Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Joku jannu teki tiukan sarjan hauiskääntöjä, jonka jälkeen uudenkarhea Samsung käteen ja facebookkiin..

Mä oon käyny pari kertaa facebookissa mun vanhalla paskalla nokialla, useemmin tosin vaihtelen biisejä tai huohotan ihan vitusti ja lasken päässä sekuntteja :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oonko mää ainoo joka istuu paikoillaan ja tuijottaa tyhjyyteen?

Mulle tuli tosta mieleen joku liikkuvuusongelma, jos kaveri ei mitenkään taivu jotta saisi pöksyt jalkaan vaan tarvii kättä pidempää avuksi?
:offtopic: Tarttumapihdit on aika perusapuväline esimerkiksi lonkkapotilaalle, joka ei leikkauksen saa liikaa kumarrella. Tuossa tapauksessa voisi tosin olla mahdollista, että kyseinen kaiffari on menossa leikkaukseen ja harjoittelee apuvälineen käyttöä - housujen pukeminen tuollaisella on todellakin oma taiteenlajinsa, varsinkin jos kyseessä on muut kuin verkkarit tai kollarit.

Itse tuijotan niitä miesten teräspakaroita. Noh pitiköhän nämä pakarat tuoda tähänkin ketjuun :D Taidankin vain mennä nukkumaan...

Kyllähän teidän naisten pakaroita tulee aina kateltua, mutta ei sitä salilla kehtaa harrastaa kovinkaan paljoa ku menee ihan pasmat sekasin. Ei ole eka ketju jossa otat nämä pakarat esille :D

Itse tuijotan millon mitäkin, useimmiten tyhjyyteen tai peiliin, mutta en itseäni katso.

Itse tuijotan niitä miesten teräspakaroita.

Täällä taas tuijotellaan muiden punttaajien touhuja mikäli paljon porukkaa löytyy salilta ja he eivät kiinnitä huomiota siihen että joku seuraa heidän tekemisiään :D Peppuja tulee joskus kans vilkaistua.

Yksin ollessa tuijotan TV:tä kun sellainen salilta löytyy..

Joskus ruuhka-aikoina tuijottelen maahan, kun koko sali on vuorattu peileillä niin tuntuu että katto mihin vaan niin tuijottaa jotain. Sitten just luulevat että mitä se mun persettä kyylää... :rolleyes:

Et ole. Myös minä vajoan tähän katatoniseen, hieman ehkä autistiseen tilaan. Kelloa tulee vilkuiltua, et tietää palautusten pituuden ja näyttää asiantuntevalta ;)

Tämä taitaa olla meidän suomalaisten miesten stereotypia, tosin sillä erotuksella, että nuoremmat metris-sukupolvet osaavat jopa kuulemmma keskustella nykyään ventovieraiden kanssa ?! Jota sinäkin (nähtävästi) edustat!?

Mulla on kännykässä muistissa sarjapainot yms. jutut ja joutuu kyllä melkeen joka sarjan jälkeen vilkuilee että paljonko tulee seuraavaan painoa ja montako toistoa pitäis mennä. Voi olla että näyttää hölmöltä räplätä luuria koko ajan mutta en rupea mitään kynää ja paperiakaan roudaamaan mukana.

Ite plärään iphonea missä mulla on goodreader ohjelmassa wendlerin kirjat. Gymbuddyssa taas sarjapainot yms joten nyt on ihan kiinni tässä. Eikä muiden mielipiteet luonnollisesti kiinnosta kissan paskan vertaa :)

Edit: joskus tulee otettuu kovimmat sarjat videolle ja kotosalla ihmeteltyä tekniikkaa ja toki excel taulukko reeneistä löytyy myös luurista

Itse räplään puheluinta usein sarjojen välissä. Lähinnä katselen eri mestoista tekniikoita liikkeisiin, tai hyvinkin usein katselen mitä muita vaihtoehtoja olis tarjolla johonkin liikkeeseen.

Et ole. Myös minä vajoan tähän katatoniseen, hieman ehkä autistiseen tilaan. Kelloa tulee vilkuiltua, et tietää palautusten pituuden ja näyttää asiantuntevalta ;)

Mulla on vähän samansuuntaista. Tulee keskityttyä tekemiseen, eikä siinä paljoa tule muita seurattua. Tää johtunee osaltaan siitäkin, että käyttämälläni salilla on enemmän kuntouttavaa jumppaa harrastavia, kuin voima-/bodyharrastajia eli ei oo oikeastaan mitään seurattavaakaan :)

Rasittavana puolena saan aina välillä itseni kiinni siitä, että unohdan kiekot tankoihin, kun focus onkin jo seuraavassa liikkeessä. Se ärsyttää....

Ei tää nyt ihan älytöntä komediaa ollut, mutta itseäni hymyilytti ja nauratti eilen. Jouduin eilen menemään pahimpaan ruuhka-aikaan salille. Yritän vältellä sitä koska tiedän sen olevan ihan helvetin täynnä tiettyihin aikoihin. Jo heti sisälle tullessani huomasin että vapaapaino alue oli kaikkein eniten tukossa. Vitutti jo valmiiksi. Laskin että siinä kohtuu pienellä alueella oli 33 tyyppiä parhaimmillaan vääntämässä, muttei kukaan reilun tunnin aikana missään vaiheessa käynyt salin ainoalla kyykkytelineellä tekemässä mitään. 4 penkkipaikkaa, 2 vinopenkkiä, 5 säädettävää penkkiä käsipainojen luona ja 2 scottihaba telinettä oli kyllä lähes koko ajan varattuna. Kylläpäs sattuikin sopivasti kaikille hauis- ja rintapäivä samalle illalle. Toivottavista noilla kaikilla ei ole huomenna mun kanssa samaan aikaan kyykkypäivää :)

Tämä taitaa olla meidän suomalaisten miesten stereotypia, tosin sillä erotuksella, että nuoremmat metris-sukupolvet osaavat jopa kuulemmma keskustella nykyään ventovieraiden kanssa ?! Jota sinäkin (nähtävästi) edustat!?

Vain jos on pakko! Mukava kun saa olla rauhassa.

Mulle tuli toi kans mieleen, mut jo sen perusolemus oli niin "likainen" että en usko sen olevan bakteerikammoa, ja sali ei oikein ole oikea ympäristö bakteerikammoiselle. Jos hän pelkää housuja ja ei voi koskea niihin?

OCD tyypit eivät ajattele kovinkaan loogisesti. Kato päässä flippaa jonkun tietyn asian suhteen aika pahasti. Ei siis välttämättä mitään bakteerikammoa vaan joku ihan oma kuvio.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom