Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Tossa yks päivä oli koominen katseen kohtaaminen jonkun randomin kanssa. Meidän salilla on nimittäin mankun käyttö kielletty ja katsoin mitä yksi mies kaivelee pussistaan. Sieltä löytyi pakasterasia jossa oli magnesiumia. Ennen kuin mies avasi purkin, katsoi hän ympärilleen ettei kukaan näe. Mutta minä näin kaiken. Sitten hän hieroi magnesiumia kädet täyteen ja nousi kyykky-asennosta seisomaan ja huomasi että minä näin kaiken. Silloin oli kyllä aika rikollisen näköinen ilme jätkällä. :david:

kanttiiko reenata sielä elixias :D ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan se välillä aika vittumaista tehdä vaikka penkkii, ku se saatanan magnesium on levinnyt peittämään koko penkin edelliseltä käyttäjältä. Jos käyttää, siivoaa jälkensä! Vittusaatana jos mun geelitukka tahriutuu mankusta....

Onhan se välillä aika vittumaista tehdä vaikka penkkii, ku se saatanan magnesium on levinnyt peittämään koko penkin edelliseltä käyttäjältä. Jos käyttää, siivoaa jälkensä! Vittusaatana jos mun geelitukka tahriutuu mankusta....

Ai eeettä mite mukava on mennä voimanostajan jälkeen penkkaamaan! Ei tarvii ite hieroa sitä magnesiumia yläselän kohdalle penkkiin

e: tosin mun hello kitty paita tahriintuu siitä :(

Teini-ikäiset testopussit vetelivät mäkkärin juustoja salin pukkarissa ennen treeniä. Veri kiersi varmaan lihaksissa mallikkaasti?

Mitä vittua? Säästetäänkö siellä siivouskustannuksissa vai lähteekö mankun käytöstä liian iso ähinä? Ilmeisesti haluavat teidän salille" normaaleja ihmisiä", jotka eivät käytä magnesiumhormooneja...Vitun Spedet. Et sinä toki...Aika komediaa on tämä!

edit: Kohta varmaan jollakin salilla kielletään treenaaminen. Pitää mennä vaan peilailemaan ja katselemaan, kun oma PR treenaa. Voi voi tätä nykymenoa...:wtf:

Semmoinen sali on jo olemassa, nimittäin Planet Fitness.

Semmoinen sali on jo olemassa, nimittäin Planet Fitness.

Ei ihan sitä mitä aattelin, mutta eipä ole kovin kaukana. Tietolähteen mukaan :D, noita on jo kohta 800kpl...Ei saatana...

Joo Joo. Mutta MIKSI? Ei ole hyvä juttu tämä. Minä en menisi. Äänestäisin jaloillani...:D...Olen siis sitten vissiin niitä "vanhan liiton äijiä"...

Mihin ihmeeseen sitä mankkua oikein tarvitsee, oikeesti ? Eihän sillä muuta kuin sotke ittensä ja paikat. Meilläpäin tankoihin on tehty karhennus niin ote kyllä pitää :) ...

Ja yleensä juuri nämä mankun käyttäjät jättävät kauhean sotkun jälkeensä, mukava mennä siihen sit näiden jälkeen tekemään.

Pysyy tanko paremmin vedossa käsissä kun niissä on mankkua.
Pesulla yleensä käydään salin jälkeen ja pesukoneesta on apua,lähtee samalla muitten hiet ja bakteerit.

Mihin ihmeeseen sitä mankkua oikein tarvitsee, oikeesti ? Eihän sillä muuta kuin sotke ittensä ja paikat. Meilläpäin tankoihin on tehty karhennus niin ote kyllä pitää :) ...

Ja yleensä juuri nämä mankun käyttäjät jättävät kauhean sotkun jälkeensä, mukava mennä siihen sit näiden jälkeen tekemään.

Kuten tuossa Lihavasika totesi. Esim: Vedossa ja monessa muussakin liikkeessä ote pysyy paremmin, kun kämmenet eivät varmasti hikoa.( Eikä sitä mankkua tarvitse kiloa joka paikkaan tunkea ja pitää siivota jälkensä. Kuuluu varmaan, joka ihmisen perus "salietikettiin".) Toki leuanvedossa myös aika iso apu, eivät kädet lipsu.

Vielä etovampaa on mennä tekemään sarjaa, kun tanko "lainehtii hiestä märkänä" jonkun sarjojen jälkeen. Jos vaihtoetona on hiukan valkoista magnesiumhormoonia tangossa, otan sen. Sillä ei ole mitään väliä, jos läpsyttelee menemään 20x100kg vetosarjoja, niin kyllähän silloin otteet pitävät. Väitän kuitenkin, että lipsumaton ote auttaa, kun mennään kohti 300kg maksimia. Helpompi vetää kädet tangossa...:)

edit: Ehkä henkinen buusti saattaa myös vaikuttaa. Kun johonkin on tottunut, on vaikea ajatella treenaavansa ilman. Jokaisella on omat juttunsa. Olen kuullut joidenkin käyttävän myös jotakin hanskoja...:D

Meiränki salilla sähälää samanlaanen screamer. Ulina kuuluu samalla taajuudella lämppäreistä asti :) Parasta on ku se sama kaikentietävä rautalangan varjo julistaa oppejaan ilmiömäisistä lihaskasvustrategioista sitä varmemmin mitä isompiin kavereihin salilla törmää. Ehkä se vaan pitää siinäkin mielessä itseään audio-oraalisesti lahjakkaana.

jos tollanen naurattaa, ei kannata harjulan koulun salille eksyä (tai edes sen tyyppisille) siellä ukot nostaa ihan oikeesti rautaa ja se huuto on yhtään liiottelematta eläimellistä. Kertaakaan ei ole naurattanu kun on sitä kuunnellu/kattellu. Jos niille naurais ne varmaan heittäis niistä pommisuojaseinistä läpi jätkän ku jätkän...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom