Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Et varmaan oo koskaa tosissa nostellut rautaa salilla? Tollanen karjuminen ja ääntely on aika normaalia kun oikeesti treenataan ja tekee tiukkaa.

Etkä samoissa synnytyksissä missä minä. Kyllä sinnekin on muutama huuto mahtunut.
Itse olen tietenkin seurannut tyynenä ja hiljaa vieressä ihan niinkuin salillakin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itteä kyllä naurattaa oma tapa äännellä kun on tiukka kyykky tulossa ylöspäin. Semmoinen kurkunpäässä tuntuva räkäinen "uuuuuuuurgh" ja ääni menee painoksiin joksikin aikaa. Ei takuulla tervettä mutta ei tahallistakaan. Varmasti on koominen maneeri sivullistenkin mielestä.

Etkä samoissa synnytyksissä missä minä. Kyllä sinnekin on muutama huuto mahtunut.
Itse olen tietenkin seurannut tyynenä ja hiljaa vieressä ihan niinkuin salillakin.

Joo mä oon synnyttäny 4 kertaa ja parhaiten meni se synnytys missä mä keskityin ponnistamiseen ENKÄ kiroillu ja huutanu ja puristanu silmiä kii :)

Viimeks mä kiroilin kyl niin kauheesti et hävettää vieläki. Mut se meniki vahingos ilman puudutteita. Ja kyl mä synnytystä pidän aika karmivana salitreeniin verrattuna =D

Mitä seitania on "hehkutusjäännös" ? :D

Entä mitä on "kosteutta", miksei se ole "vesi"??? Sori, ei hjummarra :(

- - - Updated - - -

nämä kaikki ovat eri saleilta

n 20 v. fitness-muija joka tekee aina vähintään 2 h treenin sisältäen kaikki mahdolliset hilavitkutuskoneet mitä salilta löytyy ja sarja 3x30 tyyppisiä pienimmillä mahdollisilla painoilla ilman mitään lepoa sarjojen välillä.. tuskaiselta se näytti eikä ollenkaan tainnut koko touhusta nauttia..

Mutta näytti siis ilmeisesti oikealta fitnessneidolta, timmissä kuosissa ja silleen? Jos kerran näytti niin mitä sen on sitten väliä, jos on hänellä toiminut extremeversio?
Vai oliko tämä nyt vaan joku muu nimitys basicneidolle, joka haluaisi olla fit?

Mä varmaan aiheutan myös salikomediaa. Pidän vyötä väärinpäin, koska se vaan passaa paremmin niin. Treenaan kyynärvarsiakin vaikka olen aloittelija, tarvitsen työssäni vahvat kyynärvarret. En kuitenkaan käytä vyötä treenatessani kyynärvarsia. :D En tiedä päästelenkö ääniä, koska kuulokkeiden kanssa tulee kuuroksi itse päästämilleen äänille.

- - - Updated - - -

n 20 v. fitness-muija joka tekee aina vähintään 2 h treenin sisältäen kaikki mahdolliset hilavitkutuskoneet mitä salilta löytyy ja sarja 3x30 tyyppisiä pienimmillä mahdollisilla painoilla ilman mitään lepoa sarjojen välillä.. tuskaiselta se näytti eikä ollenkaan tainnut koko touhusta nauttia..

Eli teet myös itse vähintään kahden tunnin treenejä? :D

Tähän ketjuun ehkä hieman poikkeuksellisesti salikomediaa, josta kummallekin osapuolelle jäi lopulta hyvä mieli:

Olin etureisi+olkapää -treenin päätteeksi veivaamassa pohkeita istuen. Siihen laitteeseen oli joku edellinen käyttäjä jättänyt 50 kilon limpun paikoilleen. Normaalisti teen itse vähän pidempää sarjaa hitaasti tuntumalla ehkä 35 kilolla, mutta tällä kertaa veivasin sitten 50 kilolla kun en jaksanut painoja vaihtaa. No siihen tuli sellainen minua ainakin 5 vuotta nuorempi ja 20 kiloa kevyempi poika kysymään, että montako sarjaa on jäljellä. Vastasin notta muutama ja poika kävi tekemässä siinä välissä jotain muuta ja tuli sitten takaisin kun olin saanut omat settini tehtyä. Poika meinasi, että painot saa jättää paikoilleen. Ei kai siinä mitään, hieman liikaahan siinä taisi olla pojalle painoa, mutta sinne se jäi pohkeitaan nitkuttelemaan kun poistuin itse tekemään vipunostoja siihen muutaman kymmenen metrin päähän.

No kun poika oli saanut sarjansa tehtyä ja alkoi tekemään lähtöä niin sitten se salikomedia alkoi. Siitä pohjekoneesta kun ottaa pois niitä painoja niin sitä joutuu koneen rakenteesta johtuen hieman hankalasta asennosta nostamaan niitä levyjä. No eihän se poika saanut sitä 50 kilon limppua pois siitä laitteesta vaikka mitä mielikuvituksellisimmilla tavoilla hän sitä sieltä yritti kammeta. Huvittuneena katsoin siinä hetken aikaa sivusta ja olin sitten jo syöksymässä paikalle auttamaan. Sitten kuitenkin mietin, että jos nyt menen siihen ja ilman sen kummemman näköistä effortia nappaan sen painon pois sieltä laitteesta niin jäähän siitä pojalle vähän paska maku suuhun. Siispä menin siihen ja tokaisin että "Siitä on vähän hankala ottaa niitä painoja pois. Nostetaanko yhdessä se sieltä?" No näinhän siinä tapahtui ja molemmat poistuimme tapahtumapaikalta hymyssä suin 50 kilon limpun jäädessä sille kuuluvalle paikalle.

Sitten kuitenkin mietin, että jos nyt menen siihen ja ilman sen kummemman näköistä effortia nappaan sen painon pois sieltä laitteesta niin jäähän siitä pojalle vähän paska maku suuhun. Siispä menin siihen ja tokaisin että "Siitä on vähän hankala ottaa niitä painoja pois. Nostetaanko yhdessä se sieltä?" No näinhän siinä tapahtui ja molemmat poistuimme tapahtumapaikalta hymyssä suin 50 kilon limpun jäädessä sille kuuluvalle paikalle.

Hienoa! Pakkiksella siis on vielä ihan normaaleita ihmisiäkin, koska keskivertopakkislainen olisi toki mennyt vittuilemaan päin naamaa ja näyttänyt surullisen pienet tuplahaukat vielä perään.

Et varmaan oo koskaa tosissa nostellut rautaa salilla? Tollanen karjuminen ja ääntely on aika normaalia kun oikeesti treenataan ja tekee tiukkaa.
Tuossa edellähän viitattiin sellaisiin tapauksiin joissa kiimainen huuto alkaa heti ekasta toistosta ja jatkuu sen 20-30 toiston verran. Koska fitness ja koska hardcore.

Ei se painoista ole kiinni, pienilläkin painoilla jos tekee vaikka pitkiä tiukkoja sarjoja kyykyssä/prässissä tms., viimeisten toistojen aikana saa mun puolesta huutaa aivan vapaasti.

Mutta ei ne ihan ensimmäiset toistot voi niin saatanasti sattua. Harvassa näitä kiimaisia kissoja on mutta tuntuu olevan lähes poikkeuksetta naisia.

Putkirullasin sitten pallini metalliputkella. Teki muuten kipeetä, eli jos rullaatte etureisiä niin varovasti ettei rulla mene liian ylös...Säästyy parit kirosanat.

Tuossa edellähän viitattiin sellaisiin tapauksiin joissa kiimainen huuto alkaa heti ekasta toistosta ja jatkuu sen 20-30 toiston verran. Koska fitness ja koska hardcore.

Ei se painoista ole kiinni, pienilläkin painoilla jos tekee vaikka pitkiä tiukkoja sarjoja kyykyssä/prässissä tms., viimeisten toistojen aikana saa mun puolesta huutaa aivan vapaasti.

Mutta ei ne ihan ensimmäiset toistot voi niin saatanasti sattua. Harvassa näitä kiimaisia kissoja on mutta tuntuu olevan lähes poikkeuksetta naisia.

Kyllä miehetkin osaa. Tänään juuri salilla itseäni huvitti hirveä ähky-puhku-ääntely rullatessa vatsoja.. Ääntelyt ja huudot kuuluu joo salille, mutta tosiaan sellainen huomionhakuinen, "turha" huuto alkaa välillä huvittaa.

Tänään salilla kyllä huvitti myös yhden miehen treeniliikkeet. jo kolmatta kertaa tälle viikkoa tekee jotain kovin omituista korokkeelta maastavetoa..Oikeastaan se jo hirvitti, kun selkä meni miten sattuu jne...

Hienon näköistä kun mopopojat vääntävät takaolkapäitä maaten 10 kg käsipainoilla koko kroppa heiluen ja joka sarjan jälkeen on pakko pudottaa se paino mahdollisimman korkealta. Siinä sitten painot löystyvät kivasti.

Korokevetohan on iha hyvä liike.
Ittee huvittaa/vituttaa ihmiset jokka käyttää penkkejä painon/tavaran yms säilytys paikkana. Toki jos ite haluaa mennä niin kysyy vaan, mutta eikö joillain päässä ole mitään perusjärkeä. Ei kaikki viitti mennä kysyy varsinkin, jos on ensikertalaisena liikenteessä.

Sehä on ihan jokasen oma ongelma, jos ei saa suuta auki, oli ensikertalainen tai ei. Ite joutuu joissaki liikkeissä käyttää penkkiä "säilytyspaikkana" esim. kässäreille, ettei toistuvasti vaivaava alaselkä ala taas vihotteleen enemmän. Koita siinä niitä 40kg kässäreitä väännellä jostan käsipainotelineen alatasolta ilman, että ruoto on miten sattuu, saati maasta jalkapäivän jälkeen.

Tokihan nämä, jotka säilyttää jotain reppuja sun muuta krääsää penkeillä menee sitte ihan muuhun kategoriaan. Kerran ku huomasin, että tyyppi piti koko vaatekerrastoa ja reppua penkillä, jota ei edes käyttäny, vaan huseeras vieresä, ihan mulkkuna kaasin kamat maahan ja vein penkin mukana.

Yks kerra piti käppärei, ku teki hauista rivetekniikalla (10kg kässäri), penkillä jota ei tarvinnut. Kysyin et voinko käyttää nii sano et 5 more minutes. Olin vaa et joo morjes :D
Siis toki, jos on syy mutta useet pitää sitä fitnesskassinsa telineenä :)

Yleensä en muiden tohelointia tänne raportoi, mutta olihan se vähän hassun näköistä, kun pari vuotta nuoremmat tyypit tekivät kulmasoutua. Kukaan niistä ei siis saanut itse sitä painoa nostettua sen "maastavetovaiheen" yli, vaan kaveri aina auttoi siinä, että saivat sen painon siihen varsinaisen kulmasoudun aloitusasentoon. Pientä epätasapainoa voimissa, jos kulmasoutua jaksaa tehdä painoilla joilla ei mave onnistu...

Salilla ollut erittäin ylipainoinen poika, ei siinä, hyvä että tekee jotain terveytensä eteen, mutta kun pitää tehdä se ilman paitaa..
seuraavalla kiva mennä laitteisiin jotka se on hikoillu märäks :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom