Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
jos tollanen naurattaa, ei kannata harjulan koulun salille eksyä (tai edes sen tyyppisille) siellä ukot nostaa ihan oikeesti rautaa ja se huuto on yhtään liiottelematta eläimellistä. Kertaakaan ei ole naurattanu kun on sitä kuunnellu/kattellu. Jos niille naurais ne varmaan heittäis niistä pommisuojaseinistä läpi jätkän ku jätkän...

Et tainnu oikein ymmärtää mitä tossa haettiin takaa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
meen tänään salille, 4 viikkoa ollut tekemättä yhtään mitään, muita naurattaa mutta itsehän itken jo nyt

Mihin ihmeeseen sitä mankkua oikein tarvitsee, oikeesti ? Eihän sillä muuta kuin sotke ittensä ja paikat. Meilläpäin tankoihin on tehty karhennus niin ote kyllä pitää :) ...

Ja yleensä juuri nämä mankun käyttäjät jättävät kauhean sotkun jälkeensä, mukava mennä siihen sit näiden jälkeen tekemään.
Mainitun maven lisäksi käytän mankkua penkissä. Siinä lähtee ote luistamaan muuten ja se jos mikä on perseestä. Salilla missä käyn, ei onneksi ole magnesiumin käyttö kielletty, vaan sali tarjoaa mankut. Lähtisin kävelemään salilta missä ei saa magnesiumia käyttää.
Ja se sotku on kyllä tosi harmittavaa. Voi hitsi. Käyn suihkussa treenin jälkeen ja kamat laitan pesuun muutenkin, niin mitä se haittaa?

Mitä vittua? Säästetäänkö siellä siivouskustannuksissa vai lähteekö mankun käytöstä liian iso ähinä? Ilmeisesti haluavat teidän salille" normaaleja ihmisiä", jotka eivät käytä magnesiumhormooneja...Vitun Spedet. Et sinä toki...Aika komediaa on tämä!

edit: Kohta varmaan jollakin salilla kielletään treenaaminen. Pitää mennä vaan peilailemaan ja katselemaan, kun oma PR treenaa. Voi voi tätä nykymenoa...:wtf:

Mankun käyttökielto johtuu 2 asiasta- A. sillä tosiaan säästetään siivouskustannuksia B. Varsinkin naiset tuppaavat valittamaan siitä että vaatteet sotkeentuvat mankusta ja tämän takia sitten siirtyvät muualle treenaamaan, eikä tarvitse hirveästi salinpitäjän miettiä kummasta kohderyhmästä mielummin luopuu 300kg maastavetäjät vai naiset.

Kaupungin salilla on mankun käyttö kielletty, silti siellä jonkun verran sitä käytetään. Todisteita löytyy enemmän lattialta ku tangoista tai penkeistä, himmeet kasat löytynyt useampaan kertaan lattialta, ku jengi kaadellu rasioita, missä sitä pitänyt tms, ja en ihmettele että kielletään ku jengi elää ku porsaat, eikä siivoa jälkiään..

^Tässä yhtälössä unohdetaan kyllä totaalisesti 300kg maastavetävät naiset.
smiley-confused2.gif

Mankun käyttökielto johtuu 2 asiasta- A. sillä tosiaan säästetään siivouskustannuksia B. Varsinkin naiset tuppaavat valittamaan siitä että vaatteet sotkeentuvat mankusta ja tämän takia sitten siirtyvät muualle treenaamaan, eikä tarvitse hirveästi salinpitäjän miettiä kummasta kohderyhmästä mielummin luopuu 300kg maastavetäjät vai naiset.

Itse luopuisin noista valittavista naisista. Jos on noin pienestä tehtävä ongelma niin ei heruisi sympatiaa.

Tuon takia en kaupallisilla saleilla viihdy, kun valituksen aiheet on pieni kolina ja mankku. Vaihdoin tuommoiseen 10 voimamiehen saliin. Ja ihan hyvin pyörii vaikka siellä ei ihan viimeisimpiä fitnessmuodin mukaisia laitteita olekaan :)

Tuon takia en kaupallisilla saleilla viihdy, kun valituksen aiheet on pieni kolina ja mankku. Vaihdoin tuommoiseen 10 voimamiehen saliin. Ja ihan hyvin pyörii vaikka siellä ei ihan viimeisimpiä fitnessmuodin mukaisia laitteita olekaan :)

Kunpa löytäisi jostain vielä tuollaisen 10 voimamiehen salin, mielellään reenaisi sellaisessa paikkaa. Tungos ja paskan musiikin renkutus vaivaa nykyään joka salia. Ja jotain ihme digitaalisia laitteita mistä kuuluu jotain pihinää ja piippausta. Tarviin vain tangon ja levyjä.

Kyllähän tuon bisneksen kannalta ymmärtää, kun sellaisilla asiakkaat on sitä maksavaa massaa, joiden mielestä treenaamisen pitää olla omalla mukavuusalueella olevaa hipsuttelua ja pääsee mainitsemaan käyvänsä salilla. Niissä tulos katsotaan kassassa, eikä kiloissa tai kropan kunnossa. Mikä on sinänsä ihan oikein.

Kymmentä voimamiestä vastaa 20 valittavaa älykääpiötä? Ei mene tällainen tilasto mulle läpi.

Eräs Suomalainen salilegenda sanoi tossa puolisen vuotta sitten että kaikista isoin virhe rahanteko mielessä olisi perustaa hc sali :D Rahat tulee nykypäivänä juurikin niistä kitisevistä pikku rinsessoista jotka ovat 2 syystä parhainta asiakaskuntaa.. 1. He liikkuvat ryhmissä 2. he ostavat tammikuussa jäsenyyden käyvät maaliskuuhun ja sama rumba ensi vuonna.

Oon varmaan ennenki tästä samasta kaverista tänne kertonu, mutta pakko kai se on uus tarina vääntää kun kyseinen herra sattu tänään samaan aikaan salilla olemaan. Äijä luultavasti on joku 45-50 vuotias joka vetelee kaikki laitteet läpi joka treeni kerralla ja joka sarjan jälkeen "Vittu!, Asiaa!, Hyvä!" Nuot nyt tänään aiheutti osittain komiikkaa, mutta sitten ku herra pääsi smithiin tekemään pystysoutua, siitä vasta riemu repesi. Puolet liikaa painoa tankoon ja alettiin tekemään riven tapaista liikettä ja kyllä oltiin hymyilevää miestä kun kova "pystysoutu" sarja saatiin kunnialla ja puhtaasti päätökseen.

En kyllä yhtään ihmettele, että tuo smith on paskana tällä hetkellä ku katto tuon äijän tekemistä siinä.

Nyt tämä on käynyt jo niin monta kertaa, että on pakko kertoa. Kun menen rackille kysymään, montako sarjaa on jäljellä, tulee hämmentävän usein takaisin "ai ootko tulossa tekemään kyykkyä?". Kysyjä on ollut joka kerralla eri, eivätkä he ole edes voineet nähdä minun kyykkäävän, sillä se ei kuulu ohjelmaani. Kyllä, olen nainen, joten totta kai on okei olettaa että treenaan pelkästään pyllyä ja jalkoja...

Nyt tämä on käynyt jo niin monta kertaa, että on pakko kertoa. Kun menen rackille kysymään, montako sarjaa on jäljellä, tulee hämmentävän usein takaisin "ai ootko tulossa tekemään kyykkyä?". Kysyjä on ollut joka kerralla eri, eivätkä he ole edes voineet nähdä minun kyykkäävän, sillä se ei kuulu ohjelmaani. Kyllä, olen nainen, joten totta kai on okei olettaa että treenaan pelkästään pyllyä ja jalkoja...

Mä voin antaa rackin kyykkääjälle, jos itellä on menossa liike jossa rack vaan helpottaa, mutta ei oo pakollinen.

Vastaat niille että tuut tekemään hauiskääntöjä.

Niin no KYYKKYRÄKKIhän se on että ööh

Olikoha tässä ketjussa joskus linkkii siitä youtubessa olevasta tyypistä joka teki eri liikkeitä ihan överipainoilla vitkuttelemalla, jos joku muistaa :D olikoha Venäläinen vanhempi heppu

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom