Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä oon aika varma että ne laitteet on ajan saatossa muuttunu davideiks kun porukka on pumpannu haukkaa ja penaa - jälkimmäistä myös salilla (ehkä myös ensimmäistä)

- - - Updated - - -

Mä oon aika varma että ne laitteet on ajan saatossa muuttunu davideiks kun porukka on pumpannu haukkaa ja penaa - jälkimmäistä myös salilla (ehkä myös ensimmäistä)

salilla? suihkussa ehkä

hohhoh. aivot toimii

Mulla oli kans keväämmällä tuollainen Merkelin kaltainen tapaus, jonka kanssa joskus silloin tällöin juteltiin salilla. Yleensä hän tuli itse ensin jutteleen ja ei siinä mitään, mutta en suoraan sanottuna tajunnut kuin 50% hänen puheestaan ja loput piti arvata tai tyytyä vaan nyökkäämään, niin se keskustelu alkoi tuntumaan melkoiselta koettelemukselta, josta yritti vain selvitä paljastamatta toiselle, että puolet jutuista menee ohi.

Kerran pukuhuoneessa sama kaveri puhui ja olin treenin jälkeen väsynyt, joten tyydyin vaan nyökkäämään ja sanomaan "joo/mmm" sopivin väliajoin. Sit havahduin kun tää seisoi pukuhuoneen ovella ulkovaatteet päällä ja sanoi: "joko mennaan?". Siinä vaiheessa tajusin, kaveri oli ehdottanut, että lähdetään yhdessä salilta ja kävellään jonku verran samaa matkaa, mikä oli mennyt multa ihan ohi. Ilmeisesti sanoin joo tai nyökkäsin päätä väärässä kohdassa. Sanoin nopeasti etten lähde minnekään, kun meen saunaan nyt ja sit se tajusi lähteä. Onneksi en ole enää aikoihin törmännyt tähän tyyppiin salilla.

Multa repes kyykätessä perseestä housut ja nauroin siitä eks duunikaverille, niin se alko kertomaan mulle kyykkyhäkin mukavuudesta ja etusyväkyykystä. Oli ihan helvetin outo keskustelu.

Tämänpäiväisen hartia/hauis..............

........"Montako sina tehda?"
"yhen sarjan teen vielä"
"okei, mina odota sinu"

sitten tämä lähti pois paikalta ja pumppasi kävellessään toista olkapäätä käsipainolla. Kun sain treenini loppuun, menin pukuhuoneeseen ja tämä rullaherra odotti SIELLÄ

"sinula kesti kauan, mina odotin sinu"

Menee yli ymmärryksen

http://static.telkku.com/telkku/programimages/venetsia/30383236504c41534d415f4530343433353636.jpg

Ihan terveen ja normaalin oloinen n. nelikymppinen mies polki turkulaisella kuntosalilla kuntopyörää pyöräilykypärä päässä. Oli varmaan tullut fillarilla salille ja vaihtanut vain kengät aloittaessaan lämmittelyn ja unohtanut kyseisen lakin päähänsä - toivottavasti.

Ei siellä ketään kiinnosta miltä näytät.

Vanha postaus mutta pakko sanoa että järvenpään fox centerillä kytätään kun mykkä vittua vitonen kourassa jos ei ole vimpan päälle jumppakuteet. Ei siis punttivehkeet vaan jumppakuteet:D Omat paskaset verkkarit ja aika kusinen hihaton t-paita saa päät kääntymään.. .Seinään päinX'D

kieltämättä aika turnoff (no homo) nähdä joku treenaamassa likaisissa/reikäsissä verkkareissa ja hien kellertämä paita päällä..
Ei niiden kledjujen tartte nyt sitä kuuminta hottia olevaa merkkiä olla, mut yleinen siisteys ja hygienia olisi toivottavaa.

Tuli itse aiheutettua salikomediaa junnuna.
Ekoja kertoja oli voimanosto-ohjelma kokeilussa ja kaveri oli neuvonut käsipäivälle vasarahauista. Olin tietysti kuunnellut ja nyökeytellyt et "Ok jees vasaraa oollrait naks naks beibe."
Salilla sitten tajusin ettei ole mitään havaintoa mikä on vasarahauis. Joten tein jotain yhdenkäden kulmasoudun ja pystypunnerruksen sisäsiittoista yhdistelmää, nojaten vinopenkkiin.. Huomasin että yksi vanhempi patu mulle naureskeli,
mutta vetelin "sarjat" loppuun ja luikin suihkun kautta kotio netistä kattomaan mitä on vasarahauis.
Hartiat tuli tuosta minun vasaroinnista saakelin kipeeks.

Oli tämäkin tarina tukahdutettu takaraivoon, enempää en uskalla sieltä kaivellakaan..

kieltämättä aika turnoff (no homo) nähdä joku treenaamassa likaisissa/reikäsissä verkkareissa ja hien kellertämä paita päällä..
Ei niiden kledjujen tartte nyt sitä kuuminta hottia olevaa merkkiä olla, mut yleinen siisteys ja hygienia olisi toivottavaa.

Miksei saisi olla vähän rikkinäiset verkat tai kulunut treenipaita? Laskeeko testot? Kuhan ovat puhtaat niin mitä ketun väliä sillä on?

Miksei saisi olla vähän rikkinäiset verkat tai kulunut treenipaita? Laskeeko testot? Kuhan ovat puhtaat niin mitä ketun väliä sillä on?

Taitaa vaan testot nousta ainakin kun kattoo vanhoja maken treenejä, aina kuluneet kuteet mutta painot nous :D Ite treenasin duunin salilla (YKSIN) ilman paitaa ja reikäset kalsarit joista pallit pullahti ulos kyykkyä tehdessä, oli aika ikävä tunne. Mutta yleiselle salille mentäessä laitan kunnon vaatteet kyllä. Merkillä ja laadulla ei väliä kunhan on puhtaat.

Minä en ymmärrä joidenkin miesten intohimoa reikäisiin vaatteisiin...

Lempivaatteet ovat sellaisia, joita ei koskaan haluaisi heittää pois. Lempi T-paita istuu täydellisesti ja tuntuu hyvältä päällä. Lempipaidassa kun on reikä, sitä ei heitetä ihan heppoisin perustein roskiin. Sama koskee lempihousuja. Got it?

Lempivaatteet ovat sellaisia, joita ei koskaan haluaisi heittää pois. Lempi T-paita istuu täydellisesti ja tuntuu hyvältä päällä. Lempipaidassa kun on reikä, sitä ei heitetä ihan heppoisin perustein roskiin. Sama koskee lempihousuja. Got it?
Nope. Siinä vaiheessa, kun vanha lempipaita alkaa venyä ja vanua ja reikiintyä, se ei enää ole kovin mieluinen. Entisen lempipaidan/housujen asema vaatearvostuslistalla laskee ja jostain toisesta vaatekappaleesta tulee uusi lempivaate.

Ei. Jos repeäminen uhkaa niin kaivetaan esiin neula ja lankaa. Tai jeesusteippi.

No ei ne nyt haise metrien päähän tai kerää kärpäsiä tms mut niistä näkee, lukemattomista pesuista huolimatta, että niillä on treenattu. En mäkään nyt ihan roskiksena kulje siellä äheltämässä. Eikä ole edes reikiä:D
Siellä nyt vaan on vähän "chiq" se kulttuuri. Eli snadist gay.

Nope. Siinä vaiheessa, kun vanha lempipaita alkaa venyä ja vanua ja reikiintyä, se ei enää ole kovin mieluinen. Entisen lempipaidan/housujen asema vaatearvostuslistalla laskee ja jostain toisesta vaatekappaleesta tulee uusi lempivaate.

Siinä vaiheessa kun lempivaatteet on venyneet ja vanuneet ja reikiintyneet, ne rupeavat olemaan todella sopivia omaan ruhoon. Elikkäs samalla todella mieluisia! Tokikin vaan kelpaavat siinä kohtaa sohvalla pidettäviksi, mutta kuitenkin... :)

Ei ollut salikomediaa, eikä salillakaan koskaan näe mitään komediaa. "Tarttis varmaan vaihtaa salia"

Ite saan tehtyy paitoihin aina reiät tohon mahan kohalle, kun teen kässäreil penkkipunnerrusta. Jotenki se paita jää sinne käsipainojen välii ja sit siihe tulee reikä. Eli jos tahtoisin reenata aina ehjässä paidassa, niin pitäs ostaa uus reenipaita joka kuukaus tai lopettaa käppäripunnerrukset. Kumpaakaan ei tuu tapahtumaan. Sitä paitsi reikäsis vaatteis on niin HC-bodari olo (tämä siis oikea syy, aiempi vaa selittelyy ;) )

Varautukaa, sillä nyt tulee niin hämärää ja paskapuheen kuulosta settiä ettei oo ennen nähty. Mutta kaikki on totta

Tänään aamulla heräsin 5.30, puoli tuntia myöhässä, vitutti. Siinä sitten vedin nopeesti puurot ja raejuustot sun muut ja kymmentä vaille seittemän lähdin vaappumaan wolffia kohti. Vuorossa oli rinta/ojentaja-treeni.

Tasapenkki meni päin vittua joten tein vaihtoehtoisen treenin johon kuului mm. Pecdecin (tai vastaavan) ja dipin supersarja. Noh, aloin pumpata, ekat kaks settiä meni hyvin, mutta kolmannella tuli joku oikosulku.

Tein pecdecissä kymppejä, ja seitsemän kohdalla ajattelin että kolme vielä. Virhe. Koska 3/10 on 0.3 joka on jalan mitta metreissä. (Mitävittua aivot) silloin luulin tehneeni kolmetoista ja kerroin sen jostain syystä tällä kymmenellä joka oli tavoite (?) tämän taas kerroin 0.3:lla ja sain tulokseksi noin 40. Ja koko tämän ajan olin tehnyt sarjaa enkä tietenkään laskenut toistoja koska aivot laskivat jotain aivan muuta. Tein sitten sarjan failureen ja vaihdoin liikettä.

Mitä helvettiä tapahtu?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom