Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meillä on firman punttis, jonka yhteydessä suihkut ja saunat. Kyllä siellä tulee suihkuttelut tehtyä ja usein saunottua päälle.. joskus kellosta kattonu et mun salikäynneistä 60% on saunaa.

Mä teen joskus toistepäin, eli käyn ensin saunassa ja sitten vasta suihkussa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hiukan alko omat setit nolottaa tänään, ku aattelin jalka/mave treenin ihan lopuks tehdä vielä jullea ja sanoinki kyykkyä tekemään tullellee, että teen yhden sarjan vaa. No siinä ku olin alottanu, ni muistinki et parin toiston jälkee ku tuntu niin kevyeltä, et olinki tarkoittanut tehdä sellasta ihan omaa variaatiota siitä. No aloin sitten tekee kuitenki sillä omalla tyylillä, mutta sit rupesinkin pelkää, että kohta joku sujahtaa paikal ja tarraa tangost luullen mun jääneen "jumiin" tai jotain. Jotkut omat liikevariaatiot on ehkä turhan oudon näköisiä tehdä julkisesti... :D

On niin iso kikki että käyn vasta kotona suihkuttelemassa kassini, ettei tule muille mielipaha.

Tämä on hyvä muuten me pieni kikkeliset yksilöt eli kaikki muut paitsi sinä oltaisiin masentuneita!

Hiukan alko omat setit nolottaa tänään, ku aattelin jalka/mave treenin ihan lopuks tehdä vielä jullea ja sanoinki kyykkyä tekemään tullellee, että teen yhden sarjan vaa. No siinä ku olin alottanu, ni muistinki et parin toiston jälkee ku tuntu niin kevyeltä, et olinki tarkoittanut tehdä sellasta ihan omaa variaatiota siitä. No aloin sitten tekee kuitenki sillä omalla tyylillä, mutta sit rupesinkin pelkää, että kohta joku sujahtaa paikal ja tarraa tangost luullen mun jääneen "jumiin" tai jotain. Jotkut omat liikevariaatiot on ehkä turhan oudon näköisiä tehdä julkisesti... :D

Itse saan joka treenissä sääliviä katseita paljon! Hyvin jos käy niin sinulta saatetaan tulla kysymään niinkuin minulta "Mihinkä perkeleeseen tuommonen nitkutus ottaa ?". :D

Tämä on hyvä muuten me pieni kikkeliset yksilöt eli kaikki muut paitsi sinä oltaisiin masentuneita!

Itse saan joka treenissä sääliviä katseita paljon! Hyvin jos käy niin sinulta saatetaan tulla kysymään niinkuin minulta "Mihinkä perkeleeseen tuommonen nitkutus ottaa ?". :D

No toi olisi sitten juuri tuollainen nitkutus kyseessä :D

Jatka vaan äläkä välitä muiden katseista tai kommenteista!
Nojoo suurimmaks osaks en välitäkkää, eli vähän omituisempia liikkeitä kuuluu ohjelmaan kyllä. Tuo oli ehkä vain hitusen liikaa. Täytyy vielä kasvaa hitusen isommaks, et viittii tehdä ton kaltasiakin tosta vaan.

Käytän ainoastaan työpaikan saleja (pari eri paikkaa), toisessa on hyvä kuuma sauna jota tulee hyödynnettyä kun kotoa ei sellaista löydy. Rentoutuu hyvin treenin päätteeksi. Skippaan salin suihkun ja käyn vasta kotona aika harvoin, mutta joskus näin tulee kun lähes aina fillarilla liikun - loppuhiki treenin jälkeen kotimatkalla ja siellä suihkuun. Nyt viileämmillä keleillä onnistuu kyllä suihkun ja saunankin jälkeen niin hidastempoinen polkeminen, ettei siinä tule kuuma enää kotimatkalla. Tosi harvoin oikeastaan tulee kotona käytyä suihkussa ylipäätään, kun lähes aina sen tekee treenin yhteydessä salilla.

Ai niin sitä komediaa. Eilen lievästi ylipainoisella, miehekkäällä karjulla oli kollareissa perseen kohdalla reikä. Yritin vältellä sen katsomista mutta tämä teki penkillä niitä jalannostoja kohti kattoa ja reikä pomppi edessäni, en päässyt karkuunkaan tuolta näyltä kun poljin intervallitreeniä kuntopyörällä ja olin näin ollen kuin tämän näyn vanki. Yritin kääntää katsettani pois mutta jotenkin maagisesti tuo reikä kaikessa maskuliinisessa, perussuomalaisessa groteskiudessaan veti katsettani puoleensa.

No mistäs muusta terveet suomalaiset miehet puhuisikaan!

Kikkeli on ollut pannassa jo pitkään. (ei siis "pannassa" [vaikka on sitä ehdotettukin])
Kikkelin on aika päästä vapaaksi niin suullisesti kuin luonnossakin!
Kaikki yhdessä nostamaan kikkeliä ja viemään sitä läpi kansallisen hyvinvoinnin nimessä!!

- - - Updated - - -

Mutta sitä salikomiikkaa..
Eilen tein epähuomiossa huonon källin kaverille penkkireenin päätteeksi. Tangossa sata, olin spottaamassa ja hyvin meni sarja.
Purettiin levyjä tangosta ja otin toisen puolen tyhjäksi ja lähdin hakemaan vettä. Kaamea rääkäisy ja kolina kuului kun kaverin olikin tarkoitus ottaa 60:lla jälkilämpöjä ja oli jättänyt toisen 20:n limpun toki paikalleen, itse otin molemmat pois toisesta päästä.
Onneksi ei mitään sattunut ja myöhemmin piristi tyä miähen päivää :hyper:

Jiihaa, ratkiriemukas aamutreeni. Yks jantteri tekee smithissä penkkiä n. 20 cm liikeradalla, toinen sankari lastaa parisataa kiloa painoa prässiin ja veivaa mikroskooppisen pienellä liikeradalla muutaman sarjan. Onhan nuo ihan skroden näköisiä kavereita, eli kai nuissa "erikoistekniikoissa" joku taika on. Alkulämmittelynä toimi puhelimen räpläys.

Tällä viikolla bongattu myös mahallaan penkillä tasapainoileva crossfittaaja ja kissanselkämave-ylätaljaselfiemies.

Mun salilla käy yks sokea tyyppi, joka tekee aina helvetin monta sarjaa ylätaljaa. Kerran se teki jonkun 6 sarjaa ja sitten nousi pois siitä. Kysyin että jatkaako se ylätaljassa, johon se ei vastannut mitään. Sit se meni tekemään vatsalihaksia, joten mä menin tekemään ylätaljaa. Se kuitenki tuli takas ja minä väistin koska se oli sokea. Se teki vielä jonkun 4 sarjaa vatsalihasliikkeitä ja ylätaljaa superina. Sen lisäks meikä kerran oksensi palautusjuomat, onneks ei ollu kukaan näkemässä. Mun palautusjuoma muuttuu ihan paskan makuseks kun se on treenin ajan repussa, siitä lähtien oonkin lisänny sen veden vasta treenin jälkeen :)

Tästäkin jo pari kuukautta aikaa, mutta juttelin erään ehkä parikymppisen kaverin kanssa salin pukuhuoneessa niitänäitä.
Myöhemmin salin puolella olen vääntämässä treenin raskainta sarjaa alataljassa, ja heti sarjan päätyttyä kyseinen heppu tulee viereen: "Hei, sä kun mainitsit siitä rippikoulusta, niin aloin miettiä että uskotko sä Jumalaan?"
Tuli niin puskista koko tilanne että en osannut muuta kuin naurahtaa

Joku teki soutulaitteessa hauiskääntöä :wtf:

Ei ole varmasti edes kummallisin käyttötarkoitus ko. laitteelle. Käyn itse kaupungin ylläpitämällä salilla (halpa & kaikki tarvittava löytyy) ja siellä näkee välillä kaikenmoista soutajaa, mm. todella laiha teinipoika, joka vetää sen soutukahvan kaulan tasolle, vähän kuin yrittäisi tehdä pystysoutua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom