Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Haha, tulipa itsellä tehtyä salikomediaa oikein urakalla tänään. Olin jättänyt aivojen lisäksi kotiin mm. kengät ja urheilurintsikat. Ei ollut sitten yhtään keskittymistä mihinkään eli olis pitänyt jättää salit vaikka huomiselle. Noh, tästä hulppeasta tapahtumasarjasta haluan teille jakaa yhden joka on kyllä ylitse muiden.

Alottelin siinä penkkiä tekemään sitten ja lastailin painoja tankoon, ympärillä siinä pyöri pari jätkää. Onneksi ei ollut kuitenkaan ruuhkaa niinkuin joskus iltaisin. Tarkoitus oli lisäillä hiukan painoja viime kerrasta ja kokeilla miten se lähtee siitä nousemaan. Heti ku sain tangon käsiin, ajattelin että tuntuupa raskaalta. Mietin että olinko näillä painoilla viimeksi kuusi toistoa tehnyt. Ei muuta ku tanko irti telineestä ihan maltilla ja lähen laskemaan sitä rinnalle. Sehän laski hyvinkin nätisti eikä noussut enää, sain kuitenkin pyöriteltyä reisien kautta sen lattialle siinä adrenaliinipuuskassa :D En ollut ajatellut tangon omaa painoa yhtään joten lastasin kyytiin 20kg ekstraa. Kaiken lisäksi en tietenkään jaksanut nostaa koko tankoa enää telineelle takaisin -> Tanko siihen penkille ja siinä purkamaan sitten ylimääräiset pois, oli varmasti huvittavaa katseltavaa. Loppujen lopuksi tein sitten pokkana treenini siinä loppuun ja livistin pukkariin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Haha, tulipa itsellä tehtyä salikomediaa oikein urakalla tänään. Olin jättänyt aivojen lisäksi kotiin mm. kengät ja urheilurintsikat. Ei ollut sitten yhtään keskittymistä mihinkään eli olis pitänyt jättää salit vaikka huomiselle. Noh, tästä hulppeasta tapahtumasarjasta haluan teille jakaa yhden joka on kyllä ylitse muiden.

Alottelin siinä penkkiä tekemään sitten ja lastailin painoja tankoon, ympärillä siinä pyöri pari jätkää. Onneksi ei ollut kuitenkaan ruuhkaa niinkuin joskus iltaisin. Tarkoitus oli lisäillä hiukan painoja viime kerrasta ja kokeilla miten se lähtee siitä nousemaan. Heti ku sain tangon käsiin, ajattelin että tuntuupa raskaalta. Mietin että olinko näillä painoilla viimeksi kuusi toistoa tehnyt. Ei muuta ku tanko irti telineestä ihan maltilla ja lähen laskemaan sitä rinnalle. Sehän laski hyvinkin nätisti eikä noussut enää, sain kuitenkin pyöriteltyä reisien kautta sen lattialle siinä adrenaliinipuuskassa :D En ollut ajatellut tangon omaa painoa yhtään joten lastasin kyytiin 20kg ekstraa. Kaiken lisäksi en tietenkään jaksanut nostaa koko tankoa enää telineelle takaisin -> Tanko siihen penkille ja siinä purkamaan sitten ylimääräiset pois, oli varmasti huvittavaa katseltavaa. Loppujen lopuksi tein sitten pokkana treenini siinä loppuun ja livistin pukkariin.

Minulle kävi kerran vähän vastaavanlainen tapaus. En yleensä tee kyykkyä, koska salilla, missä yleensä käyn, kyykkypaikka on aina varattu, enkä jaksa lähteä taistelemaan siitä. Toisella salilla käväistessäni joku oli raahannut sinne bodypump-tangon ja painoja. Päätin jostain älynväläyksestä lähteä tekemään niillä kyykkysarjaa, jonka sain kunnialla suoritettua loppuun asti. Minulla ei ollut mitenkään huimasti painoja siinä, joten sain ladatun tangon onnistuneesti niskan taakse. Sen verran painoa kuitenkin latasin, etten enää jaksanutkaan nostaa tankoa sarjan jälkeen pois. Kyseessä oli tosiaan bodypump-kepukka, jossa ei riitä pituus telineeseen asetettavaksi. Siinä ei sitten auttanut muu, kuin marssia lähimmän miehen luo ja pyytää nöyrästi apua. Lopputreenin ajan hieman nolotti ja huvitti :)

Aiemmin tällä viikolla lämmitellessäni ennen varsinaisen treenin alottamista, tuli seurattua parin mamun touhuja smithissä. Mun oli tarkotus ottaa kyykkyä smihtissä niin joutu odottelemaan. Varsinainen komedia tässä oli siinä ku se toinen mamu alotti sarjan 50kg:lla niin sillä toisella soi puhelin kesken kaiken. Tyynesti vaan vastas siihen ja katteli muualle ja "varmisteli" nostoja toisella kädellä :D Eihän siinä ny mitään periaatteessa voi sattua, mutta oli se silti huvittavaa.

Tyynesti vaan vastas siihen ja katteli muualle ja "varmisteli" nostoja toisella kädellä :D

Mulle on kerran sattunut hieman vastaava varmistaja penkissä. Se piteli nostojen aikana käsiä taskussa (en juuri ajatellut asiaa, kun keskityin nostoihin) ja kun puhti loppui, niin otti äkkiä oikealla kädellä tangosta puolihuolimattomasti kiinni :D Ei liene vaikea arvata, että olimme molemmat kohta pinossa, kun tanko kippasi. Onneksi ei käynyt kuinkaan ja sattuipa vielä, että vanhemmat parrat antoivat "hieman" palautetta varmistajalle (olin tuolloin ehkä 15-16v), niin pääsin siitäkin.

Tää on varmasti jokapäiväistä peruskauraa monella paikalla, mutta jospa tän jakaminen helpottaisi...

Lämmittelin kuntopyörällä kyykkypäivänä, kun lämppäripuolelle pelmahti pari nuorempaa jannua. Hetken venyteltyään toinen totesi, että vois tehdä habaa kunnon setin ja että menee habapaikalle treenaan. Sinne se sitten menikin, salin ainoalle kyykkypaikalle tekeen habaa :wall:

Salille pesiytynyt "asiantuntija" joka tietää treenaamisesta kaiken. Paitsi että ei tiedä, liike kuin liike vitun rumasti minimaalisella liikeradalla. Ja aina vyö päällä oli liike mikä tahansa. Pahinta on että tuo spede on kerännyt paikallisista tolloista ihailijakerhon jolle levittää ilosanomaansa. Vituttaa katsella kun jokaisen liikkeen jokainen toisto on pakkotoisto, ei yhtään omaa. Sitten loppuun yläfemmat että hyvin kulki.

Teen myös habaa kyykkypaikalla joskus, oh my god.

Jos kyseessä on ainoa paikka missä voi kyykätä niin kai avasit suusi?

Mun mielestä toi oli huvittavaa :) Itse asiassa meinasin tipahtaa fillarin selästä, kun nauratti niin pirusti. Ei tää niin vakavaa oo :D

Ja pääsin kyykkäämään kyllä. Tein siinä lämppärit sitten vähän pidemmän kautta ja avasin jumissa olevia lapoja hieman ekstraa, niin se kerkes melkein loppuun oman satsinsa ja oottelin muistaakseni yhden sarjan. En tainnut kummemmin mainita tosin.. ehkä olisi pitänyt, mutta mä oon niin kiltti...

Itekki ollu tekee kyykky- ja mavepaikal hauiskääntöö lt:llä, mutta joka kerta oon siirtyny vieree jos joku on kysyny pääseköö mavettaa tai kyykkää. Mut jos ei ite tajuu kysyy, niin mun puolesta ootelkoot sitte sivussa.

Joopajoo.... paljon on nähnyt vuosien aikana. Tällä hetkellä mieleen muistuu

Äijäilyä:
- 2 jätkää tulee salille. Menee suoraan penkille. Molemmat tekevät yhden lämmittelysarjan tyhjällä tangolla n. 10krt. Lastaa tankoon 160kg. Pienempi jätkistä menee penkille (jalat penkillä ja perse ilmassa eli aikamoinen kaari). Tämän jälkeen kaverin lähtöavustuksella paino rojahtaa niin nopeasti rinnalle että luulin jätkältä hajoavan rintakehä. Ei kuitenkaan näin käynyt ja koska toistoa ei tapahtunut ja poika halusi kuitenkin selvästi punnertaa niin poistettiin painoja. Tämä sama toistui 140kg, 120kg, 100kg kunnes 80kg tuli kaksi toistoa... Voihan olla että kyseessä oli jonkin uusi mullistava tapa reenata maksimia mutta epäilen.

Muotitietoinen:
- Nainen oli salilla suht tavallisissa reenivaatteissa paitsi että lonkalla lepäsi kosmeettinen vyötärökoru (en tiedä minkä on oikea nimi, muttä näytti siis ylisuurelta nilkkakorulta)...

Hiljaseks veti:
- Eräs suurikokoinen mies tuli kuntosalin tiskille vihaisesti valittamaan että : "Jo on kumma kun ei laitteet kestä!! Eikö teillä ole minkäänlaista laaduntarkkailua" Kädessä miehellä oli poikki mennyt ylätaljan tanko! Varmasti mahdollinen vaaratilanne miehelle reenatessa, mutta tiskin takan seisovan henkilökunnan ilme oli korvaamaton.

Kännykkäpellet:
- Kyl noil kännyköillä monet pelleilee, mutta viime viikolla satuin näkemään miehen joka puhuin puhelimeen samaan aikaan kun teki alataljassa soutuliikettä. Puhelin oli siis pään ja olkapään välissä. Tämä oli minulle uusi ulottuvuus kännykkäsalihölmöilyssä!

Pakko itsekin avautua, että kerran näin salilla erään kaverin, joka oli ilmeiseti tekemässä intensiivistä jalktreeniä. Ensimmäisenä liikkeenä hänellä oli reisiojennus koneessa, samalla kun hän teki liikettä hänellä oli sylissään kannettava läppäri jolla surffasi internetissä. Sama homma jatkui, kun hän siirtyi treenaamaan takareisiä maaten, rönötti siinä mahallaan ja selaili samalla nettiä. Jonkun verran nauratti. Parasta tässä oli se, että tämä kyseinen kaveri oli vielä saman salin "salivastaava" henkilö.

Mut jos ei ite tajuu kysyy, niin mun puolesta ootelkoot sitte sivussa.

Toki näin. Muutamankin kerran olen itse ollut penkkiä tekemässä, kun joku tuppisuu tulee siihen kierteleen ja katseleen, mutta ei puhu mitään. Teen sitten 2-3 sarjaa, kunnes joku porhaltaa ovesta saliin ja kysyy vapautuuko penkki kohta. Kun sanon "juu, yksi sarja vielä", niin kuuluu läsähdys ja puhinaa, kun seinään nojailevan naama tipahtaa lattialle.

Olisi kysynyt prkle...

No itse teen kyllä pitkällä tangolla siinä kyykky paikalla, koska saa laitettua tangon sarjojen välissä aina johonkin sopivalle korkeudelle ettei tartte alkaa lattialta noukkimaan. Eikä itselleni olla asiasta koskaan valitettu ja jos ei siihen mahdu niin ihan hyvin voi tehä sillä penkissä olevalla pitkällä tangollakin. Täytyy vaan katsoa ettei oo sellasta ruuhkaa, että jokainen kaveri haluis just sil aikaa penkkaamaan.

Se on sit eri asia jos tekee jollain mutkatangolla tai kässäreillä kyykkypaikallas. Niit voi hätistellä sit siit vaan pois :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom