Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Hedelmänaisen treeniohjelmasta: sali 6x viikko (su vapaa?) 16-22.
1-jakoinen, liikkeinä prässi, ylätalja, loitontaja, pulldownkone ja chest press nyt ainakin.
Miesten painot, tekniikka kyseenalainen. Näin sen tovi sitten tekemässä vinopenkkiäkin...Asenne sillä on kuitenki kohillaan vaikkei paljon muuta!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan hauska juttu oli, mut vähän jo vanha vitsi, get over it. Elämä jatkuu..:)
Ei se ollut varmaan vitsi. Mitä selasin niin oot oikeesti heittänyt että oot reenannut reilut pari vuotta ja tässä yks sun posti:

"No treeniä takana päälle 2 vuotta ja uskallan väittää että aika samassa kunnossa about. Joko skidisti paremmas tai skidisti huonommas."

Kyse siis siitä, kuinka oot "skidisti" samassa kuosissa itse kun Utti Hietala :D

Hedelmänaisen treeniohjelmasta: sali 6x viikko (su vapaa?) 16-22.
1-jakoinen, liikkeinä prässi, ylätalja, loitontaja, pulldownkone ja chest press nyt ainakin.
Miesten painot, tekniikka kyseenalainen. Näin sen tovi sitten tekemässä vinopenkkiäkin...Asenne sillä on kuitenki kohillaan vaikkei paljon muuta!

Muista myös legendaarinen pallon päällä pomppiminen. Eli kyseessä siis iso kuntopallo (vai mikä lie), jonka päällä pompitaan puoliksi istuen puoliksi seisten, tehden noin viiden sentin nytkytysliikettä. Kerran kysyin mitä vittua hän yrittää tehdä ja vastauksena ihmeellisten selitysten jälkeen että auttaa virtsankarkailuun...

Rintaliikkeet muutenkin mielenkiintoiset. Painoa tosiaan melkoisesti mutta liike tapahtuu kädet suorina. Eli olkapäät liikkuvat eteen ja taakse.

Tänään pääsin itsekin sitten näkemään sitä paljonpuhuttua salikomediaa. Itellä kun ei yleensä ole tapana naureskella jos joku tekee jonkun liikkeen selvästi päin persettä, lähinnä ruukaan katsoa etteivät tapa itseään.

Mutta asiaan. Joku heppu tänään hihattomassa paidassa huusi kuin hullu jokaliikkeessa. Tottakai tiukoissa sarjoissa ja isoissa liikkeissä, esim. mavessa itelläkin lähtee ääntä mutta tämä oli jo niin selvää "tahallaan" huutamista että tuppasi hymyilyttämään. Enpä ole ennen nähnyt että joku tekee forkkuja tangolla ja huutaa joka toistolla, sekä tietty sarjan loppuun myös kunnon voimakarjaisu sen jälkeen kun painot on jo laskettu käsistä :D Pelkkiä eristäviä taisi kaveri väännellä mitä nyt kerkesin katsomaan omalta treeniltä. Ja jokaikisessä pikkuhinkutuksessakin huudetaan.

Niin ja jos tekee olankohautuksia käsipainoilla niin nehän kuuluu pudottaa selkä suorana lattialle lopuksi vaikka hyvin jaksaisi laittaa ne esim takaisin telineisiin.
Ja kun salille tuli pari tyttöä lisää niin volume vaan kasvo :face:

Tänään oli näiden perus penkki/haukkarijannujen lisäksi joku keski-ikäisten naisten ryhmä jumpalla. Saliohjaaja (mies) näytti smith-kyykkymasiinassa miten kyykätään, kyllä siinä meinasi pokka pettää kun katsoi miten ohjaaja "opasti" naisia: heppi hankasi perseitä niin että suhina vaan kävi. :D

Tää ei nyt taida täyttää ihan komedian kriteereitä mut mua nauratti. Tein salilla hauiskääntöä mutkatangolla (seisten). Sarjojen välissä laskin tangon aina maahan. No siinä tokan sarjan jälkeen sellanen kebabyrittäjältä näyttävä mies toi mun eteen penkin ja käski laskemaan sen tangon taukojen aikana aina siihen. Olin ihmeissäni, mutta kiitin kohteliaasti ja hänen mielikseen laskin seuraavilla tauoilla tangon siihen penkin päälle.

Tää ei nyt taida täyttää ihan komedian kriteereitä mut mua nauratti. Tein salilla hauiskääntöä mutkatangolla (seisten). Sarjojen välissä laskin tangon aina maahan. No siinä tokan sarjan jälkeen sellanen kebabyrittäjältä näyttävä mies toi mun eteen penkin ja käski laskemaan sen tangon taukojen aikana aina siihen. Olin ihmeissäni, mutta kiitin kohteliaasti ja hänen mielikseen laskin seuraavilla tauoilla tangon siihen penkin päälle.

Hulvatonta!

Enpä ole ennen nähnyt että joku tekee forkkuja tangolla ja huutaa joka toistolla, sekä tietty sarjan loppuun myös kunnon voimakarjaisu sen jälkeen kun painot on jo laskettu käsistä :D

Olen nähnyt juuri vastaavan tyypin, luonnollisestikin hihattomassa paidassa. Taisi myös harrastaa täydellä salilla ainoan kunnollisen penkkipaikan hyötykäyttöä, eli seisoi penkillä siinä missä kohtaa penkkaajan pää olisi niin, että tanko on telineissä selän takana. Otti siitä tankon käsiin selän taakse ja teki jotain rannekääntöjä. Joskus harrastaa myös meluamisen maksimointia jollain pudotussarjoilla kun saa heitellä maahan kolmet eri käsipainot per sarja.
Kerran tämä tapaus kysyi myös minua varmistamaan jalkaprässiään. Seisoskelin siinä sitten hämmentyneen näköisenä vieressä sarjan ajan. En kyllä tiedä tarkalleen mitä olisi pitänyt tehdä kun sillä liikeradalla hinkatessa varmistustappiinkin jäädessään olisi äijällä ollut jalat vasta 90 asteen kulmassa.
Kun molemmat käydään samoilla opiskelijavuoroilla opiskelijavuoroilla salilla, niin on tullut juteltua sille ja tullut kuultua hyvä määrä broscienceä joka selittää treenityylin aika hyvin. Ei myöskään ollut uskaltanut tehdä takakyykkyä vielä useankaan vuoden treenaamisen jälkeen kun se voi vissiin olla väärin tehtynä vaarallinen.

Tänään pääsin itsekin sitten näkemään sitä paljonpuhuttua salikomediaa. Itellä kun ei yleensä ole tapana naureskella jos joku tekee jonkun liikkeen selvästi päin persettä, lähinnä ruukaan katsoa etteivät tapa itseään.

Mutta asiaan. Joku heppu tänään hihattomassa paidassa huusi kuin hullu jokaliikkeessa. Tottakai tiukoissa sarjoissa ja isoissa liikkeissä, esim. mavessa itelläkin lähtee ääntä mutta tämä oli jo niin selvää "tahallaan" huutamista että tuppasi hymyilyttämään. Enpä ole ennen nähnyt että joku tekee forkkuja tangolla ja huutaa joka toistolla, sekä tietty sarjan loppuun myös kunnon voimakarjaisu sen jälkeen kun painot on jo laskettu käsistä :D Pelkkiä eristäviä taisi kaveri väännellä mitä nyt kerkesin katsomaan omalta treeniltä. Ja jokaikisessä pikkuhinkutuksessakin huudetaan.

Niin ja jos tekee olankohautuksia käsipainoilla niin nehän kuuluu pudottaa selkä suorana lattialle lopuksi vaikka hyvin jaksaisi laittaa ne esim takaisin telineisiin.
Ja kun salille tuli pari tyttöä lisää niin volume vaan kasvo :face:

Oliko kyseessä oulun kaupungin urheilutalo? Siellä on justiinsa semmonen ehkä vähän sillain jälkeenjäänyt, joka karjuu iha saatanan kovaa ja kaikki vaan kattoo ja vähä naureskelee, sen salin kävijät varmaan tunnistaa sen?

Oliko kyseessä oulun kaupungin urheilutalo? Siellä on justiinsa semmonen ehkä vähän sillain jälkeenjäänyt, joka karjuu iha saatanan kovaa ja kaikki vaan kattoo ja vähä naureskelee, sen salin kävijät varmaan tunnistaa sen?
Linnanmaan palloiluhalli.
Sen verran harvoin olen tuota kaveria siellä nähnyt että luultavasti treenailee yleensä sitten urheilutalolla?
Edit: Kyseessä siis luultavasti sama heppu

Olin tänään iltapäivällä kolmen aikaan tekemässä olkapäitä, jolloin paikallinen painonnostajavalmentaja oli myös paikalla. Lähdin sitten salilta ja tulin seitsemän jälkeen tekemään etureisiä. Tämä samainen valmentaja tuli salille ja repesi mut nähdessään ja huusi 'Kuinka vitun kauan sä oot oikeen ollu täällä?!'

Nauratti vähän se tilanne, kun kuvittelin itseni siihen tilanteeseen sen valmentajan puolelta. :D

Linnanmaan palloiluhalli.
Sen verran harvoin olen tuota kaveria siellä nähnyt että luultavasti treenailee yleensä sitten urheilutalolla?
Edit: Kyseessä siis luultavasti sama heppu

Urheilutalolla pyörii tämä vähän hitaan olonen kaveri. Ei se mun mielestä mitenkään tajuttomasti karju eikä paisko kässäreitä, mitä nyt laskee kovaan ääneen tyyliin "yksscchhi, kakssccchhi, viiisscchhi, kuusscchhi" jne. Ei se mittään vaikka välillä jää numeroita välistä. Viimeks sillä tais olla erityisen kova treeni, kun sarjojen välissä ähisi jatkuvasti "auhh, auhh". Jannu lopetti reenit ja menin jonkun ajan päästä pukukoppiin, sillä kävi kipiää vielä sielläkin. Auhh. Pukiessa.

Muista myös legendaarinen pallon päällä pomppiminen. Eli kyseessä siis iso kuntopallo (vai mikä lie), jonka päällä pompitaan puoliksi istuen puoliksi seisten, tehden noin viiden sentin nytkytysliikettä. Kerran kysyin mitä vittua hän yrittää tehdä ja vastauksena ihmeellisten selitysten jälkeen että auttaa virtsankarkailuun...

Rintaliikkeet muutenkin mielenkiintoiset. Painoa tosiaan melkoisesti mutta liike tapahtuu kädet suorina. Eli olkapäät liikkuvat eteen ja taakse.

Hahah joo miten ton palloliikkeen unohdin, se on ehkä sen paras kuitenkin. Suhteellisen hauska oli kanssa sen tapa tehdä vipareita sivuille koneessa: liike alkaa siitä normaalista yläasennosta ja se yrittää vissiin lyödä kyynärpäitään ylhäällä yhteen. Pää on ikävästi vaan välissä. Väärin ymmärretty skull crusher?

Pitäiskö tehdä nyt selväksi, että tämä teidän hedelmänainen ei ole hauska muiden mielestä. Siis aivan käsittämättömän epähauskoja juttuja, ei naurata ketään. Perustakaa oma ketju tai jotain nyt. Ketään muita ei oikeesti kiinnosta. Tässäkin salikomediaa-ketjussa on varmaan 150 postia hedelmänaisesta. Riittää jo. EI KIINNOSTA

Pitäiskö tehdä nyt selväksi, että tämä teidän hedelmänainen ei ole hauska muiden mielestä. Siis aivan käsittämättömän epähauskoja juttuja, ei naurata ketään. Perustakaa oma ketju tai jotain nyt. Ketään muita ei oikeesti kiinnosta. Tässäkin salikomediaa-ketjussa on varmaan 150 postia hedelmänaisesta. Riittää jo. EI KIINNOSTA

Tä koko helvetin ketju ei ole enää hauska kenenkään mielestä tollasten kaiken maailman kitisijöiden vuoksi. Nykyään käyn kattomassa vaan kerran päivässä ne postit jotka ovat saaneet 3 tai useamman tykkäyksen. Paitsi että nyt selvästikin tein poikkeuksen, eikä olis kannattanut.

InternetPolice_thumb.png

p.s. Meikää nauratti.

Eilen oli salilla joku jätkä (kunnon maailmanvalloittaja), teki askelkyykkyjä tunnin verram, toisessa paikassa lojui yhdet 25kg käsipainot ja toisessa paikassa korokkeella 20kg painot. Ne painot oli tolla jätkällä varattuna koko mun tunnin treenin ajan, ja ne toiset painot se oli jättänyt keskelle lattiaa sellaseen kohtaan missä on irtopenkkejä ja siinä ne oli ihan helvetisti kaikkien tiellä. No sit mun treenin loppupuolella se jätkä kompastu kesken sarjan siinä korokkeellaan ja sit rupes käsipainot lentelee ja se jätkä oli ihan kiukkua täynnä, jätti kaikki painot siihen ja lähti pois salilta :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom