^Miksi sinne salille pitää yleensäkin mennä hihattomassa vai onko kädet jo niin isot ettei mahdu hihoista sisään?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi ei? Miten se häiritsee? Naisille kans pakolliseksi hihat?^Miksi sinne salille pitää yleensäkin mennä hihattomassa vai onko kädet jo niin isot ettei mahdu hihoista sisään?
Hihatonta paitaa käyttäessä on tärkeä muistaa, että kainalokarvat on ajeltu, tukka huoliteltu ja ettei vaan tule hiki.
Ite oon pari joulua toivonu Justin Bieber t-paitaa emännältä lahjaksi. Viime jouluna en saanu mutta tänä jouluna se aiko ostaa. Erityisvaatimuksena sanoin vielä että Justinin naama pitää olla helvetin isona siinä paidassa ja tietenkin myös nimi pitää näkyä että kaikki tietää mistä on kysymys. Siitä tulee sitte mun salipaita, hienoja kanssatreenajien reaktioita odotellessa..
vähän sama ku treenais pelkät spiidot jalassa.
Itse vedän hihattoman päälle vain kotona jos akka ei oo tehny ruokaa. Ja siitä on komedia kaukana.
Treenatkoot ihmiset vaikka ilman paitaa jos vain muistavat laittaa pyyhkeen tai muun ihon ja laitteen väliin. Aivan yksi lysti miten kukakin pukeutuu kunhan se penkki ei ole hikilammikon liukastama kun itse siihen menen.