Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Oli joku semmottinen sankari taas kyykkytellingissä vieressä, että hymyilytti. Hurjat AINAKIN 110 kg (2*25 punakiekot päissä) ja teki niillä kyykkyä ainakin 10cm liikeradalla. Sitten se kahteli nokkaansa pitkin laput korvilla ko vanha mies kyykkäsi häkissä syviä.. tosin oli onneks enempi ko noi pari punasta. Jotenki niin hemmetin koomista. Eikö näille n00beille opeteta ees perus istumista, saati kyykkyä :D En tiä missä kohin tää alkaa jo urautua, noita näkee niin usein, ja sitte alkaa jo vituttaa nääkin sankarit.

Mutta hihittelin silti itsekseni hetken, koska oma huumorintaju™!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tossa yks päivä salilla joku jannu kävi ovi auki salin vessassa kusella :david:
Vessa sijaitsee siis ihan salin puolella eikä pukuhuoneessa.

Kävikö paskalla myös (ja jos kävi, pyyhkikö perseen)? Oliko housut nilkoissa asti kusella? Pesikö kädet? Vetikö vessan? Oliko ovi aivan selällään? Näkikö kaikki? Pierasiko se (joka pieremättä kusee, se naimatta kuolee)?

Ens kerralla pistät paremmaks ja vastaat sen jälkeen kaikkiin ylläoleviin kysymyksiin kyllä. Tai voihan sitä jättää kädet pesemättä, perseen pyyhkimättä ja vessan vetämättä. Siinä vasta oliskin komediaa, kun kyykkäisi täysistunnon jälkeen paskasella perseellä ja jokainen salilla oleva joutuisi pitämään nenää kiinni. Koko ajan tietysti odottaen että seuraava henkilö menee vessaan ja huomaa elämänsä yllätyksen!

Eilen kaupungin uimahallin salilla oli fläppitaululle kirjoitettu ohjelma. Ihan perusliikkeitä, penkkipunnerrus, jalkaprässi hauiskääntö jne. Yksi liike listassa kuitenkin pisti silmään, mikä liike on "antipenkki"?? Jonkinlainen soutuliike kai? Lisäksi huvitusta aiheutti oman sarjan aikana kajareista kaikunut Kikan - Tartu tiukasti hanuriin ;) Lisäksi kun satuin juuri peilin kautta vilkaisemaan (hei ihan oikeesti en mä perseitä tuijottele!) erään naisen käsipainokulmasoutua ja ihan kiva peppu osui silmiin niin iki-ihana Kikka kajautti ilmoille "tahdon mahtavaan hanuriisi hullaantua".

Lisäksi huvitusta aiheutti oman sarjan aikana kajareista kaikunut Kikan - Tartu tiukasti hanuriin ;) Lisäksi kun satuin juuri peilin kautta vilkaisemaan (hei ihan oikeesti en mä perseitä tuijottele!) erään naisen käsipainokulmasoutua ja ihan kiva peppu osui silmiin niin iki-ihana Kikka kajautti ilmoille "tahdon mahtavaan hanuriisi hullaantua".

Luin tämän alitajuisesti pääni sisällä tuon profiilikuvasi Herra 47 äänellä, kun voisi kuvitella sen juuri kommentoivan moista :)

Ei varsinaisesti salikomediaa, mutta kun käy ekaa kertaa uudella salilla. Jotenkin olo on kuin lampaalla susien seassa, ei tiedä minne mennä ja mitä tekisi.

Black-Kid-Freaks-Out-When-A-Camera-Films-At-McDonalds.gif

Ei varsinaisesti salikomediaa, mutta kun käy ekaa kertaa uudella salilla. Jotenkin olo on kuin lampaalla susien seassa, ei tiedä minne mennä ja mitä tekisi.

Black-Kid-Freaks-Out-When-A-Camera-Films-At-McDonalds.gif

Se tunne, kun meet ekaa kertaa aaltoalvariin ruuhka-aikaan ja katot, että mitä vittua nää kaikki tekee.

tehtiin jonku "jässikän" kaa ihan vierekkäin maastavetoa. Mulla 75kg, kaverilla äkkivilkasulla 220kg. Feelsgoodman. Ja kun kaikki tottakai kattovat tän kakskakskympin kolauttelua ni nolotti.

Se tunne, kun meet ekaa kertaa aaltoalvariin ruuhka-aikaan ja katot, että mitä vittua nää kaikki tekee.

Siellä on muuten melkoista settiä aina välillä.

Tiedättekö kuinka vaikeeta on keskittyä kun vieressä olevan naisen ääntely kuulostaa siltä että sillä oli moukari perseessä ja vibra olis unohtunu sisään?

Ei siinä mitään jos kuuluu ääntä niissä vikoissa toistoissa mutta kun kyseessä on kilon sivuviparit ja toistomäärä on kolmenkympin tienoilla niin ei taida olla pakollista kuulostaa kiimaselta antiloopilta ekasta toistosta asti

Kiimainen ääntely ja hyperpudotussarjan jälkeinen kimeä ai vittuuuuu-valitus kuuluu fitnesslaiffiin. Mitä pienempi nainen ja pienemmät painot sitä kovempi ulina :)

Kiimainen ääntely ja hyperpudotussarjan jälkeinen kimeä ai vittuuuuu-valitus kuuluu fitnesslaiffiin. Mitä pienempi nainen ja pienemmät painot sitä kovempi ulina :)

Nyt puhutaan koko treenin ekasta liikkeestä, satuin tulemaan paikalle samaan aikaan henkilön kanssa, kaippa sitä sitten voi pistää blogiin että oli kovat treenit ja joku siimakäsi teinipoikakin mirras vieressä

Mä en oikeesti kestä tollasta! Mä en itse asiassa kestä tollasta vaik olis karski äijä ja tuhat kiloa tangossa, turpa pidetään kiinni =D Se on vähän niinku synnyttämisessä. Ei siinä elämöidä ku se energia laitetaan siihen ponnistukseen ja silmiä EI saa puristaa kiinni :)

Mä en oikeesti kestä tollasta! Mä en itse asiassa kestä tollasta vaik olis karski äijä ja tuhat kiloa tangossa, turpa pidetään kiinni =D Se on vähän niinku synnyttämisessä. Ei siinä elämöidä ku se energia laitetaan siihen ponnistukseen ja silmiä EI saa puristaa kiinni :)

Et varmaan oo koskaa tosissa nostellut rautaa salilla? Tollanen karjuminen ja ääntely on aika normaalia kun oikeesti treenataan ja tekee tiukkaa.

Et varmaan oo koskaa tosissa nostellut rautaa salilla? Tollanen karjuminen ja ääntely on aika normaalia kun oikeesti treenataan ja tekee tiukkaa.

Älä oo tosikko =D No joo, kerran yks äijä veti maasta aika paljon ja se piti hirveetä karjuntaa...ei siin mitää, sydärin vaan sain joka kerta =D

Mut pointti on, et mua puolta isommat mimmit puolta pienemmillä painoilla pitää älytöntä huohotusta ja muita ällö-makuuhuoneääniä, YÖÖÖÖK =D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom