Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Täällä Saksassa viime viikonkin reenanneena itseäni jaksaa aina ihmetyttää tai huvittaa monien paikallisten tapa reenata kaverin kanssa. Homma menee niin, että esim. penkkiin ladataan helkkaristi rautaa ja sitten kaveri auttaa KOKO SARJAN alusta loppuun toistoissa eikä vaan ihan viimeistä ähinä työntöä. Sama luonnollisesti kässäreillä ja muilla vermeillä. Oonko vaan niin tyhmä etten tajua homman jujua, kun mulle ei tuu muuta "jujua" mieleen kuin se, että näyttää paremmalta kun on kauheet raudat penkissä, kun elvistelee tauolla.

Joo, ja yhdet kölvit teki jonkintasoista mavea (kai? :D), kun tanko oli penkkipunnerruspenkillä ja "suorittaja" penkki jalkojen välissä siinä kiinni. Siihen sitten kanssa rautaa ukkojen kokoon nähden reilusti ja siitä hyvällä penkistä hyvällä pompatuksella/rytkäytyksellä aina pari toistoa ylös. Mahto selkä olla ihmeissään! :D

Kaikenkaikkaan mulla on olo, että me Suomessa ollaan aikalailla edellä salikulttuurissa näitä Sakemanneja.(?)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eräs tummempaa pigmenttiä edustava kaveri penkkaa salilla ~2 h kerrallaan tekemättä yhtään validia toistoa. Tekniikka nimittäin menee niin, että tanko liikkuu 5-10 cm per toisto, mutta perse liikkuu ylös-alas liikettä noin metrin :wtf:

Erikoisin tekniikka penkata mitä olen ikinä todistanut, mutta kehitystä on kuulemma viime kuukausina tullut aina 160 kiloon asti :thumbs:

Eilen tuli kaverin kanssa bongattua samantyyppinen tapaus omalta salilta. Tämä kyseinen herra oli vaan siitä mielenkiintoinen tapaus, että hän ei tehnyt penkkiin latomillaan painoilla toistoakaan, vaan käveli ja heilui ympäriinsä penkin vierellä vartin verran. Tuli siinä vedon sarjatauoilla ihmeteltyä sälliä. 120kg taisi olla suurimmillaan penkissä, ei toistoakaan. Ehkä jotain mentaaliharjoitusta? Tai uusin käänne egon treenaamisessa?

Eilen tuli kaverin kanssa bongattua samantyyppinen tapaus omalta salilta. Tämä kyseinen herra oli vaan siitä mielenkiintoinen tapaus, että hän ei tehnyt penkkiin latomillaan painoilla toistoakaan, vaan käveli ja heilui ympäriinsä penkin vierellä vartin verran. Tuli siinä vedon sarjatauoilla ihmeteltyä sälliä. 120kg taisi olla suurimmillaan penkissä, ei toistoakaan. Ehkä jotain mentaaliharjoitusta? Tai uusin käänne egon treenaamisessa?

Meillä on kans tällainen sankari. Toisinaan tekee jopa muutaman vajaan toiston ja sitten kehuskelee, että teki triplasti enemmän mitä todellisuus. Alkulämmöt ottaa tietysti salin solkussa. Myös selkäfinnien puristelu peilin edessä kuuluu venyttelyvalikoimaan. :urjo:

Täällä Saksassa viime viikonkin reenanneena itseäni jaksaa aina ihmetyttää tai huvittaa monien paikallisten tapa reenata kaverin kanssa. Homma menee niin, että esim. penkkiin ladataan helkkaristi rautaa ja sitten kaveri auttaa KOKO SARJAN alusta loppuun toistoissa eikä vaan ihan viimeistä ähinä työntöä. Sama luonnollisesti kässäreillä ja muilla vermeillä. Oonko vaan niin tyhmä etten tajua homman jujua, kun mulle ei tuu muuta "jujua" mieleen kuin se, että näyttää paremmalta kun on kauheet raudat penkissä, kun elvistelee tauolla.

Joo, ja yhdet kölvit teki jonkintasoista mavea (kai? :D), kun tanko oli penkkipunnerruspenkillä ja "suorittaja" penkki jalkojen välissä siinä kiinni. Siihen sitten kanssa rautaa ukkojen kokoon nähden reilusti ja siitä hyvällä penkistä hyvällä pompatuksella/rytkäytyksellä aina pari toistoa ylös. Mahto selkä olla ihmeissään! :D

Kaikenkaikkaan mulla on olo, että me Suomessa ollaan aikalailla edellä salikulttuurissa näitä Sakemanneja.(?)

Etkö oo Wlogeja kattonu? Ihan normaalia että tehään kaks omilla ja kaheksan pakkoa päälle. ;)

Eilen salilla näin sellaisen liikkeen että en tiedä olisiko nauranut vai nostanut hattua kaverille. En ollut ainoa joka katsoi suu auki kaverin touhua. Suoritus meni siten, että 100kg irtotangossa sumokyykkyasento, siitä lantiota vähän alaspäin ja sen jälkeen vuorotahtiin lätkyteltiin reisiä sivullepäin. Lantio pysyi kuitenkin suorana. Tietääkö joku mitä tällä liikkeellä yritettiin hakea, vai oliko kaverin oma keksimä liike?

Vastuskäyrää saa muutettua kun osaava kaveri jeesaa oikeissa kohdissa nostoa. Aina kun mahdollista niin tykkään tehdä isot punnerrukset (pystäri kp, penkki tangolla, vinopenkki) kaverin jeesillä alusta loppuun. Negatiiviset tehdään ilman kaverin apua tarkasti ja positiivisessa vaiheessa avun määrä nousee joka toistolla. Avustus siis lähinnä vastuskäyrän tietyssä vaiheessa (esim. penkissä loppuojennus) Työ pysyy uskomattoman hyvin kohdelihaksella, tempo pysyy vakiona sarjan läpi ja saadaan käytettyä isoa kuormaa.

Mun treenihän oli tänään ihan salikomediamateriaalia, ainut vaan etten asu Saksassa. Kuten Avt0mat jo sanoi, tarkoitus on saada rasitettua kohdelihasta tehokkaammin ja tarkemmin, kuin mitä itse tehdessä pystyisi. Tässä tosin varmistajan on oltava mieluummin tuttu kaveri. Random saliuuvatti jeesaa yleensä joko liian vähän tai liian paljon ja väärässä vaiheessa toistoa.

No olin salilla ja sit sinne tuli seittemän panssarivaunua ja mä tappelin niiden kans ja voitin ja sitte tuli karhu suoraa metsästä, morjestin ja alettii siin tekee reisihauiksii, takareijet oli ihan pumpissa niiku Make sanoo.

Ihmisiä muuten surettaa ihme asiat salilla, kuka tekee kuus pakkoo ja kuka kampaa tukkaa. KAMALAAA KU SE 50 KILONE EI TEHNY PENKKII KUUDELLA TONNILLA, NOLO!

No olin salilla ja sit sinne tuli seittemän panssarivaunua ja mä tappelin niiden kans ja voitin ja sitte tuli karhu suoraa metsästä, morjestin ja alettii siin tekee reisihauiksii, takareijet oli ihan pumpissa niiku Make sanoo.

Ihmisiä muuten surettaa ihme asiat salilla, kuka tekee kuus pakkoo ja kuka kampaa tukkaa. KAMALAAA KU SE 50 KILONE EI TEHNY PENKKII KUUDELLA TONNILLA, NOLO!

Olisikohan arvon herran/rouvan ollut syytä mennä nukkumaan ennemmin kuin tulla purkamaan pahaa mieltänsä kommenttioksennuksella tänne?
Vaikka toisaalta komediaahan se tuokin:rolleyes:

Se nyt vaan on noloa jos tekee penkkiä alle kuudella tuhannella kilolla. Älä yritä muuttaa luonnonlakeja tai turhaudu niistä vaan opettele elämään asioiden kanssa. Ja sitten kun rupeet lähestymään ikävuosissa kaksinumeroisia lukuja niin opit, että aina sua arvostellaan ja siitä ei tarvitse välittää.

Vastuskäyrää saa muutettua kun osaava kaveri jeesaa oikeissa kohdissa nostoa. Aina kun mahdollista niin tykkään tehdä isot punnerrukset (pystäri kp, penkki tangolla, vinopenkki) kaverin jeesillä alusta loppuun. Negatiiviset tehdään ilman kaverin apua tarkasti ja positiivisessa vaiheessa avun määrä nousee joka toistolla. Avustus siis lähinnä vastuskäyrän tietyssä vaiheessa (esim. penkissä loppuojennus) Työ pysyy uskomattoman hyvin kohdelihaksella, tempo pysyy vakiona sarjan läpi ja saadaan käytettyä isoa kuormaa.

Tästä ei totisesti ole 90%:lla tapauksista kyse, mutta samapa tuo mulle on. Itse saan siitä silti hymyn huulille kerta toisensa jälkeen ja se valaisee synkkää arkea. :D

Olisikohan arvon herran/rouvan ollut syytä mennä nukkumaan ennemmin kuin tulla purkamaan pahaa mieltänsä kommenttioksennuksella tänne?
Vaikka toisaalta komediaahan se tuokin:rolleyes:

Pahoitin mieleni (muka) näistä vastauksista ja sinä pahoitit mielesi minun vastauksestani, mikä meidät erottaa, postauksen kellonaika? Tottahan se on, että jotkut näistä kirjoituksista on väritettyjä rankasti sekä aivan turhia mainita, ei ole komediaa, vaan normaalia salilla tapahtuvaa käytöstä, joka ei pitäisi häiritä tasapainoista (aikuista) ihmistä, toki se on normaalia tuntea paremmuutta, keinon voi ketsiä itse.

Se nyt vaan on noloa jos tekee penkkiä alle kuudella tuhannella kilolla. Älä yritä muuttaa luonnonlakeja tai turhaudu niistä vaan opettele elämään asioiden kanssa. Ja sitten kun rupeet lähestymään ikävuosissa kaksinumeroisia lukuja niin opit, että aina sua arvostellaan ja siitä ei tarvitse välittää.

Ja siinä sä sujuvasti turhauduit mun kirjotuksesta, etkö elä kuten opetat? Minä (muka) turhauduin arvostelijoista ja sinä turhauduit koska arvostelin arvostelijoita, mikäs meidät erottaa tässä asiassa? Ikä liittyy asiaan miten, hieno ad hominem. Arvostelusta ei tarvitse välittää, mutta joskus kannattaa.

Ja siinä sä sujuvasti turhauduit mun kirjotuksesta, etkö elä kuten opetat? Minä (muka) turhauduin arvostelijoista ja sinä turhauduit koska arvostelin arvostelijoita, mikäs meidät erottaa tässä asiassa? Ikä liittyy asiaan miten, hieno ad hominem. Arvostelusta ei tarvitse välittää, mutta joskus kannattaa.

Joo ja mun arvostelujen arvostelijoiden arvostelut ei hetkauta mun arvostelu asteikkoa!

Olin pukkarissa yksinäni tekemässä lähtöä. Kuulin että suihkussa oli joku. Ajattelin että pystyn tuhnauttamaan pikku leijan, ei sinne pukkariin kuitenkaan ketään sillä hetkellä tule.

Niin... Kuten arvata saattaa, veden tulo suihkussa lakkasi samalla sekunnilla kun päästin tuhnun ilmoille. Ja totta kai tuhnu oli laatua "hiljainen, mutta tappava". Kanssatreenaaja tulee pukkariin penkille istumaan ja kaivaa laukustaan palkkaribanaanin. Siinäpä herra sitten natusti banaaniaan suihkunraikkaana kaameassa paskankäryssä.

En ymmärtäny edes hävetä, vaan jouduin todella pinnistelemään pitääkseni naaman näkkärillä. Poistuin nopeasti ja hihittelin sitten kadulla.

Eilen yks jätkä veti ilmeisesti kuulokkeista tulevan musan tahdissa pullisteluposeja peilin edessä. :wtf: Voi toki myös olla että kyse oli jonkinlaisesta hartioidenverryttelyjumpasta.

Tämä ei sattunut salilla mutta whatever. Rullasin auki takareisiä viemäriputkella. Kivari meni väliin. Huuto kuului varmaan naapurirappuun asti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom