Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä oon aika varma että ne laitteet on ajan saatossa muuttunu davideiks kun porukka on pumpannu haukkaa ja penaa - jälkimmäistä myös salilla (ehkä myös ensimmäistä)
Tämänpäiväisen hartia/hauis..............
........"Montako sina tehda?"
"yhen sarjan teen vielä"
"okei, mina odota sinu"
sitten tämä lähti pois paikalta ja pumppasi kävellessään toista olkapäätä käsipainolla. Kun sain treenini loppuun, menin pukuhuoneeseen ja tämä rullaherra odotti SIELLÄ
"sinula kesti kauan, mina odotin sinu"
Menee yli ymmärryksen
Ei siellä ketään kiinnosta miltä näytät.
Ihan terveen ja normaalin oloinen n. nelikymppinen mies polki turkulaisella kuntosalilla kuntopyörää pyöräilykypärä päässä.
kieltämättä aika turnoff (no homo) nähdä joku treenaamassa likaisissa/reikäsissä verkkareissa ja hien kellertämä paita päällä..
Ei niiden kledjujen tartte nyt sitä kuuminta hottia olevaa merkkiä olla, mut yleinen siisteys ja hygienia olisi toivottavaa.
Miksei saisi olla vähän rikkinäiset verkat tai kulunut treenipaita? Laskeeko testot? Kuhan ovat puhtaat niin mitä ketun väliä sillä on?
Minä en ymmärrä joidenkin miesten intohimoa reikäisiin vaatteisiin...
Nope. Siinä vaiheessa, kun vanha lempipaita alkaa venyä ja vanua ja reikiintyä, se ei enää ole kovin mieluinen. Entisen lempipaidan/housujen asema vaatearvostuslistalla laskee ja jostain toisesta vaatekappaleesta tulee uusi lempivaate.Lempivaatteet ovat sellaisia, joita ei koskaan haluaisi heittää pois. Lempi T-paita istuu täydellisesti ja tuntuu hyvältä päällä. Lempipaidassa kun on reikä, sitä ei heitetä ihan heppoisin perustein roskiin. Sama koskee lempihousuja. Got it?
kieltämättä aika turnoff (no homo) nähdä joku treenaamassa likaisissa/reikäsissä verkkareissa ja hien kellertämä paita päällä..
Ei niiden kledjujen tartte nyt sitä kuuminta hottia olevaa merkkiä olla, mut yleinen siisteys ja hygienia olisi toivottavaa.
Nope. Siinä vaiheessa, kun vanha lempipaita alkaa venyä ja vanua ja reikiintyä, se ei enää ole kovin mieluinen. Entisen lempipaidan/housujen asema vaatearvostuslistalla laskee ja jostain toisesta vaatekappaleesta tulee uusi lempivaate.