Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
rasvaa niitä käsiä, ja jos käytät mankkua, niin pese se huolellisesti pois salilta tultua, sillä sen jäämät kuivattavat ihoa vielä enemmän. Viilalla känsät pois.
e: hanskat saa muistaakseni rautakaupasta

Mistä sellaset saa ja miksi siitä komediaa syntyisi?
Tällaisia varmaan tarkoitti? Noi kun vedät käteen salilla niin oon melko varma, että saat pitkiä katseita. Mutta pitoa kyllä löytyy ihan raivolla. Noita löytyy kai melkein mistä vain kun osaa etsiä.

NCN-F-handling-gloves.jpg

Tällaisia varmaan tarkoitti? Noi kun vedät käteen salilla niin oon melko varma, että saat pitkiä katseita. Mutta pitoa kyllä löytyy ihan raivolla. Noita löytyy kai melkein mistä vain kun osaa etsiä.

Juurikin näin.

Pito ja sormituntuma noissa erittäin hyvä, ja hinta halpa. Käyttöympäristö vain yleensä hieman eri. Varmasti passelit myös punttihommiin. Itse en varmaankaan huvittuisi vaikka jollakin sellaiset salilla näkisin, sen verran arkipäivää nuo ovat.
Mutta voisin kuvitella komedian syntyvän juurikin niiden kalliiden ja tyyliteltyjen fitness-hanskat omistavien keskuudessa.
Rautakaupasta löytyy.

Itellä ainakin sen verran atooppinen iho, että kaikki otevoimaan liittyvä aiheuttaa ajan myötä sen verran rasittavia känsiä/rakkoja, että magnesiumin käyttö lieventää tätä ilmiötä edes hieman.
Enkä nyt tarkota ''iik mul tuli käteen pipi ja näyttää niin kauheeltakin'' yhtälöä, vaan sitä että ne rakot kehittyy ylhäältä alas jokaiseen sormen niveleen, ja väkisin tekee vetoliikkeistä(varsinkin leuat) rasittavia.
Sit jos liikaa innostuu ni aukeavat ja veri virtaa, ja sitä saa olla pyyhkimäs koko ajan :jahas:.

Siitä tulikin mieleen: Onko kellään kokemusta sali hanskoista, jotka oikeesti auttais grippiin. jtn hanskoi joskus kokeillu ni pito on huonompaa ku mun käsissä. Ja ei kiitos mitään ''hanskat on hinteille vedä mavee ni kehittyy puristusvoima'' analyyseja, koska ei liity voimaan tämä ongelma.

Hanskoista ei kokemusta, mutta noita ihon paksunemia voi hioa ja leikata pienemmiksi. Kerran viikossa tapahtuva huolto riittää yleensä mulla varsin hyvin ja se on maksimissaan vain vartti päivästä.

NCN-F-handling-gloves.jpg

Leikkaa nuo turhat varret ja sormenpäät pois niin muuttuu paljon saliuskottavammiksi. Onhan noita erivärisiäkin, mustista ei kukaan huomaa eroa.

Ei mene kun vaan sen kuolleen ja kovan ihon siitä leikkaa. Ei toki onnistu jos on lapsellinen känsä mutta vähän isommat voi ja kannattaa leikelle pienemmiksi niin eivät ehkä repeä irti.

Mulla oli kerran kokeilussa just tommoset asennushanskat (koska täällä kaikki miehet syö rautaa ja paskoo ketjua, niin selitettäköön, että mulla oli toisen käden kämmenestä iho revennyt aika pahasti) ja ainakin kahvakuulatreeneissä ne osoittautuivat melko huonoksi, kun sitä grippiä oli vähän liikaakin. Toki jossain yksinkertaisemmissa liikkeissä nuo toimivat hyvin.

Jollain kaiffarilla oli tänään pukkarissa mukana purkki punajuuria

WTF??

Tästä on jo pari vuotta ainakin. Mutta kerran kun tulin salin suihkusta niin joku tuli suihkun ovella vastaan banaani kädessä. Oli siis menossa ilmeisesti suihkuun ja/tai saunaan banaanin kanssa... Hmm.. Jos olisi ollut porkkana niin ei olisi ollut epäselvää kuka pakkislainen/ex pakkislainen olisi ollut kyseessä.

Tästä on jo pari vuotta ainakin. Mutta kerran kun tulin salin suihkusta niin joku tuli suihkun ovella vastaan banaani kädessä. Oli siis menossa ilmeisesti suihkuun ja/tai saunaan banaanin kanssa... Hmm.. Jos olisi ollut porkkana niin ei olisi ollut epäselvää kuka pakkislainen/ex pakkislainen olisi ollut kyseessä.

Ja mikähän meillä oli hätänä? Joo sori, oli vaan ihan pakko.:)

Jostain syystä ei muistu mieleen mitään oikeasti huvittavaa ja nekin vähät mitä on sattunut, on sovittu et ne jää salin seinien sisäpuolelle.

Ja mikähän meillä oli hätänä? Joo sori, oli vaan ihan pakko.:)

Jostain syystä ei muistu mieleen mitään oikeasti huvittavaa ja nekin vähät mitä on sattunut, on sovittu et ne jää salin seinien sisäpuolelle.

Keksin vielä yhden leikin:

Tämä on mukaelma kaikkien tuntemasta lasten leikistä "Vettä Kengässä".

Rautatientorille pystytetään valtava teltta. Paikalla on noin 16 000 Pakkislaista. Olut virtaa ja paidat tekevät kauppansa. Juhlatoimikunta eli Aimo, Isukki, Kokki, Mike, Dragon ja Percele ilmoittavat, että "Nyt on sitten seuraleikin aika, tarvitsemme vapaaehtoisen". Välittömästi Neutraali tarttuu allekirjoittanutta, miniatyyri-kokoista äijänkäppänää kurkusta, ja valtava lauma juoksee käkättäen Rinkun kimppuun. Rinkulta riisutaan housut pois, hänen katkaravullensa nauretaan porukalla (Vilmis osoittaa sormella veden valuessa silmistä; "ei vittu mimmit, kattokaa, ei oo vittu todellista mua ha haaa...) ja otsaan kirjoitetaan paksulla tussilla "ORJA". Rinkku viedään naurun raikaessa ulos teltasta, ja sidotaan lipputankoon nostovyöllä. Porukka vetäytyy telttaan ja nimeää joukosta (siis siitä 16 000:sta) yhden "Herran". Baaritiskille liimataan superliimalla pystyyn porkkana. Kolmen tunnin aktiivisen dokaamisen jälkeen, Rinkku raahataan takaisin telttaan. Leikin idea on tässä: Rinkun pitää kiertää vuoronperään kysymässä Pakkislaisilta seuraava kysymys: "Olenko orjasi?" Tässä kohtaa jengi aina hiljenee ja odottaa vastausta. Jos tyyppi ei ole Rinkun Herra, niin hänen pitää huutaa Rinkulle: "ISTU PORKKANAAN". Ja kaikki nauraa. Ja Rinkku istuu porkkanaan. Jos Rinkku sattumalta osuu oikeaan, pitää Herran vastata: "Olet".

Eikä siinä sitten oikeen muita sääntöjä olisikaan.

.

Ja just kun pääsin kertomasta banaaneista ym...

Se fiilis kun etsit juomapulloa salikassista ja kädessä on koiranruokapötkö:

IMG_0463_zps586b1153.jpg

Oli vähän stydimmät palkkarit sitte tänään...

Ja just kun pääsin kertomasta banaaneista ym...

Se fiilis kun etsit juomapulloa salikassista ja kädessä on koiranruokapötkö:

Oli vähän stydimmät palkkarit sitte tänään...

Aika jees ja ei hassummat ravintoarvot 500 gramman pötykässä:

Raakarasvaa 9,1 %
Raakavalkuaista 10 %
Raakakuitua 0,7 %
Hehkutusjäännöstä 0,7 %
Kalsiumia 0,14 %
Fosforia 0,12 %
Kosteutta 67,9 %
Muuntokelpoinen energia 6,3 MJ/kg

Nyt kuulkaa punajuurten ohelle hyvä trendipalkkari Best-Inistä, hera jää nopeesti jalkoihin

Suositut

Back
Ylös Bottom