Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
En tiedä kuuluuko tämä tuonne potutus ketjun puolelle, mutta kuitenkin. Tänään salilla juuri, kun olin lähdössä kotiin eräs nuorempi treenaaja n.15-16 kävelee pukuhuoneesta ulos es-energiajuoma tölkki kädessään. Tein tämän hermannin tulon jälkeen vielä yhden sarjan ja samalla hieraisin silmiäni ja se kaveri tosiaan joi sitä juomaansa samalla, kun oli aloittelemassa treeniä.

Mitäs ihmeellistä tuossa on.? Sama tulee tehtyä aina jos on väsy tai tarvii repiä vähän enemmän painoja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäs ihmeellistä tuossa on.? Sama tulee tehtyä aina jos on väsy tai tarvii repiä vähän enemmän painoja.
Energiajuomissa niin vitusti sokeria, että imeytyy huonosti treenin aikana,eli periaatteessa ei mitään hyötyä. Joisitte vaikka hartsporttia.

Energiajuomissa niin vitusti sokeria, että imeytyy huonosti treenin aikana,eli periaatteessa ei mitään hyötyä. Joisitte vaikka hartsporttia.

Eiköhän niitä energiajuomia niiden piristävien ainesosien takia litkitä. Itse en kyllä tuohon pystyis, kun rupeis hiilihappo kiehumaan pakissa.

Itse aiheutin komediaa, kun joku oli kastellut lattiasta tietyn kohdan ja itsehän sitten liukastuin levypainon kanssa. Otin muutaman näpsäkän tanssiaskeleen, jonka jälkeen sukelsin turvalleni maahan. Keräsin sitten itseäni maasta pienehkö vitutuksen tunne naamastani näkyen, jolloin vieressä oleva henkilö kysyi hymyillen: "sattuiko?", johon vastasin että "ei... Haen tässä räjähtävyyttä" ja hymyilin takaisin. Noh vitutuksen ansiosta reenit kulki ihan hyvin ja sitä räjähtävyyttä kyllä tuli

En tiedä kuuluuko tämä tuonne potutus ketjun puolelle, mutta kuitenkin. Tänään salilla juuri, kun olin lähdössä kotiin eräs nuorempi treenaaja n.15-16 kävelee pukuhuoneesta ulos es-energiajuoma tölkki kädessään. Tein tämän hermannin tulon jälkeen vielä yhden sarjan ja samalla hieraisin silmiäni ja se kaveri tosiaan joi sitä juomaansa samalla, kun oli aloittelemassa treeniä.

Tapahtumasta on jo pari viikkoa, mutta muistan sen yhä kuin eilisen. Päivä oli perjantai ja tulin salille aamulla 8.30. Pukuhuoneeseen tullessani siellä istui ilkosillaan n. 40-50v pyöreähkö mies penkillä jalat ristissä (oli sentään pyyhe persuksen alla) ja jokin punainen tölkki kädessä. Katoin ensin että juoko se kaljaa, mutta ES:hän se siellä. Kun ES oli siemailtu, mies puki päällensä ja lähti pois.

True story

Sen enempää "energiajuomia" mainostamatta,itse tulee toisinaan buustattua harjoitusta noiden litkujen light-versioilla ja niissä on sokeria tasan tarkkaan nolla. Kofeiini se on joka potkii ja Hartsportilla ei punttisalilla kyllä tee yhtään mitään.

Perhana ihan sattumalta huomasin blogistani vanhan merkinnän parin vuoden takaa, jossa oli salikomediaa havaittavissa. Muistan tilanteen hyvin hämärästi...

Eräs skenario: Matsku (treenikaverini, nyrkkeilijä) treenas siinä kaposta penkkiä, lopetti. Tangossa 60kg. Yks “vähän” vinksahtaneen näkönen gubbe saapuu paikalle..

Gubbe: “Teettekö vielä? Voiko tehdä välissä?”
Matsku: “Juu ollaan iha valmiita, se on sun.”
Gubbe: “Vois itsekin tehdä kapealla otteella, mahtaa olla erilaista..?”
Minä: “Joo tyylii täysin eri liike mitä normipenkki.”

Noh, gubbe ottaa tangon ylös, kyynärpäät työntyy vitusti sivuille, tanko ei kosketa edes rintaa –> failure. Nostan tangon ylös telineisiin. En sano mitään. Gubbe leventää otetta ja ottaa uudestaan –> failure again. Nostan taas tangon telineisiin, nyt oli pakko sanoa jotain.

Minä: “Joo kantsii tosiaan lähtee ihan pienistä painoista ku muuttaa tollai tekemisiä, kuten huomaat. Ja mitä noihin kyynärpäihin tulee, niin laita ne lähemmäs kehoa, ettei sun olkapäät mee täysin paskaks.” (Omaa olkapäätä alkoi vihlomaan pelkkä katsominenkin..)
Gubbe: “Juu näin on, aika jännä tuo kuollut kulma tossa!”
Minä: *WTF?!*

Gubbe otti vielä tiukan kakkosen normiotteella, jumalauta. Noh, gubben poika ja sen kaveri tuli sinne, jotta gubbe vähän opettais näillle treenaamista. Meinasin oikeesti mennä pari kertaa keskeyttämään, että mitä helvettiä sä oikeen neuvot? Yhen käden ristikäistaljaa jossain slalom -asennossa ja ikäänkuin LYÖ sen painon eteenpäin. Vissiin ylärinnalle tj? Brassaili pojille: “Kattokaa ku otan 30kilolla” Tän vaan onneks kuulin, en olis halunnu nähdä.. Pari kertaa putoamiset oli tosi lähellä. En tiennyt alkaako itkeä vai nauraa..

Gubbea näkee vieläkin salilla, tekemiset eivät ole muuttuneet..

Tämän ääneen sanottuani en koskaan ikinä halua paljastaa henkilöllisyyttäni kenellekään pakkislaiselle. Mutta siis itse aiheutin tänään salikomediaa saamalla kaksi orgasmia salilla. :D Saan näitä coregasmeja tietyssä liikkeessä ihan viidessä sekunissa puristamalla lantionpohjalihaksia yhteen edes ajattelematta mitään seksuaalista enkä edes yritä pyrkiä siihen. Sali vielä täynnä miehiä kun tällä likalla posket punoittaa ja jalat vispata. Kaiken kruunasi shortsien + trikoiden takaama mehevä kamelinvarvas jonka huomasin vasta treenin loppupuolella. :david:

Tämän ääneen sanottuani en koskaan ikinä halua paljastaa henkilöllisyyttäni kenellekään pakkislaiselle. Mutta siis itse aiheutin tänään salikomediaa saamalla kaksi orgasmia salilla. :D Saan näitä coregasmeja tietyssä liikkeessä ihan viidessä sekunissa puristamalla lantionpohjalihaksia yhteen edes ajattelematta mitään seksuaalista enkä edes yritä pyrkiä siihen. Sali vielä täynnä miehiä kun tällä likalla posket punoittaa ja jalat vispata. Kaiken kruunasi shortsien + trikoiden takaama mehevä kamelinvarvas jonka huomasin vasta treenin loppupuolella. :david:

Tänään viereissä prässissä oleva noin 40 vee tukevahko nainen trikoissa päästi repivä-äänisen pierun ilmeisesti maksimia yrittäessään. Nauratti niin, että jäi omasarja kesken ja nainen poistui palo-auton värisenä todennäköisesti kalsaripyykille. Oli muuten saundi ja haju kohdillaan.

Oletko "pieru-nainen"? Tai tällä nimellä muutamat häntä kutsuvat ketkä olivat todistamassa hänen coregasmiaan. Tänään näin "pieru-naisen"salilla ja hänellä oli kyllä melkoisen mehevä kamelin/virtahevonvarvas ja punaiseksi meni kun vastaan kävelin. Oli jäänyt naama mieleen. Tosin tuskin hän sillä hetkellä coregasmian saanut.

Tänään viereissä prässissä oleva noin 40 vee tukevahko nainen trikoissa päästi repivä-äänisen pierun ilmeisesti maksimia yrittäessään. Nauratti niin, että jäi omasarja kesken ja nainen poistui palo-auton värisenä todennäköisesti kalsaripyykille. Oli muuten saundi ja haju kohdillaan.

Oletko "pieru-nainen"? Tai tällä nimellä muutamat häntä kutsuvat ketkä olivat todistamassa hänen coregasmiaan. Tänään näin "pieru-naisen"salilla ja hänellä oli kyllä melkoisen mehevä kamelin/virtahevonvarvas ja punaiseksi meni kun vastaan kävelin. Oli jäänyt naama mieleen. Tosin tuskin hän sillä hetkellä coregasmian saanut.

No voi jösses. :D Ei, en saa omaani vatsalihaksia tehdessä ja ikäni on lähempänä tuon naisen ikä jaettuna kahdella. Ikävä tuottaa pettymys. :D

:wtf: Tiedät siis enemmän kuin Bull Mentula joka tekee penkkiä tisseille, niin pitää kyynerpäitä leveämmmällä. Pidetäänhän kapeassakin penkissä kyynärpäät lähellä..

- - - Updated - - -

[ e ] siis haluaa kohdistaa enemmän rasitusta tisseille kun ojentajille.

Mitä enemmän kyynerpäät ovat irti kyljistä, sen enemmän se aktivoi ojentajalihasta. Ja se on fakta.

Bullshit, kyynerpäät kiinni menee enemmän rinnalle ja kyynerpäät irti aktivoi enemmän kolmipäistä olkalihasta. Näin se vain on.

Minä olen kyllä täysin samaa mieltä kuin Jeis ja mekamäni, kyynärpäät auki aktivoi enemmä rintaa ja sitte kiinni niin enemmän ojentajia ja etuolkapäitä.
Ja allusd, et sä voi sanoa että mikä on fakta tommosessa liikkessä jossa toisella voi olla erinlainen tuntuma kuin toisella. Ja jos tota vähänkää vertaa esim dippiin jossa kapeella otteella eli kyynärpäät kyljissä niin ottaa kyllä enemmän ojentajiin, ja sitten kun levennetään otetta elikkä kyynärpäät aukee niin sitten se aktivoi rintaa paljon enemmän. IMO

Kuvia.

Tai jalkakyykky ristikkäistaljassa. Mikä tää juju on, että pitää mennä näyttää johonkin ihan omaan lihasryhmään treenaukseen tarkoitettuun laitteeseen, että katsokaa mitä keksin? Teenpä tässä esim handjobbia roikkuen yhdellä kädellä leuanvetotangossa samalla runkaten ja tehden maastavetoa?

Minä olen kyllä täysin samaa mieltä kuin Jeis ja mekamäni, kyynärpäät auki aktivoi enemmä rintaa ja sitte kiinni niin enemmän ojentajia ja etuolkapäitä.
Ja allusd, et sä voi sanoa että mikä on fakta tommosessa liikkessä jossa toisella voi olla erinlainen tuntuma kuin toisella. Ja jos tota vähänkää vertaa esim dippiin jossa kapeella otteella eli kyynärpäät kyljissä niin ottaa kyllä enemmän ojentajiin, ja sitten kun levennetään otetta elikkä kyynärpäät aukee niin sitten se aktivoi rintaa paljon enemmän. IMO
Jonkun pakkikselta pitäis ostaa EMG-laite, niin aina kun tulis väittelyä mikä aktivoi mitäkin niin vois iskee sen emg-laitteen kiinni ja antaa oikeaa dataa siitä lihasaktivaatiosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom