Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä käyn suihkussa vasta himassa. Oma suihku, paras suihku. Ja jos mä kävelen sen 18 min himaan reippaasti heti treenin jälkeen, niin kyllä jähiä pukkaa sen verran, että uus suihku himassa olis kuitenki edessä.

^Sama. Matkaa on 2 korttelia ja siihen menee pari minuuttia. Tykkään antaa ihon kuivua kunnolla rauhassa, muuten tulee ikävän nihkeä ja hikinen olo ja ei salilla oikein viitsi istuskella jossain pyyhe päällä. Ja eipä tarvii raahata niin paljon tavaroita mukana sinne aina.

Seon kyllä aikamoista säätöö, salilla suihkuttelu. Mielummin kotiin kävelee ellei ole oikeesti pakko mennä johki suoraa. Pakkaskelejä odotellassa, kun vaatteet vaan jäätyy matkalla.

Saliverkkareissa kävelen himaan myös ja siellä käyn vasta suihkussa. Ei jaksa raahata suihkukamoja ja vaihto vaatteita aina messissä. 5-10 min kävelee kotiin.

Kotona suihkuun. Matkaa hurjat 400m.

Ei tosiaan tarvitse roudaa pyyhettä ja vaihtokuteita salille, ja toisekseen itellä ainakin puskee soijaa vielä pukkarissa hyvän aikaa.
Ei siellä niin kivaa ole että hengaa jäisin kun odottelen hikoilun stoppia ennen suihkua.
Mut kyl se toi romppeiden roudaus suurin syy on, etenkin kun sitä salikassia kanniskelen ihan reenin aikana myös; juoma, remmit, mankku, yms.

Ei kyllä mitään tarvetta käydä suihkussa salilla, kun pyöräilen vielä melko rivakasta tahtia kotosalle gymiltä, joten sais vielä kotona käydä uudelleen suihkussa.

Mä käyn suihkussa vasta himassa. Oma suihku, paras suihku. Ja jos mä kävelen sen 18 min himaan reippaasti heti treenin jälkeen, niin kyllä jähiä pukkaa sen verran, että uus suihku himassa olis kuitenki edessä.

Sama homma mulla kun vedän fillarilla vartin. Autolla jos liikkuisin niin voisi saunassa käväistäkkin.

Tuossa viime viikolla kun olin salilla sinne tuli joku jamppa sortseissa ja hihattomassa paidassa (ei siinä mitään)

Noh, alottelee siinä sitten penkkiä, lataa tankoon jonkun 50 kiloo ja tekee sarjan
Sitten noustaan kasikymppiin ja otetaan tiukka puolikas toisto.

Ilmeisesti sekin oli vaan lämmittelyä sillä tankoon ladataan vielä kymmenen kiloo lisää ja tässä kohtaa alkaa komedia.

Jätkä odotti ettei kukaan kato (satuin näkemään sivusilmällä, salilla oli meidän lisäks vaan yks mun kaverini) ja sitten kun oli varma että kukaan ei nää se nostaa tangon raudoista, odottaa hetken ja lyö sen takasin.

Sitten yks kiekko lisää ja sama homma uudestaan

Voihan sillä olla joku merkitys mutta itsestä se vaikutti lähinnä egotreenaamiselta potenssiin kolme

Penkin jälkeen herra teki sarjan puolikyykkyä ja noin kuustoista sarjaa hauista

Minä lähdin, treeni jatkui

Sitä paitsi salin jälkeen tulee jälkihiki, joten senkin takia olisi turhaa mennä heti suihkuun. Ja kun kotona on juuri rempattu kylppäri ja RainDance, ei tule mieleenkään mennä salin kuppaseen ja paskaseen suihkuun :D

Käyn kotona suihkussa koska tykkään koskettaa treenin jälkeen itseäni. Tätä ei ainakaan monella salilla katsota hyvällä, joten maltan kotiin asti.

Meillä on firman punttis, jonka yhteydessä suihkut ja saunat. Kyllä siellä tulee suihkuttelut tehtyä ja usein saunottua päälle.. joskus kellosta kattonu et mun salikäynneistä 60% on saunaa.

Oho. Tulipas sohaistua ampiaispesää, ja ihan vahingossa vieläpä. Tarkoitin suihkussa käymättömyydellä sitä, että pukkarissa otetaan hikinen paita ja housut pois, suihkaistaan vähän axea ja vedetään saman tien puhtaat vaatteet päälle. Erityisesti teinien suosiossa tämä metodi. Kyllä itsekin tulee silloin tällöin lähdettyä kotiin suihkuun, mutta en ennen sitä vaihda vaatteita saati peitä hikeä dödöllä, vaan vetäisen kengät jalkaan ja takin päälle ja autolla himaan. Tai sään salliessa fillarilla.

Itse käyn aina salilla suihkussa ja vieläpä ilman mitään kikkailuja. Minua siis pidetään selkeästi poikkeavana, siis homona. Pitää alkaa vielä kävelemään suihkun jälkeen munasillaan 10 minsaa ympäri pukkaria. Ihan vaan kiusallaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom