Täällä Saksassa viime viikonkin reenanneena itseäni jaksaa aina ihmetyttää tai huvittaa monien paikallisten tapa reenata kaverin kanssa. Homma menee niin, että esim. penkkiin ladataan helkkaristi rautaa ja sitten kaveri auttaa KOKO SARJAN alusta loppuun toistoissa eikä vaan ihan viimeistä ähinä työntöä. Sama luonnollisesti kässäreillä ja muilla vermeillä. Oonko vaan niin tyhmä etten tajua homman jujua, kun mulle ei tuu muuta "jujua" mieleen kuin se, että näyttää paremmalta kun on kauheet raudat penkissä, kun elvistelee tauolla.
Joo, ja yhdet kölvit teki jonkintasoista mavea (kai? :D), kun tanko oli penkkipunnerruspenkillä ja "suorittaja" penkki jalkojen välissä siinä kiinni. Siihen sitten kanssa rautaa ukkojen kokoon nähden reilusti ja siitä hyvällä penkistä hyvällä pompatuksella/rytkäytyksellä aina pari toistoa ylös. Mahto selkä olla ihmeissään! :D
Kaikenkaikkaan mulla on olo, että me Suomessa ollaan aikalailla edellä salikulttuurissa näitä Sakemanneja.(?)
Joo, ja yhdet kölvit teki jonkintasoista mavea (kai? :D), kun tanko oli penkkipunnerruspenkillä ja "suorittaja" penkki jalkojen välissä siinä kiinni. Siihen sitten kanssa rautaa ukkojen kokoon nähden reilusti ja siitä hyvällä penkistä hyvällä pompatuksella/rytkäytyksellä aina pari toistoa ylös. Mahto selkä olla ihmeissään! :D
Kaikenkaikkaan mulla on olo, että me Suomessa ollaan aikalailla edellä salikulttuurissa näitä Sakemanneja.(?)