Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakkohan tähän on kertoa tarinaa - meillä on salilla on jannu joka kyykkää hirveillä romuilla, about 200kg, homma on muuten ok, mutta kyykky muistuttaa vain etäisesti kyykkyä, kaveri kyykkää räkissä ja toinen polvi ei notkistu lainkaan, elikkä vasen kinttu menee kuten kyykyssä yleensä mutta oikea pysyy suorassa.
Ai mitenkö on mahdollista - noh vasen puoli stoppaa aina stopparirautoihin - muutenhan kaveri menisi lienee nurin.

No voi jösses. :D Ei, en saa omaani vatsalihaksia tehdessä ja ikäni on lähempänä tuon naisen ikä jaettuna kahdella. Ikävä tuottaa pettymys. :D

Voihan perse! Se kamelinvarvas pyörii vaan mielessäni, eikä se töräytys latistanut sen olemusta (ainakin paikat auki).

Kaikista parasta salilla on semmotteet vanhat mestarit mikkä vaa fiilistelee siä jo höpöttää kaikille muijille mukavia :D Heittää jotai hyvää läppää ku yrität tehdä siinä jotai.

Mitä enemmän kyynerpäät ovat irti kyljistä, sen enemmän se aktivoi ojentajalihasta. Ja se on fakta.

Bullshit, kyynerpäät kiinni menee enemmän rinnalle ja kyynerpäät irti aktivoi enemmän kolmipäistä olkalihasta. Näin se vain on.
Oletko koskaan edes nostanut penkkiä kyynerpäät erilaisissa asennoissa, väitteistäsi päätellen et.

Sanotaan nyt tyhjentävä ratkaisu tähän kyynerpäiden asentoon. Tutkikaa sitä omaa kehoa ja katsokaa miten liike tulee nivelissä.

Tässä tapauksessa kyynerpää tekee molemmissa versioissa saman asian, eli siinä ei ole muutosta. Olkapään kohdalla onkin eroa. Tämän voitte verrata pitämällä kyynerpäätä suorana (koska äsken ilmeni ettei sillä ole väliä) ja liikuttakaa sitä kättä olkapäästä siten miten penkkiä tehtäisiin. Tässä näette mitä vaikutusta on siinä nostaako käden kyynerpää kyljissä vai kyynerpää sivulla.

Vai että ukko seiso korokkeella, eli same same but different?

Itsekin olen tehnyt. Syy: Saa tangon alemmaksi mitä alimmillaan jalat maasta (pinnat alimmissa tapeissa). Otitko tätä seikkaa huomioon?

Otin, ei ollut lähelläkään limput lattianrajaa. Samalta hepulta nähty myös muita spesiaaleja liikkeitä joissa kumotaan kikkailuilla alkuperäisen liikkeen tarkoitus.

Pistetääs vielä paremmaksi; näin pari viikkoa sitten jonkun tekevän pinnavetoja korokkeelta... :face:

Määki oon tehny sillä salilla missä käyn pinnoja ei saa lähellekkään tarpeeksi alas, ja vaikka siellä olisikin saanut mutta pinnojen reikien välit ehkä olivat niin suuret ettei saanut mieleistä korkeutta niin piti korokkeilla säätää se???

edit. jos ei nämä ollut syitä tuohon niin sitten varmaankin tämä oli salikomediaa :D

Maanantaina näin salilla vanhan tutun jota en ollut nähnyt puoleen vuoteen.
Mies on lähemmäs 30v.

Kiukku: Jumalauta kunnon Movemberit, ei nolota vielä?
Mies: Täh, mitkä movemberit?
Kiukku: Nii noi kalapuikot nenän alla, vittu näytät joltai pervolta pillun nuolijalta, tosi törkeet mut onneks kuukausi on lyhyt aika!
Mies: Nää on jo ollu kyllä kesästä asti..
Kiukku: ( saatanan pitkä hiljaisuus, punastuminen) Jaa no ei kait siinä sitte, mitäs reenit sujuu?

Tänään kyseinen mies tuli taas vastaan, naama ajeltuna.
Kumpikin tyyty vaan nyökkäämään toisilleen.
Uskokaa mua, siinä katseessa sillä hetkellä kumpikin ymmärsi toisia..

Nolottaa vieläki.. :D

Mies on lähemmäs 30v.

Kiukku: Nii noi kalapuikot nenän alla, vittu näytät joltai pervolta pillun nuolijalta, tosi törkeet mut onneks kuukausi on lyhyt aika!
Kiukku: ( saatanan pitkä hiljaisuus, punastuminen) Jaa no ei kait siinä sitte, mitäs reenit sujuu?

Tyhmyys sai juuri uuden määritelmän

Mies on lähemmäs 30v.

HAHAH :DD pitkästä aikaa komediaa tässäkin topicissa :D

Kaikessa olemattomassa muodokkuudessani käväsin eilen treenaamassa. Onnekseni salilta löytyi myös 3 about 16-vuotiasta jannua, jotka saattoivat arvioida ikäni samaan luokkaan ihtesä kanssa ulkoisista seikoista johtuen ja päättivät aloittaa soidinmenot.
Osa 1: Uhrin tarkastelua huomaamatta tämän selän takana, kuiskutellen ja hanuria tuijotellen.
Osa 2: Puhu kuten kovemman luokan bodaaja. "Voi vittu ku kaikki proteiini on kallista, mistä mä muka saan rahaa riittävästi ku yks Gainomax maksaa sen pari euroa ja mun pitäs syödä muutakin? Mutsi on jo hirveen äkänen ku syön raejuustot heti, ku se saa niitä ostettua ja faijalta ei rahaa heru. Ja ku pitäs vielä muutenkin elää, vaatteita ostaa jne... En mä oikeesti tajua miten tää homma vois toimia..."
Osa 3: Todisteet siitä, ettei homma todellakaan toimi. Mitenkäs muutenkaan miehisyys mitataan, ku penkkipaikan rautoja nöyryyttämällä! Penkki löytyikin näppärästi mun selän takaa ja kaikeksi onneksi näin koko äksönin peilin kautta. Lämpät 50kg; "Hirveen kevyttä, tänää kulkee kyllä hyvin! Voi laittaa suoraan 70kg seuraavaks." Ja levyt tankoon, tanko suorille käsille, alas ja vähän matkaa ylös päin. "Hei kaverit, auttakaas nyt! Ei tää nyt tuukkaan ylös!!" Kaverit tulee nostaa tankoa pois ja nolo kömmähdys paikataan lisäämällä 5kg tankoon ja toteemalla "Mallasin vaan, nii en kauheen hyvin keskittyny, mut eiköhän tää nouse... Joo sä voit mennä tekee vatsoja, kyllä mä tän nostan ja jäähän tähä tää toinen varmistamaan." Kaverin avustuksella 75kg ilmaan, vauhikkaasti alas ja sinne jää. Kaveri yrittää auttaa nostamaan, mutta ei mitään jakoja. Vieressä seurannu mies tulee kysyy pojilta, että tarvivatko apua ku homma on näyttäny vähän siltä, että kohta sattuu ja tapahtuu. Jätkän suusta epämäärästä mutinaa, että oon mä joskus 72,5kg nostanu... Siihen loppu penkkaus.
Lopuks: Poijjjaat päätti vielä tehä vatsoja, mutta se loppu siihen ku yks pelleili pallolla ja löi kätensä aikas nasakasti tuoliin. :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom