Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
luulis et saleilla ois joku sääntö et paita päällä pitäis treenaa.. ihan sama kuin pullea on jos joku ilman paitaa treenaa, ni hyi vittu , vaikka kyllähän ne paidatkin voi olla ihan märkiä, mutta silti!
(Otetaan nyt takas sen verran, et jos katseen kestävät mimmit treenais ilman paitaa, niin en pitäisi vastenmielisenä)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Korokevetohan on iha hyvä liike.
Ittee huvittaa/vituttaa ihmiset jokka käyttää penkkejä painon/tavaran yms säilytys paikkana. Toki jos ite haluaa mennä niin kysyy vaan, mutta eikö joillain päässä ole mitään perusjärkeä. Ei kaikki viitti mennä kysyy varsinkin, jos on ensikertalaisena liikenteessä.

Joo, teen siis itsekin sitä liikettä. Mutta tämän hemmon versio siittä ei ehkä ollut se, mitä hän itsekään haki. En tiedä reenasiko siinä selkää, vai takareisiä vaiko mitä ihmettä.
En viitsi puuttua toisten tekemisiin liikoja, mutta teki kyllä pahaa katsoa sitä selän toimintaa....

Mä varmaan tässä joku päivä aiheutin salikomediaa kun tein ekaa kertaa piiitkästä aikaa kapeaa penkkiä, enkä sitten muistanutkaan pitikö se tanko tulla alas rinnan vai mahan kohdalle. :wtf: Yksi kanssatreenaaja tuli jo kysymään haluunko tilaa tehä peilin edessä kun kokeilin varalta molempia.

luulis et saleilla ois joku sääntö et paita päällä pitäis treenaa.. ihan sama kuin pullea on jos joku ilman paitaa treenaa, ni hyi vittu , vaikka kyllähän ne paidatkin voi olla ihan märkiä, mutta silti!--

Mulle on aivan sama treenaako ilman paitaa, jos tekee esim. dippejä tai leuanvetoa ym. liikkeitä, joissa keho ei nojaa johonkin penkkiin tai laitteen pintaan. Muuten ei kiitos ilman paitaa. Tietenkin jos henkilö on yhtä karvainen ja samassa painoluokassa kuin ruskeakarhu, olisi toivottavaa ajatella myös kanssatreenaajia ja pukea paitaa päälle.

Ääntelystä puheen ollen, taidan itse aiheuttaa lievää salikomediaa etukyykyssä, kun suusta pääsee sellasta epämääräistä, kuolonkorinalta kuulostavaa ääntä. Itteeni alkaa ainakin joskus huvittaa hyvinkin paljon...

Joku arviolta 50-kiloinen tummaihoinen sankari juuttui eilen penkissä tangon alle. Päissä oli 2,5 kilon lätkät. :D Hetken katselin sitä touhua, että onko toi joku afrikkalainen mysteeriliike vai onko se oikeesti jumissa. Sit pelastin sen sieltä, kun kukaan muu ei tehnyt mitään. :david: Se kiitti, mulla oli vissiin vähän tällainen ilme:
Implied-facepalm1.jpg

^Intissä samassa komppaniassa palvellut tykkimies jäi penkissä pelkän tangon alle. Vaikea uskoa, että aikuinen mies tuohon pystyy, mutta näköjään tuokin on tapahtunut useamman kerran kuntosaliharjoittelun historiassa.

^Intissä samassa komppaniassa palvellut tykkimies jäi penkissä pelkän tangon alle. Vaikea uskoa, että aikuinen mies tuohon pystyy, mutta näköjään tuokin on tapahtunut useamman kerran kuntosaliharjoittelun historiassa.

Oliko vuosi -99? Meillä intin kuntotesteissä oli vaihtelevaa tasoa. Mutta yksi kaveri veti pohjat. Tyyliin leukoja:0 punnerrukset:1 ja vatsalihaksia:4. Päätyi kuljetuspatteriin. Ruokaa tuodessa jonkun piti mennä nostamaan tonkat pois lavalta ja avaamaan/sulkemaan perälauta, kun ei jamppa itse jaksanut. Pituutta ehkä 1.90cm ja painoa 50kg.

Joku arviolta 50-kiloinen tummaihoinen sankari juuttui eilen penkissä tangon alle. Päissä oli 2,5 kilon lätkät. :D Hetken katselin sitä touhua, että onko toi joku afrikkalainen mysteeriliike vai onko se oikeesti jumissa. Sit pelastin sen sieltä, kun kukaan muu ei tehnyt mitään. :david: Se kiitti, mulla oli vissiin vähän tällainen ilme:

Tumma kaveri? Jos et olis auttanu, se olis ollu salil eka, salil vika...no ainaki vika...ja heti aamul eka...

Itse muistan kun aikanaan ranne/kyynärvarsi oli ollut kipsissä kuukauden, pari ja heti kun sain kipsin pois menin salille penkkiä tekemään. Ensimmäisenä tekona hieman lämpöä piti ottaa mutta en saanut pelkkää tankoa nousemaan telineistä... Toki heti seuraavalla viikolla tilanne paljon parempi, mutta voitte uskoa kun hävetti.

Kyykkyä tehdessä kurkusta pääsi varoittamatta kovaääninen röyhtäisy. Muutama kanssatreenaaja siinä sivussa ilmeiden perusteella ainakaan ei tainnut uskoa sen olevan röyhty :face:

Helposti kunnon pudotussarjassa jää penkissä vaikka pelkän tangon alle. Hankala tosin ymmärtää, miten aikuinen mies ei muka sieltä pääse pois, kun se tanko siinä rinnan päällä nyt ei esimerkiksi istumaan nousua juuri haittaa. Itse ainakin pääsen tangon alta pois, vaikka jäisi enemmän kuin oma paino (66 kg) rinnalle, kun työnnän sen tangon syliin, nousen istumaan ja sitten käännyn 180 astetta ja nostan tangon maastavetona takaisin telineisiin.

Kai tämä salikomedian puolelle vielä menee, vaikka itselle tuli lähinnä paha mieli :(

Ennen salia pesen aina meikit pukkarissa pois (käyn iltaisin salilla) ja naama oli aika punainen hankauksen jälkeen. No, ei kun lämmittelemään. Siinä sitten juoksumatolla vemppasin ja havahduin kuuntelemaan vieressä olevien miesten puheita. Kuiskivat ensin hetken ja kun lähdin matolta, toinen tokaisi 'kyllä sä tohon naamaan voisit meikkiä kokeilla' ja lähtivät naureskellen pois.

No, sain kostoni kun jätkät menivät prässille. Hurjat 100 kiloa oli painoa ja liikerata 10-15 cm luokkaa. Pakko oli itse mennä tekemään kunnon toistoja 200 kilolla (mulle toi on jo raskasta :D :D ). Sitten sainkin kuulla, että punttaavat naiset on ällöjä. Yksi nainen tuli pelastamaan päiväni sanomalla, että olen ihan söpön näköinen ja treenaan kovempaa kuin ne kynäniskat ^^

Mitä vittuu :D, Tapahtuuks tällasta oikeesti? Vai onko nyt kyseessä 15-18v ikäluokan edustajista? Ei ainakaan uskoisi kyseistä toimintaa aika ihmisiltä/nuorilta aikuisilta.

Mulla on sellanen kutina, että ne oli päälle parikymppisiä jannuja. Toki tuon ikäisten pitäisi osata pitää mölyt mahassaan, ihme mean girls -meininkiä. Näin jälkikäteen lähinnä naurattaa :D

Siinä oon samaa mieltä ettei kusipäisyys katso ikää, mut kyllä se nyt niin monesti menee, että mitä nuorempi sitä kokemattomampi, ja näin ollen alttiimpi latelemaan mitä sylki suuhun tuo.

Varmaan noin...aika ihminen ja aikaihminen ovat kuitenkin eri asioita...puhumme eri asioista...

Hivenen nauratti kun reilusti ylipainoinen nainen alkoi tekemään heijaten alataljaa 10kg painolla..koomiseksi homma meni siinä vaiheessa kun sarja oli kestänyt +10 minuuttia! [emoji1]

Mua ei naurata ollenkaan tuli reilusti ylipainoiset, ylipainoiset tai vaan ylipainoiset tekemään salille mitä tahansa mikä vähääkään näyttää siltä, ettei he satuta itseään. Ajattelen usemmiten "hyvä kun tuokin on tullu treenaamaan" ja sit saatan ajatella " miten toi on ittensä tohon kuntoon saanut, jaksais vaa treenata"

Hieman erikoiselta näytti eilen eräs nainen hame päällä salilla. Ei se ilmeisesti pelkällä kohteliaisuuskäynnillä ollut kun teki kuitenkin jotain vatsarutistuksia ja venyttelyä(!). :D

(Ei, ei näyttänyt musta juoksuhameelta vaan ihan tavalliselta kesähameelta.)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom