Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Hiukan salikomediaa.

Tein vinopenkkiä kp:lla normiin tapaan ja sain sarjan päätökseen. Jostain tulla tupsahti sellainen vanha papparainen, jolla oli aurinkolasit päässä. Sortsien alla oli pitkät kalsarit jne. Tää tuli seisomaan vastapäätä ja 10kg käsipainot käsissä ja vetäsi krusifiksin niillä samalla ku höpötti jotain että kyllä vanha jaksaa vielä. Oli pakko lähteä täyttämään vesipulloa, sillä ei pystyny kahtomaan showta naama näkkärinä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku about 70v harmaapäinen pappa pärähti salille nokian kumisaappaissa treenaamaan :D Onkohan tää ollu joskus muinoin tapana, kun oon lukenut ennenkin noista vanhuksista kumpparit jalassa salilla?

Olen jo muutaman kerran nähnyt tämän hepun salilla penkkiä tekemässä ja tietenkin muutakin, mutta penkki on jäänyt parhaiten mieleen. Tämä kaveri laittoi aluksi 70kiloa rautaa tankoon ja teki joka toiston puoleen väliin siis laski tankoa niin, että se oli noin 10-15cm rinnasta. Tänään kävin salilla ja taas oli sama kaveri tekemässä penkkiä, mutta tällä kertaa oli 10kg vähemmin painoa. Ei rauta laskenut vieläkään rinnalle asti ja ähinä ja puniha tuntui olevan vaan kovempaa kuin isommilla painoilla. Kyllä hymy alkoi nousemaan huulille kun katto sitä touhua. Ens kerralla varmaan taas 10kg vähemmin painoa. :D Miksi ei voi vain laittaa sen verran rautaa tankoon kun jaksaa ja siitä lähtee nousemaan??

Ei varmaan mitään kovin suurta komediaa, mutta jos ei muuta niin tuntuipahan tuovan ainakin vähän lisäpontta ratkaisevalla hetkellä :) Tein penkissä 3x6. Ja sarja oli omissa ennätyspainoissa ja oli kova tahtotila saada se vedettyä läpi. Viimeinen toisto kolmannessa sarjassa tuntui uhkaavasti jäävän rinnalle niin parahdin sponttaanin epätoivoisesti NOUSE!! Ja nousihan se. Epätoivoisen miehen epätoivoinen huudahdus :D

ehkä oli kovia sarjoja alla, olkapäähän sattui yms. siksi pienemmät painot tai muuten vaan kaveri panosti tekniikkaan tai tuntumaan. syitä on liian monta laskettavaksi miksi pienemmät painot käytössä :face:

Noniin, tähän kiistan väliin nyt salikomediaa.

Eilen puntilla hymy nousi huulille ja nauroin sisäisesti (hyvällä), kun salille asteli kaksi ehkä 7. tai 6. luokkalaista kundia. He olivat saaneet idean, että he luokan ovat kovimmat jätkät kun ryhtyvät käymään salilla. Noh ensin penkkaamaan niin kuin kaikki aloittelijat pitävät tärkeimpänä, pistivät sitten melkoset romut tankoon, sen kokosille kavereille, ja ajattelin, että tuossa ei käy hyvin. Noh toinen meni penkin päähän "varmistamaan" ja kun penkkaus alkoi oli pakko ruveta itse jatkamaan kykkääystä, etten ala ääneen nauraa. Siis penkkaava kaveri, joo nosti tankoa, mutta "varmistaja" auttoi alusta loppuun niin paljon, että käytänössä siinä kaksi kaveria teki samaan aikaan yhdellä tangolla kahta suoritusta: toinen penkkasi ja "varmistaja" teki mavea. Ajatus ja toteutus oli lähinnä niin huvittavia, ettei pokka meinannut pitää.

Nämä oli sentään jonneja, mutta ihan sanalleen samalla lailla meidän salilla tekee penkkiä kaksi noin 45 v. kaverusta... :D Kerran satuin huomaamaan, kun toinen ei ehtinyt heti "varmistamaan", niin jäi kaverilla 100 kg rinnalle, mutta seuraavalla kerralla jo rehentelivät kovaan ääneen, kuinka nousi 160 kg penkistä ja kehitystä on tullut... :face:

Okei, nyt on jo pakko kirjoittaa. Vaihdoin paikkakuntaa jokin aika sitten ja liityin uudelle salille. Hyvin äkkiä sitä peruskäviä porukkaa rupeaa hahmottamaan, kun käy säännöllisesti ja samoihin aikoihin. Noh, nämä kaksi kaveria kiitävät salille yleensä hieman sen jälkeen kun itse olen saapunut. Toinen on pitkä, noin. 190cm, sellainen luigi, laihaläski. Toinen, joka hinaa aina perässä on 30cm kaveriaan lyhyempi, puolta paksumpi. Rasvatukka viistää tiukasti kulmakarvojen kohdalla. Itse pidän nappeja korvilla, enkä juuri kuule muiden kilistelyjä, silloin tällöin kaverin kanssa treenatessa en kuitenkaan kuuntele napeilta, jolloin sitä näin yleensä herkästi rupee kuulemaan kaikkea ympärillä tapahtuvaa. Panin jo alkuun merkille nämä kaverit, koska he steppailivat salilla sukat jalassa ja kävelivät salilla itsetietoisen oloisina niin ripeästi, kuin mahdollista. Heillä taisi olla jonkinmoinen selkäpäivä tänään. En tiedä kyseisen telineikön nimeä, mutta siinä on 10cm välein korkeussuunnassa pidikkeet levytangolle ja varmistuspalkit noin reiden korkeudella. Ilman lämmittelyitä kaverit latoivat levarin täyteen 10 ja 5 kilon kiekkoja, todennäköisesti vain siksi, että tiskillä oleva -96 syntynyt palvelutettiläinen kuvittelisi kavereiden olevan supersankareita. Tänään oli se päivä, kun ensimmäisen kerran avoimesti repesin ja lähdin himaan. Kaverit ottivat mavea varmistuksilta, 5x1xmax. Tanko nousi joka kerta 7-10cm, enkä eläissäni ole niin kovaa karjumista kuullut, kuin mitä nämä kaverit päästelivät menemään. Vieressäni prässännyt n. 60v nainen katsoa minua ja sanoi, ettei ole eläissäni kokenut salilla yhtä suurta myötähäpeän tunnetta. Jep.

ehkä oli kovia sarjoja alla, olkapäähän sattui yms. siksi pienemmät painot tai muuten vaan kaveri panosti tekniikkaan tai tuntumaan. syitä on liian monta laskettavaksi miksi pienemmät painot käytössä :face:

Panostamalla tekniikkaan/tuntumaan tekemällä sitä jatkuvasti väärin? Vaikea sitä on tietysti samalla tavalla ajatella kun ei ole paikan päällä tapausta nähnyt, mutta omasta mielestä näytti vain ja ainoastaan siltä, että tankoon piti saada vaan mahdollisimman paljon rautaa jotta se näyttää hienolta.

Okei, nyt on jo pakko kirjoittaa. Vaihdoin paikkakuntaa jokin aika sitten ja liityin uudelle salille. Hyvin äkkiä sitä peruskäviä porukkaa rupeaa hahmottamaan, kun käy säännöllisesti ja samoihin aikoihin. Noh, nämä kaksi kaveria kiitävät salille yleensä hieman sen jälkeen kun itse olen saapunut. Toinen on pitkä, noin. 190cm, sellainen luigi, laihaläski. Toinen, joka hinaa aina perässä on 30cm kaveriaan lyhyempi, puolta paksumpi. Rasvatukka viistää tiukasti kulmakarvojen kohdalla. Itse pidän nappeja korvilla, enkä juuri kuule muiden kilistelyjä, silloin tällöin kaverin kanssa treenatessa en kuitenkaan kuuntele napeilta, jolloin sitä näin yleensä herkästi rupee kuulemaan kaikkea ympärillä tapahtuvaa. Panin jo alkuun merkille nämä kaverit, koska he steppailivat salilla sukat jalassa ja kävelivät salilla itsetietoisen oloisina niin ripeästi, kuin mahdollista. Heillä taisi olla jonkinmoinen selkäpäivä tänään. En tiedä kyseisen telineikön nimeä, mutta siinä on 10cm välein korkeussuunnassa pidikkeet levytangolle ja varmistuspalkit noin reiden korkeudella. Ilman lämmittelyitä kaverit latoivat levarin täyteen 10 ja 5 kilon kiekkoja, todennäköisesti vain siksi, että tiskillä oleva -96 syntynyt palvelutettiläinen kuvittelisi kavereiden olevan supersankareita. Tänään oli se päivä, kun ensimmäisen kerran avoimesti repesin ja lähdin himaan. Kaverit ottivat mavea varmistuksilta, 5x1xmax. Tanko nousi joka kerta 7-10cm, enkä eläissäni ole niin kovaa karjumista kuullut, kuin mitä nämä kaverit päästelivät menemään. Vieressäni prässännyt n. 60v nainen katsoa minua ja sanoi, ettei ole eläissäni kokenut salilla yhtä suurta myötähäpeän tunnetta. Jep.

Pitää sanoa tähän se perinteinen: 'Polvilta veto on ihan yleinen ja loistava liike!' Noita pienten kiekkojen latausta en tosin ymmärrä :)

Menin saunaan ja sinne änkes yks toinen vähän vanhempi jannu (about 35v). Noh tää kaveri kerkes ekana ottamaan sen vesiämpärin ja kauhan haltuunsa ja ajattelin, että eihän siinä mitään.

Sitten huomasin, että saunassa on mittarin mukaan 110+ lämpöä ja alko vähän jännittää, että miten kaveri nyt korttinsa pelaa..
Tää kaveri tietenkin heitti pari aivan täyttä kauhallista siihen kiukaaseen ja siinä vaiheessa aloin jäpittämään ihan tosissani (ei miehuus antanu mennä kumaraan) ja toivoin samalla, että ei tuu palovammoja mihkään.
Kun höyryt osu tähän kaveriin, niin se pinkas aivan helvetin lujaa ovesta pihalle ja itellä tuloksena se,
että kädet ja korvat on aivan tulipunaset ja korvissa ei vieläkään hirveesti tuntoa.

Näin jälkeenpäin ajateltuna tää on aika koomista. Sanoin sille kaverille sitten pukuhuoneessa, että taitaa kaveri tykätä saunomisesta.
Eipä se vastannu siihen mitään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom