Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
No kirjotetaanpa eka postaus tänne salikomediaa puolelle.

Ei tämä varsinaisesti mitään komediaa minusta ole, mutta suurin osa "janttereista" katsoo kauhussaan joka viikko, kun pullover(down) väntää selkäreenien lopuksi persepitkällä.
Ykski tokas kaverillee, kun luuli etten kuule: "Mulla pysyy ainakin kyynerpäät kyljissä kun ojentajaa teen"
Ei noista jaksa välittää..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ei se en ollut minä. ja mä tosiaan luulin et kyseisellä salilla saa repiä rauhassa. siellä kun on niin monenlaista viilettäjää..

mä oon aina kelannu et nää mukamas hauskat läpät. on kirjottanu joku joka jumppaa jossain elixiassa ym. siellä kun tuntuu olevan näitä kyttääjiä jotka kattelee toisten tekemisiä nenän vartta pitkin..

Nenänvartta pitkin katsominen on onneks ihan toinen juttu kun ihmettely miten perseelteen jotain voi tehdä, jos katsoit linkin niin ymmärrät varmasti ettei se treenaa järkevällä tavalla mitään kehon osaa, nimittäin missään, ei siis missään opeteta tekemään penkkiä noin.
Sen lisäks tästä miehestä huokuu määrätietoisuus joten annas olla jos menen vihjaamaan hänelle että kenties herra vois tarkastaa tuota tekniikkaa ettei paikat hajoa, niin minkälainen paskamyrsky siitä syntyy.
Onneksesi en treenaa enää Kannussa ainakaan toistaiseksi, koska ensi kerralla voi ollakin että videoin jonkun yhtä tyylikkään suorituksen ja laitan varoittavana esimerkkinä muille siitä miten ei ainakaan kuulu treenata jotta siitä on jotain hyötyä.

P.S Anteeksi muille että keskustelu lähti tälle tielle, tämä oli itselleni viimeinen viesti tähän liittyen.
Cracker voi lähestyä YV:llä mikäli haluaa jatkaa keskustelua tästä asiasta, mutta muuten jatketaan täällä taas aiheen mukaan :)

Muistan itsekin ukon kun kannussa kävin treenailee vielä pari vuotta sitten. Varaa itselleen penkin aina pariksi tunniksi ja lisäksi aiheuttanut enemmän kuin yhden vaaratilanteen. Hyvä, ettei kerran yhdeltä janterilta lävähtänyt leuka tuhannen siruiksi kun auttoi ukkoa nostamaan tankoa telineeseen ja sitten äijä päästää omasta päästä irti ja toinen pää tangosta sujahtaa vain hieman auttajan leuan ohi. En muista tarkkaan miten sitä nostelivat vaikka vieressä olin. Muistan vaan kun kuului karmea kolahdus ja sen kun toinen kaveri veti päätä vähän taakse juuri ennen kuin tanko olisi mäjähtänyt leukaan. Ainakin myös ylä-taljan vähintään kertaalleen pistänyt paskaksi. Painoa hirveä pakka ja sitten rytkytetään koko kehon avulla pakkaa alas.

Olin lähdössä salilta aivan sulkemisaikaan, jolloin paikalla ei ollut enää itseni lisäksi kuin yksi toinen treenaaja, joka myös jo pakkaili kamojaan pukkarissa. Pakkasin siinä pukuhuoneessa kamoja reppuun ja lähdin kohti ulko-ovea. Ulko-ovella tajusin, että sheikkeri oli jäänyt pukkariin ja astelin nopeasti takaisin sitä hakemaan.

Sillä välin tämä toinen kaveri oli kerennyt suihkun puolelle, ja ilmeisesti luullen olevansa yksin koko tilassa, ruvennut laulamaan täyttä kurkkua. Vähän piti naurua pidätellä, mutta onnistuin poistumaan pukkarista takaisin ulos ilman että laulusuoritus keskeytyi. :D

Olin lähdössä salilta aivan sulkemisaikaan, jolloin paikalla ei ollut enää itseni lisäksi kuin yksi toinen treenaaja, joka myös jo pakkaili kamojaan pukkarissa. Pakkasin siinä pukuhuoneessa kamoja reppuun ja lähdin kohti ulko-ovea. Ulko-ovella tajusin, että sheikkeri oli jäänyt pukkariin ja astelin nopeasti takaisin sitä hakemaan.

Sillä välin tämä toinen kaveri oli kerennyt suihkun puolelle, ja ilmeisesti luullen olevansa yksin koko tilassa, ruvennut laulamaan täyttä kurkkua. Vähän piti naurua pidätellä, mutta onnistuin poistumaan pukkarista takaisin ulos ilman että laulusuoritus keskeytyi. :D
Tohon ois saanut komediaa vähän lisää vielä ruokkimalla tilannetta. Olisit mennyt sinne suihkutilaan tekeen jotain ja alkanut hoilaan perässä :D

Muistan ku joskus itekki sekotellu salilla yleisessä tilassa protskut sheikkeriin ja avannu kannen ja alkanu juomaa. Sitten lukenu lehtee ja alkanu ajatuksissaan sekottelee sitä uudestaan, mutta ilman kantta! Siinä juomat lens kyllä nahkasohville ja lattioille niin komeella kaarella, että ai että. Jauhonen juoma on yllättävän kiva ja helppo myös siivota pois.

Muistan ku joskus itekki sekotellu salilla yleisessä tilassa protskut sheikkeriin ja avannu kannen ja alkanu juomaa. Sitten lukenu lehtee ja alkanu ajatuksissaan sekottelee sitä uudestaan, mutta ilman kantta! Siinä juomat lens kyllä nahkasohville ja lattioille niin komeella kaarella, että ai että. Jauhonen juoma on yllättävän kiva ja helppo myös siivota pois.

Itelle on käynyt ihan samoin :). Kun sama "refleksi" toistui vielä seuraavallakin viikolla, ajattelin alkaa kiinnittämään huomiota tuohon ravisteluun. :david:

Eräs herrasmies tekee salillani hauiskääntöä vinotangolla siten, että kädet ovat koko ajan koukussa 90 asteen kulmassa. Ala-asennossa kroppa vähän kumartuu eteen ja kädet ei missään kohtaa suoristu yhtään, kyynerpäät vaan liikkuu taaksepäin. Ja tämä siis tapahtuu seisovalteen.

Oisit nyt tarkotuksella päästäny jonkun kolahduksen että varmasti tietää että ei oo yksin. Osaan kyllä samaistua tuohon sankariin kun itsekin tulee lauleskeltua ties missä.

Tohon ois saanut komediaa vähän lisää vielä ruokkimalla tilannetta. Olisit mennyt sinne suihkutilaan tekeen jotain ja alkanut hoilaan perässä :D

Joo stemmalaulua vaan kehiin niin siinä ois nähty kumman pokka pettää ensin :D

Oulussa täällä eräällä salilla käy yksi hauska mustalainen. Huuta joka toiston jokaisessa liikkeessä kovaan ääneen, että varmasti kaikki kuulevat. Siis oikeesti joka sarjassa ja liikkeessä mitä ikinä tekeekään. Menee keskeyttämään vähänväliä muiden sarjat ja tulee höpöttämään omia juttujaan, niinkuin viimeksi ite tekkiin penkkiä niin kaveri tuli huutamaan siihen, että kova reeni on kova reeni! Sitte sarja jälkee olin, että wtf ja kaveri siinä huutaa, että eikö muka oo hä :D Sitten alkoi kertomaan omia ennätyksiään ja kuinka teki tänään 100 toistoa 50kg:lla lie monessa sarjassa. Aina loppuun kysyy, että no eikö oo mulla kovat tulokset. Ja nyt tuli vasta tietoon, että kaveri ei taida tosiaan osata laskea, kun on kaveriltakin kovaan ääneen kysynyt ennen omia prässisarjoja, että no paljonkos tuossa nyt on rautaa. Voi tietenkin olla, että ego on vaa niin suuri, että haluaa muiden salilla olijoiden kuulevan kaverin rautamäärät. Prässiin tietenki pittää perkele tunkia kaikki salin 10-15kg kiekot. Tietenkin joka toisto tehdään IHAN päin vittua. puolet reeneistä menee ihan turhanpäiväsee paskanjauhamiseen ja muiden reenaajien häiritsemiseen.

Kerran tuli saunaan sama kaveri seisomaan varmaan 5min höpöttämään kuinka penkissä meni viime reenissä yli 120kg penkistä ja nyt meni vaa 90kg, että varmaan palautuminen epäonnistunut. Kaverini ihan vittuillakseen sano, että itellä menee 140kg kiloo penkistä niin tämä jauhopää hermostui ja alkoi huutamaan, että NO ET VARMAAN NOSTA NOIN PALJOA. ens kerralla kyllä näytät, muuten en usko.

Taas yhellä kerralla tein mavea kyseisellä salilla ja tietenki sama jauhis tulee siihen uhoamaan, että meikä kyllä sillo aikoinaan nosti tommoset painot kymmeniä kertoja helposti, että annappa poika näytän. No annoin kaverin tietenki koittaa-->painot ees inahtanut tai nousi ehkä 2cm maasta. Sitten alko hirvee selitys miten selkä ollu nyt huonossa kunnossa. Sitten otti energiajuomansa matkaan ja lähti pukkareita kohti.

Edelleen sama kaveri teki ylätaljalla ojentajia jotenki ihan kummallisesti ja huusi pojalleen, että ota nopiaa valokuva, mun käsi on nyt tosi iso! Ei herrajumala :D

Harmi ku oon huonoja kirjottaan näitä juttuja, muuten kuulostas paljon hauskemmilta. Ainaki tilannekomedia on paikan päällä ihan uskomaton :D

käykö urheilutalolla?
Ku siellä on vastaanlainen tyyppi juurikin mustalainen joka kerran kysyi varmistaan sitä vinopenkissä ja sano että vittu kyllä se nousee että minä en anna saatana periksi. Sitten otti ykkösen sillä oisko ollu 80-90 kiloa ja nippa nappa nousi ja sitten sanoi että perkele tuliha se kovaan ääneen :D

No okei myönnetään, urkkahan se kyseessä :D Ei mua ainakaan silleen kaveri haittaa yhtään, ainakin on salilla hauskaa. Kaverin möly kuuluu mp3:n läpikin suht hyvin. Mutta voin kuvitella, että joitakin varmasti haittaa aika kovastikin :)

Mulla on kyllä saattunut ja tapahtunut kaikenlaista salilla ollessa, näin kun alkaa ajattelemaan.

En oo varma oonko kertonut tämän jo mutta tänään kyseistä sauna episodia mietin jälleen kerran.

Olin kuunnellut treeniä ennen serkkuni kanssa Oranssi Paskan Jammu-Setä biisiä ihan vaan sen takia, kun muisteltiin ala-astetta ja kyseinen biisi oli niin cool silloin kun paljon tuli kirosanoja yms.

Salille siitä lähdin ja reenit lopetettuani menin saunomaan. Oli ollut mave päivä ja kroppa aivan tukossa ja ajatukset vaelsi löylyä heiteltäessä. Siinä sitten jo ennestään löyilyissä ollut lähti uimaan ja jäin vielä istumaan.

Biisi tulla tupsahti päähän niin aloin siinä laulamaan biisin kohtaa:

"Jammulla on varmaan päässä vikaa, sen ääni on sama kun nussis sikaa
Lapset tulkaa tänne en mä tapa teitä,
Päitä keitä jokeen heitä.. Jne.

Sivusta kuulu ääni että ompas muuten raju laulu sulla..
Ei saatana oli hieno hetki selittää siinä sitten että "Ei ku me tässä serkun kans kuunneltii sitä tänää.."

No okei myönnetään, urkkahan se kyseessä :D Ei mua ainakaan silleen kaveri haittaa yhtään, ainakin on salilla hauskaa. Kaverin möly kuuluu mp3:n läpikin suht hyvin. Mutta voin kuvitella, että joitakin varmasti haittaa aika kovastikin :)

Palataanpa vielä vähän tuohon urheilutalon manneen. Itse monasti ko. herran nähnyt salilla reenaavan ja joka kerta suu käy enemmän ku laki sallii. Eräällä kerralla oli ottanut äitinsä ja varmaan velipojan tai jonku matkaan ja esitteli miten paljon se rauta nousee! Ja tietenkin aina muutaman perkeleen ja saatanan avustuksella muutama toisto penkissä meni.

Jotkut jannut kerran kyykkäsi 120kg:lla nii pakkohan sen oli tulla siihe huutamaan miten paljo nuoruudessa on kyykänny ja halusi näyttää pojille mallia. Muutama vajaa toisto ja toiseen liikkeeseen selityksien kera.

Siihen asti mitä nähny sankaria niin ei ole omaa reenaamista haitannut, mutta edelliskerralla kyllä alkoi ottaa kupoliin pahemman kerran kun ylätaljassa väänsin. Alko mulle kesken minun oman sarjan huutelemaan ja kehuskelemaan: "Eikö oo paljon painoja? hä!? Laskeppa poika paljo siinä on !" Sarjani lopetettua äkkiä katoin ja sanoin että 50 kg (mutkatangolla hauiskääntöjä väänsi). Mutta sitten kaveri sanoo että "laitatko kympin lisää siihen mun tankoon?" minä siihen että "hä?" hämilläni siinä sitte löin sen kympin lätkän tangon päähän kun siinä vieressä oli.

Sama meno jatkui pukuhuoneessa kun huonoksi onnekseni satuttiin samaan aikaan lähtemään salilta. Sama kehuskelu jatku koko ajan. Sitten sillä puhelin soi ja vastasi; kuulu varmaan urkan ulko-ovelle asti miten paljon sillä oli painoja kun hauista väänsi. Itelle tulee nyt onneksi ainaki 3 kuukaudeksi salin vaihdos niin eipä tule, toivottavasti, tälläista ongelmaa vähään aikaan vastaan.

Opetelkaa nyt hyvät ihmiset piilovittuileen :D Kyl se jossain vaiheessa tajuaa, että porukka on vittuillut sille sen toiminnasta vuoden ja alkaa ehkä oleen hiljaa jopa. Itelle ainakin kävis hermoille, joten ilmottaisin että voitko olla häiritsemättä omaa reeniä.

Osaan siis kyllä jutella ihmisille salilla, mutta ei tollasta munapäätä kyllä kestäis. :D

Palataanpa vielä vähän tuohon urheilutalon manneen. Itse monasti ko. herran nähnyt salilla reenaavan ja joka kerta suu käy enemmän ku laki sallii. Eräällä kerralla oli ottanut äitinsä ja varmaan velipojan tai jonku matkaan ja esitteli miten paljon se rauta nousee! Ja tietenkin aina muutaman perkeleen ja saatanan avustuksella muutama toisto penkissä meni.

Jotkut jannut kerran kyykkäsi 120kg:lla nii pakkohan sen oli tulla siihe huutamaan miten paljo nuoruudessa on kyykänny ja halusi näyttää pojille mallia. Muutama vajaa toisto ja toiseen liikkeeseen selityksien kera.

Siihen asti mitä nähny sankaria niin ei ole omaa reenaamista haitannut, mutta edelliskerralla kyllä alkoi ottaa kupoliin pahemman kerran kun ylätaljassa väänsin. Alko mulle kesken minun oman sarjan huutelemaan ja kehuskelemaan: "Eikö oo paljon painoja? hä!? Laskeppa poika paljo siinä on !" Sarjani lopetettua äkkiä katoin ja sanoin että 50 kg (mutkatangolla hauiskääntöjä väänsi). Mutta sitten kaveri sanoo että "laitatko kympin lisää siihen mun tankoon?" minä siihen että "hä?" hämilläni siinä sitte löin sen kympin lätkän tangon päähän kun siinä vieressä oli.

Sama meno jatkui pukuhuoneessa kun huonoksi onnekseni satuttiin samaan aikaan lähtemään salilta. Sama kehuskelu jatku koko ajan. Sitten sillä puhelin soi ja vastasi; kuulu varmaan urkan ulko-ovelle asti miten paljon sillä oli painoja kun hauista väänsi. Itelle tulee nyt onneksi ainaki 3 kuukaudeksi salin vaihdos niin eipä tule, toivottavasti, tälläista ongelmaa vähään aikaan vastaan.

Koitti kaveri viimeksiki yksin nostaa prässiin 50kg kiekkoa, mutta ei jaksanu niin huus jolleki toiselle, että poika tulepa auttamaan tämä ylös ku ei kehtaa omia reenitehoja tämän nostoon tuhlata. Kaverilla on AINA joku selitys ku ei pysty tai pärjää :D

Suositut

Back
Ylös Bottom