Kivari?
Täälläpäin kansanomainen lyhenne kivespussista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kivari?
Ai saatana, mietin just omalle kohdalle ton ja heti kylmät väreet. Pikkusen on mahtanut tuntua..Tämä ei sattunut salilla mutta whatever. Rullasin auki takareisiä viemäriputkella. Kivari meni väliin. Huuto kuului varmaan naapurirappuun asti.
Tämä ei sattunut salilla mutta whatever. Rullasin auki takareisiä viemäriputkella. Kivari meni väliin. Huuto kuului varmaan naapurirappuun asti.
Pakko kysyä (täysin no-homo-pohjalta), mutta rullasitko alasti ja omaatko ns. riippakellit/vitjamunat?
Tämä ei sattunut salilla mutta whatever. Rullasin auki takareisiä viemäriputkella. Kivari meni väliin. Huuto kuului varmaan naapurirappuun asti.
Saitko rullailtua kivarit vetreiksi?
Yhä ovat kovana ja täynnä pikku-Renoja.
Ei putkirullailu auta kaikkeen. Käy urheiluhierojalla.
Hieman koomista kun mies kiljaisee vittu ja romahtaa kanveesiin tehtyään sarjan vipareita 3 kg:n painoilla, niin ja painot tippuu ennen romahdusta. Ei saatana voi ottaa niin koville, painojen tiputuksen vielä ymmärrän mutta että jalat lähtee alta niin täytyy olla pientä näyttelijän vikaa.
Hieman koomista kun mies kiljaisee vittu ja romahtaa kanveesiin tehtyään sarjan vipareita 3 kg:n painoilla, niin ja painot tippuu ennen romahdusta. Ei saatana voi ottaa niin koville, painojen tiputuksen vielä ymmärrän mutta että jalat lähtee alta niin täytyy olla pientä näyttelijän vikaa.
Pukkarissa sama mies vetää sellaisen akropaattiesityksen riisuessaan, etten vahingossakaan näkis vilausta sen kullista. Oli melkosta taidetta se sen riisuminen ja poistuminen viereiseltä kaapilta.
Mikä tämä juttu oikein on? Teinit ei käy suihkussa ollenkaan vaikka hiki miten virtaisi ja pari kertaa olen todistanut kun teini-iän jo ohittanut jamppa meni suihkuun kalsareissa. Teinit jotenkin vielä ymmärtää.
Mä olen kans nähnyt kolme eri tyyppiä salin suihkussa uimahousut jalassa. Mikä niitä vaivaa?