Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Pitäiskö tehdä nyt selväksi, että tämä teidän hedelmänainen ei ole hauska muiden mielestä. Siis aivan käsittämättömän epähauskoja juttuja, ei naurata ketään. Perustakaa oma ketju tai jotain nyt. Ketään muita ei oikeesti kiinnosta. Tässäkin salikomediaa-ketjussa on varmaan 150 postia hedelmänaisesta. Riittää jo. EI KIINNOSTA

Nonii, rusina pois perseestä. Hedelmänainen on salikomediaa. Jos siitä on 150 postia niin se on ihan saatanan hyvää salikomediaa. Jos ei sua naurata niin ei tarvii nostaa siitä meteliä, naura vaikka noille hihaton paita ja väärin tehdyt liikkeet- väittelyille sitten.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itseasiassa naurankin hihatonpaita-jutulle, koska se lähti mun postista liikkeelle, enkä ajatellut saavani semmosta offtopicpaskamyrskyä aikaan! ;)

Nyt tuli viime salikerralla komediaa jo moneen eri kategoriaan, jotka täällä luetaan komediaksi:

Hauska/väärä treenijuoma: Jollakin oli battery tölkki treenijuomana ja sen kanssa vesipullo. Hienosti :D

Väärin tehdyt/ymmärretyt liikkeet: Mielenkiintoinen alatalja, pelkästään jaloilla tehtynä. Ei siis selällä minkäänlaista liikettä. Tämän jälkeen tehtiin vielä superina sama vuorotellen yhdellä kädellä. Sama tyyppi kävi muuten myös kaikki laitteet, penkit ja paikat kokeilemassa. Kaikissa liikkeet päin helvettiä.

Hihaton paita: Jollakin oli salilla hihaton paita ahehehahaheahaha. Ei ollut mitään hauskaa. (taino ainut hauska tässä hihaton keskustelussa on tuo väittely :D)

Valitettavasti hedelmänaisesta ei ole mitään juttuja kun eri puolella suomea treenaan, muuten olisi kaikki vakiovitsit yhdellä kertaa :D.

Pari päivää sitten olin tekemässä omaa treeniä salilla. Samaan aikaan oli vanhempi mieshenkilö tekemässä rintatreeniä penkissä. En ole aikaisemmin nähnyt, joten kait oli tullut kokeilemaan/verestämään muistoja :). No oli kuitenkin aikalailla omaan kuntoon nähden laittanut painoa. Olin viemässä juuri levypainoa takaisin telineeseen, kun kaverin voimat loppui ja tanko jäikin rinnalle. Huomasin tilanteen ja kiiruhdin tietysti auttamaan. Katsoin aluksi, että kaveri on ihan tuskissaan painolastin alla, mutta se siellä nauraa hörötti ja sai juuri ja juuri sanottua, että "voisiks vähän auttaa". No autoinhan minä ja saatiin tanko takaisin telineeseen ja kaveri pois pinteestä. Otsauonet pullotti niin, että pelkäsin sen pään poksahtavan, mutta kaverilla tuntui olevan hauskaa. Jatkoin omaa treeniä ja hetken päästä tää mies oli kadonnut. En tiedä saiko sitten treenin päätökseen vai oliko penkissä riittävästi sille päivälle... ja tulevillekin :D.

Pakkohan se on jakaa oma kokemukseni tältä päivältä, oli meinaan semmoista komediaa salilla: sellainen reilu 30v mies tuli salille, selvästi oli käynyt ennenkin salilla. Meni kyykkypaikalle ja latasi tankoon lämmittelyjen myötä 460kg. Eihän se noussut, perse jysähti lattiaan ja piti mennä treenikamun kans nostamaan tanko takaisin telineisiin. Sitä miestä vähän hävetti, mutta nauruksihan se lopulta meni koko homma, varsinkin kun huomattiin että hän oli siinä tohinassa saanut komean erektion, jota siitä lähdettiin hoitamaan suihkun puolelle.

Tässä mielestäni ketjun yksi hauskimpia viestejä, vuodelta 2007.

Huvittaa eräs arviolta nelikymppinen mies, joka käy tekemässä aina noin 15 min treenin heijarihaukkaa ja nykytyspenkkiä niin, että pitää tankoa koko ajan ylhäällä suorilla käsin ja nykyttää siinä 10cm liikeradalla.

Väärin tehdyt/ymmärretyt liikkeet: Mielenkiintoinen alatalja, pelkästään jaloilla tehtynä. Ei siis selällä minkäänlaista liikettä.

Tuli tästä mieleen kun kaverini on jonkinverran nyt innostunut saliharrastuksesta ja bodauksesta, ja käy välillä kanssani treenaamassa. Annoin hänelle omien hyvien kokemuksien pohjalta Arnoldin G6 ohjelmaksi, ja hän teki ensimmäisessä treenissään kyykyt niinkuin pitääkin, mutta toisella kerralla oli sitä mieltä että tuo on parempi liike tuo alataljavetkustus pelkästään jaloilla. Hän siis pumppasi jaloilla lyhyttä rataa ja muu kroppa ei periaatteessa tehnyt kovinkaan suurta työtä. Ei millään uskonut pitkänkään selittelyn ja perusteluiden jälkeen että kyykky olisi parempi jalkaliike kuin "jalkojen pumppaaminen alataljassa". :face:

Harmi vaan sinänsä kun ei saanut häntä ymmärtämään omaa parastaan... Noh, eipä se onneksi minun jalkojeni kasvua hidasta millään tavalla :D

Tuli tästä mieleen kun kaverini on jonkinverran nyt innostunut saliharrastuksesta ja bodauksesta, ja käy välillä kanssani treenaamassa. Annoin hänelle omien hyvien kokemuksien pohjalta Arnoldin G6 ohjelmaksi, ja hän teki ensimmäisessä treenissään kyykyt niinkuin pitääkin, mutta toisella kerralla oli sitä mieltä että tuo on parempi liike tuo alataljavetkustus pelkästään jaloilla. Hän siis pumppasi jaloilla lyhyttä rataa ja muu kroppa ei periaatteessa tehnyt kovinkaan suurta työtä. Ei millään uskonut pitkänkään selittelyn ja perusteluiden jälkeen että kyykky olisi parempi jalkaliike kuin "jalkojen pumppaaminen alataljassa". :face:
Miten tehdään alataljavetkutus jaloilla? Ei hahmotu ollenkaan.

Jollain tapaa kannettava kortensa kekoon myös.
Tämä ei sinällään ollut salikomediaa itselleni, mutta tuossa viimetalvena salilla jossa käyn oli usein sellainen kahden-viiden virolaisen, latvialaisen tms.. kokoinen porukka, joista kukaan ei oikein hyvin suomea puhunut, minä sitten tietysti tapaani kuuluen joka kerta salille mennessäni/sieltä poistuessani sanoin heille täkäläiseen tapaan "moro" kovalla ja kuuluvalla äänellä.
Ensimmäisinä kertoina kaikki vaan nyökkäilivät ja koittivat matkia, mutta sitten kun he itse tuon sanan oppivat kunnolla ääntämään, niin siellä ne koko porukalla hokivat hetken "moro moro MORO moro" ja naurun remakka päälle.:D
Enemmän tuo oli varmasti komediaa heille, kun varmaankin kuulostin niiden mielestä tosi tyhmältä, mutta olihan sitä niiden toistelua ihan hauska itsekin kuunnella, ja oppivathan kotiinviemisiksi edes yhden sanan suomea!:)

Nuo espaniaa puhuavat ihmiset huvittavat kun salille tullaan kultaketjut kaulassa, rannekellot ranteessa ja muutenkin tätä "bling-blingiä" kaikkialla. Naama ja ääni on siinä mallissa, että luulisi heidän ykkös maksimeja tekevän kun todellisuudessa vasta lämmitellään. Sarjatauolla sitten katsellaan maisemia jos löytyisi hyvän näkösiä pyllyjä joille voi sitten lähettää pusuja ilman kautta. Treenit lähestyy loppuaan ja ns. näkyviä lihaksia on treenattu satoja sarjoja ja radion matkiminen alkaa yleistyä. Pitbullin biisit kaikuvat niin radiosta kuin 5.1:nä ympäri salia. Paita alkaa nousta biisin edetässä ja katellaan vatsalihaksia peilistä kuin mikäkin "The Situation".

Vaikka äijät ovatkin kovassa kunnossa niin on se silti hauskaa nähdä heidän treenaus tyylinsä ja aina kun sitä baariin eksyy niin samat noin 30v miehet vikittelevät pikkutyttöjä

En ole käynyt vielä paljoa salilla ,mutta tänään tuli sellanen olo et en tiennyt pitäskö itkeä vai nauraa. Olin salilla tekemässä alataljaa ja sarjan välissä nousin siitä ja siihen tuli 2 jotai 16 v jantteria . Nää sällit vissiin oletti etten kuule mitään napit korvissa ja toinen tokas : "Viiiiskyt kilooo vittu mikä hintti!" Nää sällit tietysti löi siihen lisää painoa ja teki jotai aivan naurettavan näköistä liikettä.

En ole käynyt vielä paljoa salilla ,mutta tänään tuli sellanen olo et en tiennyt pitäskö itkeä vai nauraa. Olin salilla tekemässä alataljaa ja sarjan välissä nousin siitä ja siihen tuli 2 jotai 16 v jantteria . Nää sällit vissiin oletti etten kuule mitään napit korvissa ja toinen tokas : "Viiiiskyt kilooo vittu mikä hintti!" Nää sällit tietysti löi siihen lisää painoa ja teki jotai aivan naurettavan näköistä liikettä.

No ei pahalla, mutta 50kg on tyttöjenpaino !!!111 Vitsi vitsi.. Kyllä näitä aina löytyy.. Siinä vaiheessa pitää vaan osata nauraa niille itsekseen, ja miettiä omia gainsseja ja verrata sitä heidän mahdollisiin gainsseihin. Semmonen rynkytys on itsensä huijaamista.

http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/rr/de3/xzj3/429848/1101291426.gif

Espoossa Kannusillan salilla oli kundi joka teki tähän tyyliin penkkiä, siitä sällistä on puhuttu täällä ennenkin, aiemmin osannut kuvailla sitä tyyliä mutta nyt löyty Giffikin :hyper:

Hämmentävä mies, oli tekemässä aina pelkkää penkkiä tunnista puoleentoista tolla tekniikalla, aina liikaa painoa, aina lopuks romautti tangon jaloilleen ja ähersi sen takasin telineisiin.
Sarjojen välissä karmee puuskutus ja edestakaisin pikakävelyä, aluks vitutti kattoa sitä mut se meni niin koomiseks ettei sille voinu enää olla nauramatta :hyvä:

Meiän salilla on sellanen äijä ketä puhuu aivan järjettömän paljon paskaa. No, eilen tein siinä sitten leukoja ja hän puhui parille musta vuoden nuoremmale jantterille, että täällä meiän kaupungissa on tehty aivan helvetisti itsemurhia vielä pari kymmentä vuotta sitten. Syy oli selvä; saatananpalvonta oli tuolloin Suomen toiseksi yleisin uskonto ?!?! Ei saatana rupesin nauramaan :D Sitten hän mainitsi vielä, että täällä liikkui semmonen dracula joka nukkui öisin arkussa ja päivin käveli musta kaapu päällä ja kädet ristissä olkapäillä.

Olin tänään kaverin kanssa salilla ja oli jalkapäivä. Meidän lisäks pukkarissa oli vanhempi mieshenkilö (50-60v), joka vaihtoi vaatteita kaikessa rauhassa. Sanoin siinä sitten kaverille, että meen edeltä varaamaan kyykkyhäkin, jolloin pappa kääntyi ja katsoi pari sekunttia O_O ilmeellä ja tokaisi "et muuten mene!", lykkäs kamat vauhdilla kaappiin ja juoksi alushoususillaan kyykkypaikalle ja veti siellä verkkarit jalkaan. Nauratti niin, että tein ilomielin kyykyn sijaan prässiä :D:D

ja mä kun luulin että kannussa saa treenata rauhassa. sen verran laidasta laitaan porukkaa siellä käy ja näköjään yks tekniikka poliisikin on eksynyt joukkoon. et sentään video pätkää ottanu..

Meneeköhän mulla nyt sarkasmi ohi? :D

...tai jos se olit sinä niin etkö tosiaan huomannut niitä kymmentä muuta sulle nauravaa henkilöä?

ei se en ollut minä. ja mä tosiaan luulin et kyseisellä salilla saa repiä rauhassa. siellä kun on niin monenlaista viilettäjää..

mä oon aina kelannu et nää mukamas hauskat läpät. on kirjottanu joku joka jumppaa jossain elixiassa ym. siellä kun tuntuu olevan näitä kyttääjiä jotka kattelee toisten tekemisiä nenän vartta pitkin..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom