Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä mikä siinä on, mutta aina pitää kääntyä kohti seinää ja tirskua, kun nimim. Cheek astuu salille. Jotain sanatonta komiikkaa siinä vaan on, kun päässä on niin iso oranssi lippis, että hädin tuskin näkee sen alta mitään ja päällä niin iso valkoinen hihaton paita, että ainakin kerran on luiskahtanut hartiat pääntiestä karkuun ja paita lattialle. Pari kertaa on pitäny sanoa, että voidaan laittaa vaikka valoja pienemmälle jos häikäsee, mutten vaan oo hennonnu vittuilla edes silleen huumorimielessä. Kukin tyylillään tietty eikä se multa oo pois, mutta jotenki tää ei ikinä lakkaa naurattamasta :D

Hauiskääntöa taas

Hauiskäännöt taitaa aika monella mennä perseelleen, joten pakko itekki pistää omat kokemukset tänne:

Puntille astuu personal trainer (nainen) ja hänen treenattavanaan on vanha pappa, luikku 30v mies ja läski +30v mies. En muista mitä kaikkea tekivät siinä, mutta sitten tuli hauiskääntö käsipainoilla liikkeen vuoro. Personal trainer tottakai näyttää aluksi miten homma menee ja sanoo sitten papalle, että kokeilehan tätä, mutta ota tuosta vähän pienemmät painot. Pappa tekee tietysti helv*tin moisella heijarilla kaikkia lihaksia käyttäen ohjeista ja neuvoista välittämättä. Personal trainer totetaa heti parin toiston jälkeen "ei täällä missään hiihtokisoissa olla". Onneksi ehdin kääntyä toiseen suuntaan ennen kuin aloin nauramaan, tosin kyllä siinä paria muutakin jannua hymyilytti =)

Personal trainer totetaa heti parin toiston jälkeen "ei täällä missään hiihtokisoissa olla". Onneksi ehdin kääntyä toiseen suuntaan ennen kuin aloin nauramaan, tosin kyllä siinä paria muutakin jannua hymyilytti =)

Ei tainnut PT:llä olla ainakaan kasvatustieteistä tutkintoa...

Aattelin etten itse ole koskaan aiheuttanu salikomediaa, mutta ainakin jotain.. ehkä ei kuitenkaan komediaa. Kerran olin JKL monnarilla reenailee ja eräs suht vahva mimmi pyys varmistaan penkissä, tais olla noin 70-75 kg rautoja. Viimesessä joutu jo ottaa kädet tangolle, kun se niin pyys.. noh otin sit epähuomiossa just rintojen leveydeltä eikä tietty emäntä sit laskenu ihan alas asti.. tuli kyllä hasselhoffi mieleen ku tajusin.

Olis varmasti. Apua en kyllä enää kehdannut pyytää, kun tuli sen verran kiire pois. Onneksi en jäänyt sinne tangon alle jumiin :D

Yhdellä salilla oli penkissä sellaiset turvaraudat ja olin tottunut nostamaan ne päällä aivan loppuun asti ilman varmistajaa, silleen että lopussa tanko jäi rautoihin. Noh sitten olikin sellainen pitempi(3-6kk) tauko että en ollut mitään tehnyt niin loppuun saakka että olisi rautoihin jäänyt, hupsista keikkaa eihän se tanko enään painunutkaan rautoihin saakaa kun oli elopaino sen verran noussut että tanko jäi siihen rinnan(lue:mahan) päälle keikkumaan. Onneksi en ollut yksistään salilla niin sieltä tuli joku kaveri ottamaan tangon pois. Painoa tangossa taisi kuitenkin olla ihan kohtuu 150-170kg.

Itse olen ohan reenannu tuon tangon alle jäämisenkin: ei mitää lukkoja päihin, jos ykköstä koittaa niin maltillinen alaslasku (vältetään tangon jysäys kehon lävitse penkkiin). Jos ei pohjilta nouse niin hallitusti pudotellaan painot lattialle kallistamalla tankoa haluttuun suuntaan. Ei kyllä oo taitoa tarvittu ainakaan vuoteen. Uran alussa pyörittelin silloisen maksimin rinnalta mahalle ja siitä munille josta sitä ei enää oikein saanutkaan etenemään. Se oli kyllä perseestä.

Taisin tänään vähän aiheuttaa pientä salikomediaa ihan itse. Olin kyykkytreenin jälkeen menossa juomaa semmosesta hommasta, jossa painetaan siitä napista siinä kyljessä, että sieltä sitä vettä sitten tulee. No siinä sitten kun siihen juomaan pääsin tökin sitä laitetta sieltä jostain kyljestä, epätoivoisesti nappia etsien. Muutaman sekunnin kuluttua sitten huomasinkin, että etsin sitä nappia aivan väärästä paikasta ja huomasin sitten siinä, että muut jonossa olijat vähän sitten kummastuneena katselivat touhujani. Perus suomalaisena miehenä siihen tilanteeseen sitten vain itse tokaisin "Oho" ja naurahdin vähäisen, join vettä äkkiä jonkinverran ja äkkiä kaikkosin paikalta naurua pidätellen. Ei taida aivotoiminta ihan 100% olla kyykkäämisen jälkeen :D

Mitä alentumista siinä on? Taitaa noilla huippuvalmentajilla olla vähän kaikenlaisia tutkintoja plakkarissa ja silti tehdään töitä siellä kuntosalilla.

Harvalla varmaan on mitään oikeaa tutkintoa plakkarissa. AMK ja amis menee mun kirjoissa samaan kategoriaan.

AMK ja amis menee mun kirjoissa samaan kategoriaan.
Sulla ei oo nyt kyllä kirjat ihan järjestyksessä'

Amiksessa kaivetaan nenää ja vedetään röökiä ja kahvia kilpaa minkä keretään.
AMK saatkin sitten istua nenä kiinni kirjassa ja sormet laskimella 4-5 vuotta putkeen. Näin ainakin tekniikan aloilla.

Sulla ei oo nyt kyllä kirjat ihan järjestyksessä'

Amiksessa kaivetaan nenää ja vedetään röökiä ja kahvia kilpaa minkä keretään.
AMK saatkin sitten istua nenä kiinni kirjassa ja sormet laskimella 4-5 vuotta putkeen. Näin ainakin tekniikan aloilla.

Ja tehtävät ovat suoraan jostain lukion pitkän matikan ensimmäisiltä kursseilta. Ainakin ne, joita olen nähnyt kavereideni laskevan.

No ero toisen asteen ammattikouluopiskeluun on silti kuin yöllä ja päivällä.

yhtä provosoivasti minä voisin kirjoittaa tähän, etten ole nähnyt yliopistoissa opiskelevien kavereideni muuta kuin ryyppäävän "koulupäivä" toisensa jälkeen.

Mutta se siitä offtopicista. Voit lausua noita narsistisia viisauksiasi ja alentaa meitä tyhmempiäsi varmasti jossain muussakin ketjussa ;)

Aiheeseen liittyen,
minä aiheutin alkuviikosta huomaamattani salikomediaa. Ainakin näiden nuorten tyttöjen mielestä näytti olevan hauskaa kun minulla oli kyykkytreeni ja päällä vaaleanharmaat kollarit. Ihmettelin kun ne katsoi hassusti ja kikatti. No peilistä tarkastaessa sitten huomasi hienon hikirannun persvaon kohdalla näissä vaaleissa kollareissani. Näytti kirjaimellisesti siltä kuin olisin paskonut housuuni.

yhtä provosoivasti minä voisin kirjoittaa tähän, etten ole nähnyt yliopistoissa opiskelevien kavereideni muuta kuin ryyppäävän "koulupäivä" toisensa jälkeen.

Nyt puhut verkostoitumisesta - ero ryyppäämisen kanssa on kuin yöllä ja päivällä.

Komediaa aiheutimme kaverin kanssa muutama päivä takaperin, kun onnistuimme kolme kertaa laittamaan eri määrän painoja tangon eri päihin etukyykkyä tehdessä. Kiva oli yrittää tankoa kolme kertaa nostaa telineistä todeten että nyt on jotain vikaa, kun tanko meinaa keikata oikealle/vasemmalle.

Suositut

Back
Ylös Bottom