Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi et? Saako sulle ny nauraa?Itse en käytä minkään sorttisia hansikkaita punttihommissa
Tällaisia varmaan tarkoitti? Noi kun vedät käteen salilla niin oon melko varma, että saat pitkiä katseita. Mutta pitoa kyllä löytyy ihan raivolla. Noita löytyy kai melkein mistä vain kun osaa etsiä.Mistä sellaset saa ja miksi siitä komediaa syntyisi?
Tällaisia varmaan tarkoitti? Noi kun vedät käteen salilla niin oon melko varma, että saat pitkiä katseita. Mutta pitoa kyllä löytyy ihan raivolla. Noita löytyy kai melkein mistä vain kun osaa etsiä.
Itellä ainakin sen verran atooppinen iho, että kaikki otevoimaan liittyvä aiheuttaa ajan myötä sen verran rasittavia känsiä/rakkoja, että magnesiumin käyttö lieventää tätä ilmiötä edes hieman.
Enkä nyt tarkota ''iik mul tuli käteen pipi ja näyttää niin kauheeltakin'' yhtälöä, vaan sitä että ne rakot kehittyy ylhäältä alas jokaiseen sormen niveleen, ja väkisin tekee vetoliikkeistä(varsinkin leuat) rasittavia.
Sit jos liikaa innostuu ni aukeavat ja veri virtaa, ja sitä saa olla pyyhkimäs koko ajan :jahas:.
Siitä tulikin mieleen: Onko kellään kokemusta sali hanskoista, jotka oikeesti auttais grippiin. jtn hanskoi joskus kokeillu ni pito on huonompaa ku mun käsissä. Ja ei kiitos mitään ''hanskat on hinteille vedä mavee ni kehittyy puristusvoima'' analyyseja, koska ei liity voimaan tämä ongelma.
Tällaisia varmaan tarkoitti? Noi kun vedät käteen salilla niin oon melko varma, että saat pitkiä katseita. Mutta pitoa kyllä löytyy ihan raivolla. Noita löytyy kai melkein mistä vain kun osaa etsiä.
Jollain kaiffarilla oli tänään pukkarissa mukana purkki punajuuria
WTF??
Tästä on jo pari vuotta ainakin. Mutta kerran kun tulin salin suihkusta niin joku tuli suihkun ovella vastaan banaani kädessä. Oli siis menossa ilmeisesti suihkuun ja/tai saunaan banaanin kanssa... Hmm.. Jos olisi ollut porkkana niin ei olisi ollut epäselvää kuka pakkislainen/ex pakkislainen olisi ollut kyseessä.
Ja mikähän meillä oli hätänä? Joo sori, oli vaan ihan pakko.
Jostain syystä ei muistu mieleen mitään oikeasti huvittavaa ja nekin vähät mitä on sattunut, on sovittu et ne jää salin seinien sisäpuolelle.
Keksin vielä yhden leikin:
Tämä on mukaelma kaikkien tuntemasta lasten leikistä "Vettä Kengässä".
Rautatientorille pystytetään valtava teltta. Paikalla on noin 16 000 Pakkislaista. Olut virtaa ja paidat tekevät kauppansa. Juhlatoimikunta eli Aimo, Isukki, Kokki, Mike, Dragon ja Percele ilmoittavat, että "Nyt on sitten seuraleikin aika, tarvitsemme vapaaehtoisen". Välittömästi Neutraali tarttuu allekirjoittanutta, miniatyyri-kokoista äijänkäppänää kurkusta, ja valtava lauma juoksee käkättäen Rinkun kimppuun. Rinkulta riisutaan housut pois, hänen katkaravullensa nauretaan porukalla (Vilmis osoittaa sormella veden valuessa silmistä; "ei vittu mimmit, kattokaa, ei oo vittu todellista mua ha haaa...) ja otsaan kirjoitetaan paksulla tussilla "ORJA". Rinkku viedään naurun raikaessa ulos teltasta, ja sidotaan lipputankoon nostovyöllä. Porukka vetäytyy telttaan ja nimeää joukosta (siis siitä 16 000:sta) yhden "Herran". Baaritiskille liimataan superliimalla pystyyn porkkana. Kolmen tunnin aktiivisen dokaamisen jälkeen, Rinkku raahataan takaisin telttaan. Leikin idea on tässä: Rinkun pitää kiertää vuoronperään kysymässä Pakkislaisilta seuraava kysymys: "Olenko orjasi?" Tässä kohtaa jengi aina hiljenee ja odottaa vastausta. Jos tyyppi ei ole Rinkun Herra, niin hänen pitää huutaa Rinkulle: "ISTU PORKKANAAN". Ja kaikki nauraa. Ja Rinkku istuu porkkanaan. Jos Rinkku sattumalta osuu oikeaan, pitää Herran vastata: "Olet".
Eikä siinä sitten oikeen muita sääntöjä olisikaan.
Ja just kun pääsin kertomasta banaaneista ym...
Se fiilis kun etsit juomapulloa salikassista ja kädessä on koiranruokapötkö:
Oli vähän stydimmät palkkarit sitte tänään...