Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä ei sattunut salilla mutta whatever. Rullasin auki takareisiä viemäriputkella. Kivari meni väliin. Huuto kuului varmaan naapurirappuun asti.

Pakko kysyä (täysin no-homo-pohjalta), mutta rullasitko alasti ja omaatko ns. riippakellit/vitjamunat?

Hieman koomista kun mies kiljaisee vittu ja romahtaa kanveesiin tehtyään sarjan vipareita 3 kg:n painoilla, niin ja painot tippuu ennen romahdusta. Ei saatana voi ottaa niin koville, painojen tiputuksen vielä ymmärrän mutta että jalat lähtee alta niin täytyy olla pientä näyttelijän vikaa.

Hieman koomista kun mies kiljaisee vittu ja romahtaa kanveesiin tehtyään sarjan vipareita 3 kg:n painoilla, niin ja painot tippuu ennen romahdusta. Ei saatana voi ottaa niin koville, painojen tiputuksen vielä ymmärrän mutta että jalat lähtee alta niin täytyy olla pientä näyttelijän vikaa.

Se on muuten mielenkiintonen ketjureaktio välillä salilla ku joku vaikka taljassa viimisen toiston jälkeen päästää irti niin että pakka pamahtaa alas niin vieressä vinopenkkiä 10 kg kässäreillä tekevän on pudotettava ne painot sarjan päätteeksi niin että kolisee ja sit ne kolmen kilon kässärit tippuu kolmannelta tyypiltä viparisarjan päätteeks.

Etelä-amerikkalainen jalkapalloilija?

Tästä on jo jokunen kk aikaa, mutta menkööt.

Olin vääntämässä penkkiä, kun eräs vanhempi rouva tuli jotain juttelemaan päivän säästä jne. Siinä sit jokunen minuutti puhuttiin niitänäitä, kunnes oli taas aika nostella rautaa. Tässä vaiheessa tää rouva alkoi selittämään jostain salaliittoteoriasta, jonka mukaan joku penkkaaja oli kuollut voimanostokisoissa, koska penkin alla oli ollu helvetin vahva magneetti joka veti tangon tän penkkaajan rintaan tuhoisin seurauksin.

Aaltoalvari.

Joku jätkä tekee penkkiä niin, että tiputtaa tangon aina vapailla alas, jotta saa pompun kunnolla. Jos painoa olisi ollut yli 50 kiloa, niin se jätkä olisi varmaan kuollut.

Toisessa penkissä pappa penkkaa vaahtomuovit käsissä jotain alavinopenkkivariaatiota 20cm vajaalla liikeradalla about tunnin, enkä päässy siihen. Se paska penkki on liian leveä, että sais kunnon asennon ja tanko oli luokkaa hevonvittu.

Joku äijä kiertelee ympäri salia ja heittelee tiukkoja kommentteja treenaajille, kuten "pitkää sarjaa pienillä painoilla jees". :D

Joku souh parkin buttersin näköinen äijä kyylää mua koko vitun treenin ajan salamyhkäisesti päätään käännellen poispäin ja sivusilmällä vilkuillen, ahisti.

Joku laiheliini lyö kyykkyyn 90kg ja pyllistelee 4 sarjaa samalla, kun sen nainen tekee smithissä ihan nättejä kyykkyjä pohjille.

Kaljamahaukkojen porukka jättää painot joka paikkaan ja lähtee saunomaan.

Teen vinopenaa 50kilon käsipainoilla (ei voi painot pitää paikkaansa, mutta kuitenkin oli raskaat mulle). Joku ukko tulee viereen veteleen kissanselkämavea 30 kilolla. Siis ihan vitun viereen, sen tanko 20cm minusta. Noh sarjan lopuksi mun painot normaaliin tyylin rojahtaa alas, kuitenkin sillä poikkeuksella, että toinen osuu äijän tankoon sen mavettaessa. Sanon vähän vittuuntuneena sori miehelle. Mies katoaa aaltojen syövereihin, painot jää tankoon.

Pukkarissa sama mies vetää sellaisen akropaattiesityksen riisuessaan, etten vahingossakaan näkis vilausta sen kullista. Oli melkosta taidetta se sen riisuminen ja poistuminen viereiseltä kaapilta.

Pukkarissa sama mies vetää sellaisen akropaattiesityksen riisuessaan, etten vahingossakaan näkis vilausta sen kullista. Oli melkosta taidetta se sen riisuminen ja poistuminen viereiseltä kaapilta.

Mikä tämä juttu oikein on? Teinit ei käy suihkussa ollenkaan vaikka hiki miten virtaisi ja pari kertaa olen todistanut kun teini-iän jo ohittanut jamppa meni suihkuun kalsareissa. Teinit jotenkin vielä ymmärtää.

Mikä tämä juttu oikein on? Teinit ei käy suihkussa ollenkaan vaikka hiki miten virtaisi ja pari kertaa olen todistanut kun teini-iän jo ohittanut jamppa meni suihkuun kalsareissa. Teinit jotenkin vielä ymmärtää.

Mä olen kans nähnyt kolme eri tyyppiä salin suihkussa uimahousut jalassa. Mikä niitä vaivaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom