Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Ite saan tehtyy paitoihin aina reiät tohon mahan kohalle, kun teen kässäreil penkkipunnerrusta. Jotenki se paita jää sinne käsipainojen välii ja sit siihe tulee reikä. Eli jos tahtoisin reenata aina ehjässä paidassa, niin pitäs ostaa uus reenipaita joka kuukaus tai lopettaa käppäripunnerrukset. Kumpaakaan ei tuu tapahtumaan. Sitä paitsi reikäsis vaatteis on niin HC-bodari olo (tämä siis oikea syy, aiempi vaa selittelyy ;) )

Ne reiät tulee luultavasti siitä kun teet vipareita, niissä punttien kulmat osuu yhteen juuri paidan kohdalla. Meni niin monta paitaa, että rupesin tekemään vipareita rauhallisemmin, olkapäätkin tykkäsi..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite saan tehtyy paitoihin aina reiät tohon mahan kohalle, kun teen kässäreil penkkipunnerrusta. Jotenki se paita jää sinne käsipainojen välii ja sit siihe tulee reikä. Eli jos tahtoisin reenata aina ehjässä paidassa, niin pitäs ostaa uus reenipaita joka kuukaus tai lopettaa käppäripunnerrukset. Kumpaakaan ei tuu tapahtumaan. Sitä paitsi reikäsis vaatteis on niin HC-bodari olo (tämä siis oikea syy, aiempi vaa selittelyy ;) )

Itselle tulee sellasia ihan pieniä reikiä. Mutta minä veikkaan että itselle reiät syntyy dippeissä lisäpainovyöstä ja ylätaljaojentajista.

Varautukaa, sillä nyt tulee niin hämärää ja paskapuheen kuulosta settiä ettei oo ennen nähty. Mutta kaikki on totta

Tänään aamulla heräsin 5.30, puoli tuntia myöhässä, vitutti. Siinä sitten vedin nopeesti puurot ja raejuustot sun muut ja kymmentä vaille seittemän lähdin vaappumaan wolffia kohti. Vuorossa oli rinta/ojentaja-treeni.

Tasapenkki meni päin vittua joten tein vaihtoehtoisen treenin johon kuului mm. Pecdecin (tai vastaavan) ja dipin supersarja. Noh, aloin pumpata, ekat kaks settiä meni hyvin, mutta kolmannella tuli joku oikosulku.

Tein pecdecissä kymppejä, ja seitsemän kohdalla ajattelin että kolme vielä. Virhe. Koska 3/10 on 0.3 joka on jalan mitta metreissä. (Mitävittua aivot) silloin luulin tehneeni kolmetoista ja kerroin sen jostain syystä tällä kymmenellä joka oli tavoite (?) tämän taas kerroin 0.3:lla ja sain tulokseksi noin 40. Ja koko tämän ajan olin tehnyt sarjaa enkä tietenkään laskenut toistoja koska aivot laskivat jotain aivan muuta. Tein sitten sarjan failureen ja vaihdoin liikettä.

Mitä helvettiä tapahtu?

Suosittelen aamupuuron keittämistä jatkossa ihan vaan veteen tai maitoon, vaikka se vähän nynnyä onkin.

Ne reiät tulee luultavasti siitä kun teet vipareita, niissä punttien kulmat osuu yhteen juuri paidan kohdalla. Meni niin monta paitaa, että rupesin tekemään vipareita rauhallisemmin, olkapäätkin tykkäsi..

Kiitti tästä informaatiosta, mutta en tee vipareita niin, että painot tulisivat vartalon eteen, vaan käsipainot pysyy koko ajan kropan sivulla. Reiät tulee siitä, kun nostan käsipainot syliin ennen työsarjaa käsipainopenkkiä tehdessä.

Lempivaatteet ovat sellaisia, joita ei koskaan haluaisi heittää pois. Lempi T-paita istuu täydellisesti ja tuntuu hyvältä päällä. Lempipaidassa kun on reikä, sitä ei heitetä ihan heppoisin perustein roskiin. Sama koskee lempihousuja. Got it?

Joo, mutta ei reikäisiä tai selvästi kuluneita kledjuja enää julkisilla paikoilla pidetä. Salilla tietty ihan sama, itekki kierrätän ikivanhoja t-paitoja treenivaatteina.

hmmh, sali käsityksenä voi olla aika käsitteellinen, tuli mieleen tosta ylemmästä postauskesta jossa puhuttiin julkisesta paikasta ja salista erikseen.. itse käyn salilla, jota pidän "julkisena paikkana"..
Osahan voi toki treenata autotallissa ja vaikka missä, jos yleiseen ilmapiiriin sopii rikkinäiset ja paskaset kledjut, niin antaa palaa vaan =)

hmmh, sali käsityksenä voi olla aika käsitteellinen, tuli mieleen tosta ylemmästä postauskesta jossa puhuttiin julkisesta paikasta ja salista erikseen.. itse käyn salilla, jota pidän "julkisena paikkana"..
Osahan voi toki treenata autotallissa ja vaikka missä, jos yleiseen ilmapiiriin sopii rikkinäiset ja paskaset kledjut, niin antaa palaa vaan =)

No julkinen paikka = mesta missä on muitakin ihmisiä, eli tietty kuntosali kyseiseen kategoriaan sisältyy. Julkisilla paikoilla pukeutumisella edustetaan itseään, mutta salilla ollaan pääasiassa treenamassa, joten ainakin omat kriteerini löysentyvät merkittävästi. Ellei joku häirisevästi haise tai esim. kyrpä pullota puoliksi jostain housun reiästä, en käsitä mikä on ongelma.

Paskaisista kledjuista puheenollen: Joskus viime vuoden kesällä menin ihan normaalisti salille, ja pukuhuoneessa aloin ihmettelemään että mikä täällä haisee. En keksinyt syytä vaan vaihdoin vaatteet ja menin tekemään treenin. Salillakin edelleen ihmettelin pariin otteeseen outoa tunkkasta hajua, ja arvelin että joku kanssatreenaaja on unohtanut käydä suihkussa. Vaan eipä tuo suuremmin häirinnyt, treeni luisti ja menin tyytyväisenä takas pukkariin. Vasta siellä vaatteita takasin vaihtaessa tajusin, että se haju tulee mun omista treenihousuista, jotka oli vissiin unohtunu edellisten treenien jälkeen vähän liian pitkäksi aikaa kassin pohjalle. :face: Todella toivon, ettei kukaan muu huomannut asiaa, ja nykysin nuuhkin treenihousut tarkkaan ennen käyttöä. :D

kieltämättä aika turnoff (no homo) nähdä joku treenaamassa likaisissa/reikäsissä verkkareissa ja hien kellertämä paita päällä..
Ei niiden kledjujen tartte nyt sitä kuuminta hottia olevaa merkkiä olla, mut yleinen siisteys ja hygienia olisi toivottavaa.

Mullon rakkaissa reenihousuissa reikä säären kohdalla ulkosivulla. En ole alkanut paikkaamaan mutta aina mavea tehdessä meinaa mennä peukalo sinne reikään :jahas: en ole alkanut paikkaamaan vaan tyytynyt kiertämään aina lahjetta niin että reiän paikka kääntyy pois haittaamasta.

Tänään reenin jälkeen lähdin suunnistamaan pukkariin kun eräs IT- insinöörin näköinen heppu käveli edellä ja paineli kaapilleen, oli pakko kääntyä katsomaan oliko kaverin kaapista kuuluva rapina sitä mitä arvelin olevan, kyyyllähän se irtokarkki tekee poikaa kesken reenin varsinkin kun sitä laittaa kourallisen suuhun!

Tänään reenin jälkeen lähdin suunnistamaan pukkariin kun eräs IT- insinöörin näköinen heppu käveli edellä ja paineli kaapilleen, oli pakko kääntyä katsomaan oliko kaverin kaapista kuuluva rapina sitä mitä arvelin olevan, kyyyllähän se irtokarkki tekee poikaa kesken reenin varsinkin kun sitä laittaa kourallisen suuhun!

:D
Ehkä siltä oli jäänyt jokin aamu-,väli- tai iltapala syömättä ja kesken treenin iski hirmuinen nälkä, eikä tarjolla ollut muuta vatsantäytettä kuin iltaa varten naposteltavaksi ostettu karkkipussi, joten ei kun tuumasta toimeen.

Niinhän nää Utit ja Wileniuksetki suosittelee, että nopeeta hiilaria treenin aikana. Mikä ero maltolla ja irtokarkeilla? Tais Wilenius itsekin vetää jollain kisadieetillä irtokarkkeja treenin aikana ku oli päässy malto loppuun. :D

Tossa yks päivä oli koominen katseen kohtaaminen jonkun randomin kanssa. Meidän salilla on nimittäin mankun käyttö kielletty ja katsoin mitä yksi mies kaivelee pussistaan. Sieltä löytyi pakasterasia jossa oli magnesiumia. Ennen kuin mies avasi purkin, katsoi hän ympärilleen ettei kukaan näe. Mutta minä näin kaiken. Sitten hän hieroi magnesiumia kädet täyteen ja nousi kyykky-asennosta seisomaan ja huomasi että minä näin kaiken. Silloin oli kyllä aika rikollisen näköinen ilme jätkällä. :david:

Tossa yks päivä oli koominen katseen kohtaaminen jonkun randomin kanssa. Meidän salilla on nimittäin mankun käyttö kielletty ja katsoin mitä yksi mies kaivelee pussistaan. Sieltä löytyi pakasterasia jossa oli magnesiumia. Ennen kuin mies avasi purkin, katsoi hän ympärilleen ettei kukaan näe. Mutta minä näin kaiken. Sitten hän hieroi magnesiumia kädet täyteen ja nousi kyykky-asennosta seisomaan ja huomasi että minä näin kaiken. Silloin oli kyllä aika rikollisen näköinen ilme jätkällä. :david:

Miksi h****tissä on kielletty? Mä en pärjäis ollenkaan ilman joko sitä tai hanskoja. :wtf:

Mitä vittua? Säästetäänkö siellä siivouskustannuksissa vai lähteekö mankun käytöstä liian iso ähinä? Ilmeisesti haluavat teidän salille" normaaleja ihmisiä", jotka eivät käytä magnesiumhormooneja...Vitun Spedet. Et sinä toki...Aika komediaa on tämä!

edit: Kohta varmaan jollakin salilla kielletään treenaaminen. Pitää mennä vaan peilailemaan ja katselemaan, kun oma PR treenaa. Voi voi tätä nykymenoa...:wtf:

^On meilläpäinkin tuo jauhe kielletty, nestemäinen käy.

Joo Joo. Mutta MIKSI? Ei ole hyvä juttu tämä. Minä en menisi. Äänestäisin jaloillani...:D...Olen siis sitten vissiin niitä "vanhan liiton äijiä"...

Joo Joo. Mutta MIKSI? Ei ole hyvä juttu tämä. Minä en menisi. Äänestäisin jaloillani...:D...Olen siis sitten vissiin niitä "vanhan liiton äijiä"...

Heh, mua ei haittaa yhtään. Tosin en ite käytä ;). Ja jos se neste on ihan yhtä toimivaa, niin miksi pitäisi sotkea jauheella. Eipähän tarvii putsailla tankoja muiden jäljiltä, painojen jne kuskaamisessa paikoilleen on ihan tarpeeksi hommia välillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom