin siihen laitteeseen sitten itseni sijoitettuani saada polvia ojennukseen. Ei se liikkunut, ei. Muistaakseni kolmeen kertaan tätä yritin ja bonuksena siirtelin hämmentyneenä painopakan tappia. Onneksi ymmärsin lopulta luovuttaa tähän. Mielessäni kävi tulla kysymään sinulta mikä laitteessa oikein on vikana.

Nyt jos itsesi tästä tunnistat, tule toki moikkaamaan minua ensi kerralla ja vapauta minut näistä häpeän kahleista. Kiitos.

Miksi kaikilla teineillä on tapana osoitella kun teen penkkiä n. 40 kilon painoilla. Itse siis painan jotain 90kg. En vain saa isommalla painolla tuntumaa rintaan, penkistä kuitenkin nousee ainakin 3 kertaa tuo määrä joten pitääkö minun käyttää aina välillä maksimia että saan nostettua egon takaisin maanpinnalle?

Mitäpä sitä esittelee. Anna osoitella.

Miksi kaikilla teineillä on tapana osoitella kun teen penkkiä n. 40 kilon painoilla. Itse siis painan jotain 90kg. En vain saa isommalla painolla tuntumaa rintaan, penkistä kuitenkin nousee ainakin 3 kertaa tuo määrä joten pitääkö minun käyttää aina välillä maksimia että saan nostettua egon takaisin maanpinnalle?

Kyllä pitäisi. Etkö tiedä, että penkkisarjat menevät aina:

20kg*20
60*10
100*1
max*1/2*3 (pakkotoistoja rest/pausella)

Teen yleensä sillee etttä pumppailen ensin jollain 40kilolla pari sarjaa ja sitten lähen aina 20kg nosteleen painoa. Noi suuremmat painot ei oikeiastaan tunnu kuin kyynärpäässä joten varmaan parempi jättää väliin. Mutta rinta on kyllä tosissaan kasvanu viimeaikoina.

Joku teinipoika steppaili ja hyppelehti (lämmitteli?!) niin koomisesti toissapäivänä salilla, että teki mieleni alkaa osoitella :lol2: Toisaalta melkein pelotti, oli jo vähän liiankin koomista se liikehdintä...

Mielenkiintoista asiaa penkistä. Ehkä munkin kannattaa sitten pumpata suosiolla pelkkää tankoa, eikä tavoitella sitä 40kg:ta, jonka juuri asetin tavoitteeksi :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom