Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos on kädet ja olkapäät keskiverto narukättä paremmassa lihassa nii on kiva kahtella ittee peilistä ku näyttää nii komeelta pumpissa :) Dietillä varsinki ku suonet tulee esii. Jos yhtää kehonrakennusta pyrkii harrastamaan nii siinä on myös hyvä kattella lihaksistoaan ja vaikka vipareita tehdessä että mitkä lihakset näyttää aktivoituvan sekä muutenki tekniikkaa pystyy seuraa paremmin. +saa muutaman kyniksen kateelliseks

^Miksi sinne salille pitää yleensäkin mennä hihattomassa vai onko kädet jo niin isot ettei mahdu hihoista sisään?
Miksi ei? Miten se häiritsee? Naisille kans pakolliseksi hihat?

Ja kyllä, olen pitänyt hihatonta salilla jo vuosien ajan.

Ite oon pari joulua toivonu Justin Bieber t-paitaa emännältä lahjaksi. Viime jouluna en saanu mutta tänä jouluna se aiko ostaa. Erityisvaatimuksena sanoin vielä että Justinin naama pitää olla helvetin isona siinä paidassa ja tietenkin myös nimi pitää näkyä että kaikki tietää mistä on kysymys. Siitä tulee sitte mun salipaita, hienoja kanssatreenajien reaktioita odotellessa..

Ite käytän hihatonta sen takia, koska mitä niillä hihoilla tekee? Kiva hikoilla hirveet smäikkäläiskät kainalon kohdille? Ei oo vielä tullu kukaan kesken hauistreenin ainakaan valittamaan että tosi pelleltä näytät. Ei varmaan tuukkaan.

Ite oon pari joulua toivonu Justin Bieber t-paitaa emännältä lahjaksi. Viime jouluna en saanu mutta tänä jouluna se aiko ostaa. Erityisvaatimuksena sanoin vielä että Justinin naama pitää olla helvetin isona siinä paidassa ja tietenkin myös nimi pitää näkyä että kaikki tietää mistä on kysymys. Siitä tulee sitte mun salipaita, hienoja kanssatreenajien reaktioita odotellessa..

Muista toivoa todella räikeän väristä. Ehkä pinkkiä missä glitteriä! Jos löytyy netistä joku hieno, pistä linkkiä, niin itse tilaan myös!

Itse vedän hihattoman päälle vain kotona jos akka ei oo tehny ruokaa. Ja siitä on komedia kaukana.

Mutta siis, aamulla aiheutin itse itselleni komediaa rannetukien kanssa. Veivasin aamuhöyryissä yhteen käteen molemmat tuet jonka jälkeen etsiin toista treenikassista.

Lähtökohtahan on se, että salilla treenataan usein, jotta näytettäisiin paremmalta. Miksi siis jos jannu haluaa esitellä kovalla työllä hankkimiaan haubereita, se olisi jotenkin väärin. Tälläkin palstalla osa pitää hihattomien käyttäjiä pelleinä, ja sitten samat jeesustelijat kampaa hiuksensa, kun lähtevät kaupungille. Mitä vittua se sitten on ellei turhamaista itsensä esille tuomista. Ero hiusten kampaamisen, ja hauisten esittelyn suhteen on vaan se, että hiukset kampaa viidessä minuutissa, mutta hauikset kasvaa viidessä vuodessa. Kaikki muukin vaatetus voidaan saman tien laittaa pannaan. Kauluspaita: Mitä vittua nuo kauluspaidan pitäjät oikein yrittää todistaa, omaa viisauttansa vai...Vitun pellet.
On myös niitä jotka treenaavat pelkästään koska se on hauskaa(suuri vähemmistö). Heillä usein on vaikeuksia laittaa tuo hihaton päälle. Mutta eikö tämäkin ole kaksinaismoralismia siinä mielessä, että he pelkäävät näyttävänsä muiden silmissä pelleiltä.Eli tässäkin tapauksessa turhamaisuus vie voiton, kun pelätään muiden reaktioita. Ja sitten, niinkuin tuossa jo edellä kirjoiteltiin, niin hihattoman käyttöön voi olla muitakin syitä. Itsekin omistan hihattomia, ja ihan siitä syystä, että ne näyttää reteiltä päällä. En sentään valehtele itselleni. Salilla en niitä käytä, kun eivät ole minun salillani kovin käytännöllisiä. Ainakaan talvella. Jokainen taaplaa tyylillään, mutta ei sitä vaatetusta nyt hävetä tarvitse.(paitsi jos käyttää 90-luvun platinumeja tms MCHammer pussihousuja). Huono on itsetunto, jos häpeää.

Hihaton paita päällä treenaminen on vähän sama ku treenais pelkät spiidot jalassa.

Noniin kaikki, kaivetaan taas se huumori- ja sarkasmitutka esiin ennen kuin tää väittely jatkuu pari sivua lisää.

vähän sama ku treenais pelkät spiidot jalassa.

No mitäs vikaa niissä nyt sitten on? Kyllä mun mielestäni mulla on täysi oikeus esitellä kovalla vaivalla kasvattamiani reisilihaksia, sitähän varten mä niitä treenaan. Sitäpaitsi housut jalassa tulee kuumakin.

Itse vedän hihattoman päälle vain kotona jos akka ei oo tehny ruokaa. Ja siitä on komedia kaukana.

Ai helvetti!! Hauskinta pitkään aikaan!

No onhan se nyt noloa heilua se hihaton päällä, en tiiä miksi, varmaan siksi ku ei itellä oo kovin kummosia käsiä mitä esitellä. Mulla vaan alkaa naurattaa jos joku reenaa hihaton päällä, en minä siihen mitään erityistä syytä keksi mutta niin vain tapahtuu.

No hei, antakaa mun pitää huvini, en minä kellekkään mee salilla huutaan että "vitun dorka mitä vittua? Hihaton paita?" Vois kyllä kokeilla sitäkin.

Treenatkoot ihmiset vaikka ilman paitaa jos vain muistavat laittaa pyyhkeen tai muun ihon ja laitteen väliin. Aivan yksi lysti miten kukakin pukeutuu kunhan se penkki ei ole hikilammikon liukastama kun itse siihen menen.

Shortsit ja hihaton on ehdoton salivarustus, koska muuten tulee aivan saatanan kuuma. Tai tulee silti, mutta auttaa se vähän. Onneksi salilla ei yleensä ole juuri ketään samaan aikaan niin ei tartte hävetä.

edit: Komediaa: aina välillä on salilla semmonen vanhusten heilumisryhmä. Tulevat sinne heilumaan joskus jonkun pirteän ohjaajan johdolla. Harmittaa, kun ne vievät käytännössä kaiken tilan käyttämättä mitään painoja tai laitteitta, poislukien silloin tällöin juoksumatot ja kuntopyörät. Joogamattojen kanssa makaavat lattialla tai heiluttelevat raajoja yhdellä jalalla seisten. Nyt viimeksi niillä oli joogamattojen edessä lattialla kaks pahvilautasta jokaisella. Kääntyi jo vitutuksesta huumorin puolelle.

Haha, sainpa aikaan kunnon keskustelut, taas vaihteeksi ! :D Lähinnä siksi, että itse olen semmoinen ihmistyyppi, ettei minkäänlainen esittely ja show ole mun juttuja. Tykkään olla hillitty. Enkä nyt sano, että kaikki hihattoman kanssa treenaajat ovat showmiehiä ja esittelijöitä, mutta niitäkin löytyy aivan liikaa. Ja teen tätä itseni takia, tykkään treenata ja lihaskasvu on oman silmän ilo, ei sitä tarvitse muille niin näyttää olemalla hihaton päällä salilla.

Sitäpaitsi, tykkään treenata aerobiset huppari päällä, ja normaalit treenit t-paidalla tai pitkähihaisella collagepaidalla. Ei tarvitse miettiä että valuuko se hiki jostain vai ei, kun se imee kaiken hien. Hihattoman kanssa sai olla kokoajan pyyhkimässä jotain paikkaa kun hiki valui. Mä ainakin viihdyn paremmin läiskät kainaloissa pitkä paita päällä, kuin hihaton päällä ja saan olla kokoajan pyyhkimässä jotain paikkaa hiestä.

E: niin ja siitä lihaksen aktivaation näkemisestä: kyllä sen tuntee ja tietää, että meneekö se treeni perille, kunhan on vain tarpeeksi hyvä se kuuluisa "muscle&mind -connection" ;)

Treenatkoot ihmiset vaikka ilman paitaa jos vain muistavat laittaa pyyhkeen tai muun ihon ja laitteen väliin. Aivan yksi lysti miten kukakin pukeutuu kunhan se penkki ei ole hikilammikon liukastama kun itse siihen menen.

Jos normi äijjä vetelee hihaton päällä tai jopa ilman paitaa se menee, mut nää 13 vuotiaat sankarit ku menee ja pullistelee luullen et on sitä lihasta ni voi että..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom