Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Tuotin itse salikomediaa...

Kerroin kaverille, että vähän aikaa sitten oli pahoja rytmihäiriöitä, ja havainnollistin sydämen jyskytystä nyrkkiin laitetulla kädellä. Huomasin kahden naisen katsovan minua ja nauravan vähän matkan päässä. Mietin, että onpa ilkeää nauraa toisen terveysongelmalle. Kotona tulin käyneeksi tilannetta läpi ja havaitsin ikkunaheijastuksesta tehneeni runkkausliikettä. Sainpahan itsekin naurut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ojoij... tulipahan nähtyä.. kaksi gansteria ja toisen tekeminen oli aikalailla pelottavaa. Ylätaljasta vedettiin väkisin järjettömällä painolla ja päästettiin paino takaisin vapaasti itse lentäen siinä mukana. =) Mistä näitä syntyy..

Tulipahan todistettua tanaan aamulla, kun penkkia vaantaneet sankarit ottavat kiekkoja pois tangosta. Toinen repii kerralla kaikki kiekot toisesta paasta pois, tanko kippaa pystyyn ja osuu suoraan leukaan. Toinen kaveri taas vastakkaisella puolella saa tangosta valuvat kiekot suoraan varpailleen. En tiennyt pitaisiko itkea vai nauraa, mutta ambulanssi piti soittaa paikalle, kun toiselta ilmeisesti joku varvas murtui ja toiselta valu veri vanana suusta. Koko sekvenssi oli kuin katsoisi dominojonoa, jonka jalkeen miehet maassa vaikeroimassa.

Varmaan voisin itteni nähdä täällä, unohtu tossa yks päivä treenihousut himaan ja koska oli kiireinen aikataulu, niin en kerenny mennä hakemaan niitä, no siinä tuli vedettyä jalkapäivä farkuissa ja kauhea pelko perseessä, et farkut repee kyykätessä. Eihän ne oikeen optimit ollu, mut sarjat tuli tehtyä... Pari jannua katto kyl _hieman_ pitkään, ku muuten kengät, paita, hanskat jne. kondiksessa ja sit oikeen rehdillä meiningillä farkut jalassa. No samapa tuo, toisen kaverin näin tänää salilla ja oli vaihteeks kyykkypäivä niin kaipa se tajus :D

Kun taalla naita salivaatetuksia myos haetaan, niin talla amerikassa kylla hullutkin ovat suurempia kuin Suomessa. Olen tormannyt kerran salilla mieheen, jonka paalla oli vaaleanpunainen royhelo/pitsi hame. Siis sellainen, joka tyypillisesti on noin 5-vuotiaiden tyttojen prinsessamekoissa. Salillani on myos yksi vanhempi nainen, jolla on aina korkokengat paalla. Ei kylla onneksi treenaa jalkoja. En haluaisi tietaa mita tapahtuu, jos yrittaa kyykata korkokengissa. :)

Tulipahan todistettua tanaan aamulla, kun penkkia vaantaneet sankarit ottavat kiekkoja pois tangosta.

Tästä muistuukin mieleeni pikkupentuna villit ajat saliuraa aloitellessa kotisalilla ja silloin oli tosi lähellä vastaava onnettomuus. Sisko oli toisella puolen penkkiä ja mä tietysti otin kiekkoja pois toisesta päästä, enkä tullut ajatelleeksikaan, että se vajaan 50 kilon patteri kiekkoja toisella puolella johtaa melko yksinkertaiseen mutta karuun fysikaaliseen seuraukseen. Sen ehdin tajuta, että nyt se kippaa, ja sitten se jysähti lattialle tangon kärki edellä suoraan siskon jalkaterien väliin. Oltiin sitten vähän aikaa siinä hiljaa ja oltiin lähdössä pois rikospaikalta, mutta jysäykseen päiväunilta herännyt faija pamahti paikalle ja rupesi sitten rähjäämään asiasta, tietysti aiheesta. Sen jälkeen on muistettu ottaa painot kiekko kerrallaan. :)

Kuinka paljon tuo vaatii käytännössä painoeroa että kippaa normitangolla? Olen huomannut että 40kg (2x 20kg) vielä hyvin pysyy vaikka toisesta päästä poistaa kokonaan. Isommilla romuilla ei ole uskaltanut kokeilla :D

Taitaa olla enemmän kiinni telineestä kuin tangosta. Jos salila on 50 kg:n levyjä, pitää sellaisen voida olla vain toisella puolella.

Tuohon aikaan meillä oli vielä sellainen ns. lastenpenkki (ja se 10kg tanko joka siinä oli, on vieläkin, kun kiekot on polttoleikattu siihen mittaan eikä tuo terästanko tiedä, tehdäänkö sillä muovi- vai teräskiekoilla liikkeitä), joka oli kapeampi ja tanko em. Elikkä siitä kun ottaa toisesta päästä limput pois, niin se kippaa siitä oikein iloisesti. Ne viralliset 20kg painonnostotangot 50mm reiällä, about 20-30 senttiä pidempinä(momentti kasvaa neliöön pituuden kasvaessa) ja oikealla penkillä ovat vähän parempia, nykyisessä penkissä mulla kestää ainakin ton 40kg jättää toiseen päähän ilman, että kippaa.

Kuinka paljon tuo vaatii käytännössä painoeroa että kippaa normitangolla? Olen huomannut että 40kg (2x 20kg) vielä hyvin pysyy vaikka toisesta päästä poistaa kokonaan. Isommilla romuilla ei ole uskaltanut kokeilla :D

Aika rohkeeta. Itse en ole uskaltanut lähtee yli 20kg erotukseen.

Itsellä on 60kg ollut toisessa päässä usein kun toinen tyhjänä ja hyvin pysyy kun nykäsee sen painopuolen telineeseen kiinni. Todennäkösesti pysyis ilmankin tuota että siirtää painopistettä penkkiä lähemmäs.

Painopisteen siirrolla itekkin aina tehnyt tuon :)

Poikkeuksellisesti suoritin aamulenkin salilla ja juoksumatolla zippaillessa räpelsin puhelinta, vaihdoin biisiä tai katoin kelloa tai jotain, luuri lipesi käsistä ja tippui matolle ja sinkosi siitä takana olevaan seinään :D Oooops

Poikkeuksellisesti suoritin aamulenkin salilla ja juoksumatolla zippaillessa räpelsin puhelinta, vaihdoin biisiä tai katoin kelloa tai jotain, luuri lipesi käsistä ja tippui matolle ja sinkosi siitä takana olevaan seinään :D Oooops
Mulle kävi tänä aamuna samoin kesken lämmittelyn, joskin puhelin lepäili rauhassa juoksumaton päällä ennen putoamistaan.

Miten sun puhelin voi pysyä juoksumaton päällä, jos se on ''käynnissä''

Se oli siis siinä telineellä, jossa sijaitsee laitteen näyttö ja muu infografiikka, josta tärähtelyn voimasta se oli sitten tipahtanut juoksumaton liukuhihna-osalle.

Meidän salille on näköjää tullu joku farkuissa treenausbuumi, kun viikon aikana oon nähnyt kolmen tyypin treenaavan niissä. Yhdellä oli vielä jalkapäivä meneillään ja t-paita työnnetty housujen vyötärön alle ja vyön suuri metallisolki loisti esiin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom