Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä seitania on "hehkutusjäännös" ? :D
nämä kaikki ovat eri saleilta
vanha mies joka tekee vain ja ainoastaan itse keksimiään liikkeitä, kuten penkkipunneruspaikalla lantion nostot jalat ilmassa x 30 käsillä tukea ottaen niistä pystytolpista. MIKSI ?
Sitten siitä tulee komediaa kun se näyttää tältä. https://www.youtube.com/watch?v=OqSLQyny1cg
Nostan hattua sille, että keski ikäinen henkilö tietää/pelaa yhä videopelejä. Siis ei vittuilua, vaan hieno homma ettei ikämuuri estä.
Vaginaattori ei taida olla ajan hermolla, pelaajien keski-ikä (no pun intended) on nykyään päälle 30 vuotta. Ei vittuiluna vaan huomautuksena
Tilastollisesti Härmäläinen mies on keski-ikäinen ollessaan 38v9kk vanha.Piristän: Ihminen on keski ikänen just sillon ku tuntee olevansa.
Viikko sitten yks jantteri teki kyykkyjä pohjelaitteessa
Ja tosiaan kyykkyjä (laitteen sallimalla välillä), ei hakenut pohkeisiin mitään erikoista. Tai mistä sitä tietää.
Oho. olin siin tiedos et päälle 20, mutta en ois uskonu että noin paljo. Ja siis tämä analyysi perustui vaan siihen, että henk.kohtasesti tulee tasan 1 40v henkilö mieleen joka pelaa.
Tää on selkeesti jäänyt kouluajoilta. Meidän ala-asteen liikunnanopettaja sanoi aina jos ei oo verkkareita ni sit osallistutaan kalsarit jalassa. Pappa oli unohtanu adidakset himaan ni rankaisi vaan itseään.Kaikkea sitä on kyllä tullut nähtyä. Yksi ihan hauska juttu oli kerran, kun piimäpötsinen pappa veti jotain keppijumppaa pelkät kalsarit jalassa. Villapaita löytyi ihan omasta takaa tosin.
Ei tapahtunut salilla, vaan koulun ruokalassa, mutta vähän oli vaikeuksia pokan pitämisessä:
Minä ja kaveri ollaan ruokalan jonossa, kumpikin ottaa riisiä ja kaveri kananugetteja. Minä pyydän kysyn keittiön tädiltä gluteenitonta vaihtoehtoa ja saa nugettien tilalle kuivaksi paistetun maustamattoman kanafileen. Kaverin välitön reaktio: "Ooo sulla tollanen ihan fitnessannos!" :hyvä: