Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Onneksi ennen vanhaan ei ollu tälläsia sivustoja missä porukka olis voinu valittaa.

T: reenissä parikinkertaa housuun paskonut ja joskus sotkettu vereen peiliä ja puol seinää kun nenusta roiskunu hengityksen mukana. Ei jääny sarjat kesken paskat housussa, reenikaveritki tuumas vaan paska haisee mut anna perkele palaa...
Mulla jostain syystä pohkeita treenatessa meinaa paskat rytkähtää housuun joka kerta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä aion voittaa raskaan sarjan SM kisat treenaamalla ihan vitullisen supistajan!

Onko tää nyt sitä funtionaalista treenaamista sitten myöskin?
Ei tarvi heti pikku kakkahädän yllättäessä juosta vessaan. Voi kaiken maailman tapaamiset ja palaverit istua läpi ilman huolenhäivää, kun tietää, että oma supistaja ei periksi anna. Voi kuinka huoletonta elämä olisi...

Ei tarvi heti pikku kakkahädän yllättäessä juosta vessaan. Voi kaiken maailman tapaamiset ja palaverit istua läpi ilman huolenhäivää, kun tietää, että oma supistaja ei periksi anna. Voi kuinka huoletonta elämä olisi...

Kyllä. Ei tarvitse kaikenpäivää istua paskalla kun ensinnäkään sinne ei ole mikään kiire ja toiseksi pötkön voi supistaa poikki sitten kun haluaa.

Ongelmaan on myös ikivanha ratkasu: Rekkamiehen tulppa. Päästä kärkeä vähän ulkoilmaan, istu timakasti päälle ja anna kuivahtaa. Ta-Daa! Tulppa on valmis.

Pudotuksilla.Mitä se nyt ikinä sitten tarkoittaakaan.

Pakkotoistot on osoittautuneet toimivimmaksi...lyhyet tauot ja kaveri koko ajan valmiina varmistamaan...ja tässä ei haittaa, vaikka karjuu ja huutaa toistoja tehdessä salilla, kaikki kyllä ymmärtävät suorituksen rankkuuden...mankkua vaan perkeleesti kehiin myös ettei rupeaa falskaan...

Mulla jostain syystä pohkeita treenatessa meinaa paskat rytkähtää housuun joka kerta.
Hehe maastavedosta oli kyse. Ennätyssarjaa tehdessä iski tunne, luovutanko vai vedänkö ennätystoistot ja annan vähän tulla...Ei kai kukaan oikeasti treenaava tossa jätä sarjaa kesken.

T: reenissä parikinkertaa housuun paskonut ja joskus sotkettu vereen peiliä ja puol seinää kun nenusta roiskunu hengityksen mukana. Ei jääny sarjat kesken paskat housussa, reenikaveritki tuumas vaan paska haisee mut anna perkele palaa...

Ei helvetti...

Olisikohan noilla asioilla muuten jotain yhteyttä siihen, että kirjoitat sinkkuketjuun? :D

No eiköhän se failureen asti treenaaminenkin ole ok, kunhan muistaa lihashuollon: venyttelyn, hieronnan ja putkirullauksen.

Mikäli homma tuntuu itse vaivalloiselta, luulen että DTM baarista saa helposti kaverin mukaan joka mielellään hoitaa hommat puolestasi, ja ottaa jopa oman putkirullansa mukaan - mikä parasta, täysin maksutta.

Tänään salilla yks kaveri änkes itsensä ja ja ylätaljan väliin jumppapallon ja teki ilmeisesti vatsalihaksia. :D (Tiedän kyllä että se oli varmaan erikoistekniikka mutta näytti silti hauskalta.)

Itse aiheutin komediaa mm jäämällä pohjaan valakyykyissä pelkkä puukeppi painona ja tekemällä vauhtipunnerrusvitosia peräti 10 kilolla. :face: Tosin tää menis ehkä enemmän tonne vitutusketjuun.

Suositut

Back
Ylös Bottom