Mun mielestä toi video oli huvittava.Papukaijamerkki sille joka tuon videon pystyy kattomaan loppuun asti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä toi video oli huvittava.Papukaijamerkki sille joka tuon videon pystyy kattomaan loppuun asti.
Papukaijamerkki sille joka tuon videon pystyy kattomaan loppuun asti.
Personal trainer totetaa heti parin toiston jälkeen "ei täällä missään hiihtokisoissa olla". Onneksi ehdin kääntyä toiseen suuntaan ennen kuin aloin nauramaan, tosin kyllä siinä paria muutakin jannua hymyilytti =)
Ei tainnut PT:llä olla ainakaan kasvatustieteistä tutkintoa...
Kukaan kasvatustieteiden tutkinnon suorittanut tuskin alentuu töihin kuntosalilla.
Että semmosta.
Olis varmasti. Apua en kyllä enää kehdannut pyytää, kun tuli sen verran kiire pois. Onneksi en jäänyt sinne tangon alle jumiin :D
Mitä alentumista siinä on? Taitaa noilla huippuvalmentajilla olla vähän kaikenlaisia tutkintoja plakkarissa ja silti tehdään töitä siellä kuntosalilla.
Sulla ei oo nyt kyllä kirjat ihan järjestyksessä'AMK ja amis menee mun kirjoissa samaan kategoriaan.
Sulla ei oo nyt kyllä kirjat ihan järjestyksessä'
Amiksessa kaivetaan nenää ja vedetään röökiä ja kahvia kilpaa minkä keretään.
AMK saatkin sitten istua nenä kiinni kirjassa ja sormet laskimella 4-5 vuotta putkeen. Näin ainakin tekniikan aloilla.
yhtä provosoivasti minä voisin kirjoittaa tähän, etten ole nähnyt yliopistoissa opiskelevien kavereideni muuta kuin ryyppäävän "koulupäivä" toisensa jälkeen.